Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit idd het een-na-laatste seizoen (S8 is sowieso al besteld), maar dat is niet zeker, dus ze zullen daar in de serie nog niet al te veel mededelingen over willen doen. Bovendien, voor die kinderen is nog twee seizoenen luisteren naar pa´s geklets best wel lang denk ik.
Jawel, want die chick speelt inmiddels in Nikita en ziet er al wat meer volwassen uitquote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?
Dat vind ik dan ook echtquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
idd, lijkt alsof alleen d'r armen wat dikker zijn geworden
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, want die chick speelt inmiddels in Nikita en ziet er al wat meer volwassen uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111
Het beeld van de kids wel, maar de voice-overs niet, dunkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?
Ze zitten al 7 seizoenen lang op dezelfde manier, en zijn in de tussentijd geen spat veranderd.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De makers Carter Bays en Craig Thomas hebben gezegd dat ze twee jaar geleden het stukje van de kids voor in de series finale hebben opgenomen. De rest allemaal nog niet. Maar omdat de kids nu te oud zijn enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zitten al 7 seizoenen lang op dezelfde manier, en zijn in de tussentijd geen spat veranderd.
Ze kan best nog eens de moeder zijn hoor, als nieuw karakter. Lijkt de dochter tenminste op haarquote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111
In de eerste aflevering kwamen ze een aantal keer voor. Morgen maar even een screenshot van makenquote:
Precies. Ik weet alleen niet precies welk seizoen/aflevering dat was.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat meen ik me ook te herinnerenErgens werd er 'Uncle Don' gezegd!
Dus het is heel goed mogelijk dat Robin met Barney gaat trouwenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Even aan het googlen geweest, de meningen zijn verschillend blijkbaar hebben enkelen de series met Don terug gekeken en daarin word niet gezegd "Uncle don" in een gedeelte zegt Future Ted tegen zijn kinderen "Aunt Lily", "Uncle Marshall", "Aunt Robin", and "Uncle Barney".En verteld de kinderen dan dat "that was how Robin met Don" maar uncle Don is niet gezegd blijkbaar
Om nog even hierop te reageren; mee eens, had tot zonet nog niet gezien, en dus bewust niet in dit topic gekeken. Na uitzending VS mag er over gepraat worden is de 'regel' dacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon even niet in dit topic kijken, je kunt verwachten dat mensen het over de aflevering hebben als het eenmaal is uitgezonden.
Ik denk de meeste niet. Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Aestivate het volgende:
Leuke afleveringen wel weer.Kan me Victoria niet meer zo goed herinneren.
Ik wel wat Victoriaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Om nog even hierop te reageren; mee eens, had tot zonet nog niet gezien, en dus bewust niet in dit topic gekeken. Na uitzending VS mag er over gepraat worden is de 'regel' dacht ik.
Leuke afleveringen wel weer.Kan me Victoria niet meer zo goed herinneren.
Ja ze maken hem menselijker, wat een tragedie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef Jivis het volgende:
Waarom ze Barney's personage totaal verneuken met een romantische verhaallijn is me echt een raadsel.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind dat Barney met Robin moet trouwen.
Barney is veel leuker als notoire versierderquote:
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barney is veel leuker als notoire versierder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |