Ik heb een tijdje dreadlocks gehad en dat vonden onze destijds kittens ook heel leukquote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, ik heb wel wat te melden
Joe is heeeeeel goed in haren kammen en hoofdhuid krabbenAls ik buk om hem te aaien hangt ie in mijn haar
Gelukkig dat jullie geen lang haar hebben
Je hebt van alles 1, maar je hebt 2 kattenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Zo, even gezocht in diverse hoeken en gaten:
- 1 grote mand
- 1 kleine mand
- 1 hangmat (waar de tweede is)
- 1 pop-up tentje
- 1 katvormig tentje
- 1 mand met schuimrubber dat hopeloos uit vorm is (die moet ik maar opentornen om het goed te krijgen denk ik, of gewoon wegmikken)
Zou dat genoeg zijn?
Ze zijn nog klein, ze passen overal samen inquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Je hebt van alles 1, maar je hebt 2 katten
Het was een grapje hequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn nog klein, ze passen overal samen in
En we hebben twee hangmatjes, alleen is de ene een beetje zoek
Ze willen toch alleen maar ergens in liggen als de ander er al in ligtquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt van alles 1, maar je hebt 2 katten
O'jee dat is niet handigquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:50 schreef Rewimo het volgende:
De Wet van FOK! doet het nog. Mandje is gevonden
Nu de reismandjes nog. Die hadden we uitgeleend aan qltels broer. Volgens qltel hebben we ze ook teruggekregen. Alleen zie ik ze nergens en qltel is de hort op
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja! Of we hebben ze zo afgemat dat ze in katzwijm liggen
Vergeet de nieuwe kattentaal nietquote:Op zondag 25 september 2011 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Foto's komen er zo aan, J&O zijn uit de reismand en zitten nu samen onderin een kastje kop-aan-kop elkaar moed in te praten. 't Is allemaal nog een beetje eng, nieuwe mensen, nieuw huis, nieuwe geuren...
Kan heel snel gaan, Pol ligt momenteel op mijn voet (kramp inmiddels!quote:Op zondag 25 september 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, die vindt het geweldigHet liefst wil hij meteen met ze gaan spelen maar dat heeft even tijd nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |