Dus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen zijn bezig met leren etc. Jordy.
jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
Waar gaat het over suusjeover dat van gisteravond en alles?
Hee wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoals R_R zo mooi kan zeggen: Hallee.
wjoooquote:
Nee, grapje. Ik was gisteren ricky. Serieus.quote:
Ik wil weten wie die wjooo wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, grapje. Ik was gisteren ricky. Serieus.
Ik ben ook wel een beetje benieuwd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil weten wie die wjooo was![]()
genotquote:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
FRANSIE DUIJTS JAAWEEEEEL WE DOEN ALLEMAAL MEE
Heb je ook een nummertje van G-Low in de aanbieding?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie hebben echt totaal geen muzieksmaak!
Dit is dé shit
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie hebben echt totaal geen muzieksmaak!
Dit is dé shit
http://g-low4ever.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je ook een nummertje van G-Low in de aanbieding?
's Ochtends behoor je ook te slapen in de trein.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeerde vanochtend een boek te lezen in de trein, maar daardoor viel ik in slaap.
Dat is zo begaaid he, 4 tussenuren. Ik heb gisteren gewoon 3 uur in de bibliotheek zitten lezen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik lees morgen wel in die 4 tussenuren die ik heb![]()
![]()
![]()
Ik heb morgen weer hoorcollege waar ik me dankzij cafeïne met de volle 100% op ga richtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Dus Sander, je weet dat ik morgen weer lastig ga vallen, want dan verveel ik me kapot.
Bohhhhhhhhhhquote:
Ik neem m'n laptop meequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zo begaaid he, 4 tussenuren. Ik heb gisteren gewoon 3 uur in de bibliotheek zitten lezen.
Hek niequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even oh oh cherso kijken. Sowieso genieten.
Ik ging gister bijna janken jwtquote:
Tot kwart over 3?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer hoorcollege waar ik me dankzij cafeïne met de volle 100% op ga richten
Boeiend man, wacht maar lekker tot je 18 bent, zoals iedereen voor je.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Kankeroverheid. Omdat ik voor 1 november 17 ben mag ik niet gaan lessen._! (25 oktober jarig)
pics jeweetquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een onderbroek met hartjes aan, schattig hè.
Ik heb een onderbroek met pistolen. Gevaarlijke boy ben ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een onderbroek met hartjes aan, schattig hè.
Dat dus,quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend man, wacht maar lekker tot je 18 bent, zoals iedereen voor je.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een onderbroek met pistolen. Gevaarlijke boy ben ik.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend man, wacht maar lekker tot je 18 bent, zoals iedereen voor je.
ujelly?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, want ik heb mijn rijbewijs al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Ja, hoe weet je dat? Heb ook nog computerpracticum wat tot 15:15 duurt, al zal dat wel eerder afgelopen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ging gister bijna janken jwt
[..]
Tot kwart over 3?
Omdat ik van kwart voor 11 tot kwart over 3 vrij hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, hoe weet je dat? Heb ook nog computerpracticum wat tot 15:15 duurt, al zal dat wel eerder afgelopen zijn
Ik heb tot 13 uur college en daarna computerpracticumquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ik van kwart voor 11 tot kwart over 3 vrij heben ik wilde je lastig gaan vallen in die tijd.
Ja ik heb echt geen zin om zo lang te wachten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb tot 13 uur college en daarna computerpracticum.
Alle Brabanders zuipen veel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgens je broer zuip ik trouwens veel, want ik heb een hangover op dit moment volgens 'm.
Uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Brabanders zuipen veel.
Ik dacht dat er stond dat ik veel zuip, maar dat zou pure nonsens zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgens je broer zuip ik trouwens veel, want ik heb een hangover op dit moment volgens 'm.
Liar liarquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond dat ik veel zuip, maar dat zou pure nonsens zijn.
quote:
Heyquote:
quote:
Ja, lange dag. 12:45 tot 14:30 college, 16:20 thuis, daarna meteen rijles en daarna nog even voetballen. Toen was het alweer een uur of 9. Vermoeiende slopende dag, al met al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]lange dag?
Ik had vandaag voor het eerst les, nieuwe klas alles. Ga eens vragen hoe mijn dag was?
Dat lijkt me een heel strak plan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey meissieee, ik denk dat ik toch maar geen uggs neem trouwenss
Dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey meissieee, ik denk dat ik toch maar geen uggs neem trouwenss
[kakaccent] Da's gelul, zeg ik je. [/kakaccent]quote:
Ik zal jou eens wat zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:22 schreef yosander het volgende:
[..]
[kakaccent] Da's gelul, zeg ik je. [/kakaccent]
Vertelquote:
naast een gevaarlijke boy ben je ook een drukke boyyyquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, lange dag. 12:45 tot 14:30 college, 16:20 thuis, daarna meteen rijles en daarna nog even voetballen. Toen was het alweer een uur of 9. Vermoeiende slopende dag, al met al.
Hoe was jouw dag?
Ik wil ook korte dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naast een gevaarlijke boy ben je ook een drukke boyyy
Mijn dag was kort! 7u wekker 7:43 bus tram om 8:25 school om 9 u, toen les tot 10:20 pauze van 20 min, vriendin weer gezien, les weer van 10:20 tot 12 en toen weer terug naar huis met tram en bus. Korte dag.
Leuke klas wel geloof ik, allemaal meiden en maar twee jongens. We hebben iets van 20 mensen in de klas
Welterustenquote:
Je mag me best lastig vallen totdat ik ga slapen, maar dat moment is nuquote:
Daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag me best lastig vallen totdat ik ga slapen, maar dat moment is nu. Over 7 uur gaat de wekker blergh
gefeliciteerd manquote:Op woensdag 21 september 2011 08:00 schreef ThaTim het volgende:
ThaTim is jarig feliciteer hem hier!
Mooi, waar moeten we wezen?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:31 schreef ThaTim het volgende:
Jawel,19 jaartjes.
Nick, ik vind 8u best.
Ik tot kwart voor 2...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet nu tot kwart over 3 wachten tot mijn werkgroep begint.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
En in plaats daarvan zit je op Fokquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het niet zo'n punt hoor, kan ik de opdracht afmaken die ik vanmiddag af moet hebben, eten, chillen met mijn klasgenoten die tof zijn.
Nee hoor, ik ben ook met mijn opdracht bezig, net zoals de rest van mijn klasgenoten.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En in plaats daarvan zit je op Fok
Veel plezier vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook met mijn opdracht bezig, net zoals de rest van mijn klasgenoten.En de lunch is nog niet opgediend, dus kan ik nog niet eten gaan kopen.
Zuiden des Limburgs.quote:
En meteen is het topic dood. Met je zuiden van Limburg.quote:
quote:
Klopt.quote:
Doe anders wordfeuden met mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een genot jongens, ik zit op de uni te wachten tot ik eindelijk weer eens naar de les mag en ik maak ruzie met mijn bff via whatsapp.
Wie wie wie?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aan jou is soms ook geen touw vast te knopen hè.
Aan mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aan jou is soms ook geen touw vast te knopen hè.
Moet je wel reageren.quote:
HJquote:
JA GIJ JAquote:Op woensdag 21 september 2011 13:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aan mij?
[..]
Moet je wel reageren.
Jij doet elke keer passen of swappen, is niet leukquote:Op woensdag 21 september 2011 13:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aan mij?
[..]
Moet je wel reageren.
Ja, ik krijg telkens letters als de q enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij doet elke keer passen of swappen, is niet leuk
Oja, da's waar ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA JONGUH IK BEN EEN VROUW JA DAS OK DE BEDOELING HALVE TAMME
Ach ik win toch welquote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik krijg telkens letters als de q enzo.Daar kan ik geen kut mee.
"Absoluut geen genot"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Genot.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef xCore het volgende:
Mensen die op de TU werken
Krijg net een mailtje over onze wekelijkse test dat de scores online staan, de beste meneer heeft ook maar gelijk de test als bijlage toegevoegd, hij heeft alleen een beetje verkeerd gekeken want het is de test die we morgen krijgen
Yo, ThaTim, ik heb dat topic gechecktquote:
Hou je je bek eens even dicht. Als je hier wat vaker zou posten, zou ik het van je kunnen hebben.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje he!?![]()
Vraagt hij aan mij, wat zit er in mn kont, trekt zo zn broek omlaag enz ie ik poep. Even boos op hem geworden, de viezerik.
quote:
Zeg dat het feest is, snappen ze vast wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet naar het toilet jongens, maar mijn klasgenoten snappen het niet.
Ik ook niet, alleen vooruit in een vakquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb sinds ik mn rijbewijs heb nog nooit geparkeerd in zo'n parkeervak. Mweh.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef ThaTim het volgende:
Heb 'm al zo'n 2 uurtjes op repeat staan, sterk nummer.
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
Verplicht kijk- en luistermateriaal voor jullie:
Met wikipedia en logisch beredeneren kom je een heel eind.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1. Waarom kun je eigenlijk niet spreken van hèt Ius Proprium?
2. Wat betekende de opkomst van de steden voor de positie van de vorst?
3. Leg de wetenschappelijke methode van de scholastiek uit.
4. Waarom is men het handboek van Gratianus over het kerkelijk recht later het Decreet van Gratianus gaan noemen?
5. Leg de verschillen en gelijkenissen uit tussen de scholastiek en de humanistische rechtsgeleerdheid.
6. Waarom is Inleiding tot de Hollandse Rechtsgeleerdheid van Grotius (Hugo de Groot) een typisch laat-humanistisch werk?
Jullie hebben toch niets te doen, ga deze vragen eens voor mij beantwoorden.
Nee, dit is Europese rechtsgeschiedenis.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Met wikipedia en logisch beredeneren kom je een heel eind.
Dus dit is nou rechten
= onderdeel van rechten?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is Europese rechtsgeschiedenis.
Ja, maar niet zo'n belangrijk onderdeel, dunkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
= onderdeel van rechten?
Bij onze opleiding zijn er twee gestopt met Rechten omdat ze er geen bal aan vonden.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo'n belangrijk onderdeel, dunkt me.
Oke dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:37 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind Rechten tot nu toe heel leuk.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen BeVo en Godsdienst.Beide vakken gehaald. En toch moet ik er heen. Heb medelij.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
Verplicht kijk- en luistermateriaal voor jullie:
dat is t probleem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |