Heb je laatste tijd wel vakerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Hoerig, net te laat voor een meesterwerkje van mij
Ik zou wel willen, maar school heeft niet genoeg geld voor steriel materiaal (quote:
Ik word oud, ik hoop dat ik niet zo snel afglij als andere mensen die de 38 passeerdenquote:
Prik je steeds dezelfde klasgenoot met dezelfde naald, hoe moeilijk kan het zijn ook zegquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar school heeft niet genoeg geld voor steriel materiaal () dus alles wordt hergebruikt
Ik zeg toch dat we niks steriel hebben? Dus ook geen nieuwe schone naald. LE-ZENquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prik je steeds dezelfde klasgenoot met dezelfde naald, hoe moeilijk kan het zijn ook zeg
Oh noem je dat humor tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Jeeez Oognip, echt, van een beetje humor is nog nooit iemand dood gegaan
Ach, aids kun je maar 1x krijgen en is tegenwoordig prima mee te leven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we niks steriel hebben? Dus ook geen nieuwe schone naald. LE-ZEN
Bovendien heb je 3 naalden nodig (want bloedkweek).
Hey, doe nou es ff serieus man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, aids kun je maar 1x krijgen en is tegenwoordig prima mee te leven.
Nope, spanband aantrekken met vinger ertussen en dan een beetje kloppen als je niets op ziet komen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef Oognip het volgende:
Er worden ons ook dingen aangeleerd waarvan de docent al zegt dat het onzin is, toch moeten we het zo doen bij de toets anders haal je de toets niet. Zo moeten we nadat we de stuwband hebben aangetrokken voelen of de slagader in de pols het nog doetDie krijg je nooit dichtgetrokken met een stuwband dus die klopt altijd...
Dat doe jij toch niet in de praktijk he, ing?
Ben jij al zoooo oud?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word oud, ik hoop dat ik niet zo snel afglij als andere mensen die de 38 passeerden
Nee precies en toch moet ik het lerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, spanband aantrekken met vinger ertussen en dan een beetje kloppen als je niets op ziet komen.
Binnen een minuut is die band er weer af en dan is de hand heus nog niet afgestorven
NOG niet hoor!quote:
Ik ben ook handig. Bloedirritant is dat somsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is alweer klaar met z'n stomme klusje en is nu naar de viswinkelt om kibbelingetjes
Oh dan kan je remmenties je visjes opeten voor de nep open haardquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is alweer klaar met z'n stomme klusje en is nu naar de viswinkelt om kibbelingetjes
Romantisch in je eentje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef Oognip het volgende:
Ik ga vanavond romantisch naar de film
Toen ik met uitdroging in het ziekenhuis lag vorig jaar met mijn zwangerschap prikte de art-assistent 6x mis en moest het opperhoofd komen om het voor een 7e keer dan eindelijk goed te doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:59 schreef Muis006 het volgende:
Rot SPSS doet niet wat ik wil
Nieuwelingen mogen mij ook niet meer prikken, nadat ik bij de laatste vier CT's drie keer een nieuweling had, er drie keer misgeprikt werd (en dan ook nog gaan wiebelen om te checken of de naald goed zit) en ik drie keer een halve week met een blauwe arm die ik niet kon optillen heb gelopen.
Ah, mij wordt geleerd om het 2 keer te proberen en daarna een ander erbij te halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toen ik met uitdroging in het ziekenhuis lag vorig jaar met mijn zwangerschap prikte de art-assistent 6x mis en moest het opperhoofd komen om het voor een 7e keer dan eindelijk goed te doen![]()
Hai allemaal
Beter! Ik had wekenlang een bont en blauwe arm. Mensen vroegen me wat er in hemelsnaam gebeurd was met me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah, mij wordt geleerd om het 2 keer te proberen en daarna een ander erbij te halen.
Was dat in de praktijk maar ook altijd zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah, mij wordt geleerd om het 2 keer te proberen en daarna een ander erbij te halen.
Nou als ik 2 keer misprik dan ga ik het echt niet nog een keer proberen (denk ik nu)quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was dat in de praktijk maar ook altijd zo
Veel plezier vanavond
Ik vind het ook veel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef senesta het volgende:
Pff, ik was even aan het kijken voor Samara, die wil heel graag op triade bij een musical groep maar ik schrik me dood van de prijsHet duurt 8 maanden en is dan 41 euro per maand
![]()
Lijkt voor sommige mensen hier misschien niet zo veel maar ik vind het nogal wat
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou wel 'doe eens serieus' willen zeggen, maar volgens mij meen je het ook nog
Ik was al aan het kijken maar ik kan niets vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het ook veel geld hoor.De ene musicalgroep is de andere niet, wie weet zijn er nog goedkopere alternatieven in de buurt.
Moeten Q, oh oh en ik even langskomen en haar wat nieuwe scheldwoorden leren? Dan heeft ze de eerste paar maanden zo bij elkaar gestreeptquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Ik was al aan het kijken maar ik kan niets vinden
Naja, anders de kinderbijslag maar opofferen denk ik hiervoor
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moeten Q, oh oh en ik even langskomen en haar wat nieuwe scheldwoorden leren? Dan heeft ze de eerste paar maanden zo bij elkaar gestreept
Weinig kans denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moeten Q, oh oh en ik even langskomen en haar wat nieuwe scheldwoorden leren? Dan heeft ze de eerste paar maanden zo bij elkaar gestreept
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, om reiskosten te besparen geloof ik dat we daar het beste gewoon Qwea als afgevaardigde op af kunnen sturen.
Geef dr een kwartiertje met dat kind alleen en hoppa!
Godskolere, schop m van mij dan maar eentje, domme lul ook zegquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn handen jeuken echt. Ik zou Mo willen slaan![]()
Hij heeft een klus voor die idioot gedaan met dat contract gezeik. Op het moment dat Mike die klus moest doen en ermee bezig was belde die gast 4 a 5 x soms per dag. Hij belde sowieso vrijwel iedere dag 1x. En Mike werd doodgemikt met mailtjes.
Site af, Mike moest nog een site doen. Weer bellen ect, mailtjes, blablabla. Dus ik zo : Vriend, je gaat eerst maar eens geld vangen voordat je ook maar 1 muisklik aan die andere site besteed
Dus Mike heeft hem 3x lopen mailen... denk je dat hij reageert?
En ik had Mike nog zoooo gewaarschuwd. "Mike, vraag nou geld vooraf want jij weet net zo goed als ik hoe dit gaat!"
-Jaaaa maar dat kan ik niet maken want dat doet niemand in deze wereld.
JA HALLO!? Niemand in deze wereld belooft je ook een contract en houdt je maanden aan het lijntjeStomme achterlijke faalkneus
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn handen jeuken echt. Ik zou Mo willen slaan![]()
Hij heeft een klus voor die idioot gedaan met dat contract gezeik. Op het moment dat Mike die klus moest doen en ermee bezig was belde die gast 4 a 5 x soms per dag. Hij belde sowieso vrijwel iedere dag 1x. En Mike werd doodgemikt met mailtjes.
Site af, Mike moest nog een site doen. Weer bellen ect, mailtjes, blablabla. Dus ik zo : Vriend, je gaat eerst maar eens geld vangen voordat je ook maar 1 muisklik aan die andere site besteed
Dus Mike heeft hem 3x lopen mailen... denk je dat hij reageert?
En ik had Mike nog zoooo gewaarschuwd. "Mike, vraag nou geld vooraf want jij weet net zo goed als ik hoe dit gaat!"
-Jaaaa maar dat kan ik niet maken want dat doet niemand in deze wereld.
JA HALLO!? Niemand in deze wereld belooft je ook een contract en houdt je maanden aan het lijntjeStomme achterlijke faalkneus
Ja echt he. Achterlijke kutklaphoerigesneuneusmongool.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godskolere, schop m van mij dan maar eentje, domme lul ook zeg
Ja nee, echt, ik hoop eigenlijk voor hem dat ie geen rode cent gaat zien, domme kneus dat ie dr isquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt he. Achterlijke kutklaphoerigesneuneusmongool.
Kijk Senes, 6 streepjes
Niks man , zonder spaties, gewoon 1 streepje, kom op zegquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee, echt, ik hoop eigenlijk voor hem dat ie geen rode cent gaat zien, domme kneus dat ie dr is
Ja maar dan moet ik weer afreizen naar Alkmaar en die gast bedreigen. Ook tof om te doen trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee, echt, ik hoop eigenlijk voor hem dat ie geen rode cent gaat zien, domme kneus dat ie dr is
Waarom, hij is jouw begeleidend wonen meester, jij niet zijn juffiequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik weer afreizen naar Alkmaar en die gast bedreigen. Ook tof om te doen trouwens
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom, hij is jouw begeleidend wonen meester, jij niet zijn juffie
+1quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik pak dadelijk de snuggly erbij.![]()
Koud.
We are on a roll babequote:
Zo had ik hier pas iemand die "bummer" zeiquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
aah joh, als je hard genoeg aan je schaamlippen trekt heb je ook een dekentje.quote:
sjit, ik piste bijna in mijn broekquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah joh, als je hard genoeg aan je schaamlippen trekt heb je ook een dekentje.
Aan m'n wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah joh, als je hard genoeg aan je schaamlippen trekt heb je ook een dekentje.
Ooh die heb je niet? Kut voor je (hihihi ik zei kutquote:
OMG azijnpisserquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, zeg jij het maar... of wordt ik geacht deze personen te herkennen en te weten waarom ze niet met rare hoofddeksels rond mogen lopen?
Is Kuiken die linkse? Hoor ik die te kennenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de boodschap van Thieme snap ik nog wel maar wat Kuiken met dat hoedje voor boodschap af wil geven geen idee.
Als ze het geld van die hoedjes nou es in de zorg staken, hoefden we de komende jaren een premie meer te betalenquote:
JA!!! Nu je het zegtquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker doet me heel erg aan een personage uit Puk van de Petteflat of Floddertje ofzo denken, maar ik kan er niet op komen
OOOOOOOH! Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-met-boodschap.html
Wat heb je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:16 schreef Qwea het volgende:
pff chago. Begin me in ene niet lekker te voelen
Oh, geen probleem! Ik moet morgen toch naar de uniquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef Oognip het volgende:
Muis, ik heb de kaartjes nu pas opgestuurdvergat het steeds.
Waar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
woohoo season finales How I Met Your Mother & Two And A Half Men
* in auto springt *quote:
Denk niet dat je er bij Loveless in komt danquote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bij Loveless in komt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ook niet van TBBT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van alletwee
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet van TBBT?
Ik hou van alletwee
Shame on youquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet van TBBT?
Ik hou van alletwee
Jaaaaaaaaaaaaaaaa en nu Two and a Half Men van vroegerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook!Vanaf vrijdag weer TBBT, seizoen 5
![]()
![]()
Ja, deze aflevering is leuk! Ben wel benieuwd hoe het met Ashton Kutcher is.. Is daar de eerste aflevering al van uitgezonden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa en nu Two and a Half Men van vroeger
Geen idee of die al komt, ik dacht binnenkortquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, deze aflevering is leuk! Ben wel benieuwd hoe het met Ashton Kutcher is.. Is daar de eerste aflevering al van uitgezonden?
Even eten!
hij komt ook binnenkort hier dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:
Ashton K. zat toch al in de seizoenspremiere? Die aflevering is al uitgezonden in de VS.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Heej, waarom hebben we het nu opeens over comedies die ik niet kijk/waar ik niks aan vind?
Gister inderdaad, dus vandaag te downloaden. Geen idee hoe ver NL achter looptquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:
Ashton K. zat toch al in de seizoenspremiere? Die aflevering is al uitgezonden in de VS.
quote:
En wanneer ga je klussen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister inderdaad, dus vandaag te downloaden. Geen idee hoe ver NL achter looptVerder vandaag de premiere van NCIS
Morgen
CSI: LV
Overmogen:
TBBT
Vrijdag
Fringe
02.10 Dexter
03.10 House
10.10 Bored to Death
16.10 The Walking Dead
03.11 Bones
En 08.01.12 Californication
Dat was mijn lijstjeWel allemaal US air dates overigens, dus vaak de middag erna te downen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heel de zaterdag vrij genomen om series te kijken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heel de zaterdag vrij genomen om series te kijken
Martijn en Amanda zijn toch voor de tigste keer uit elkaar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)da_krabbe_uitgelekt/
Boh dat had van mij toch ook niet gehoeven
zo lelijk zijn ze toch niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)da_krabbe_uitgelekt/
Boh dat had van mij toch ook niet gehoeven
Ik vind haar erg mannelijk / ruw ogen. Niet echt lelijk ofzo. Maar niet wat ik bij een vrouw die in de playboy staat zou verwachtenquote:
Ow, maar dat is dan puur haar uiterlijk an sich wat je niet mooi vindt? Voor een moeder van vier vind ik het een mooi lichaamquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind haar erg mannelijk / ruw ogen. Niet echt lelijk ofzo. Maar niet wat ik bij een vrouw die in de playboy staat zou verwachten
Nou het is zeker geen lelijke vrouw. Zeker gezien leeftijd en kids. Maar ik vind t gewoon niet playboy worthy, lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, maar dat is dan puur haar uiterlijk an sich wat je niet mooi vindt? Voor een moeder van vier vind ik het een mooi lichaam
Nee dat kan tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is zeker geen lelijke vrouw. Zeker gezien leeftijd en kids. Maar ik vind t gewoon niet playboy worthy, lastig uit te leggen
Fuck! Dat is ook zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk toch gewoon via het uitzendschema van de VS. Vrijdag weer Grey's Anatomy
Die zin moest ik 4 keer lezen voor het kwartje viel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben minder strak zonder 4 kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook en ik heb er pas 1tjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
samequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat haar doe ik altijd zelfquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme. Wilde ik vrijdag naar de kapper, zit die kut kapper de hele week al vol
Wat knippen? Daar begin ik niet anquote:
*proest*quote:
Schatje toch.quote:
Is trouwens een leugen.quote:
Niet neuk, kut.quote:
neequote:
Iets met billen uit elkaar trekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
En leugens inderdaad dat ze dat ALTIJD zelf doet, er is zelfs een heel minutieus verslag van
Dat!quote:
KUT kapper --> DAT haarquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Tombo doet haar haar altijd zelf?
Wtf?
NOESquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met billen uit elkaar trekken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Tombo doet haar haar altijd zelf?
Wtf?
Ja jezusquote:
Yesch!quote:
Het meest hilarische vond ik nog het gedeelte dat je bang was om een poepje te latenquote:
Speaking of: heeft MM al een afspraak staan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jezusGaat het niet. Ben ik eens een keer serieus krijg je dit gelul weer
Gaat het te gek nu?quote:
Niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het meest hilarische vond ik nog het gedeelte dat je bang was om een poepje te laten
Die doe ik altijd zelfquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speaking of: heeft MM al een afspraak staan?
Nou doei dan maar he.quote:
Ja, maar niet in het verslag, hier in de SC volgens mijquote:
Volgens mij verzin je datquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het verslag, hier in de SC volgens mij
*zoekt op delete en poepje*quote:
Ik wacht rustig afquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het zo grappig dat ik er niet bij nadacht dat het genant zou zijnIk dacht wel even; dat lijkt me geen leuk gezicht voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Jezus, ik zeik in m'n broekquote:
quote:
Bwahahahahaha!quote:
Ik zie het voor mequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan niet eens rustig m'n koffie opdrinken, want ik schiet steeds in de lach
Ik wacht maar even met mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik typte eerst "ik scheet steeds in de lach"
HIHIHIIHIHIHIHHIHIHIIHIHHIHIIHHIHIIHHIHIIHHIquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik typte eerst "ik scheet steeds in de lach"
Nou!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar tis wel een scheetje he? Die Tombo
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog bros mint voor ing maar ik weet niet of ik die wel meeneem zaterdag
Ik hoop niet dat ing hem in haar jaszak stoptquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Najaaaaaaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een bros mint én een bros sinaasappel. En die gaan zaterdag allebei mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ing hem in haar jaszak stopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik vrees van wel Roger, ik vrees van wel.
De stoelgang dient dagelijks uitgebreid doorgesproken te worden ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is wel elke keer raak als ik hier binnenstap...
Of is dit gewoon dagelijkse f&f gespreksstof?![]()
Schijnheiligert alert! Schijnheiligert alert!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik vrees van wel Roger, ik vrees van wel.
Vraag maar aan Tombo, Cat of Greysquote:
Oh, ik doe er aan mee hoor! Dat ontken ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schijnheiligert alert! Schijnheiligert alert!
Nope, niets raars te melden op dat gebied, perfecte regelmaat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De stoelgang dient dagelijks uitgebreid doorgesproken te worden ja.
Dus....heb jij nog wat te melden?
* blauwe zwaailamp *quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schijnheiligert alert! Schijnheiligert alert!
Die snap ik dan weer niet.quote:
Ik denk dat Greys trots op ons is als ze vanaaf terugleestquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik doe er aan mee hoor! Dat ontken ik nietMaar zo'n ESFertje moet je langzaam laten wennen
Niet. Nog geen half uurquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Q zal em wel weer 6 weken in de jas hebben laten zitten ofzo
Hoe zag het eruit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Nog geen half uurIk krijg dat ding van Tombo, stap bij Greys in de auto... en halverwege denk ik "Ik had toch bros mint?" Helemaal gesmolten
was amper nog wat van over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, zo'n ESFertje vind over het algemeen ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik doe er aan mee hoor! Dat ontken ik nietMaar zo'n ESFertje moet je langzaam laten wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe zag het eruit?Wil je het incidentele weten of over het algemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je het incidentele weten of over het algemeen?
Doe maar ff wat foto's voor Muis, dan snapt ze het beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je het incidentele weten of over het algemeen?
Was dat voor of na de parkeergarage?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Nog geen half uurIk krijg dat ding van Tombo, stap bij Greys in de auto... en halverwege denk ik "Ik had toch bros mint?" Helemaal gesmolten
was amper nog wat van over
Noeees.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar ff wat foto's voor Muis, dan snapt ze het beter
Oke, moment.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ing!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat voor of na de parkeergarage?
Dat was dus ook mijn eerste gedachte, al was ik misschien wat minder enthousiast.quote:
HA HA HAquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voortoen we in de garage liepen haalde ik hem uit mijn zak om te laten zien aan jullie
Greys moest in de auto al lachen
maar ik ben het wel gewendquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn eerste gedachte, al was ik misschien wat minder enthousiast.
Probeer het uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
Pijpen met bros mint, zou dat wat zijn?
Ow god ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voortoen we in de garage liepen haalde ik hem uit mijn zak om te laten zien aan jullie
Greys moest in de auto al lachen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
She's got her lipstick on hit and run then I'm gone
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Blijft toch een soort van leuk.
En Ing.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Q op pad is sowieso al hilarisch, want Q
Nou, succes gegarandeerdquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaerg aanstekelijk.
Net zoals 1273 down the Rockefeller street.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja
Nee want wij hebben geen ErikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jaquote:
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja
Cat weet wel waar z'n huis woont, ga heen en verras hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een fles wijn mag je altijd naar binnen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HA HA HA
Nieuwe sig want dit is te dubieus
Ik heb nog voor het eind van het jaar een date met hem!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat weet wel waar z'n huis woont, ga heen en verras hem![]()
Ik zit me nu al erop te verheugenquote:
Ga jij ook naar binnen met een fles wijn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog voor het eind van het jaar een date met hem!
Ik heb er ook zin anquote:
Deze keer pik ik hem niet op, maar komt hij bij mij langs.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar binnen met een fles wijn?
Omfg dankzij jou zit ik nu te visualiserenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar binnen met een fles wijn?
Hoe zou je zo'n uiterst niet dubbelzinnige zin willen visualiseren dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg dankzij jou zit ik nu te visualiseren
Ik dankzij jou nu ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een fles wijn ergens in schuiven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe zou je zo'n uiterst niet dubbelzinnige zin willen visualiseren dan?
Oeh, das nog eens een goeie tipquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat weet wel waar z'n huis woont, ga heen en verras hem![]()
En dankzij jou, ik nu ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit werkt veel beter.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
EEEEEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
[ afbeelding ]
gmtaquote:
quote:
Wel van KITTENS (lees: KITTENS!) van mij.quote:
Kunnen we hem inlijsten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat dit deel maar snel vol mag zijn
Dus jouw zachte fluffige beebiepoesjes weet ie wel te waarderen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel van KITTENS (lees: KITTENS!) van mij.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit werkt veel beter.![]()
[ afbeelding ]
Welterustenquote:
Natuuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff de eetzooi opruimen, gaan jullie je gedragen?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus jouw zachte fluffige beebiepoesjes weet ie wel te waarderen?
Gedragingen zullen er zeker zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff de eetzooi opruimen, gaan jullie je gedragen?
Feel free to insult me.
Daar is ze weer!quote:
Niet meerquote:
Had je mijn PM gelezen?quote:
Nee die heb ik gemistquote:
Nog een keer gestuurd.quote:
Hoe kan dat nou?quote:
Gelezenquote:
Trusten MaesjeMeisjequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef Maes het volgende:
Ik moet ook morgen werken,Ik werk nooit op woensdag dus dat zal wel tegen vallen.
Truste stouterds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |