"Tja, meneer Hogendoorn, meneer Van der Toolen is op dit moment niet bereikbaar. Wanneer wel? Nou, als u het morgen nog eens probeert, weten we misschien meer... Of wacht eens, morgen is hij er niet... of toch wel... Naja, als u over een week terugkomt weten we meer."quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Hogendoorn zou zich toch niet weg hebben laten sturen door het broertje van Rohan Gottschalk?
Dat klinkt inderdaad als het broertje van.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Tja, meneer Hogendoorn, meneer Van der Toolen is op dit moment niet bereikbaar. Wanneer wel? Nou, als u het morgen nog eens probeert, weten we misschien meer... Of wacht eens, morgen is hij er niet... of toch wel... Naja, als u over een week terugkomt weten we meer."
"Weet u wel wie ik ben?! Ik ben Herman Hogendoorn. Eén van mijn bedrijven doet zaken met dat filmfabriekje van u. Of liever gezegd: DEED zaken, begrijpt u wel? Goedemiddag..."quote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Tja, meneer Hogendoorn, meneer Van der Toolen is op dit moment niet bereikbaar. Wanneer wel? Nou, als u het morgen nog eens probeert, weten we misschien meer... Of wacht eens, morgen is hij er niet... of toch wel... Naja, als u over een week terugkomt weten we meer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
"Weet u wel wie ik ben?! Ik ben Herman Hogendoorn. Eén van mijn bedrijven doet zaken met dat filmfabriekje van u. Of liever gezegd: DEED zaken, begrijpt u wel? Goedemiddag..."
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
"Weet u wel wie ik ben?! Ik ben Herman Hogendoorn. Eén van mijn bedrijven doet zaken met dat filmfabriekje van u. Of liever gezegd: DEED zaken, begrijpt u wel? Goedemiddag..."
Dat vond ik juist zo mooi: het was een redelijk klein verhaallijntje, maar wel geniaal bedacht/uitgevoerdquote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Geweldig, al die moeite voor niks.
Herman heeft weer het laatste woord.
Hogendoorn is echt geniaalquote:Op woensdag 21 september 2011 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen Frits ondergedoken zat draaide hij het nummer van Van Houten International:
Frits: 'Met.....met...wie?'
Aan de andere kant van de lijn: 'Met Hogendoorn' (terwijl hij een kalme glimlach op zijn gezicht vormt).
Dat ie zich ook gewoon 'Hogendoorn' noemt tegenover Frits, niet 'met je vader' of met 'Herman'.
In seizoen 1 vond ik hem nog helemaal geen slechterik eigenlijk, eerder een competitieve man die tot het uiterste ging met zijn zoon, maar uiteindelijk toch weer naar hem terug kwam en hem de hand boven het hoofd hield. Hier kwam al licht verandering toen hij Rien in elkaar liet slaan, maar dit was ook het enige echt criminele in seizoen 1.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hogendoorn is echt geniaalIn het begin, bij mijn eerste viewing van seizoen 1 vond ik het nogal een irritante man met een enorme arrogantie, maar dat is eigenlijk 180 graden gedraaid
Ik verheugde me al meteen op zijn komst terwijl ik het hele personage nog niet kende.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Hogendoorn is echt geniaalIn het begin, bij mijn eerste viewing van seizoen 1 vond ik het nogal een irritante man met een enorme arrogantie, maar dat is eigenlijk 180 graden gedraaid
Doe dat maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeetje.. door al die verhalen van jullie ben ik geneigd binnenkort seizoen 2, 3 en 4 ook te halen, en zo snel mogelijk te kijken
Okee.. Ik ga zo eens verder met seizoen 1..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe dat maarHet zal je niet tegenvallen (tenminste, dat denk ik)
Rond aflevering 30 begint het een beetje op gang te komen. Het jammere aan seizoen 1 is dat sommige perioden echt ontzettend goed/spannend zijn, en andere perioden slaapverwekkendquote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee.. Ik ga zo eens verder met seizoen 1..vanaf waar word het daar leuk? de eerste 20 afleveringen vond ik een beetje mwoh mwoh
Yep, schijnt in seizoen 4 te zitten. Maar ja, JustBridge gunt ons het plezier nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Men had het hier toch ook wel eens over een scène dat Linda het kantoor van Frits binnenkwam en Hogendoorn ineens in de stoel bleek te zitten?
Dat zou best begin seizoen 4 kunnen zijn, maar er zijn ook weleens dingen over Frits beweert die totaal niet waar zijn. Zo zou hij een drugskartel bezitten en deel uit maken van de tak van Joegoslavische maffia, Ludo Sanders een keer verbaal hebben afgeblaft en de deur hebben gewezen vlak voor zijn overlijden. (Ludo en Frits hebben elkaar nooit ontmoet en nooit in 1 scene gezeten)quote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Men had het hier toch ook wel eens over een scène dat Linda het kantoor van Frits binnenkwam en Hogendoorn ineens in de stoel bleek te zitten?
Ah.. okeequote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rond aflevering 30 begint het een beetje op gang te komen. Het jammere aan seizoen 1 is dat sommige perioden echt ontzettend goed/spannend zijn, en andere perioden slaapverwekkend
Ik vond de eerste afleveringen ook zeer leuk, maar ik ben gewoon een groot fan van de familie Albertsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rond aflevering 30 begint het een beetje op gang te komen. Het jammere aan seizoen 1 is dat sommige perioden echt ontzettend goed/spannend zijn, en andere perioden slaapverwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |