abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2011 @ 22:39:08 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_102161536
uitvreters :7
disclaimer
pi_102161613
:9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 september 2011 @ 22:41:27 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102161705
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
't is van MAC, dus wss moet je er nog om vechten ook :P
Laatste keer heb ik ook iets gekocht voordat het officieel in de winkel lag.
Weet niet of dat een goed teken of een slecht teken is :P Misschien ben ik wel heel charmant :*
吴 曼 迪
pi_102161716
Als je je kind héél egoistisch hebt opgevoegd hé, heb je dan nog wel iets om trots op te zijn? :r
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102162036
quote:
99s.gif Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef princess-a het volgende:
Als je je kind héél egoistisch hebt opgevoegd hé, heb je dan nog wel iets om trots op te zijn? :r
Haha waar komt dit vandaan?
pi_102162747
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Haha waar komt dit vandaan?
Ik heb een waanzinnig egoistisch vriendinnetje. Haar vrienden merken het steeds meer op en het blijkt ook steeds meer dat ze 'gewoon' zo is opgevoed. Maar papa en mama zijn altijd wel heel trots op hun kinders, en ik vraag me af als je kinderen zo in het leven staan, of je dan wel zo trots zou moeten zijn

Ik schaam me namelijk voor d'r en het is niet eens mijn schuld dat ze zo is :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102163087
Tsja in dat geval is het een beetje dubbel. Maar zij zien het waarschijnlijk niet als een probleem.

En ze zijn tenminste trots, das hier wel anders.
pi_102163852
Ik wil slapen.
pi_102163994
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wil slapen.
Gewoon doen! ;)
pi_102164094
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef princess-a het volgende:

[..]

Gewoon doen! ;)
Maar dat kan niet want ze moet zich inschrijven en dat opent pas om 12 uur. :P

Yeuy, eerste potje Wordfeud gewonnen!
pi_102164358
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar dat kan niet want ze moet zich inschrijven en dat opent pas om 12 uur. :P

Yeuy, eerste potje Wordfeud gewonnen!
Goedzo jij hebt opgelet!

Let maar op, straks doet ie het niet en lig ik de hele nacht wakker, te piekeren over het feit dat ik dan niet bij een leuk onderwerp kom.
pi_102164492
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Goedzo jij hebt opgelet!

Let maar op, straks doet ie het niet en lig ik de hele nacht wakker, te piekeren over het feit dat ik dan niet bij een leuk onderwerp kom.
:D

En ik hoop voor je van niet!
pi_102164842
Zzzzz tijd voor bed :z nighty!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_102165747
O hai. Lange dag is lang ;(

En de UvA schrijft over 3 dagen ff 300 euro van mn rekening af :r
Aids.
pi_102165764
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Mss het volgende:
O hai. Lange dag is lang ;(

En de UvA schrijft over 3 dagen ff 300 euro van mn rekening af :r
De HU bij mij 1700. ;(
pi_102165824
O shit moet nog geld overmaken van mn spaar anders kan die 1700 er niet af :o
pi_102165906
Ik heb termijnen, maar nu doen ze ineens 2 termijnen in eens ;(
Aids.
pi_102165947
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb termijnen, maar nu doen ze ineens 2 termijnen in eens ;(
Ik hoor je bankrekening hier al huilen :o
pi_102165957
Ik doe het voor het eerst ineens aangezien er anders 24 euro bijkwam.

En ja tuurlijk doet usis het nu niet :(
pi_102165967
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

De HU bij mij 1700. ;(
Zo in 1 keer -O-
pi_102166089
:( :( :( :( :'( :'( :'( :'(
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:08:47 #22
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102166142
Ik stress al helemaal bij het idee van samenwonen :') Niet het samenwonen zelf maar het vinden van een woning, blegh! Voor een sociale huurwoning moet je in Eindhoven tussen de 4-6 jaar gemiddeld ingeschreven staan :N

Maar nu heb ik een perfecte plek gevonden, maar die zijn nog in aanbouw en worden in 2012 opgeleverd. Alle betaalbare appartementen zijn al verhuurd, maar zou daar wel graag willen wonen in de toekomst met mijn O+
Dus zodra we samen genoeg verdienen gaan we ons daar ook inschrijven zodat we op een wachtlijst staan. Nadeel van 1 student + 1 deeltijdstudent/parttimer is dat we op dit moment no way aan 4x de huur komen als brutosalaris ;(

Hoe hebben de mensen in dit topic dat allemaal aangepakt :P
吴 曼 迪
pi_102166143
Jahoor dicht
pi_102166276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jahoor dicht
Dat meen je niet!
pi_102166354
Ja wel dus, en mn tweede en 3e keus ook! Terwijl ik precies om 0:00 inschreef, krijg je als er maar 10 plaatsten zijn. Ik ben best wel soort van boos aangezien ik nu bij iets zit wat me echt niet boeit(middelengebruik).
pi_102166416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
Ik stress al helemaal bij het idee van samenwonen :') Niet het samenwonen zelf maar het vinden van een woning, blegh! Voor een sociale huurwoning moet je in Eindhoven tussen de 4-6 jaar gemiddeld ingeschreven staan :N

Maar nu heb ik een perfecte plek gevonden, maar die zijn nog in aanbouw en worden in 2012 opgeleverd. Alle betaalbare appartementen zijn al verhuurd, maar zou daar wel graag willen wonen in de toekomst met mijn O+
Dus zodra we samen genoeg verdienen gaan we ons daar ook inschrijven zodat we op een wachtlijst staan. Nadeel van 1 student + 1 deeltijdstudent/parttimer is dat we op dit moment no way aan 4x de huur komen als brutosalaris ;(

En nu mag je je zeker niet alvast inschrijven? Ik kan je geen tips geven helaas, ik sta lang genoeg ingeschreven voor een woning en mijn O+ heeft al een appartement :P
pi_102166446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja wel dus, en mn tweede en 3e keus ook! Terwijl ik precies om 0:00 inschreef, krijg je als er maar 10 plaatsten zijn. Ik ben best wel soort van boos aangezien ik nu bij iets zit wat me echt niet boeit(middelengebruik).
Morgen even rellen op school? Bij ons zijn er uiteindelijk meer klassen gemaakt omdat 'wij' met een paar honderd mensen uit acht minoren moesten kiezen waarvan er maar drie leuk/bij de opleiding passend waren. Uiteindelijk kon mijn school er niet omheen dat 10 leerlingen per leuke minor niet echt eerlijk was
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:21:18 #28
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102166467
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:19 schreef princess-a het volgende:

[..]

En nu mag je je zeker niet alvast inschrijven? Ik kan je geen tips geven helaas, ik sta lang genoeg ingeschreven voor een woning en mijn O+ heeft al een appartement :P
Nee niet bij wat ik wil :P Moet je echt je laatste loonstrook meesturen. Tsja dat is net wat van 700 euro ofzo en mijn O+ heeft alleen een weekendbaantje naast zijn stage.

Heb mij wel bij meerdere woningbouwverenigingen ingeschreven hoor :)
吴 曼 迪
pi_102166493
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:21 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee niet bij wat ik wil :P Moet je echt je laatste loonstrook meesturen. Tsja dat is net wat van 700 euro ofzo en mijn O+ heeft alleen een weekendbaantje naast zijn stage.

Heb mij wel bij meerdere woningbouwverenigingen ingeschreven hoor :)
Dat schiet niet op inderdaad.. particulier of via een makelaar huren lukt vaak wel wat sneller. Bij een makelaar kost je dan wel eenmalig makelaarskosten, het scheelt je wel een aantal jaren wachten
pi_102166540
Nou ik sta ingeschreven, kijken of ik nog kan pitten zonder me hier nog druk om te maken. Dit is namelijk ook een groep van 35 ipv 10 dus veel zelfstandiger lijkt mij, en ik kan dat nog niet.

Morgen zie ik het vast een stuk zonniger in. Maar bah wat een kutonderwerp.
pi_102166723
o De eindbeoordeling van de scriptie zal gebaseerd worden op de
kwaliteit van het eindproduct, maar ook op het functioneren in de groep,
zorgvuldigheid in dataverzameling- en verwerking, zelfstandigheid, en
eigen inbreng

Dat gaat m dus niet worden.
Maar misschien valt het allemaal wel mee.
Met het onderwerp kan ik wel leven(haha zal wel moeten). Nou ja ik heb al 2 jaar uni overleefd dus dan moet dit toch ook wel gaan lukken?
Ik ga pitten.
pi_102167270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
o De eindbeoordeling van de scriptie zal gebaseerd worden op de
kwaliteit van het eindproduct, maar ook op het functioneren in de groep,
zorgvuldigheid in dataverzameling- en verwerking, zelfstandigheid, en
eigen inbreng

Dat gaat m dus niet worden.
Maar misschien valt het allemaal wel mee.
Met het onderwerp kan ik wel leven(haha zal wel moeten). Nou ja ik heb al 2 jaar uni overleefd dus dan moet dit toch ook wel gaan lukken?
Ik ga pitten.
Je leest het en dan denk je waaaahhh dat kan ik heulemaal niet! Maar gaandeweg kom je helemaal in het onderwerp en lukt het je echt wel. Succes!

Nighty ladies :*
pi_102168701
Vroeg. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 07:09:03 #34
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102168841
En Cars :')
3!
  dinsdag 20 september 2011 @ 07:53:42 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_102169145
quote:

wachten tot je het wel kan betalen :7
disclaimer
pi_102169289
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wachten tot je het wel kan betalen :7
I'm doomed. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:13:52 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_102169341
valt wel mee hoor. Ik heb met mijn startsalaris destijds ook een eenpersoons appartementje kunnen huren via een particulier. Je zit alleen niet op 90m2 dan, maar het volstaat prima. Dus 2 starters kunnen dan prima een tweepersoons startersappartement betalen wss :P
disclaimer
pi_102169410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
valt wel mee hoor. Ik heb met mijn startsalaris destijds ook een eenpersoons appartementje kunnen huren via een particulier. Je zit alleen niet op 90m2 dan, maar het volstaat prima. Dus 2 starters kunnen dan prima een tweepersoons startersappartement betalen wss :P
Particulier zal inderdaad wel lukken, sociale huur kan ik waarschijnlijk vergeten. Sta wel ingeschreven, maar het is hier 6 jaar wachten geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:20:58 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_102169430
dat klopt. Gelukkig heeft eindhoven kansrijk huren, waardoor je wat meer kansen maakt (lotingssysteem)
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:23:22 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_102169467
sowieso is dat hele huursysteem ruk. Maar ja, mensen die meer kunnen betalen doen het niet, dus blijven ze in hun goedkoop huisje zitten, zodat anderen die het minder breed hebben geen kans meer maken :N
kan me daar echt over opnaaien :')
disclaimer
pi_102169928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
dat klopt. Gelukkig heeft eindhoven kansrijk huren, waardoor je wat meer kansen maakt (lotingssysteem)
Nee, dat kennen ze hier niet. Al heb ik misschien net mazzel, want ik ga straks (dacht ik) m'n vijfde jaar in. Dus misschien maak ik een klein kansje zodra ik daadwerkelijk klaar ben met m'n studie. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102171074
quote:

Euh tjah... Wij zijn naar andere gemeentes gaan kijken enzo. Vriendlief stond ook nergens ingeschreven; maar uiteindelijk had ik zo snel een fulltime job dat we toch hebben gekocht :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102171263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
sowieso is dat hele huursysteem ruk. Maar ja, mensen die meer kunnen betalen doen het niet, dus blijven ze in hun goedkoop huisje zitten, zodat anderen die het minder breed hebben geen kans meer maken :N
kan me daar echt over opnaaien :')
Nou ja, ik vind niet omdat iemand in de loop van de tijd meer is gaan verdienen maar moet gaan verhuizen. Zal mooi zijn als iedereen dat zou willen, maar is nou eenmaal niet zo.
pi_102171406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind niet omdat iemand in de loop van de tijd meer is gaan verdienen maar moet gaan verhuizen. Zal mooi zijn als iedereen dat zou willen, maar is nou eenmaal niet zo.
Maar het blijft krom dat het voor mensen met lage inkomens ontzettend moeilijk is om een woning te vinden terwijl iemand die eigenlijk niet eens meer in aanmerking kan komen voor sociale huur er nog steeds gebruik van maakt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102171438
En probleem. Straks werken aan een groepsopdracht, maar ik weet niet meer hoe m'n groepsleden eruit zien. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102171658
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar het blijft krom dat het voor mensen met lage inkomens ontzettend moeilijk is om een woning te vinden terwijl iemand die eigenlijk niet eens meer in aanmerking kan komen voor sociale huur er nog steeds gebruik van maakt.
Ik heb zelf in de situatie gezeten. Dus ja, dat is wel krom en heel erg frustrerend, want uiteindelijk ben ik maar particulier gaan huren wat bijna onmogelijk was met mijn salaris destijds, maar heb het gered. Maar toch vind ik niet dat je mensen kunt verplichten om te verhuizen.
pi_102171741
Verplichten zie ik ook niet gebeuren, maar er zal vast wel wat aan gedaan kunnen worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102171957
Die flats waar ik woon worden nu alleen verhuurt aan mensen tot 25 jaar, maar als je er al woont mag je dus gewoon blijven zitten. Nou ben ik inmiddels ook alweer wat ouder dan dat, maar er zitten hier ook gewoon mensen die onderhand bejaard zijn of oudere stellen die samen makkelijk wat duurders zouden kunnen huren. Verplichten vind ik niet ok, maar daar mag inderdaad wel 'ns naar gekeken worden.
Al moet ik zeggen dat als iemand vertrekt, het niet makkelijker wordt voor 'n jonger iemand omdat ze de flats opknappen en de huur even met ¤100 ofzo verhogen :') Geen idee wat er dan wordt opgeknapt dat die huurprijs terecht is, maar ok :P
pi_102171965
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

sociale huur :r als je die woningen in amsterdam ziet, ze hebben 90m2 en ze betalen maar 300 euro per maand, nee zo zou ik ook nooit gaan werken want dan ga je geld verdienen en moet je opeens 800 euro betalen voor een woning die veel kleiner is! :r :r :r
pi_102172208
Dat hele systeem moet gewoon op de schop.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:28:54 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_102172379
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef mirannie het volgende:

[..]

nou ja, dat vind ik wel. Sociale huurwoningen, de naam zegt het al, zijn door de overheid gesponsorde woningen voor mensen die het anders niet kunnen betalen. Als je prima meer kan betalen maar je blijft gebruik maken van zo'n voorziening vind ik je een uitzuiger :P
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:31:17 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_102172432
verplichten te vertrekken nee, maar betalen naar rato ja. Ga je het dubbele verdienen, dan mag je ook dubbel gaan betalen. Zo werkt dat met alle sociale voorzieningen.
disclaimer
pi_102172573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
verplichten te vertrekken nee, maar betalen naar rato ja. Ga je het dubbele verdienen, dan mag je ook dubbel gaan betalen. Zo werkt dat met alle sociale voorzieningen.
Zoiets inderdaad.

Nog tien minuten en ik kan vluchten van mijn college. oO<
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102173145
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zou eerlijker zijn inderdaad. Huur verhogen. ^O^
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:00:45 #55
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102174906
En de regels voor nieuwkomers/verhuizers zijn al veel strenger nu.
@Holyme ons oude huis gaat ook ineens met ¤ 40 omhoog _O-

Scheefwonen is natuurlijk niet goed :N
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:31:35 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_102175746
ach, ik ben aan bruto woonlasten meer dan 1800 pleuro per maand kwijt, niet zeiken :P

pi erbij denken.

edit: met zijn tweeen uiteraard.
disclaimer
pi_102176277
Ze gaan gewoon de automaten waar ontzettend ranzige koffie uitkomt weghalen. :o Hoe kom ik nu aan m'n ontzettend vieze koffie als de koffiebars dicht zijn. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:01:57 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_102176684
thermosfles in je tas!
disclaimer
pi_102176825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
thermosfles in je tas!
Iemand suggesties voor een thermosfles die gegarandeerd niet lekt? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102176827
Ik heb het overleefd. Ben echt moe want kon natuurlijk niet slapen. Maar afijn. Het onderwerp is opzich wel ok. Niet leuk, maar ook niet stom. En alle andere "O help" aspecten zou ik bij een ander onderwerp ook hebben. Dus het komt wel goed.

Wat wel onwijs lullig is, is dat ik een studieboek heb besteld bij bol, een vriendin van mij ook een week later ofzo, zij heeft nu wel een mailtje dat het de 23e komt, en ik niet.
Klopt toch niet :(
pi_102176994
In ieder geval succes ermee Whoopdidoo! :Y

Hmm. Waarom rijdt tram 5 raar? Nu moet ik een alternatief verzinnen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102177036
Een lekker broodje voor Sjaan..

pi_102177079
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:13 schreef princess-a het volgende:
Een lekker broodje voor Sjaan..

[ afbeelding ]
_O-
pi_102177080
Het begint pas in november, dus heb nog even, gelukkig :P

Het college vandaag was echt pff. Was een kinderarts die gastcollege gaf over kindermishandeling. Ik kan er zo met mn hoofd niet bij dat iemand dat doet. Ik snap heus wel dat een vervelend kind onwijs vervelend is(en natuurlijk is dat makkelijk oordelen zonder kind) maar ik snap niet dat je je kind kunt mishandelen. Bleh.

Ga nu maar iets leuks kijken en een superboeiend ahum.. artikel over hersenen lezen.
pi_102177120
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

_O-
Tosti de Louis Vuitton :9~
pi_102177124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:16 schreef princess-a het volgende:

[..]

Tosti de Louis Vuitton :9~
Alles wat nep is van LV ;(
pi_102177772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Alles wat nep is van LV ;(
Zeg, ik zal nog eens een tosti voor je maken! :6
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:13:50 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102178798
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik ben aan bruto woonlasten meer dan 1800 pleuro per maand kwijt, niet zeiken :P

pi erbij denken.

edit: met zijn tweeen uiteraard.
Ik zeur negens hoor :{... en hoeveel netto? Krijg je natuurlijk nog een boel van terug via de belastingdienst :P

[ Bericht 5% gewijzigd door -Bubseltje- op 20-09-2011 14:28:29 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:30:02 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102179310
Als ik straks weer verdien kunnen we dit huis ook kopen als we willen dat is wel fijn :Y
pi_102179474
Ik heb het koud.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:40:45 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_102179673
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik zeur negens hoor :{... en hoeveel netto? Krijg je natuurlijk nog een boel van terug via de belastingdienst :P
ik had het ook niet tegen jou, vrouwke! Was een niet-serieuze opmerking in de lucht!! :*
netto een paar honderd minder, maar die krijgen we maar eens per jaar terug, in 1 keer. Betalen dus alles bruto en de teruggaaf gaat in een reservepot voor onderhoud ;)
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:42:57 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102179748
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik had het ook niet tegen jou, vrouwke! Was een niet-serieuze opmerking in de lucht!! :*
netto een paar honderd minder, maar die krijgen we maar eens per jaar terug, in 1 keer. Betalen dus alles bruto en de teruggaaf gaat in een reservepot voor onderhoud ;)
Dat is slim idd, er zijn mensen bij die het echt nodig hebben iedere maand heb ik gehoord.
pi_102179792
Zo, krijg reactie op mijn scriptie opzet met een anderhalve pagina aan punten die ik eventueel moet 'herformuleren'. _O-

Maar het onderwerp zelf leek hem boeiend! Nou dat is in ieder geval positief! :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:44:58 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_102179828
ja als je het echt nodig hebt, heb je een te duur huis gekocht. Of je baan kwijtgeraakt. Maar wij spelen gewoon graag safe :')
disclaimer
pi_102179856
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja als je het echt nodig hebt, heb je een te duur huis gekocht. Of je baan kwijtgeraakt. Maar wij spelen gewoon graag safe :')
:@ :Y :@
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102179985
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:

Aids.
pi_102180009
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:

Die rijdt de hele week om. Je kunt beter de metro pakken.
Aids.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:55:04 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_102180223
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:@ :Y :@
lol, maar is het wel een mooi huis? :D dat scheelt een hoop pijn namelijk _O-
disclaimer
pi_102180597
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lol, maar is het wel een mooi huis? :D dat scheelt een hoop pijn namelijk _O-
Jup (ofjah ik vind van wel) :D 2-kapper; garage; carport; 4 slaapkamers.... Toen we het kochten goed betaalbaar; maar er achter gekomen dat het eigenlijk te duur voor ons is :') :X
Maar goed.... Geen paniek; komt allemaal goed... In het ergste geval kunnen we nog een caravan ergens vandaan halen _O- O-)

Moet toch maar eens die meet bij ons thuis laten doorgaan zodat jullie ons huizeken ook eens zien :9 :@
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:09:17 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_102180794
klinkt niet verkeerd nee :9
disclaimer
pi_102182009
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:49 schreef Mss het volgende:

[..]

Die rijdt de hele week om. Je kunt beter de metro pakken.
We hadden de 16 gepakt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102182462
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

We hadden de 16 gepakt. :P
Kan ook! Moest je naar het pchh?
Aids.
pi_102182852
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef Mss het volgende:

[..]

Kan ook! Moest je naar het pchh?
:Y

Die trapjes zijn wazig. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102183192
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

Die trapjes zijn wazig. :D
Hoezo dat? :D
Aids.
pi_102183307
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef Mss het volgende:

[..]

Hoezo dat? :D
Smal en veel. En niet met ieder trapje op elke verdieping kunnen komen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102183492
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Smal en veel. En niet met ieder trapje op elke verdieping kunnen komen. :D
Nee klopt, er is niet echt een trappenhuis. Het is dan ook een relatief kleine faculteit.
Aids.
pi_102183640
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Mss het volgende:

[..]

Nee klopt, er is niet echt een trappenhuis. Het is dan ook een relatief kleine faculteit.
Ik vind het grappig. :D

Leuker dan het gebruikelijke blok beton in ieder geval. En de koffie is hier beter. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102184110
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind het grappig. :D

Leuker dan het gebruikelijke blok beton in ieder geval. En de koffie is hier beter. :+
Ik vind het ook een leuke locatie! Wel altijd druk,zo aan het begin van het semester.
Aids.
pi_102184423
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik vind het ook een leuke locatie! Wel altijd druk,zo aan het begin van het semester.
Dringen op de trapjes?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102184665
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dringen op de trapjes?
Neuh, in de lift ;)
Aids.
pi_102184723
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Mss het volgende:

[..]

Neuh, in de lift ;)
Luie donders ook die studenten.

Oh, wacht...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102185492
pi_102188247
Dinsdag operatie...
Tot vrijdag in het ziekenhuis blijven als het allemaal meezit.
Was de enige optie, er was niets anders meer aan te doen omdat ik geen hormonen mag hebben. dus...............

Ik heb er JAREN mee gelopen en was ik een "aansteller" en als ik dan na acht jaar weer naar de dokter durf, is het binnen drie weken geregeld en had niet langer moeten wachten......................................
pi_102188351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef Tammymara het volgende:
Dinsdag operatie...
Was de enige optie, er was niets anders meer aan te doen omdat ik geen hormonen mag hebben. dus...............

Ik heb er JAREN mee gelopen en was ik een "aansteller" en als ik dan na acht jaar weer naar de dokter durf, is het binnen drie weken geregeld en had niet langer moeten wachten......................................
Dat klinkt heftig. :o Heel veel sterkte :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102188392
En nondeju, warme trein is WARM. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:25:18 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_102188573
quote:
Dinsdag operatie...

godsamme zeg -O- :*
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:25:31 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_102188582
jullie moeten meedoen *O*

Een foto van jou in de nineties!
disclaimer
pi_102188721
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:

Ik heb ergens nog wel jaren negentigfoto's. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102189124
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:

Ga ik straks uploaden *O*
pi_102189148
Ugh ik ben dus al m'n spullen aan het inpakken, moet dus morgen en donderdag verhuizen, halve huis staat vol met dozen enzo, keigezellig hier :')
pi_102189183
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:40 schreef Diconnected het volgende:
Ugh ik ben dus al m'n spullen aan het inpakken, moet dus morgen en donderdag verhuizen, halve huis staat vol met dozen enzo, keigezellig hier :')
Huh je hebt toch net je kamer opgeknapt enzulks?
pi_102189262
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef princess-a het volgende:

[..]

Huh je hebt toch net je kamer opgeknapt enzulks?
Jaaa. Maar we moeten 4 weken het huis uit want ze gaan het halve huis renoveren :P dus we gaan naar een wisselwoning paar straten verder. maar je moet alles dus 2x in en uitpakken :') maar we laten heel veel hier staan hoor, het word echt kamperen in dat andere huis _O- ik kan niet eens m'n bed meenemen want hij past niet door de deur, en m'n ma en broer kunnen wel lekker hun bed meenemen en ik mag lekker op een luchtbed gaan slapen :')
pi_102189778
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Jaaa. Maar we moeten 4 weken het huis uit want ze gaan het halve huis renoveren :P dus we gaan naar een wisselwoning paar straten verder. maar je moet alles dus 2x in en uitpakken :') maar we laten heel veel hier staan hoor, het word echt kamperen in dat andere huis _O- ik kan niet eens m'n bed meenemen want hij past niet door de deur, en m'n ma en broer kunnen wel lekker hun bed meenemen en ik mag lekker op een luchtbed gaan slapen :')
oh really? :o dan nam ik mn matras mee als ik jou was :P maar wel crap
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:57:56 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_102189833
idd, gewoon matras mee!
Lijkt me wel zwaar meuk, succes met kamperen! :r
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:11:10 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102190433
quote:
Dinsdag operatie...

Jeetje Tam, sterkte, maar wel fijn dat je er na 8 jaar dan eindelijk eens klaar mee bent!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_102190686
Ja matras gaat ook mee, maar aangezien ik dus niet vanaf de grond kan opstaan met m'n knie, nemen m'n opa en oma morgen zo'n dik groot luchtbed mee als extra :P en als dat het hem niet word kick ik m'n broer uit zijn boxspring :')

Ja en der is ook niks ofzo, geen internet, eigen tv moet mee, huis daar is half leeg, staat gammele bank en 1 tafel met 4 stoelen en een minikoelkast. En wij zijn grote menschen dus we nemen de keukentafel ook al mee want anders hebben we helemaal geen plek meer voor huiswerk etc. :r
pi_102191032
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jeetje Tam, sterkte, maar wel fijn dat je er na 8 jaar dan eindelijk eens klaar mee bent!
Eigenlijk 15 jr dat ik er last van had. na 7 jr naar de dokter "Oh aansteller, hebben alle vrouwen last van" , toen durfde ik niet meer,8 jaar mee gelopen tot het niet meer uit te houden was en steeds meer bijkwam.....en toen was het meteen raak. "Je hebt wel iets en je moet operatie" tssss!!! maar idd, na 15 jaar wel blij!!!!!! x

(En thanks allemaal...)
pi_102191059
foutje
pi_102192520
Ik woon in woning van de woningbouw... Sterker nog, betaal maar de helft van de huur door huursubsidie :').
Maargoed, ik verdien geloof ik de helft van het huidige maximum :'). Ik heb nooit zo nagedacht over mensen die scheefwonen. Tja, ik heb m'n jaren uitgezeten en daardoor woon ik nu fijn. En goedkoop, da's mazzel :)

Maar zijn jullie dan ook tegen dat hypotheekrente-gedoe? (waar ik overigs ook niet heel veel van begrijp, maar dat is het voordeel voor kopers toch? Ongeacht hoe rijk ze zijn..)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102192698
Fuck man, ik kijk net naar dat '90s-foto topic en ik denk "SQ was in 1991 negen jaar, toen was ik zes. Zij is dus heul niet zo veel ouder dan ik!"
Daarna dacht ik "SQ is 30".
Toen dacht ik "FUUUUUU Ik ben bijna 30 :o "

:'(
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:03:31 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_102192782
nee, want hra is naar rato en sociale huur niet. Plus een koophuis is altijd duurder dan huren, dus als je kopen betaalbaarder maakt voor mensen die op een soort tussengrens zitten, komen er weer huurhuizen vrij voor de lage inkomens. Win win situatie *O*
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:04:05 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_102192804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuck man, ik kijk net naar dat '90s-foto topic en ik denk "SQ was in 1991 negen jaar, toen was ik zes. Zij is dus heul niet zo veel ouder dan ik!"
Daarna dacht ik "SQ is 30".
Toen dacht ik "FUUUUUU Ik ben bijna 30 :o "

kutwijf :')
disclaimer
pi_102192985
In alle oprechtheid waren dat de eerste gedachten die ik had :')

Ik heb steeds het gevoel dat jij veul ouder bent dan ik :').
Maar ik ben ook oud. :+

Wordt nog meer versterkt doordat mensen daar foto's van zaadcellen plaatsen en dan denk ik "en die zijn nu al oud genoeg om te typen :o "

:')
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:10:09 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_102193066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
In alle oprechtheid waren dat de eerste gedachten die ik had :')

Ik heb steeds het gevoel dat jij veul ouder bent dan ik :').
Maar ik ben ook oud. :+

Wordt nog meer versterkt doordat mensen daar foto's van zaadcellen plaatsen en dan denk ik "en die zijn nu al oud genoeg om te typen :o "

mensen die in 1995 zijn geboren en dan in een nineties topic gaan posten :')
en dat heb ik dan dus ook, dan denk ik: BABIES!!!
terwijl ik mezelf kei groot voelde toen ik 16 was :')
disclaimer
pi_102193330
Ik dacht al ook al dat SQ oud was.
Maar ik ben gewoon jong :P
pi_102193588
Och, begin van de nineties is wat vaag, maar het zijn wel schattige ploatjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102193639
Bij mij is alles vaag :P Ik heb geen geheugen :P

En nu ik nadenk, SQ is pas 30 das opzich niet zo oud, maar omdat je in 1998 al 17 was, lijkt het oud aangezien ik toen pas 8 was. Ofzo.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:22:27 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_102193657
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bij mij is alles vaag :P Ik heb geen geheugen :P

En nu ik nadenk, SQ is pas 30 das opzich niet zo oud, maar omdat je in 1998 al 17 was, lijkt het oud aangezien ik toen pas 8 was. Ofzo.
;(
disclaimer
pi_102193697
En lawl, moet oh oh cherso kijken voor een college. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102193702
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mensen die in 1995 zijn geboren en dan in een nineties topic gaan posten :')
en dat heb ik dan dus ook, dan denk ik: BABIES!!!
terwijl ik mezelf kei groot voelde toen ik 16 was :')
Ja man, en toen liet je op internet nooit weten hoe oud je was, daar loog je over want pedofielen zaten er nog niet op :{w

*sentiment, met 14 jaar in de IlseChat, en dan als chatnaam "blondje 16" nemen en wachten op alle vieze priveberichten" :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:25:22 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_102193795
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja man, en toen liet je op internet nooit weten hoe oud je was, daar loog je over want pedofielen zaten er nog niet op :{w

*sentiment, met 14 jaar in de IlseChat, en dan als chatnaam "blondje 16" nemen en wachten op alle vieze priveberichten" :')
ik kan me de tijd van 06-4646 nog herinneren. Gratis chatdating voor vrouwen. Alleen maar geile mannen aan de lijn die een gulden per minuut betaalden. En ik was altijd Kim van 19 :')
en dan was het de truc om die bokkies zo lang mogelijk aan de lijn te houden voor nop en dan tellen wat ze hadden betaald :') :@
disclaimer
pi_102193873
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

;(
Ik zeg dat je niet oud bent, das toch best ok.
pi_102193940
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kan me de tijd van 06-4646 nog herinneren. Gratis chatdating voor vrouwen. Alleen maar geile mannen aan de lijn die een gulden per minuut betaalden. En ik was altijd Kim van 19 :')
en dan was het de truc om die bokkies zo lang mogelijk aan de lijn te houden voor nop en dan tellen wat ze hadden betaald :') :@
Wat? Zo lijkt het net of je aan een sextelefoon hing! Hahaha
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:29:07 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_102193993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ik zeg dat je niet oud bent, das toch best ok.
disclaimer
pi_102193998
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jaaaahhh dat heb ik ook nog gedaan :D. Met een vriendinnetje in een telefooncel! :D. En als ze dan vroegen of je geil was moesten we zo hard lachen dat we heel snel ophingen :').
Of opnemen met "hijg hijg, hallo" (en dan echt zo'n hijg die je van het hardlopen hebt :'))
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:29:36 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_102194023
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat? Zo lijkt het net of je aan een sextelefoon hing! Hahaha
nee dat was leedvermaak!
Tegenwoordig hebben we daar fok forum voor :')
disclaimer
pi_102194043
Toen had je nog telefooncellen ;(
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:29:59 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_102194052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jaaaahhh dat heb ik ook nog gedaan :D. Met een vriendinnetje in een telefooncel! :D. En als ze dan vroegen of je geil was moesten we zo hard lachen dat we heel snel ophingen :').
Of opnemen met "hijg hijg, hallo" (en dan echt zo'n hijg die je van het hardlopen hebt :'))
JAAAAAAAA in de telefooncel op zondagmiddag :D :D _O-
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:30:26 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_102194070
dan moest je er wel een kwartje in gooien maar die kreeg je dan daarna weer terug :')
disclaimer
pi_102194092
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je de eerste rimpels al?

Zijn er geen telefooncellen meer dan? :o
pi_102194217
Het staat me nog helemaal bij.. Ik met zo'n vent..
- Hallo
Hallo
- Hoe zie je er uit?
Nou, ik heb blauwe ogen en blond haar tot net over m'n borsten
- Zo. En ben je wel een beetje geil?
WHAHAHA JA

Ik was niet goed in m'n lachen inhouden ;( . Dat werd later op de chat veel makkelijker :')
pi_102194271
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het staat me nog helemaal bij.. Ik met zo'n vent..
- Hallo
Hallo
- Hoe zie je er uit?
Nou, ik heb blauwe ogen en blond haar tot net over m'n borsten
- Zo. En ben je wel een beetje geil?
WHAHAHA JA

Ik was niet goed in m'n lachen inhouden ;( . Dat werd later op de chat veel makkelijker :')
Herkenbaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:35:29 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_102194376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Heb je de eerste rimpels al?

Zijn er geen telefooncellen meer dan? :o
man, ik heb m'n zesde rimpels al :')
disclaimer
pi_102194416
Tijd voor een facelift dan he.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:36:30 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_102194433
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar. :')
"Hallooow, met Kim,,,,

"Ja hallo, met Bert...

"Hoe gaat het met Ernie??

"Godverdomde kankerhoer tuut tuut tuut
disclaimer
pi_102194502
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

"Hallooow, met Kim,,,,

"Ja hallo, met Bert...

_O-
pi_102194509
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

"Hallooow, met Kim,,,,

"Ja hallo, met Bert...

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:40:29 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_102194655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Tijd voor een facelift dan he.
je speelt met vuur, puppie :')
disclaimer
pi_102194659
En die gasten die al kreunend opnamen :').
En dan twee giebelende meiden aan de andere kant van de lijn kregen _O-
En dan gewoon aan de lijn houden, kijken wie het langer vol hield, hij met kreunen of wij met lachen :')
pi_102194696
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je speelt met vuur, puppie :')
Ja man, je kunt toch gewoon beginnen met botox :{w
pi_102194736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja man, je kunt toch gewoon beginnen met botox :{w
Ach, ik dacht dan is ze meteen klaar.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:41:58 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_102194738
oh ja, ik kom bijna. Kom jij ook bijna?

En dan iets roepen van: vieze vuile pedofiel!!! En dan ophangen :9
disclaimer
pi_102194747
Botox en haarverf. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:42:47 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_102194785
en corrigerend ondergoed O+
disclaimer
pi_102194860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, dat ook nog!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102194862
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, ik kom bijna. Kom jij ook bijna?

En dan iets roepen van: vieze vuile pedofiel!!! En dan ophangen :9
_O-

Wat moeten de mannen het zwaar hebben gehad in die tijd zonder internet ;(
pi_102194905
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Straks ga je nog over de wonderlijke wereld van Tena Lady beginnen :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:44:45 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_102195034
We gingen toen ook voor de grap de kindertelefoon bellen...

En schamen dat ik me achteraf deed :'(
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:51:30 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102195327
Ik ben Kim, ik ben 18 en kom uit Den Haag O+
manmanman wat heb ik een lol gehad in de telefooncel met vriendinnen _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:52:12 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_102195371
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:

hahahaha, heerlijk.

disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:52:31 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_102195390
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben Kim, ik ben 18 en kom uit Den Haag O+
manmanman wat heb ik een lol gehad in de telefooncel met vriendinnen _O-
was jij ook Kim? _O-
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:52:47 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102195404
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:

Oooooh dat heb ik ook gedaan :@
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:53:27 #155
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102195444
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

was jij ook Kim? _O-
Haha ja dat leek me toen demeest geschikte naam :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:53:52 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_102195478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Haha ja dat leek me toen demeest geschikte naam :D
het was Kim of Linda hier :')
disclaimer
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:01:44 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102195918
Nou Frodo is er bijna hoor!! *O*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:10:28 #158
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102196339
Donderdag heb ik vrij, dan ga ik foto's uitzoeken voor het NIN-topic. Zo leuk, ik heb 8 albums ofzo met foto's van vroeger en om de aantal maanden bekijk ik ze weer eens allemaal :)
吴 曼 迪
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:31:56 #159
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102197415
Wat is het NIN topic? :?

Over oude foto's gesproken...ik heb na de verhuizing al mijn foto's weer doorgenomen. Van mijn babyfoto's tot nu. Ik ga ze allemaal scannen en dan een soort levensloop van foto's aan de muur hangen. Lijkt me zo leuk. Allemaal zwart-wit en in gelijke lijstjes oplopend van baby naar nu.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_102197621
Pffff ik heb teveel zooi :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:36:19 #161
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102197632
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef Diconnected het volgende:
Pffff ik heb teveel zooi :')
Erg is dat he :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:36:35 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_102197643
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Puckzzz het volgende:

Over oude foto's gesproken...ik heb na de verhuizing al mijn foto's weer doorgenomen. Van mijn babyfoto's tot nu. Ik ga ze allemaal scannen en dan een soort levensloop van foto's aan de muur hangen. Lijkt me zo leuk. Allemaal zwart-wit en in gelijke lijstjes oplopend van baby naar nu.
nineties O+

The Nineties
disclaimer
pi_102197738
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Erg is dat he :')
Ja idd. En we hebben geen dozen meer, morgen meer ophalen MAAR IK BEN NU ZO LEKKER BEZIG. :')

En morgen moeten we vet veel doen, postkantoor, inpakken verder, begrafenis, inpakken, werken, verhuizen... :D
pi_102197803
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Puckzzz het volgende:

Maak je er een foto van? Lijkt me inderdaad heel leuk, ben benieuwd hoe het er uit ziet!

Ik heb nu, 40 minuten later, door dat Oh Oh Cherso is overgegaan in een ander programma :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:46:32 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102198141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Maak je er een foto van? Lijkt me inderdaad heel leuk, ben benieuwd hoe het er uit ziet!

Ik heb nu, 40 minuten later, door dat Oh Oh Cherso is overgegaan in een ander programma :')
TZT kom je dat maar es bekijken hier ;)

Ik heb net een marathon LOTR afgerond.... alle delen in 1 dag O+
Ben nu wel weer ff klaar voor de komende 5 jaar ofzo :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:48:11 #166
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102198220
LOTR kan ik ieder jaar wel minstens 1x kijken :Y
吴 曼 迪
pi_102198467
Ook een dilemma: welke lakjes neem je allemaal mee :')
pi_102198873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik dacht al ook al dat SQ oud was.
Maar ik ben gewoon jong :P
SQ is ook oud :*
pi_102198892
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

TZT kom je dat maar es bekijken hier ;)

Ik heb net een marathon LOTR afgerond.... alle delen in 1 dag O+
Ben nu wel weer ff klaar voor de komende 5 jaar ofzo :P
Jaaa *O*

Voel je je nu weer wat beter? Ik heb 48 afleveringen Gossip Girl gezien in de afgelopen 2 weken O+
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:07:43 #170
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102199164
Ga nu de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen van How I Met Your Mother kijken :) Eindelijk!
吴 曼 迪
pi_102199172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef megamandy het volgende:
Ga nu de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen van How I Met Your Mother kijken :) Eindelijk!
net gekeken *O*
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:23:13 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102199900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef megamandy het volgende:
Net gezien *O*
  PR/Manusje van alles dinsdag 20 september 2011 @ 22:28:26 #173
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102200208
kom er net achter dat ik al ruim een maand of zo met een flinke laag, nu gele, basecoat op mn duim rond loop.... :') En bedankt he. oO< freundin die zo nodig iets wil proberen. :{w Vond mn nagel al zo zacht. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:46:51 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102201226
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kom er net achter dat ik al ruim een maand of zo met een flinke laag, nu gele, basecoat op mn duim rond loop.... :') En bedankt he. oO< freundin die zo nodig iets wil proberen. :{w Vond mn nagel al zo zacht. :')
Welk merk basecoat? Als het al een maand zit is het goei spulleke :9
  PR/Manusje van alles dinsdag 20 september 2011 @ 22:50:51 #175
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102201449
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

het was dus glow in the dark lak _O-

het glowt nu nog _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_102201483
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Niets blijft een maand zitten als je er met remover over heen gaat :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:02:36 #177
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102202093
Episode deux gaat op :D
吴 曼 迪
pi_102208823
Gooooooooooedemorgen!
pi_102209212
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Diconnected het volgende:
Gooooooooooedemorgen!
Ohai *)
pi_102209375
vandaag allemaal duimen plx *O*
pi_102209393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag allemaal duimen plx *O*
Wat ga je doen?? *O* Ik duim voor je!

Ik ontdek net een stopcontact onder mijn fijn lekkende cv ketel. Gelijk de installateur gebeld om hem wat vlammers te geven.. :r
pi_102209410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat ga je doen?? *O* Ik duim voor je!

Ik ontdek net een stopcontact onder mijn fijn lekkende cv ketel. Gelijk de installateur gebeld om hem wat vlammers te geven.. :r
kat moet naar de dierenarts, hopen dat er nu wel botgroei is :Y als het genoeg is mag de spalk er af *O*

zo niet dan ben ik zwaar de *** want dan wordt het wss een operatie of iets -O-
pi_102209424
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

kat moet naar de dierenarts, hopen dat er nu wel botgroei is :Y als het genoeg is mag de spalk er af *O*

*heel erg duimen gaat* :Y ^O^ *;
pi_102209460
Ik duim ook mee. Arme kat(en jij).
pi_102210219
Jezus mijn hele arm zit onder de nagel krassen en deukjes van tanden ... elke keer als ik hem dikbil noem valt hij aan _O- net een goede stoeipartij achter de rug, zelfs met spalk :')
pi_102210248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mijn hele arm zit onder de nagel krassen en deukjes van tanden ... elke keer als ik hem dikbil noem valt hij aan _O- net een goede stoeipartij achter de rug, zelfs met spalk :')
Wat voor kat heb jij? Katzilla? :P
pi_102210451
En we zitten weer braaf op de uni. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102210533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Jij hebt echt een spacende kat :')
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2011 @ 10:31:01 #189
43556 miss_dynastie
pi_102210746
quote:

[..]

*duimerdeduim*
pi_102211094
quote:

[..]

Wanneer moet je naar de dierenarts?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102211516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat voor kat heb jij? Katzilla? :P
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Jij hebt echt een spacende kat :')
nee dat doen we paar keer per week hoor _O- of we stoeien op de bank of op de grond, dan valt hij aan en pakt hij bijvoobreeld mijn arm vast, als ik hem dan op til dan blijft ie aan mijn arm hangen ... en dan is het stoeien en daarna liggen er allemaal vlokken kattenhaar op de vloer :') en na de stoeipartij komt ie altijd lief bij mij liggen en knorren O+
pi_102211522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:43 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Wanneer moet je naar de dierenarts?
kwart over 12 daar zijn! :)
pi_102211579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

kwart over 12 daar zijn! :)
Ik hoop op goed nieuws. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102211718
zeg maar als deze allereerste kat die je ziet:
http://icanhascheezburger(...)-punks-and-deviants/

pi_102211863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:

Wat een geniaal filmpje :D
pi_102212624
Ik ben nu weg met meneer haarbal :W
  woensdag 21 september 2011 @ 11:45:43 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102212939
Succes!
pi_102213991
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:

Ik word altijd vrolijk van kattenfilmpjes :D
pi_102215269
Essays zijn stom. Meningen geven, ieuw. Bah. Eng. Ofzo.

:+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102215433
Ik hoop dat het goed gaat met de poes!

De dag mag van mij snel voorbij zijn zodat ik naar bed kan!
Maar straks eerst nog college enzo maar ik ben bang dat het niks word met opletten :')
pi_102216040
Starbucks just saved my day! :D
pi_102217560
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef Dragonberry het volgende:
Starbucks just saved my day! :D
Heerlijk hé! Heb hier ook al heeeel veel minuten gedood door daar lekker koffie te drinken :D
  woensdag 21 september 2011 @ 14:50:33 #203
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102219177
Bahwaaaaa, ik zit lekker achter mn pc aan mn stageverslag te typen... komt er over de muur boven m'n monitor een spin mn gezichtsveld binnen racen :X tis geen grote, en echt bang voor spinnen ben ik nou ook niet, maar ik schrok ;(
Knoei
pi_102219214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Loqi het volgende:
Bahwaaaaa, ik zit lekker achter mn pc aan mn stageverslag te typen... komt er over de muur boven m'n monitor een spin mn gezichtsveld binnen racen :X tis geen grote, en echt bang voor spinnen ben ik nou ook niet, maar ik schrok ;(
Bwehehe. Ik zie het voor me. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 14:54:19 #205
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102219328
;( nu zit ie tegen het plafond aan dus ik kan hem nog niet opruimen ook niet! Hij deed het gewoon om me te laten schrikken en hem meteen weer te peren :(
Knoei
pi_102219441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Loqi het volgende:
;( nu zit ie tegen het plafond aan dus ik kan hem nog niet opruimen ook niet! Hij deed het gewoon om me te laten schrikken en hem meteen weer te peren :(
Spinnen met een geheime agenda. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:11:30 #207
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102220061
En nu is hij weg, geeeen idee waar spinbeest heen is }:|
Knoei
pi_102220097
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef Loqi het volgende:
En nu is hij weg, geeeen idee waar spinbeest heen is }:|
Die is zich aan het opmaken voor nog een rondje rennen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:12:59 #209
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102220117
;(
Knoei
pi_102220424
Waarom kan ik trouwens nooit stukjes schrijven zonder dat ik enorm afgeleid word door alles? :')

M'n hok is wel meteen een stuk ruimer nu. :9 (En volgens mij kunnen m'n "teruggevonden" sandalen de kast wel weer in. :') ;()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102220759
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom kan ik trouwens nooit stukjes schrijven zonder dat ik enorm afgeleid word door alles? :')

M'n hok is wel meteen een stuk ruimer nu. :9 (En volgens mij kunnen m'n "teruggevonden" sandalen de kast wel weer in. :') ;()
Soggen O+

Ik heb een vriend verwijderd van Facebook wegens verschrikkelijk domme Alzheimer grapjes op zn pagina. Ik kots echt op mensen die grapjes maken over nare ziektes en gewoon geen idee hebben waar ze het over hebben :r bah
pi_102220926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:30 schreef princess-a het volgende:

[..]

Soggen O+

Ik heb een vriend verwijderd van Facebook wegens verschrikkelijk domme Alzheimer grapjes op zn pagina. Ik kots echt op mensen die grapjes maken over nare ziektes en gewoon geen idee hebben waar ze het over hebben :r bah
Ergerlijk dat soort lui, denk even na voor je domme dingen online gooit ofzo. :{w

Soggen O+ 3FM op dit moment O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:35:01 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102220974
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ergerlijk dat soort lui, denk even na voor je domme dingen online gooit ofzo. :{w

Soggen O+ 3FM op dit moment O+
De Hakkuh remix *O* *O*
pi_102220993
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

De Hakkuh remix *O* *O*
Hij's fijn *O* *O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:37:27 #215
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102221111
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hij's fijn *O* *O* *O* *O*
Ik zet hier de stereo harder en krijg zo'n bedenkelijk gezicht van mijn man _O- _O-
pi_102221172
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik zet hier de stereo harder en krijg zo'n bedenkelijk gezicht van mijn man _O- _O-

Ik vind dit echt zo geweldig. :9 *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102221270
Scooter O+

*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:45:03 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102221457
I want to be a hippy *O* *O*
pi_102221493
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
I want to be a hippy *O* *O*
*O* *O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102221564
Echt wtf... Doe mee aan een onderzoek want moet proefpersoon uren halen. Het was een online survey, ikke invullen voor de deadline klaar. Dat dacht ik tenminste want toen ik net mijn uren ging bekijken stond er dat ik een strafpunt heb gekregen omdat ik de survey niet heb ingevuld. Hallo dat heb ik wel gedaan? Stelletje mongolen :')
  woensdag 21 september 2011 @ 15:48:12 #221
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102221618
Auch Nakatomi live :')
pi_102221621
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt wtf... Doe mee aan een onderzoek want moet proefpersoon uren halen. Het was een online survey, ikke invullen voor de deadline klaar. Dat dacht ik tenminste want toen ik net mijn uren ging bekijken stond er dat ik een strafpunt heb gekregen omdat ik de survey niet heb ingevuld. Hallo dat heb ik wel gedaan? Stelletje mongolen :')
Wat is dat voor belachelijke verplichting eigenlijk? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102221631
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Auch Nakatomi live :')
Dat had ook niet gehoeven inderdaad. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102221841
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat is dat voor belachelijke verplichting eigenlijk? :')
We moeten 15 uur proefkonijn spelen, ik nu dus 16 omdat er iets mis is gegaan met die mongolensurvey. Hb ze wel even gemailt, de fuckers.
pi_102221884
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

We moeten 15 uur proefkonijn spelen, ik nu dus 16 omdat er iets mis is gegaan met die mongolensurvey. Hb ze wel even gemailt, de fuckers.
Maffe verplichting is maf.

Dune *O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:54:40 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102221900
Hardcore Vibesssssss *O* *O*
pi_102221930
Luv U More *O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102221964
Omg ander meisje waarmee ik het TEGELIJK heb zitten invullen heeft wel punten gehad :')
pi_102221973
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ander meisje waarmee ik het TEGELIJK heb zitten invullen heeft wel punten gehad :')
Fail.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102222138
En toen was 'ie weer op. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 15:59:33 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102222157
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En toen was 'ie weer op. ;(
pi_102222225
Pff al 2x op en neer geweest naar andere huis, ben kapot! Begrafenis tussendoor, was wel heel heftig maargoed life goes on... zo moet ik ook nog werken, ik hoop dat ik het einde van de dag haal :')
pi_102222291
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Diconnected het volgende:
Pff al 2x op en neer geweest naar andere huis, ben kapot! Begrafenis tussendoor, was wel heel heftig maargoed life goes on... zo moet ik ook nog werken, ik hoop dat ik het einde van de dag haal :')
:*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102224263
Kat is thuis zonder spalk *O*
  woensdag 21 september 2011 @ 16:48:50 #235
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_102224303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
*O* *O* *O*
  woensdag 21 september 2011 @ 17:00:00 #236
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102224843
quote:
Yeey *O*
Knoei
pi_102225245
ik ahd een houten stokje meegenomen van de dierenarts, ze zei al dat hij er dan mee gaat knuffelen en in gaat bijten en mee spelen enzo .. .:') dat beest is er helemaal wild van en er ligt een mega plas kwijl omheen :') :')
pi_102225485
quote:
Jeeeeej *O*
pi_102225692
quote:
Goed nieuws meis!
Aids.
pi_102226294
quote:
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 september 2011 @ 17:55:26 #241
95408 Incantrix
pi_102226812
*O*

Yay! Go poezemauw! O+ moet je nog terug, of is dit 'm nu, Sjaan?
3!
pi_102227492
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Incantrix het volgende:
*O*

Yay! Go poezemauw! O+ moet je nog terug, of is dit 'm nu, Sjaan?
zolang het goed gaat hoeft hij niet meer terug :D

hij was zo boos dat de dierenarts de spalk er niet eens af mocht halen :') ik heb het uiteindelijk moeten doen toen was het wel goed, die dierenarts kan hij echt niet meer zien _O-
  woensdag 21 september 2011 @ 18:16:55 #243
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102227586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zolang het goed gaat hoeft hij niet meer terug :D

hij was zo boos dat de dierenarts de spalk er niet eens af mocht halen :') ik heb het uiteindelijk moeten doen toen was het wel goed, die dierenarts kan hij echt niet meer zien _O-
:D brave poes, ik zo mijn arts ook niet meer willen zien na al dat gefrot!
Is poes nu nog net zo knuffelig bij jou als met spalk?
Knoei
pi_102228738
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef Loqi het volgende:

[..]

:D brave poes, ik zo mijn arts ook niet meer willen zien na al dat gefrot!
Is poes nu nog net zo knuffelig bij jou als met spalk?
ja allen hij is nu veel te druk met spelen :D
pi_102229555
Aw kat is weer goed. *O*

Ik stond even te kwijlen bij de mooi want college was eerder afgelopen en thank god kwamen ze niet meteen op me afgestormd. Loop ik naar buiten om mn trein te halen, gaat het alarm af, en ook al weet je dat je niets hebt, is het toch :o
pi_102230135
leuke trui gekocht voor mezelf, mn zusje en nog een extra want anders zat ik niet aan bestellimiet :@ . (toen waren ze ook meteen op in die maat)

dus voor de liefhebber staat er nog een op marktplaats
pi_102230773
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef buzzwheedle het volgende:
leuke trui gekocht voor mezelf, mn zusje en nog een extra want anders zat ik niet aan bestellimiet :@ . (toen waren ze ook meteen op in die maat)
[ afbeelding ]
Whaooo.... Maar 10 euro? :@

Is alleen M zie ik.. Valt me meestal te groot; maar op zich is die vest wel zo ongelooflijk stoer :@
pi_102230985
er staat large in, maar ik draag altijd medium en zo zit ie bij mij net oke
pi_102232142
quote:
[ afbeelding ]
Cool :D
Waar komt die vandaan? :D

Jeej voor de kat van Sjaan!
Mijn kat heeft ook de neiging om in mijn arm te klimmen, maar dat probeer ik er juist uit te krijgen, want AU! ;(.
Als ik dan een keer ga stoeien, dan wacht ze tot ik klaar ben en als ik me omkeer grijpt ze me bij de enkels. Kutbeest :')
pi_102232155
OPI lakjes bekijken op ebay is niet slim.
pi_102232341
Hij komt bij hotter dan hel vandaan. Ooit heeft SQ hem eens gepost. En door dat shirtje bij de H&M bedacht ik dat ik die wel eens kon opzoeken.
pi_102232437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef buzzwheedle het volgende:
Hij komt bij hotter dan hel vandaan. Ooit heeft SQ hem eens gepost. En door dat shirtje bij de H&M bedacht ik dat ik die wel eens kon opzoeken.
Heb je een link? Vind deze nog leuker dan het t-shirt ;)
pi_102232648
http://www.hotterthanhell(...)4847675250edecf81a37

moet je wel waarschuwen dat ik de laatste large heb besteld, en die valt zo groot als een medium
pi_102232829
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef buzzwheedle het volgende:
http://www.hotterthanhell(...)4847675250edecf81a37

moet je wel waarschuwen dat ik de laatste large heb besteld, en die valt zo groot als een medium
Ik heb XS/S, dus da's geen probleem ;)
Vind hem alleen erg duur ;(
pi_102232908
hij was maar 5 euro :o , de verzendkosten maken het duur
pi_102232936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef buzzwheedle het volgende:
hij was maar 5 euro :o , de verzendkosten maken het duur
Op die link die je gaf kost hij 60 euro :?
pi_102233019
zit ook net te kijken, ik ben zwaar onder de indruk, ik heb er 3 gekocht voor 30 euro!!!
pi_102233092
Vaag. Misschien hadden ze een foutje gemaakt waar jij net van geprofiteerd hebt :P
pi_102233715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef buzzwheedle het volgende:
ik ben gek op zulke foutjes })
Ja, die mogen ze wel wat langer laten staan :')
pi_102235326
Op marktplaats staat ie voor 10 euro. Maar ik wist wel dat ie normaal 60 euro was; want ik heb hem al vaker gezien; maar idd... vond het toen ook te duur.. 10 euro is een heel ander verhaal natuurlijk :o
(En 5 al helemaal :o )
pi_102235396
Ennnn we gaan weer verder met inpakken :')
pi_102235457
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Ennnn we gaan weer verder met inpakken :')
:o Succes :*
pi_102235661
quote:
[ afbeelding ]
:o Wil ik hebben!!

En hoi allemaal. Ik ben druk. ;(
pi_102235749
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Op marktplaats staat ie voor 10 euro. Maar ik wist wel dat ie normaal 60 euro was; want ik heb hem al vaker gezien; maar idd... vond het toen ook te duur.. 10 euro is een heel ander verhaal natuurlijk :o
Neem aan dat die van Buzz is. Is helaas te groot voor mij :).

Hmmm, mokka-kruidnoten :9
pi_102235801
quote:
ben bang dat het als pakket moet worden verstuurd, k krijg hem niet door de brievenbus.
Of kom je op de meet?
pi_102235926
Huu, m'n printer springt ineens aan, schrik me dood. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102236091
quote:
Is de advertentie al weer weg? Of kan ik heel slecht zoeken?

Moet m'n nagellak er ook maar eens afhalen, zit er al een volle week op...
pi_102236381
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Is de advertentie al weer weg? Of kan ik heel slecht zoeken?

Moet m'n nagellak er ook maar eens afhalen, zit er al een volle week op...
ohja nagels andere kleur geven, nu ook ff doen!
  woensdag 21 september 2011 @ 21:02:24 #270
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102236458
OPI Russian Navy suede O+.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:02:35 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102236467
En Sjaan, yay voor poezel!
pi_102236553
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef Debsterr het volgende:
En Sjaan, yay voor poezel!
poezel is echt knetterstoned :9
pi_102236569
Ik moet m'n nagels ook lakken.. Maar ik heb geen zin :o
pi_102236592
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet m'n nagels ook lakken.. Maar ik heb geen zin :o
+1 :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102236613
Mijn konijn steekt heel haar hoofd in zak met konijnensnoepjes :')
pi_102236985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

ben bang dat het als pakket moet worden verstuurd, k krijg hem niet door de brievenbus.
Of kom je op de meet?
O lol.. Ik had het niet door dat jij het zelf was phihihi _O- Ik faal :+ :@
Maar je bedoelt de meet bij SQ? Nee; maar ik werk ook in Eindhoven :D Als SQ het niet erg vindt dat je hem daar achter laat; dan graag :D O+
pi_102237038
Shit, ben ik mooi net te laat.... Nou ja, pech gehad.
pi_102237208
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

O lol.. Ik had het niet door dat jij het zelf was phihihi _O- Ik faal :+ :@
Maar je bedoelt de meet bij SQ? Nee; maar ik werk ook in Eindhoven :D Als SQ het niet erg vindt dat je hem daar achter laat; dan graag :D O+
yes, that's me :D
denk wel dat ik naar de meet ga,dus als SQ dat oke vindt doen we et zo :Y
pi_102237618
Zie PM verder ;)

[ Bericht 81% gewijzigd door PriemGirl op 21-09-2011 21:28:22 ]
  woensdag 21 september 2011 @ 21:29:16 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_102237931
skjoe rekent wel een avondje bieren he.
disclaimer
pi_102238104
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
:Y ^O^
pi_102238542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
pi_102238587
Ik wil ook lakken maar heb m'n remover al ingepakt. Geen idee waar die nu is :')
  woensdag 21 september 2011 @ 22:23:10 #284
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102241405
Ik heb de eerste helft van mijn levensloop foto's gesorteerd. En ook meteen ff in een fillempie geklapt :7

Ik vraag niet of jullie hem willen zien, ik ga jullie er gewoon mee vervelen :+

The story of Puckzzz Part one:
  woensdag 21 september 2011 @ 22:38:18 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_102242366
ik ga morgen even kijken puckzzz!

Buh, ik ben compleet gaar van mijn PRINCE2 online preparation courses... En ik moet er nog twee en dan dinsdag examen doen :r voel me haast weer student :')
disclaimer
  woensdag 21 september 2011 @ 22:43:32 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102242695
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga morgen even kijken puckzzz!

Buh, ik ben compleet gaar van mijn PRINCE2 online preparation courses... En ik moet er nog twee en dan dinsdag examen doen :r voel me haast weer student :')
Daar is maar 1 woord voor:

*plop*
pi_102242726
Pfft, die Mascha is zo vermoeiend. "...zeg maar..."
  woensdag 21 september 2011 @ 22:45:30 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_102242787
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Daar is maar 1 woord voor:

*plop*
nee, ik ga maar slapen, kan ik morgen weer fris 5 uur lang naar dat Britse gezever luisteren en dan heb ik die kutmodules er op zitten. Kan ik in het weekend fijn het boek bestuderen *O* ;(
disclaimer
pi_102242848
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ik ga maar slapen, kan ik morgen weer fris 5 uur lang naar dat Britse gezever luisteren en dan heb ik die kutmodules er op zitten. Kan ik in het weekend fijn het boek bestuderen *O* ;(
Veel plezier *O*

En Puckzzz heeft toffe foto's. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_102242963
quote:

[..]

Succes ermee! :*
pi_102244762
Toffe foto's Puckzzz! :Y

Alles is ingepakt _O_
  woensdag 21 september 2011 @ 23:20:32 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102244923
quote:

[..]

Trustuh dan wijffie :*
pi_102246178
Leuk ook om "mama Puckzzz" te zien :Y
pi_102247044
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de eerste helft van mijn levensloop foto's gesorteerd. En ook meteen ff in een fillempie geklapt :7

Ik vraag niet of jullie hem willen zien, ik ga jullie er gewoon mee vervelen :+

The story of Puckzzz Part one:
[ link | afbeelding ]
Super leuk O+ Die foto, redelijk in het begin, waar je die zwarte jurk aan hebt, die is echt heel mooi!
Aids.
  donderdag 22 september 2011 @ 07:53:07 #295
95408 Incantrix
pi_102250559
Goedemorgen!

Sjaan, wat fijn allemaal, vooral ook dat je nu in principe niet meer terug hoeft *O* *O* *O*

[ranzige shizzle] Pff, ik vind mijn katten echtechtécht de allerliefste beestjes die er ooit zullen rondlopen op deze aardkloot, maar hot damn, wat zou het fijn zijn als ze er geen sport van maakten overal van grote hoogte overheen te kotsen :r -O- Zonet met mijn ontbijt net binnen de speelgoedkeuken van kindlief moeten soppen, die zat van onder tot boven onder.. :r Lekker in alle kiertjes gevrot ook :') zijn fauteuiltje (hoe de fuck schrijf je dat) prop ik maar in z'n geheel in de wasmachine. Dit was bijna net zo ranzig als die keer dat er één tussen een dubbele radiator door had gekotst *ril* [/ranzige shizzle]
3!
pi_102250731
Gatverdamme Trix! Ben blij dat onze dat niet doet! Succes met soppen. Ik zal mijn bevallige reetje op de fiets planten,midi moet naar school.
pi_102251663
Ik moet zo naar de tandarts maar ik wil niet. Vind het doodeng.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:28:40 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_102253311
wat gaat ie doen dan?
disclaimer
pi_102253576
Ik vind de tandarts ook eng. Met zo´n haakje tandsteen weg schrapen. :'(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 22 september 2011 @ 11:00:43 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_102254035
voor een controle hoef je toch niet bang te zijn. Hoogstens voor de bevindingen :D
disclaimer
  donderdag 22 september 2011 @ 11:01:57 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_102254063
angst is alleen goed als het gegrond is, anders is het een waste of effort :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')