Ja okay, dat is niet raar. Maar ongekookte noodles? Dat smaakt toch nergens naar en eet toch ook voor geen meter? Kun je net zo goed op een houtje bijten. Of op het zakje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef o43blondiee het volgende:
Ja, toen ik nog op het VMBO zat was dat ook:
Ritje Albert Heijn in de grote pauze.
- Chips
- Energy Drink
- Frikadelbroodje/Kroketbroodje
Standaard
Dan heb je droge noodles waar de droge kruiden direct vanaf vallen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Staal het volgende:
Ze gooien die kruidenzakjes over de noodles heen.
Overigens heb ik vroeger ook wel zitten klieren in de klas. Snoep mocht je niet meenemen alleen hartige dingen. Dus ik nam een pak spaghetti mee en de hele morgen in de klas: tak, tak, tak.
In de pauze kreeg ik me toch een dorst dus achter elkaar water gedronken.
Al die spaghetti ging natuurlijk uitzetten en dat heb ik toen geweten..
Ik deed dat om de leraar te pakken want die kon er officieel niets van zeggen. Die zal wel hard gelachen hebben later.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je droge noodles waar de droge kruiden direct vanaf vallen.
Vlakbij mijn middelbare school zat een ProfiMarkt en daar gingen we zakken chips halen die we stiekem leegaten onder de les. Om nu op spaghetti te gaan kauwen.
Broodje aap erbij gegeten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Staal het volgende:
Ze gooien die kruidenzakjes over de noodles heen.
Overigens heb ik vroeger ook wel zitten klieren in de klas. Snoep mocht je niet meenemen alleen hartige dingen. Dus ik nam een pak spaghetti mee en de hele morgen in de klas: tak, tak, tak.
In de pauze kreeg ik me toch een dorst dus achter elkaar water gedronken.
Al die spaghetti ging natuurlijk uitzetten en dat heb ik toen geweten..
Voor jou is een domme puberstreek een heel spannend en dus meteen ongeloofwaardig avontuur?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Broodje aap erbij gegeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |