idd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:59 schreef GI het volgende:
Ik zou het niet in een html/css/js topic vragen om mee te beginnen.
Gewoon laten zien hoe vaak je in verkocht elk ID tegenkomt en dit met een JOIN koppelen aan de naam van je product.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:58 schreef wobbel het volgende:
En mijn vraag is:
pi_102173146
Ik heb een tabel met producten, en een tabel met verkocht.
Tabel "producten"
1 | Product A | 25,-
2 | Product B | 100,-
3 | Product C | 33,-
Tabel "verkocht"
1 | 25-8-2011
1 | 26-8-2011
1 | 27-8-2011
2 | 27-8-2011
2 | 28-8-2011
3 | 25-8-2011
Hoe krijg ik nu een overzicht hoeveel producten er verkocht zijn van elk?
Dus ongeveer dit:
Product A | 3x
Product B | 2x
Product C | 1x
Hoe doe ik dit ook alweer met SQL?
Gvd weer verkeerde topicquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:59 schreef GI het volgende:
Ik zou het niet in een html/css/js topic vragen om mee te beginnen.
Ik denk dat dat met Javascript heel goed kan.. Zo puur met CSS zal lastig worden denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef MrNiles het volgende:
css vraagje
ik wil in een koptitel elke letter een andere kleur geven
heb ik zo opgelost
<div class="rood">x</div><div class="oranje">x</div><div class="geel">x</div><div class="groen">x</div><div class="magenta">x</div><div class="blauw">x</div><div class="paars">x</div><div class="oranje">x</div><div class="rood">x</div></a>
maar nu komt de tekst op het scherm onder elkaar ipv achter elkaar
komt door de class?
EDIT...DIV is natuurlijkt SPAN
ziet er beter uit
is hier een mooiere oplossing voor? ik wil de letters random een kleur geven
Span zet toch al alles achter elkaar? Bij DIV zou ik float:left; in de css zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef MrNiles het volgende:
css vraagje
heb ik zo opgelost
<div class="rood">x</div><div class="oranje">x</div><div class="geel">x</div><div class="groen">x</div><div class="magenta">x</div><div class="blauw">x</div><div class="paars">x</div><div class="oranje">x</div><div class="rood">x</div></a>
komt door de class?
EDIT...DIV is natuurlijkt SPAN
ziet er beter uit
is hier een mooiere oplossing voor? ik wil de letters random een kleur geven
helemaal NUL verstand van javascriptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:46 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met Javascript heel goed kan.. Zo puur met CSS zal lastig worden denk ik.
was misschien niet heel duidelijk maar ik had al een EDIT bij gezet..dat ik de div had vervangen door spanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Span zet toch al alles achter elkaar? Bij DIV zou ik float:left; in de css zetten.
Verder inderdaad met javascript.
Dat zal komen doordat een DIV default een 'display: block;' heeft, wat betekent dat dit als een block-level-element weergegeven wordt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef MrNiles het volgende:
css vraagje
heb ik zo opgelost
komt door de class?
Het gaat hem uiteindelijk om random kleuren.. Dat wordt dus js.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zal komen doordat een DIV default een 'display: block;' heeft, wat betekent dat dit als een block-level-element weergegeven wordt...
wil je bv verschillende elementen in een text-flow weergeven moeten die elementen een 'display: inline; óf 'display: inline-block' hebben (de laatste , inline-block is door oudere explorer-versies niet goed ondersteund).
Een SPAN element hééft al standaard display: inline dus dan zou het niet kunenn dat die daardoor opeens onder elkaar komen, maar misschien heb je wel vééls teveel style-definities in je Class ge-copy-pasted? ... post dan gewoon eens de complete code, inculsief CSS?
het is alleen voor de menu namen die ik van kleur laat veranderen + 1 imgquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Het gaat hem uiteindelijk om random kleuren.. Dat wordt dus js.
Maar heel eerlijk gezegd, vraag je eens af of je dat wil. Een bonte kermis aan kleuren ziet er niet uit op een website.
Zoiets al geprobeerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef Afwazig het volgende:
Ok dan toch maar hier vragen... ik kom er echt niet uit.
Voor het eerst een beetje met Wordpress aan het experimenteren. Heb nu alleen een probleem met de CSS. Op de voorpagina staat een artikel, als je op het kopje van dit artikel klikt dan linkt hij naar het artikel. Alleen wordt de link als hij 'visited' is paars. Ik wil dat hij gewoon zwart blijft. Maar ik kan nergens in de CSS files vinden waar ik dit aanpas! Jullie enig idee?
Het gaat om deze site en deze link dus:
1 | h2 a:visited {color:#000;} |
Gewoon een string volgens mij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:36 schreef Tijn het volgende:
Wat bedoel je met [attach=9]? Het 9e element binnen de div? Een attribuut van een element? Of is dat letterlijk een string die je wilt zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |