SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dit dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
Niet haten op één van de über topchefs
Pardon pardon!?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, alvast een nieuw deeltje voor vanavond
jammer genoeg kan ik het vanavond niet zien
Sorry chefquote:
Sorry maar ik vond hem echt de meest irritante 'topchef' allertijden. Hoop dat 'ie vrijdag niet langskomtquote:
Dan zou er niemand kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle verlangt terug naar een kook programma waarbij het om het koken gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk puur voor de trollende chef, falende kandidaten en subtiele sponsor momentjes
Had zelfs het idee dat je bij "ready steady cook" nog meer een kook programma aan het kijken was.quote:
Dat doet volgens mij 90 % van de kijkers. De productplacement is ook lekker niet subtiel..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk puur voor de trollende chef, falende kandidaten en subtiele sponsor momentjes
Niet haten? Weet je wat mijn man elke avond zegt. Die vent moeten ze als varken, met een appel in zijn mond, aan het spit hangen. Is er een goede voor....quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
Niet haten op één van de über topchefs
lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Ceetje.. het volgende:
LOS![]()
goeienavond allemaal
![]()
fruit uit de Betuwe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |