Dat weet ik ook wel lieverd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[Taalnazi] DAT topic. [/taalnazi]
en dat vanuit mij
Je stelt me weer hevig teleur kloon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel lieverd.
Die topic is straattaal. Voor Bels. Ofzo.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je stelt me weer hevig teleur kloon.
OP maken hoeft al niet meer, je hoeft alleen nog maar op 'open nieuw deel' te klikkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Belsezar het volgende:
TY, geen op maken of titel verzinnen
Sorry, maar helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag niet door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ookal was het mijn intentie.
Leren omgaan met teleurstellingen!
Adiosquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Belsezar het volgende:
Eens proberen te slapen, spreek jullie morgen
Wat nou geen OP.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
OP maken hoeft al niet meer, je hoeft alleen nog maar op 'open nieuw deel' te klikken
Slaapze.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Belsezar het volgende:
Eens proberen te slapen, spreek jullie morgen
Je hoeft m hooguit nog een beetje te verkrachtenquote:
Hebben we nu een heel topic voor onszelf?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, maar helaas gaat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag niet door.
Dat liever niet overigensquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is een keihard-Good-versus-Evil-wil-nu-keihard-in-haar-aars-gebonkt-worden-datingtopic, dus goed flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Ik kan niet veel, maar dat moet toch net lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft m hooguit nog een beetje te verkrachten
Glijmiddel is beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet veel, maar dat moet toch net lukken.
Vaseline?
Niet vulgair worden nouquote:
Te laat. Dat was ik alquote:
Zo'n beschaafd nonnetje als jij... kom nou...quote:
Ach lieverd...quote:
Dat ik serieus voorhuid lasquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Je bent nog jong, je hebt geen idee. Kusje op je voorhoofd.
2 jaar geleden was ze jong.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Je bent nog jong, je hebt geen idee. Kusje op je voorhoofd.
Ik ben mn habijt verlorenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n beschaafd nonnetje als jij... kom nou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |