Denken jullie.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef jaha het volgende:
Mwah, het is meer de "ik" mentaliteit in relaties die er te vaak voor zorgt dat stellen uit elkaar gaan denk ik.
ik vind juist dat alles met "jullie" alsof je geen eigen mening meer mag hebben vreselijk. Je bent in een relatie twee mensen met een eigen persoonlijkheid die elkaar gewoon heel erg leuk vinden. Het is zo dat als de een vaak seks wilt, de ander niet, jullie samen een probleem hebben. Maar dat met die spulletjesquote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef jaha het volgende:
Mwah, het is meer de "ik" mentaliteit in relaties die er te vaak voor zorgt dat stellen uit elkaar gaan denk ik. Het is: "Ik" wil sex vs. "Ik" heb geen libido, in plaats van: "Wij hebben een sexueel probleem in onze relatie en we gaan er aan werken om het op te lossen"
Net als: "Ik heb geen zin in de afwas" en "Ik ben niet bereid om jou troep op te ruimen". Dat moet worden: "Wij vinden het fijn om schone spulltjes in de kast te hebben staan en gaan er aan werken om ze schoon te krijgen"
Mwah dat zijn mi de types die altijd al suf in bed waren. Zie dat ook bij vrienden van mij met draken van vrouwen. Die hebben dus nu al (halverwege de 30) amper sex. Begrijp echt niet wat ze nog bij elkaar doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef DeIngenieur het volgende:
Inderdaad, zoals eerder aangegeven ben ik vrij onervaren wbt lange relaties en dit klinkt allemaal niet erg hoopgevend.
Als ik het zo lees kan ik beter een paar goede vrienden en vriendinnen hebben voor emotionele intimiteit en weer op het single/dating pad gaan voor de goede seks. Beetje teleurstellend.. zijn man en vrouw werkelijk zo verschillend?
Oh kom op zeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vit B12 is een grote "boosdoener en misschien zelfs de vit D wel maar daar kan ik weinig over terug vinden, Mijn vriend heeft vit B tekort en ook D tekort dus zodoende kwam ik daarachter
Als je mijn vriendin was geweest had ik je nu pardoes een echte reden gegeven om te jankenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef simmu het volgende:
[..]
als je mijn vent was geweest had ik je bij deze er uitgezet om deze kloteopmerking.
je kunt nu eenmaal niet in het leven altijd alles hebben wat je wil en soms doet het niet krijgen van wat je wil takkeveel zeer. desondanks krijg je het nog steeds niet.
lul niet tegen me over niet krijgen wat je met heel je hart en ziel oh zo graag wil hebben. lul ook niet tegen me over verlies.
Onzin verhalen. Je partner wordt echt niet opeens een wild sexbeest als je wat vitamine B12 pillen laat slikken.quote:
Misschien waren het van die blauwe pillen, maar dan in het verkeerde doosje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin verhalen. Je partner wordt echt niet opeens een wild sexbeest als je wat vitamine B12 pillen laat slikken.
Dat lijkt me een stuk realistischer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien waren het van die blauwe pillen, maar dan in het verkeerde doosje.
dat beweer ik ook nergens vriend! en in het geval van mijn vriend zijn pillen niet voldoende maar krijgt hij de rest van zijn leven injecties! en dat wil niet zeggen dat hij het behang van de muur gaat neuken maar het kan wel degelijk invloed hebben! google maar eens op precenieuze anemie!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin verhalen. Je partner wordt echt niet opeens een wild sexbeest als je wat vitamine B12 pillen laat slikken.
Dit merk ik ook, inderdaad. Pil tast bij sommige vrouwen de lustgevoelens aan.quote:Op zondag 25 september 2011 05:20 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriendin, die was eerst ook niet nat te krijgen. Nu is ze een maand van de pil af en moet ik met een dweil achter haar aanlopen
En je portemonnee natuurlijk !quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:18 schreef Sakit-Gede het volgende:
Mocht je het nog niet weten: een vrouw die van je houdt wil maar 1 ding: neuken.
Vergeet de margriet en de story niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En je portemonnee natuurlijk !
En het zijn allemaal hoeren !
En ze houden allemaal van chocola !
En soaps !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |