SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Klopt, na enkele afleveringen moet Martine haar verlies nemen. Mooi eigenlijk dat zij met haar manipulaties Jef regelrecht in de armen van Robert duwt, waardoor ze een nieuwe concurrent de kans geeft te ontstaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
A&A ontstaat ook vrijwel meteen in het seizoen.
AA&F in de tweede helft van het seizoenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
A&A ontstaat ook vrijwel meteen in het seizoen.
Ja dat was te verwachten. Als de winkels hem nog niet hebben, dan bol ook nog niet. Maar ik had toch zeker nog op vrijdag gehoopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Hogendoorn het volgende:
GVD!
Bericht van bol.com:
"Onlangs heeft u bij ons de dvd ‘Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) - Seizoen 4’ besteld.
De releasedatum van deze dvd is door de producent helaas uitgesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de dvd op de nieuwe releasedatum 27 september 2011"
Stelletje ***!!
Ook mooi dat Jef het zo snel doorhad en niet geloofde in de smoesjes van Martine. Vandaag trapt iedereen overal in.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:18 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, na enkele afleveringen moet Martine haar verlies nemen. Mooi eigenlijk dat zij met haar manipulaties Jef regelrecht in de armen van Robert duwt, waardoor ze een nieuwe concurrent de kans geeft te ontstaan.
Ja, ik geef de winkels of bol niet de schuld, maar dan moeten de producenten hun deadline bij voorbaat al met twee weken verlengen, zodat ze absoluut zeker zijn dat ze (aan de grote afnemers) kunnen leveren op de releasedatum. Vorige keren is dit ook al gebeurd, dus ze hadden toch wel kunnen verwachten dat ze alles helemaal klaar moeten hebben bij de release deze keer. Maar nee dus....quote:Op woensdag 21 september 2011 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten. Als de winkels hem nog niet hebben, dan bol ook nog niet. Maar ik had toch zeker nog op vrijdag gehoopt.
Ik word er ook moe van. Elke keer weer dat verschuiven van de datum.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, ik geef de winkels of bol niet de schuld, maar dan moeten de producenten hun deadline bij voorbaat al met twee weken verlengen, zodat ze absoluut zeker zijn dat ze (aan de grote afnemers) kunnen leveren op de releasedatum. Vorige keren is dit ook al gebeurd, dus ze hadden toch wel kunnen verwachten dat ze alles helemaal klaar moeten hebben bij de release deze keer. Maar nee dus....
Ik denk dat het weer een streek is van de huidige schrijvers. Ze zijn bang dat de kijkcijfers weer in zullen zakken als we nu massaal de DVD box kopen en die gaan kijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me ook af wat het probleem nou eigenlijk was, het moet wel iets organisatorisch zijn of logistieks dat niet helemaal lekker liep.
Inderdaad, nog een dikke week, want hij zal wel niet braaf op die dinsdag bezorgd worden.quote:
Ben je al langs geweest?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, nog een dikke week, want hij zal wel niet braaf op die dinsdag bezorgd worden.
Mooie tunequote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd hoelang ze seizoen 5 straks dan gaan uitstellen.
Die tune
Zie net ook het mailtje. Nou ja, in ieder geval netjes dat ze het melden, dan is er (voorlopig?) meer zekerheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Hogendoorn het volgende:
GVD!
Bericht van bol.com:
"Onlangs heeft u bij ons de dvd ‘Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) - Seizoen 4’ besteld.
De releasedatum van deze dvd is door de producent helaas uitgesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de dvd op de nieuwe releasedatum 27 september 2011"
Stelletje ***!!
Dat kunnen ze maar beter wel doen, anders gooit PeterKelder een fiets door de ruitquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, nog een dikke week, want hij zal wel niet braaf op die dinsdag bezorgd worden.
Het broertje van Rohan Gottschalk werkt bij de afdeling Planning bij JustBridge en is, net als zijn broertje, niet zo'n rekenwonderquote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer een streek is van de huidige schrijvers. Ze zijn bang dat de kijkcijfers weer in zullen zakken als we nu massaal de DVD box kopen en die gaan kijken.
Hogendoorn zou zich toch niet weg hebben laten sturen door het broertje van Rohan Gottschalk?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het broertje van Rohan Gottschalk werkt bij de afdeling Planning bij JustBridge en is, net als zijn broertje, niet zo'n rekenwonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |