Mooi.. En Julius als briesende stier erachter (hoop ikquote:
eigen schuld, dikke bult, had ie maar beter moeten selecteren vantevorenquote:
Karel V gok ik, hoewel dat natuurlijk wel midden in het centrum is, is misschien logistiek ook minder makkelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Naar welke sterrenzaak denk je dat ze gaan?
Ik woon in Utrecht, maar nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vockingworst, let maar op. Kansloos produkt.
Culinair podium lijkt me ook wel een goede tent. Dat programma van die chefkok op link van een paar jaar geleden vond ik wel erg leuk. Of de Safraan in amersfoort is misschien ook wel wat. Maar dat is ook 1 ster en geen 2.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop dat ze naar het culinair podium gaan, maar denk dat het wel karel V wordt of de Nonnerie in Maarssen,
Deze worst mag alleen maar in Utrecht verkocht worden, want daar komt het vandaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, maar nog nooit van gehoordMaar goed, ik woon hier nog maar een paar jaar
Dat was mij onderhand wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze worst mag alleen maar in Utrecht verkocht worden, want daar komt het vandaan.
[ afbeelding ]
Maar dat is dus ook de reden dat het in de rest van Nederland niet verkocht mag worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was mij onderhand wel duidelijk hoor
Beetje vreemde regel..quote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook de reden dat het in de rest van Nederland niet verkocht mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |