abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102185304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Nyce het volgende:
Heeft ie hem niet gewoon mee naar buiten genomen en daar laten liggen?
nee dat is niet het geval.
Er zijn hier in huis 2 plaatsen waar die dingen standaard liggen of op nachtkastje of op mn kastje naast tv waar de afstandsbedieningen liggen.
De ds-en gaan niet mee naar buiten of wat dan ook.
Als we met auto ergens heen gaan gaan ze daarna bij papa in de binnenzak of in mijn handtas, ook daar zit ie niet in en hij is echt weg sinds dat feest.
Heb al wel vriendjes etc afgebeld of ie daar toevalllllig terecht gekomen mocht zijn, ook niets
pi_102185352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef missyB het volgende:

[..]

Er zijn hier in huis 2 plaatsen waar die dingen standaard liggen of op nachtkastje of op mn kastje naast tv waar de afstandsbedieningen liggen.
Als we met auto ergens heen gaan gaan ze daarna bij papa in de binnenzak of in mijn handtas, ook daar zit ie niet in en hij is echt weg sinds dat feest.
Heb al wel vriendjes etc afgebeld of ie daar toevalllllig terecht gekomen mocht zijn, ook niets
Bel dan iedereen op die op het feest was of ze even willen kijken of zij hem per ongeluk hebben meegenomen...
pi_102185355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Argo het volgende:

[..]

En wat als hij word gejat op straat? Je moet zelf een situatie creëren als er geen is.
Tevens ook al betaal je voor die site, dan heeft die site er alleen maar baat bij. De uitgevers van de spellen zien er niks van terug. Dat is hetzelfde als ik mandarijnen van de boer jat, en die aan jou doorverkoop je betaald er wel voor met het zijn en blijven gestolen spullen daar niet van.
Blijkbaar ben ik dan een naieve bimbo door te denken dat dat wel goed zat dan.
Die kaarten mogen nu niet meer verkocht worden dat weet ik dan weer wel
pi_102185464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Bel dan iedereen op die op het feest was of ze even willen kijken of zij hem per ongeluk hebben meegenomen...
het knullige is nog dat er iemand aanwezig was op dat feest waarvan ik weet dat die financieel erg moeilijk zit en ik baal dat ik nu die kant op ga denken.
Maar ding is en blijft echt weg, banken van de kant gehad, in zittingen en naden gekeken, achter de kasten, in alle kledingkasten en keukenkasten, de berging,was en strijkmand,alle speelgoedmanden van kinderen helemaal leeggehad, onder matrassen in dekbedhoezen en kussenslopen gekeken.
Ik geef het onderhand op dat ding te vinden.En ze liggen gewoon echt altijd beide op 1 van de 2 opbergplaatsen
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:07:14 #30
326828 baashaaskaas
infinite potential
pi_102185508
Op het toilet gekeken?
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_102185526
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef missyB het volgende:

[..]

het knullige is nog dat er iemand aanwezig was op dat feest waarvan ik weet dat die financieel erg moeilijk zit en ik baal dat ik nu die kant op ga denken.
Maar ding is en blijft echt weg, banken van de kant gehad, in zittingen en naden gekeken, achter de kasten, in alle kledingkasten en keukenkasten, de berging,was en strijkmand,alle speelgoedmanden van kinderen helemaal leeggehad, onder matrassen in dekbedhoezen en kussenslopen gekeken.
Ik geef het onderhand op dat ding te vinden.En ze liggen gewoon echt altijd beide op 1 van de 2 opbergplaatsen
Heel erg knullig inderdaad.

Waarom gelijk die mensen verdenken?
Omdat ze minder hebben dan jou?

Sorry hoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik kan me toch wel voorstellen dat een kind op zijn verjaardag de DS mee naar buiten neemt.
Heb je het überhaupt wel aan je zoon gevraagd of hij hem niet per ongeluk mee naar buiten genomen heeft?
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
pi_102185569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik kan me toch wel voorstellen dat een kind op zijn verjaardag de DS mee naar buiten neemt.

Wauw, ik word ge-quote al voordat ik het heb geplaatst. :N
pi_102185720
quote:

[..]

Heb een glazen bol hier ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:16:37 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102185850
En straks heb je een nieuwe gekocht en dan duikt de XL ineens op.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102185851
quote:

[..]

deze ds heeft hij vorig jaar op zijn verjaardag gekregen en ja ik heb hem dat natuurlijk als 1 van de eerste dingen gevraagd, het ding is immers al even weg en nu ga ik andere dingen denken ja shoot me, prettig vind ik het ook niet.
ik kan gewoon niets anders meer verzinnen
pi_102185931
En hij zat niet toevallig de laatste tijd te smeken om een 3DS?
pi_102185949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef missyB het volgende:

[..]

deze ds heeft hij vorig jaar op zijn verjaardag gekregen en ja ik heb hem dat natuurlijk als 1 van de eerste dingen gevraagd, het ding is immers al even weg en nu ga ik andere dingen denken ja shoot me, prettig vind ik het ook niet.
ik kan gewoon niets anders meer verzinnen
Je zoontje zou ook vergeten kunnen zijn dat hij hem mee naar buiten had genomen.
Of hij denkt van "ik zeg het lekker niet tegen mama dat ik hem per ongeluk buiten heb laten liggen" omdat het gozertje bang is dat papa en/of mama (erg) boos worden.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:19:47 #38
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_102185962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.

Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
Als je er voor betaald word je opgelicht. Dat je voor roms betaalt betekent niet dat het legaal is. De legale spellen zijn die je in de winkel koopt of op het internet.
pi_102185966
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Nyce het volgende:
En hij zat niet toevallig de laatste tijd te smeken om een 3DS?
hahahahah nee totaal niet, kind is hier gewoon nog steeds blij mee.
pi_102186018
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Je zoontje zou ook vergeten kunnen zijn dat hij hem mee naar buiten had genomen.
Of hij denkt van "ik zeg het lekker niet tegen mama dat ik hem per ongeluk buiten heb laten liggen" omdat het gozertje bang is dat papa en/of mama (erg) boos worden.
Dat zou mijn zoon gezegd hebben, ken hem nl al jaartje of 9 :)
Het is voor hem ook nooit een optie of vraag geweest om ding mee naar buiten te nemen.
Niemand loopt hier mett zo n ding buiten, hij zou er niet eens op komen. Ding is voor binnen of in de auto. en thats it
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:22:41 #41
296894 Xblister
Simply the best..
pi_102186076
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_102186181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef missyB het volgende:

[..]

Dat zou mijn zoon gezegd hebben, ken hem nl al jaartje of 9 :)
Het is voor hem ook nooit een optie of vraag geweest om ding mee naar buiten te nemen.
Niemand loopt hier mett zo n ding buiten, hij zou er niet eens op komen. Ding is voor binnen of in de auto. en thats it
Maar wel een strenge moeder zo te lezen :@ :P

Maar ik geloof je wel, ik heb het zelfde ook wel eens meegemaakt maar dan met mijn broertje,

Die spaarde euro munten van alle landen (hij was toen 6) en na een verjaardagsfeestje was het boekje met al die munten ineens weg...

Maar ik kreeg van moeders de schuld, want zijn vriendjes konden het niet gedaan hebben die waren zo lief :@

Maar nu 10 jaar later zijn we er nog niet achter wie het dan wel gedaan had moeten hebben
pi_102186221
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef missyB het volgende:

[..]

hahahahah nee totaal niet, kind is hier gewoon nog steeds blij mee.
Wel lullig dat hij nu weer een jaar moet wachten voordat hij een nieuwe kan vragen.
pi_102186236
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Maar wel een strenge moeder zo te lezen :@ :P

Maar ik geloof je wel, ik heb het zelfde ook wel eens meegemaakt maar dan met mijn broertje,

Die spaarde euro munten van alle landen (hij was toen 6) en na een verjaardagsfeestje was het boekje met al die munten ineens weg...

Maar ik kreeg van moeders de schuld, want zijn vriendjes konden het niet gedaan hebben die waren zo lief :@

Maar nu 10 jaar later zijn we er nog niet achter wie het dan wel gedaan had moeten hebben
Ik ben niet echt een strenge moeder maar mijn zoon weet wel dat hij dat soort dingen kan vertellen, t komt namelijk niet in hem op om te denken nu word moeders boos hierom, hij is eerder wat laconiek in die zaken.
pi_102186340
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef Nyce het volgende:

[..]

Wel lullig dat hij nu weer een jaar moet wachten voordat hij een nieuwe kan vragen.
pa en ma zorgen wel voor andere maar dan zal het een tweedehandse worden via marktplaats ofzo.
Vind niet dat hij hem moet betalen of jaar moet wachten, hij kan er immers zelf ook weinig aan doen he.Zoals ik hem ken en hoe hij is ben ik er van overtuigd dat hij hem zelf nergens heeft laten slingeren.en nee ben geen moeder die zegt dat haar kind noooooooooit iets doet.:)
pi_102186426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef missyB het volgende:

[..]

pa en ma zorgen wel voor andere maar dan zal het een tweedehandse worden via marktplaats ofzo.
Vind niet dat hij hem moet betalen of jaar moet wachten, hij kan er immers zelf ook weinig aan doen he.Zoals ik hem ken en hoe hij is ben ik er van overtuigd dat hij hem zelf nergens heeft laten slingeren.en nee ben geen moeder die zegt dat haar kind noooooooooit iets doet.:)
Heb nog wel een zwarte DS liggen hier, zal het met mijn vriendin overleggen wat ze ermee wilt.
Zal alleen niet meer vandaag worden aangezien we beetje bonje hebben ;)
pi_102186457
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Heb nog wel een zwarte DS liggen hier, zal het met mijn vriendin overleggen wat ze ermee wilt.
Zal alleen niet meer vandaag worden aangezien we beetje bonje hebben ;)
dat is een lief aanbod en wie weet als de bonje over is kunnen we tot een deal komen
pi_102186500
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef missyB het volgende:

[..]

Ja, meer kun je niet doen. Ik zou alleen wel je vermoedens voor jezelf houden ;)

Zou hij hem trouwens wel kunnen betalen dan? Hij is 9 toch?
pi_102186514
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef missyB het volgende:

[..]

dat is een lief aanbod en wie weet als de bonje over is kunnen we tot een deal komen
Komt goed...
Ze had hem in maart ofzo gekocht, 1 week mee gespeeld en doet er niks meer mee dussss...
pi_102186518
update- ook niet in sporttassen, vakantiekoffers,jaszakken,laarzen.
iemand nog zoeksuggesties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')