nee dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Nyce het volgende:
Heeft ie hem niet gewoon mee naar buiten genomen en daar laten liggen?
Bel dan iedereen op die op het feest was of ze even willen kijken of zij hem per ongeluk hebben meegenomen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef missyB het volgende:
[..]
nee dat is niet het geval.
Er zijn hier in huis 2 plaatsen waar die dingen standaard liggen of op nachtkastje of op mn kastje naast tv waar de afstandsbedieningen liggen.
De ds-en gaan niet mee naar buiten of wat dan ook.
Als we met auto ergens heen gaan gaan ze daarna bij papa in de binnenzak of in mijn handtas, ook daar zit ie niet in en hij is echt weg sinds dat feest.
Heb al wel vriendjes etc afgebeld of ie daar toevalllllig terecht gekomen mocht zijn, ook niets
Blijkbaar ben ik dan een naieve bimbo door te denken dat dat wel goed zat dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
En wat als hij word gejat op straat? Je moet zelf een situatie creëren als er geen is.
Tevens ook al betaal je voor die site, dan heeft die site er alleen maar baat bij. De uitgevers van de spellen zien er niks van terug. Dat is hetzelfde als ik mandarijnen van de boer jat, en die aan jou doorverkoop je betaald er wel voor met het zijn en blijven gestolen spullen daar niet van.
het knullige is nog dat er iemand aanwezig was op dat feest waarvan ik weet dat die financieel erg moeilijk zit en ik baal dat ik nu die kant op ga denken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Bel dan iedereen op die op het feest was of ze even willen kijken of zij hem per ongeluk hebben meegenomen...
Heel erg knullig inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef missyB het volgende:
[..]
het knullige is nog dat er iemand aanwezig was op dat feest waarvan ik weet dat die financieel erg moeilijk zit en ik baal dat ik nu die kant op ga denken.
Maar ding is en blijft echt weg, banken van de kant gehad, in zittingen en naden gekeken, achter de kasten, in alle kledingkasten en keukenkasten, de berging,was en strijkmand,alle speelgoedmanden van kinderen helemaal leeggehad, onder matrassen in dekbedhoezen en kussenslopen gekeken.
Ik geef het onderhand op dat ding te vinden.En ze liggen gewoon echt altijd beide op 1 van de 2 opbergplaatsen
Heb je het überhaupt wel aan je zoon gevraagd of hij hem niet per ongeluk mee naar buiten genomen heeft?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik kan me toch wel voorstellen dat een kind op zijn verjaardag de DS mee naar buiten neemt.
Ik kan me toch wel voorstellen dat een kind op zijn verjaardag de DS mee naar buiten neemt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef missyB het volgende:
[..]
nee dat is niet het geval.
Er zijn hier in huis 2 plaatsen waar die dingen standaard liggen of op nachtkastje of op mn kastje naast tv waar de afstandsbedieningen liggen.
De ds-en gaan niet mee naar buiten of wat dan ook.
Als we met auto ergens heen gaan gaan ze daarna bij papa in de binnenzak of in mijn handtas, ook daar zit ie niet in en hij is echt weg sinds dat feest.
Heb al wel vriendjes etc afgebeld of ie daar toevalllllig terecht gekomen mocht zijn, ook niets
Heb een glazen bol hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef Nyce het volgende:
[..]
Wauw, ik word ge-quote al voordat ik het heb geplaatst.![]()
deze ds heeft hij vorig jaar op zijn verjaardag gekregen en ja ik heb hem dat natuurlijk als 1 van de eerste dingen gevraagd, het ding is immers al even weg en nu ga ik andere dingen denken ja shoot me, prettig vind ik het ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik kan me toch wel voorstellen dat een kind op zijn verjaardag de DS mee naar buiten neemt.
Wauw, ik word ge-quote al voordat ik het heb geplaatst.![]()
Je zoontje zou ook vergeten kunnen zijn dat hij hem mee naar buiten had genomen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef missyB het volgende:
[..]
deze ds heeft hij vorig jaar op zijn verjaardag gekregen en ja ik heb hem dat natuurlijk als 1 van de eerste dingen gevraagd, het ding is immers al even weg en nu ga ik andere dingen denken ja shoot me, prettig vind ik het ook niet.
ik kan gewoon niets anders meer verzinnen
Als je er voor betaald word je opgelicht. Dat je voor roms betaalt betekent niet dat het legaal is. De legale spellen zijn die je in de winkel koopt of op het internet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.
Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
hahahahah nee totaal niet, kind is hier gewoon nog steeds blij mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Nyce het volgende:
En hij zat niet toevallig de laatste tijd te smeken om een 3DS?
Dat zou mijn zoon gezegd hebben, ken hem nl al jaartje of 9quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je zoontje zou ook vergeten kunnen zijn dat hij hem mee naar buiten had genomen.
Of hij denkt van "ik zeg het lekker niet tegen mama dat ik hem per ongeluk buiten heb laten liggen" omdat het gozertje bang is dat papa en/of mama (erg) boos worden.
Maar wel een strenge moeder zo te lezenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef missyB het volgende:
[..]
Dat zou mijn zoon gezegd hebben, ken hem nl al jaartje of 9
Het is voor hem ook nooit een optie of vraag geweest om ding mee naar buiten te nemen.
Niemand loopt hier mett zo n ding buiten, hij zou er niet eens op komen. Ding is voor binnen of in de auto. en thats it
Wel lullig dat hij nu weer een jaar moet wachten voordat hij een nieuwe kan vragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahah nee totaal niet, kind is hier gewoon nog steeds blij mee.
Ik ben niet echt een strenge moeder maar mijn zoon weet wel dat hij dat soort dingen kan vertellen, t komt namelijk niet in hem op om te denken nu word moeders boos hierom, hij is eerder wat laconiek in die zaken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar wel een strenge moeder zo te lezen![]()
Maar ik geloof je wel, ik heb het zelfde ook wel eens meegemaakt maar dan met mijn broertje,
Die spaarde euro munten van alle landen (hij was toen 6) en na een verjaardagsfeestje was het boekje met al die munten ineens weg...
Maar ik kreeg van moeders de schuld, want zijn vriendjes konden het niet gedaan hebben die waren zo lief
Maar nu 10 jaar later zijn we er nog niet achter wie het dan wel gedaan had moeten hebben
pa en ma zorgen wel voor andere maar dan zal het een tweedehandse worden via marktplaats ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef Nyce het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij nu weer een jaar moet wachten voordat hij een nieuwe kan vragen.
Heb nog wel een zwarte DS liggen hier, zal het met mijn vriendin overleggen wat ze ermee wilt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef missyB het volgende:
[..]
pa en ma zorgen wel voor andere maar dan zal het een tweedehandse worden via marktplaats ofzo.
Vind niet dat hij hem moet betalen of jaar moet wachten, hij kan er immers zelf ook weinig aan doen he.Zoals ik hem ken en hoe hij is ben ik er van overtuigd dat hij hem zelf nergens heeft laten slingeren.en nee ben geen moeder die zegt dat haar kind noooooooooit iets doet.:)
dat is een lief aanbod en wie weet als de bonje over is kunnen we tot een deal komenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog wel een zwarte DS liggen hier, zal het met mijn vriendin overleggen wat ze ermee wilt.
Zal alleen niet meer vandaag worden aangezien we beetje bonje hebben
Ja, meer kun je niet doen. Ik zou alleen wel je vermoedens voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef missyB het volgende:
[..]
pa en ma zorgen wel voor andere maar dan zal het een tweedehandse worden via marktplaats ofzo.
Vind niet dat hij hem moet betalen of jaar moet wachten, hij kan er immers zelf ook weinig aan doen he.Zoals ik hem ken en hoe hij is ben ik er van overtuigd dat hij hem zelf nergens heeft laten slingeren.en nee ben geen moeder die zegt dat haar kind noooooooooit iets doet.:)
Komt goed...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
[..]
dat is een lief aanbod en wie weet als de bonje over is kunnen we tot een deal komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |