abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102186540
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef missyB het volgende:
update- ook niet in sporttassen, vakantiekoffers,jaszakken,laarzen.
iemand nog zoeksuggesties?
Google :@ ?
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
pi_102186551
auto onder de stoelen :) ?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:34:15 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102186560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Google :@ ?
:')!

Goeie.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102186577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ja, meer kun je niet doen. Ik zou alleen wel je vermoedens voor jezelf houden ;)

Zou hij hem trouwens wel kunnen betalen dan? Hij is 9 toch?
ja die vermoedens uit ik echt niet hoor, ja tegen mijn man en hier maar tegen niemand persoonlijk.
Nou hij had dus best wat verjaardagsgeld gekregen maar ik vind niet dat hij zelf een andere moet betalen in deze
pi_102186659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

:')!

Goeie.
helaas ook geen hits ;)
pi_102186681
hoe heet die heilige ook al weer die je kan aanroepen als je iets kwijt bent?
(raar volk die katholieken:)
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:38:48 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102186732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef missyB het volgende:
hoe heet die heilige ook al weer die je kan aanroepen als je iets kwijt bent?
(raar volk die katholieken:)
Heilige Antonius.

Edit: nee, ik ben niet katholiek.
pi_102186909
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Heilige Antonius.

Edit: nee, ik ben niet katholiek.
en dan roep je gewoon oooh heilige antonius waar ligt dat ding of moet ik nog iets van een rozenkrans hebben en wijwater:)
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:47:43 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102187076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef missyB het volgende:

[..]

en dan roep je gewoon oooh heilige antonius waar ligt dat ding of moet ik nog iets van een rozenkrans hebben en wijwater:)
Ik denk het, ik weet verder niet hoe dat in zijn werk gaat. :')
pi_102187287
In katholieke kringen wordt Antonius aangeroepen om kwijtgeraakte zaken terug te vinden dit met volgende woorden: Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik m'n (DSi) vind. Of: Heilige Antonius, lieve sint, zorg dat ik m'n (DSi) vind. Als het voorwerp is teruggevonden moet men de Heilige Antonius bedanken.

van de wiki
pi_102187389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef n0ir het volgende:
In katholieke kringen wordt Antonius aangeroepen om kwijtgeraakte zaken terug te vinden dit met volgende woorden: Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik m'n (DSi) vind. Of: Heilige Antonius, lieve sint, zorg dat ik m'n (DSi) vind. Als het voorwerp is teruggevonden moet men de Heilige Antonius bedanken.

van de wiki
Bij mij is het gewoon zo:

Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek!
pi_102187517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
En straks heb je een nieuwe gekocht en dan duikt de XL ineens op.
Dat gebeurt bij mij standaard. Alles wat ik vervang omdat ik het "kwijt" ben duikt automagisch weer op zodra ik het vervangen heb. :')
Hallon!
pi_102187638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij mij standaard. Alles wat ik vervang omdat ik het "kwijt" ben duikt automagisch weer op zodra ik het vervangen heb. :')
Dat heb ik altijd met schroefjes, bouten en moeren...

Heb er duizenden maar nooit die ik nodig heb, dan koop ik er een paar die ik nodig had en een dag later kom ik het doosje tegen waar ze inzaten -O-
pi_102187743
als het zo werkt koop ik morgen gelijk een nieuwe! gewoon netjes in doos laten zitten en dan weer terug brengen
pi_102187923
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef missyB het volgende:
als het zo werkt koop ik morgen gelijk een nieuwe! gewoon netjes in doos laten zitten en dan weer terug brengen
Je moet het dan wel eerst in gebruik genomen hebben..
Is met die schroeven ook, je vindt ze pas als de nieuwe in de muur zitten ;)
pi_102188570
Man, ik haat dieven!

Hopelijk komt ie ooit nog terecht!
Prins der kikkers
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:44:55 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102191893
:')________________! Dit topic :D bedankt Ludo
pi_102192272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef missyB het volgende:
update- ook niet in sporttassen, vakantiekoffers,jaszakken,laarzen.
iemand nog zoeksuggesties?
Jawel jawel jawel! Zolder, Kelder, en andere idiote plekjes. Maar heb je de auto ook helemaal uitgezocht onder stoelen etc?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef missyB het volgende:

[..]

Als je gelooft en tot hem bid, en tot Jezus bid. Dan helpt hij!

Maar de heilige Antonius is geen voorwerp dat je zomaar uit de kast trekt om iets te vinden en dan weer weg stopt. Je zult je dus moeten bekeren.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 19:54:22 ]
pi_102192809
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef n0ir het volgende:

van de wiki
"heilige antonius, beste vrind, zorg dat ik die ..... terugvindt"
Zo liep mn moeder altijd in huis rond, het gekke was dat ze de zooi wel altijd terugvond :D

Ben benieuwd TS.... ;)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_102192928
Van je vrienden moet je het hebben.. _O-
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
pi_102199356
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:06 schreef Akkerr het volgende:
Van je vrienden moet je het hebben.. _O-
:s)
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:33:56 #72
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102203485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.

Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
Dus als je een autoradio koopt van een gozer die er wat heeft gestolen uit een winkel is het ook geen probleem omdat je die gozer ervoor hebt betaald? Dat zou mooi zijn zeg :').
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_102205693
De DSi XL is zóóóó 21 november 2009 (in Japan) en zóóóóó 5 maart 2010 (in Europa)
Gast koop de 3ds, 160,- euro bij de GameMania....

P.S. Ik heb de OP niet gelezen
I laugh at people when they are stating the obvious...
pi_102208289
Dsi nog steeds spoorloos,
ook niet onder banken auto, dashboardkastje of winterjassen, niet tussen handdoeken in badkamer of laatjes en kastje in badkamer.
Hij krijgt gewoon weer een dsi xl wil hij een 3ds spaart ie hem zelf maar bij elkaar.
Voor 100 euro koop ik een tweedehandse voor hem op marktplaats.
Straks komen de feestdagen etc er ook were aan en eind nov moeten we noodgedwongen door functieverandering baan prive een auto aanschaffen dus de spaarcenten zijn nihil om zo even 160 euro tussendoor uit te geven.Die 100 komt al weer onverwachts dus daar maken we niet nog meer van.Wel strakke prijs trouwens bij gamemania dan voor een 3ds
  woensdag 21 september 2011 @ 08:50:27 #75
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102208775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:36 schreef MrMustache het volgende:
De DSi XL is zóóóó 21 november 2009 (in Japan) en zóóóóó 5 maart 2010 (in Europa)
Gast koop de 3ds, 160,- euro bij de GameMania....

P.S. Ik heb de OP niet gelezen
Plus: lomp en niet al te stevig apparaat, schandalige resolutie en korte batterijduur, maar daar gaat het topic niet over.
  woensdag 21 september 2011 @ 08:51:02 #76
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102208789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef missyB het volgende:
ook niet onder banken auto, dashboardkastje of winterjassen, niet tussen handdoeken in badkamer of laatjes en kastje in badkamer.
Hij krijgt gewoon weer een dsi xl wil hij een 3ds spaart ie hem zelf maar bij elkaar.
Straks komen de feestdagen etc er ook were aan en eind nov moeten we noodgedwongen door functieverandering baan prive een auto aanschaffen dus de spaarcenten zijn nihil om zo even 160 euro tussendoor uit te geven.Die 100 komt al weer onverwachts dus daar maken we niet nog meer van.Wel strakke prijs trouwens bij gamemania dan voor een 3ds
Is de tuin al omgekeerd?
pi_102209335
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef missyB het volgende:
Is een DS zijn eerste levensbehoefte of zo?
pi_102209361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:23 schreef Nyce het volgende:

[..]

Is een DS zijn eerste levensbehoefte of zo?
Wel voor kleine kinderen. Mijn neefjes bijv. die hebben allemaal een DS en dat is voor hun hun ziel
pi_102209510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:25 schreef MrMustache het volgende:

[..]

Wel voor kleine kinderen. Mijn neefjes bijv. die hebben allemaal een DS en dat is voor hun hun ziel
Dus? Als het krap is qua geld is het krap qua geld. Hij gaat er niet dood aan of zo. Kinderen moeten ook hard worden.
pi_102209774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:35 schreef Nyce het volgende:

[..]

Dus? Als het krap is qua geld is het krap qua geld. Hij gaat er niet dood aan of zo. Kinderen moeten ook hard worden.
Ik hebt over een een kind die al in het bezit is van een DS.
pi_102211092
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:51 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Is de tuin al omgekeerd?
we hebben geen tuin, de hockers op balkon zijn ook al omgekeerd.
verder is die DS geen levensbehoefte maar hij gebruikt hem wel veel en ik vind dan dat er gewoon weer zo n ding moet komen, hij kan er immers toch niks aan doen?
Tuurlijk kan hij best tijdje zonder maar moet hij dan boeten omdat ander waarschijnlijk niet van zijn spullen af heeft kunnen blijven?
Opa en oma wonen bijv op 1,5 uur rijden waar wij regelmatig heen gaan dan vind hij zn ds toch erg fijn, of savonds even gamen voor hij gaat slapen of als hij zich verveeld en er geen vriendjes zijn etc.Voor hem is het zijn favoriete speelgoed.
pi_102211599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:43 schreef missyB het volgende:

[..]

verder is die DS geen levensbehoefte maar hij gebruikt hem wel veel en ik vind dan dat er gewoon weer zo n ding moet komen, hij kan er immers toch niks aan doen?
Tuurlijk kan hij best tijdje zonder maar moet hij dan boeten omdat ander waarschijnlijk niet van zijn spullen af heeft kunnen blijven?
Opa en oma wonen bijv op 1,5 uur rijden waar wij regelmatig heen gaan dan vind hij zn ds toch erg fijn, of savonds even gamen voor hij gaat slapen of als hij zich verveeld en er geen vriendjes zijn etc.Voor hem is het zijn favoriete speelgoed.
Wilt u ook mijn moeder zijn?
pi_102211646
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:43 schreef missyB het volgende:

[..]

Van verveling worden kinderen vanzelf creatief. En je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar als ik niet bepaald het geld er voor had zou mijn kind maar even moeten wachten, daar wordt hij echt niet slechter van.
pi_102212004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef Nyce het volgende:

[..]

Van verveling worden kinderen vanzelf creatief. En je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar als ik niet bepaald het geld er voor had zou mijn kind maar even moeten wachten, daar wordt hij echt niet slechter van.
ik heb een kind wat graag buitenspeelt,graag gezelschapspelletjes doet, graag voetbalt,knutselt, gamed etc.
Tis geen kind wat zijn leven ophangt aan dat ding of er uren achter zit, maar dit ding kwijt zijn is voor hem net zo erg als dat zijn crossfiets gejat zou zijn.
en nee natuurlijk word hij er niet minder van maar als ik zou wachten tot het financieel iets beter uit zou komen praten we al over februari en dat vind ik niet oke.Zit me niet lekker als ouder zijnde.
Ik blijf maar zoeken in de hoop dat dat ding gewoon boven water komt maar hebt echt alles gehad nu tot aan de meest vreemde plaatsen.ben er nu gewoon beetje sippig van.
Ik vraag me af wat de ouders hier zouden doen, wel een andere kopen of wachten?
pi_102212102
Vraagje, die vaste plek van die DS, ligt die zo zichtbaar voor mensen die naar de WC gaan?
pi_102212215
Ik dacht dat het om de AH XL ging :')

MISLEIDENDE TT :')
Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
pi_102212414
Ik heb nog een hele oude DS lite, TS, als ie daar vaak op speelt heeft ie dadelijk twee DS'en, hihhi! :D :')

Ja ik vind het zelf ook een slechte grap. :@
Hallon!
pi_102212945
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef eQuaL het volgende:
Vraagje, die vaste plek van die DS, ligt die zo zichtbaar voor mensen die naar de WC gaan?
Wij hebben een appartement en aan het einde van de gang vlak voor de woonkamer zit ons toilet.De woonkamerdeur is altijd open en de ds-en liggen in de woonkamer op een audiomeubel waar ook de afstandsbedieningen liggen en de geluidsapparatuur staat.
Wij vierden het feest beneden in een partytent op parkeerplaats dus iedereen op dat feest kon ongestoord naar boven en de woonkamer inlopen en de mensen op het feest zijn mensen die hier regelmatig over de vloer komen en dus weten dat die dingen daar liggen.
Die van zusje is al oud en gammel en levert tweedehands geen knaak meer op en die ligt er dus nog.
Heb er ook aan gedacht of 1 van de vriendjes hem wellicht meegenomen heeft maar die XL prop je niet in een kinderjaszakje.En je ziet als ouder echt wel of je kind iets bij zich heeft wat niet van hem of haar is.Heb natuurlijk wel de ouders van vriendjes gebeld maar helaas.
  woensdag 21 september 2011 @ 11:46:45 #89
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102212979
Ga je serieus een tweedehandse DSi XL halen voor 100 euro terwijl een 3DS 160 euro is? Doe gewoon een 3DS, sowieso is de DSi XL minder draagbaar wat juist het hele punt van zo'n handheld-spelcomputer is, en voor de 3DS kan je ook zo'n kaartje om illegaal spellen te spelen kopen (alleen werken alleen de oudere spellen dan), dan moet je er alleen eentje hebben van 20 euro ipv 10 euro ofzo.
Wat is die 60 euro verschil nou om het nieuwste model te hebben nieuw in de verpakking met garantie (en waar ook de nieuwe spellen op uitkomen) in plaats van dat je een tweedehands ding gaat kopen?
pi_102213386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ga je serieus een tweedehandse DSi XL halen voor 100 euro terwijl een 3DS 160 euro is? Doe gewoon een 3DS, sowieso is de DSi XL minder draagbaar wat juist het hele punt van zo'n handheld-spelcomputer is, en voor de 3DS kan je ook zo'n kaartje om illegaal spellen te spelen kopen (alleen werken alleen de oudere spellen dan), dan moet je er alleen eentje hebben van 20 euro ipv 10 euro ofzo.
Wat is die 60 euro verschil nou om het nieuwste model te hebben nieuw in de verpakking met garantie (en waar ook de nieuwe spellen op uitkomen) in plaats van dat je een tweedehands ding gaat kopen?
Ik ben echt heel erg twijfelende, want stel nu dat de xl op miraculeuze wijze wel boven water komt, heeft hij 2 dezelfden(dan neemt zusje die andere wel daar niet van maar die is notabene net 4, dat ze zijn oude heeft is al heel wat)160 voor die 3ds vind ik niet duur maar tis wel even 160 euro totaal aan extra onkosten deze maand.plus dan nog een evt kaart die er in gaat.
Zoon was begin september jarig kreeg crossfiets en nog wat kleine kadootjes, buitenfeest etc dus deze maand was al prijzig.Stel dat we zouden zeggen tegen hem je legt er zelf dan 1/derde bij schiet ook niet op want hij heeft zijn verjaardagsgeld al uitgegeven en ik vind het gewoon niet zo fair dat hij dan mee moet betalen.Ik ga er echt van uit dat ding gestolen is.Verzekering valse info geven doe ik niet aan.
Maar voor de kenners onder ons wat heeft een 3ds nu voor op een reguliere ds dan?
pi_102213394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Kijk missyB, hierom moet je je kinderen niet teveel verwennen en is het goed dat ze merken dat geld niet komt aanwaaien. Ook al is het niet hun eigen schuld.
pi_102214422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:

[..]

Kijk missyB, hierom moet je je kinderen niet teveel verwennen en is het goed dat ze merken dat geld niet komt aanwaaien. Ook al is het niet hun eigen schuld.
Ik vind zorgen dat hij een andere krijgt niet echt onder verwennen vallen.
maar denk er echt wel over na wat nu wijsheid is en kom er gewoon niet zo goed uit.Zoon is oud genoeg dat hij weet dat zo n ding veel geld kost en hij zou er weinig amok om maken als hij een paar maanden moet wachten maar ik baal er zo van!
pi_102214596
sinds wanneer is KLB oud geworden :')
rot op zeg met je opvoedkundige probleempjes :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_102214617
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik vind zorgen dat hij een andere krijgt niet echt onder verwennen vallen.
maar denk er echt wel over na wat nu wijsheid is en kom er gewoon niet zo goed uit.Zoon is oud genoeg dat hij weet dat zo n ding veel geld kost en hij zou er weinig amok om maken als hij een paar maanden moet wachten maar ik baal er zo van!
Als het jouw DS was zou je dan een nieuwe kopen of wachten? Als het antwoord nee is verwen je hem toch in een zeker opzicht door het wel voor hem te doen? Helemaal als je twijfelt over een 3DS.
Als het jouw zoon niet veel zou schelen als hij een paar maanden moet wachten zou ik er lekker mee wachten, hij kan toch samen met zijn zusje haar DS delen tot die tijd?
pi_102214796
A de 3ds is een zielig ding.. 3d beeld?? dat zie ik niet, ik zie een shceelmakend koppijn beeld!!

Maar misschien moet je je vrienden even een berichtje sturen.. Wie weet zijn zij al naar school geweest met de nieuwe dsi van hun kind en snappen ze niet hoe hij daar aankomt. Ligt het bij dat kind in de kast en weten zij niet dat hij hem heeft...

Of iemand heeft er op gespeeld en op een vreemde plek terug gelegd, en wie weet dat kind het wel..

Dus een niet beschuldigend mailtje aan je vrienden sturen met de vraag of ze het even na willen vragen bij hun kinderen.
pi_102214851
Koop een xbox360 voor die jongen ipv zo'n homo ding.

Zo meteen wil hij nog op dansles.....
pi_102215003
topic mag van mij naar OUD hoor, geen probleem.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Koop een xbox360 voor die jongen ipv zo'n homo ding.

Zo meteen wil hij nog op dansles.....
ja handig zo n xbox 360 mee in de auto!
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:43 schreef Nico987 het volgende:
A de 3ds is een zielig ding.. 3d beeld?? dat zie ik niet, ik zie een shceelmakend koppijn beeld!!

Maar misschien moet je je vrienden even een berichtje sturen.. Wie weet zijn zij al naar school geweest met de nieuwe dsi van hun kind en snappen ze niet hoe hij daar aankomt. Ligt het bij dat kind in de kast en weten zij niet dat hij hem heeft...

Of iemand heeft er op gespeeld en op een vreemde plek terug gelegd, en wie weet dat kind het wel..

Dus een niet beschuldigend mailtje aan je vrienden sturen met de vraag of ze het even na willen vragen bij hun kinderen.
allemaal al gedaan, leverde de DSi niet op
  woensdag 21 september 2011 @ 16:05:12 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102222417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:

[..]

Hier bedoel je zeker mee dat ik verwend ben? :')
Ik bekijk het alleen rationeel, het is economisch gezien beter om een nieuw product met garantie en met langere levensduur (qua spellen en gebruikersschade) te kopen dan dat je een tweedehands verouderd product gaat halen dat niet eens zoveel goedkoper is.
Wat mij betreft laat je dat kind er een maand of twee maanden op wachten, daar gaat het bij mij niet om, slim kopen wel.
pi_102252365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:05 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hier bedoel je zeker mee dat ik verwend ben? :')
Ik bekijk het alleen rationeel, het is economisch gezien beter om een nieuw product met garantie en met langere levensduur (qua spellen en gebruikersschade) te kopen dan dat je een tweedehands verouderd product gaat halen dat niet eens zoveel goedkoper is.
Wat mij betreft laat je dat kind er een maand of twee maanden op wachten, daar gaat het bij mij niet om, slim kopen wel.
Heb je wel door dat dat ding 60% duurder is?
En waar baseer je op dat dat ding een langere levensduur heeft?
pi_102253972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef missyB het volgende:
verzekering heeft helaas geen zin aangezien mijn voordeur dus openstond en ik baal dus inderdaad vreselijk dat ik nu moet gaan denken of er zo n onbetrouwbaar sujet in onze vriendenkring zit.
Maakt niet uit, veel mensen denken je dan niet verzekerd bent, maar vaak is dat wel gewoon zo. Even de voorwaarden doorlezen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')