Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit idd het een-na-laatste seizoen (S8 is sowieso al besteld), maar dat is niet zeker, dus ze zullen daar in de serie nog niet al te veel mededelingen over willen doen. Bovendien, voor die kinderen is nog twee seizoenen luisteren naar pa´s geklets best wel lang denk ik.
Jawel, want die chick speelt inmiddels in Nikita en ziet er al wat meer volwassen uitquote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?
Dat vind ik dan ook echtquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
idd, lijkt alsof alleen d'r armen wat dikker zijn geworden
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, want die chick speelt inmiddels in Nikita en ziet er al wat meer volwassen uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111
Het beeld van de kids wel, maar de voice-overs niet, dunkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?
Ze zitten al 7 seizoenen lang op dezelfde manier, en zijn in de tussentijd geen spat veranderd.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De makers Carter Bays en Craig Thomas hebben gezegd dat ze twee jaar geleden het stukje van de kids voor in de series finale hebben opgenomen. De rest allemaal nog niet. Maar omdat de kids nu te oud zijn enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zitten al 7 seizoenen lang op dezelfde manier, en zijn in de tussentijd geen spat veranderd.
Ze kan best nog eens de moeder zijn hoor, als nieuw karakter. Lijkt de dochter tenminste op haarquote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111
In de eerste aflevering kwamen ze een aantal keer voor. Morgen maar even een screenshot van makenquote:
Precies. Ik weet alleen niet precies welk seizoen/aflevering dat was.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat meen ik me ook te herinnerenErgens werd er 'Uncle Don' gezegd!
Dus het is heel goed mogelijk dat Robin met Barney gaat trouwenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Even aan het googlen geweest, de meningen zijn verschillend blijkbaar hebben enkelen de series met Don terug gekeken en daarin word niet gezegd "Uncle don" in een gedeelte zegt Future Ted tegen zijn kinderen "Aunt Lily", "Uncle Marshall", "Aunt Robin", and "Uncle Barney".En verteld de kinderen dan dat "that was how Robin met Don" maar uncle Don is niet gezegd blijkbaar
Om nog even hierop te reageren; mee eens, had tot zonet nog niet gezien, en dus bewust niet in dit topic gekeken. Na uitzending VS mag er over gepraat worden is de 'regel' dacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon even niet in dit topic kijken, je kunt verwachten dat mensen het over de aflevering hebben als het eenmaal is uitgezonden.
Ik denk de meeste niet. Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Aestivate het volgende:
Leuke afleveringen wel weer.Kan me Victoria niet meer zo goed herinneren.
Ik wel wat Victoriaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Om nog even hierop te reageren; mee eens, had tot zonet nog niet gezien, en dus bewust niet in dit topic gekeken. Na uitzending VS mag er over gepraat worden is de 'regel' dacht ik.
Leuke afleveringen wel weer.Kan me Victoria niet meer zo goed herinneren.
Ja ze maken hem menselijker, wat een tragedie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef Jivis het volgende:
Waarom ze Barney's personage totaal verneuken met een romantische verhaallijn is me echt een raadsel.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind dat Barney met Robin moet trouwen.
Barney is veel leuker als notoire versierderquote:
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barney is veel leuker als notoire versierder
Ze weten het nu wel, zeggen ze iigquote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoor
Wel voor een sitcom, ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ze maken hem menselijker, wat een tragedie.
Ik vind dat de personages in een sitcom ook wel een beetje geloofwaardig mogen zijn. Bovendien zou het anders misschien te eentonig worden wat betreft Barny.quote:
nou neem aan dat ze de verhaallijnen wel kloppend maken, dus dat ze idd in het juiste jaar roommate was van Cindy, ze idd een gele paraplu had etc etcquote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoor
Dat mogen we inderdaad wel verwachten ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:23 schreef franklop het volgende:
[..]
nou neem aan dat ze de verhaallijnen wel kloppend maken, dus dat ze idd in het juiste jaar roommate was van Cindy, ze idd een gele paraplu had etc etc
Allerlaatste scene: Moeder gezien vanaf achter op rug. Cut naar Ted die naar haar kijkt. Cut naar haar die zich omdraait. Cut naar Ted die naar haar lacht. Cut naar moeder die lief terug glimlacht. Fade Out. The Endquote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo dat we de moeder pas in de series finale gaan zien.
Dat zou lame zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Allerlaatste scene: Moeder gezien vanaf achter op rug. Cut naar Ted die naar haar kijkt. Cut naar haar die zich omdraait. Cut naar Ted die naar haar lacht. Cut naar moeder die lief terug glimlacht. Fade Out. The End
Zoiets zie ik wel gebeuren eigenlijk. Het gaat erom hoe Ted de moeder heeft ontmoet (uiteindelijk) en ik denk niet dat er veel tijd zal worden gemaakt om de moeder te leren kennen.quote:
Yes please.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef Seam het volgende:
Ik hoop trouwens dat er nu een knallende relatie tot ruzie met Victoria onstaat. Vind haar echt verschrikkelijk. Ze lijkt nu zelfs inderdaad nog wat chubbier geworden.
Dat zal een behoorlijke deceptie zijn. Ik wil toch weten wat er in de tussentijd met Ted is gebeurd.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo dat we de moeder pas in de series finale gaan zien.
De serie heet dan ook HIMYM, en niet HIMYM Fell In Love Got Married And Had Babies With Her.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zal een behoorlijke deceptie zijn. Ik wil toch weten wat er in de tussentijd met Ted is gebeurd.
Klinkt als een prima spin-offquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
De serie heet dan ook HIMYM, en niet HIMYM Fell In Love Got Married And Had Babies With Her.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij liked hem ook op facebook?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima spin-off
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef -Mo- het volgende:
Mij boeit het geen fuck wie de moeder is; ik kijk de serie om te gniffelen.
Diabetes en gaatjes in je tanden, heel sweetquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef Mirel het volgende:
En haar werk is cupcakes maken! Hoe sweet is dat
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hebben jullie tegen Victoria zeg! Ik zou haar wel als vriendin willen hoor!
Ja, mooie knieën en ellebogen vind ik inderdaad ook heel belangrijk in een partner.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...
Ik vind haar gewoon wat te bol (zowel in het gezicht als figuur) en haar gedrag is simpelweg misselijkmakend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...
Dat laatste vooralquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon wat te bol (zowel in het gezicht als figuur) en haar gedrag is simpelweg misselijkmakend.
Ik krijg jeuk van die grijns van haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hebben jullie tegen Victoria zeg! Ik zou haar wel als vriendin willen hoor!
Ted wilde vreemdgaan met Robin, en toen kreeg je telkens van die irritante beelden van haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe was dat gedrag dan? Herinner ik me niet meer.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waar hebben we het over? Er wordt hier duidelijk getrolld en dan word er ook nog zo serieus op gereageerd
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:41 schreef Snuf. het volgende:
Victoria als vriendin? Waar kan ik tekenen?
Zo kan ik nog wel dagen doorgaan met namen opnoemenquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou Victoria, Robin, Zoey en Nora raken.
Kusjes.
Ze is leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van die grijns van haar.
Haar naam niet willen zeggen want dat verpest alles.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe was dat gedrag dan? Herinner ik me niet meer.
Telkens? Of alleen die keer dat ze écht wegging?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
En telkens toen er iets stond te gebeuren moest ze weg
Nee, laatste dans op de bruiloft ging ze weg, de dag dat ze seks zouden hebben ging ze weg en op het laatst verhuisd ze naar duitsland.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Telkens? Of alleen die keer dat ze écht wegging?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, mooie knieën en ellebogen vind ik inderdaad ook heel belangrijk in een partner.
Oh ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, laatste dans op de bruiloft ging ze weg, de dag dat ze seks zouden hebben ging ze weg en op het laatst verhuisd ze naar duitsland.
Dat is 3 keer in een relatie van 2 maanden ofzo
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo.![]()
Ach, who cares? Ik zou haar nog wel keihard geven.
Ah, dát was het ja! Het is me weer helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haar naam niet willen zeggen want dat verpest alles.
Een maand geen seks want dat is specialer.
"I wanna know you, like, know you soul"
Dat soort shit
Da's toch liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat soort shit
Vanaf 6:40![]()
Want vanaf 6:40 kreeg je pas in de gaten dat het filmpje in het duits was én in spiegelbeeld?quote:
Owja, dat was idd gruwelijk irritant. Maar maakt haar niet minder knap en neukbaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat soort shit
Vanaf 6:40![]()
Juist, hiermee ben ik het eens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Victoria
Nora
Tot zover mijn aandeel in deze discussie
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:56 schreef honkeytonk het volgende:
Goede aflevering. En dat gesprek over Klaus![]()
![]()
Ik denk trouwens dat Robin de moeder is after all
Klopt idd ja..quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Ik ben blij dat ze weer in beeld is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:44 schreef Kingside het volgende:
Victoria moet weer alles verpesten..
Klopt, en Robin was ook niet de huisgenote van dat ene meisje. En ze zat ook niet bij Ted in de klas toen hij les gaf. En de gele paraplu was ook niet van Robin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |