quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef missyB het volgende:
update- ook niet in sporttassen, vakantiekoffers,jaszakken,laarzen.
iemand nog zoeksuggesties?
ja die vermoedens uit ik echt niet hoor, ja tegen mijn man en hier maar tegen niemand persoonlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja, meer kun je niet doen. Ik zou alleen wel je vermoedens voor jezelf houden
Zou hij hem trouwens wel kunnen betalen dan? Hij is 9 toch?
Heilige Antonius.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef missyB het volgende:
hoe heet die heilige ook al weer die je kan aanroepen als je iets kwijt bent?
(raar volk die katholieken:)
en dan roep je gewoon oooh heilige antonius waar ligt dat ding of moet ik nog iets van een rozenkrans hebben en wijwater:)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heilige Antonius.
Edit: nee, ik ben niet katholiek.
Ik denk het, ik weet verder niet hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef missyB het volgende:
[..]
en dan roep je gewoon oooh heilige antonius waar ligt dat ding of moet ik nog iets van een rozenkrans hebben en wijwater:)
Bij mij is het gewoon zo:quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef n0ir het volgende:
In katholieke kringen wordt Antonius aangeroepen om kwijtgeraakte zaken terug te vinden dit met volgende woorden: Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik m'n (DSi) vind. Of: Heilige Antonius, lieve sint, zorg dat ik m'n (DSi) vind. Als het voorwerp is teruggevonden moet men de Heilige Antonius bedanken.
van de wiki
Dat gebeurt bij mij standaard. Alles wat ik vervang omdat ik het "kwijt" ben duikt automagisch weer op zodra ik het vervangen heb.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
En straks heb je een nieuwe gekocht en dan duikt de XL ineens op.
Dat heb ik altijd met schroefjes, bouten en moeren...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij standaard. Alles wat ik vervang omdat ik het "kwijt" ben duikt automagisch weer op zodra ik het vervangen heb.
Je moet het dan wel eerst in gebruik genomen hebben..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef missyB het volgende:
als het zo werkt koop ik morgen gelijk een nieuwe! gewoon netjes in doos laten zitten en dan weer terug brengen
Jawel jawel jawel! Zolder, Kelder, en andere idiote plekjes. Maar heb je de auto ook helemaal uitgezocht onder stoelen etc?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef missyB het volgende:
update- ook niet in sporttassen, vakantiekoffers,jaszakken,laarzen.
iemand nog zoeksuggesties?
Als je gelooft en tot hem bid, en tot Jezus bid. Dan helpt hij!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef missyB het volgende:
[..]
en dan roep je gewoon oooh heilige antonius waar ligt dat ding of moet ik nog iets van een rozenkrans hebben en wijwater:)
"heilige antonius, beste vrind, zorg dat ik die ..... terugvindt"quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef n0ir het volgende:
In katholieke kringen wordt Antonius aangeroepen om kwijtgeraakte zaken terug te vinden dit met volgende woorden: Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik m'n (DSi) vind. Of: Heilige Antonius, lieve sint, zorg dat ik m'n (DSi) vind. Als het voorwerp is teruggevonden moet men de Heilige Antonius bedanken.
van de wiki
Dus als je een autoradio koopt van een gozer die er wat heeft gestolen uit een winkel is het ook geen probleem omdat je die gozer ervoor hebt betaald? Dat zou mooi zijn zegquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.
Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
Plus: lomp en niet al te stevig apparaat, schandalige resolutie en korte batterijduur, maar daar gaat het topic niet over.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:36 schreef MrMustache het volgende:
De DSi XL is zóóóó 21 november 2009 (in Japan) en zóóóóó 5 maart 2010 (in Europa)
Gast koop de 3ds, 160,- euro bij de GameMania....
P.S. Ik heb de OP niet gelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |