Laatste keer heb ik ook iets gekocht voordat het officieel in de winkel lag.quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
't is van MAC, dus wss moet je er nog om vechten ook
Haha waar komt dit vandaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef princess-a het volgende:
Als je je kind héél egoistisch hebt opgevoegd hé, heb je dan nog wel iets om trots op te zijn?
Ik heb een waanzinnig egoistisch vriendinnetje. Haar vrienden merken het steeds meer op en het blijkt ook steeds meer dat ze 'gewoon' zo is opgevoed. Maar papa en mama zijn altijd wel heel trots op hun kinders, en ik vraag me af als je kinderen zo in het leven staan, of je dan wel zo trots zou moeten zijnquote:
Gewoon doen!quote:
Maar dat kan niet want ze moet zich inschrijven en dat opent pas om 12 uur.quote:
Goedzo jij hebt opgelet!quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat kan niet want ze moet zich inschrijven en dat opent pas om 12 uur.
Yeuy, eerste potje Wordfeud gewonnen!
quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Goedzo jij hebt opgelet!
Let maar op, straks doet ie het niet en lig ik de hele nacht wakker, te piekeren over het feit dat ik dan niet bij een leuk onderwerp kom.
De HU bij mij 1700.quote:Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Mss het volgende:
O hai. Lange dag is lang
En de UvA schrijft over 3 dagen ff 300 euro van mn rekening af
Ik hoor je bankrekening hier al huilenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb termijnen, maar nu doen ze ineens 2 termijnen in eens
Zo in 1 keerquote:
Dat meen je niet!quote:
En nu mag je je zeker niet alvast inschrijven? Ik kan je geen tips geven helaas, ik sta lang genoeg ingeschreven voor een woning en mijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
Ik stress al helemaal bij het idee van samenwonenNiet het samenwonen zelf maar het vinden van een woning, blegh! Voor een sociale huurwoning moet je in Eindhoven tussen de 4-6 jaar gemiddeld ingeschreven staan
![]()
Maar nu heb ik een perfecte plek gevonden, maar die zijn nog in aanbouw en worden in 2012 opgeleverd. Alle betaalbare appartementen zijn al verhuurd, maar zou daar wel graag willen wonen in de toekomst met mijn![]()
Dus zodra we samen genoeg verdienen gaan we ons daar ook inschrijven zodat we op een wachtlijst staan. Nadeel van 1 student + 1 deeltijdstudent/parttimer is dat we op dit moment no way aan 4x de huur komen als brutosalaris![]()
Hoe hebben de mensen in dit topic dat allemaal aangepakt
Morgen even rellen op school? Bij ons zijn er uiteindelijk meer klassen gemaakt omdat 'wij' met een paar honderd mensen uit acht minoren moesten kiezen waarvan er maar drie leuk/bij de opleiding passend waren. Uiteindelijk kon mijn school er niet omheen dat 10 leerlingen per leuke minor niet echt eerlijk wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja wel dus, en mn tweede en 3e keus ook! Terwijl ik precies om 0:00 inschreef, krijg je als er maar 10 plaatsten zijn. Ik ben best wel soort van boos aangezien ik nu bij iets zit wat me echt niet boeit(middelengebruik).
Nee niet bij wat ik wilquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
En nu mag je je zeker niet alvast inschrijven? Ik kan je geen tips geven helaas, ik sta lang genoeg ingeschreven voor een woning en mijnheeft al een appartement
Dat schiet niet op inderdaad.. particulier of via een makelaar huren lukt vaak wel wat sneller. Bij een makelaar kost je dan wel eenmalig makelaarskosten, het scheelt je wel een aantal jaren wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee niet bij wat ik wilMoet je echt je laatste loonstrook meesturen. Tsja dat is net wat van 700 euro ofzo en mijn
heeft alleen een weekendbaantje naast zijn stage.
Heb mij wel bij meerdere woningbouwverenigingen ingeschreven hoor
Je leest het en dan denk je waaaahhh dat kan ik heulemaal niet! Maar gaandeweg kom je helemaal in het onderwerp en lukt het je echt wel. Succes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
o De eindbeoordeling van de scriptie zal gebaseerd worden op de
kwaliteit van het eindproduct, maar ook op het functioneren in de groep,
zorgvuldigheid in dataverzameling- en verwerking, zelfstandigheid, en
eigen inbreng
Dat gaat m dus niet worden.
Maar misschien valt het allemaal wel mee.
Met het onderwerp kan ik wel leven(haha zal wel moeten). Nou ja ik heb al 2 jaar uni overleefd dus dan moet dit toch ook wel gaan lukken?
Ik ga pitten.
wachten tot je het wel kan betalenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
Ik stress al helemaal bij het idee van samenwonenNiet het samenwonen zelf maar het vinden van een woning, blegh! Voor een sociale huurwoning moet je in Eindhoven tussen de 4-6 jaar gemiddeld ingeschreven staan
![]()
Maar nu heb ik een perfecte plek gevonden, maar die zijn nog in aanbouw en worden in 2012 opgeleverd. Alle betaalbare appartementen zijn al verhuurd, maar zou daar wel graag willen wonen in de toekomst met mijn![]()
Dus zodra we samen genoeg verdienen gaan we ons daar ook inschrijven zodat we op een wachtlijst staan. Nadeel van 1 student + 1 deeltijdstudent/parttimer is dat we op dit moment no way aan 4x de huur komen als brutosalaris![]()
I'm doomed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wachten tot je het wel kan betalen
Particulier zal inderdaad wel lukken, sociale huur kan ik waarschijnlijk vergeten. Sta wel ingeschreven, maar het is hier 6 jaar wachten geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
valt wel mee hoor. Ik heb met mijn startsalaris destijds ook een eenpersoons appartementje kunnen huren via een particulier. Je zit alleen niet op 90m2 dan, maar het volstaat prima. Dus 2 starters kunnen dan prima een tweepersoons startersappartement betalen wss
Nee, dat kennen ze hier niet. Al heb ik misschien net mazzel, want ik ga straks (dacht ik) m'n vijfde jaar in. Dus misschien maak ik een klein kansje zodra ik daadwerkelijk klaar ben met m'n studie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
dat klopt. Gelukkig heeft eindhoven kansrijk huren, waardoor je wat meer kansen maakt (lotingssysteem)
Euh tjah... Wij zijn naar andere gemeentes gaan kijken enzo. Vriendlief stond ook nergens ingeschreven; maar uiteindelijk had ik zo snel een fulltime job dat we toch hebben gekochtquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
![]()
Nou ja, ik vind niet omdat iemand in de loop van de tijd meer is gaan verdienen maar moet gaan verhuizen. Zal mooi zijn als iedereen dat zou willen, maar is nou eenmaal niet zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
sowieso is dat hele huursysteem ruk. Maar ja, mensen die meer kunnen betalen doen het niet, dus blijven ze in hun goedkoop huisje zitten, zodat anderen die het minder breed hebben geen kans meer maken
kan me daar echt over opnaaien
Maar het blijft krom dat het voor mensen met lage inkomens ontzettend moeilijk is om een woning te vinden terwijl iemand die eigenlijk niet eens meer in aanmerking kan komen voor sociale huur er nog steeds gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind niet omdat iemand in de loop van de tijd meer is gaan verdienen maar moet gaan verhuizen. Zal mooi zijn als iedereen dat zou willen, maar is nou eenmaal niet zo.
Ik heb zelf in de situatie gezeten. Dus ja, dat is wel krom en heel erg frustrerend, want uiteindelijk ben ik maar particulier gaan huren wat bijna onmogelijk was met mijn salaris destijds, maar heb het gered. Maar toch vind ik niet dat je mensen kunt verplichten om te verhuizen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het blijft krom dat het voor mensen met lage inkomens ontzettend moeilijk is om een woning te vinden terwijl iemand die eigenlijk niet eens meer in aanmerking kan komen voor sociale huur er nog steeds gebruik van maakt.
sociale huurquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het blijft krom dat het voor mensen met lage inkomens ontzettend moeilijk is om een woning te vinden terwijl iemand die eigenlijk niet eens meer in aanmerking kan komen voor sociale huur er nog steeds gebruik van maakt.
nou ja, dat vind ik wel. Sociale huurwoningen, de naam zegt het al, zijn door de overheid gesponsorde woningen voor mensen die het anders niet kunnen betalen. Als je prima meer kan betalen maar je blijft gebruik maken van zo'n voorziening vind ik je een uitzuigerquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind niet omdat iemand in de loop van de tijd meer is gaan verdienen maar moet gaan verhuizen. Zal mooi zijn als iedereen dat zou willen, maar is nou eenmaal niet zo.
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
verplichten te vertrekken nee, maar betalen naar rato ja. Ga je het dubbele verdienen, dan mag je ook dubbel gaan betalen. Zo werkt dat met alle sociale voorzieningen.
Dat zou eerlijker zijn inderdaad. Huur verhogen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
verplichten te vertrekken nee, maar betalen naar rato ja. Ga je het dubbele verdienen, dan mag je ook dubbel gaan betalen. Zo werkt dat met alle sociale voorzieningen.
Iemand suggesties voor een thermosfles die gegarandeerd niet lekt?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:13 schreef princess-a het volgende:
Een lekker broodje voor Sjaan..
[ afbeelding ]
Tosti de Louis Vuittonquote:
Zeg, ik zal nog eens een tosti voor je maken!quote:
Ik zeur negens hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik ben aan bruto woonlasten meer dan 1800 pleuro per maand kwijt, niet zeiken
pi erbij denken.
edit: met zijn tweeen uiteraard.
ik had het ook niet tegen jou, vrouwke! Was een niet-serieuze opmerking in de lucht!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zeur negens hoor... en hoeveel netto? Krijg je natuurlijk nog een boel van terug via de belastingdienst
![]()
Dat is slim idd, er zijn mensen bij die het echt nodig hebben iedere maand heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het ook niet tegen jou, vrouwke! Was een niet-serieuze opmerking in de lucht!!
netto een paar honderd minder, maar die krijgen we maar eens per jaar terug, in 1 keer. Betalen dus alles bruto en de teruggaaf gaat in een reservepot voor onderhoud
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja als je het echt nodig hebt, heb je een te duur huis gekocht. Of je baan kwijtgeraakt. Maar wij spelen gewoon graag safe
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
In ieder geval succes ermee Whoopdidoo!
Hmm. Waarom rijdt tram 5 raar? Nu moet ik een alternatief verzinnen.
Die rijdt de hele week om. Je kunt beter de metro pakken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
In ieder geval succes ermee Whoopdidoo!
Hmm. Waarom rijdt tram 5 raar? Nu moet ik een alternatief verzinnen.
Jup (ofjah ik vind van wel)quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, maar is het wel een mooi huis?dat scheelt een hoop pijn namelijk
We hadden de 16 gepakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die rijdt de hele week om. Je kunt beter de metro pakken.
quote:
Smal en veel. En niet met ieder trapje op elke verdieping kunnen komen.quote:
Nee klopt, er is niet echt een trappenhuis. Het is dan ook een relatief kleine faculteit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smal en veel. En niet met ieder trapje op elke verdieping kunnen komen.
Ik vind het grappig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee klopt, er is niet echt een trappenhuis. Het is dan ook een relatief kleine faculteit.
Ik vind het ook een leuke locatie! Wel altijd druk,zo aan het begin van het semester.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het grappig.
Leuker dan het gebruikelijke blok beton in ieder geval. En de koffie is hier beter.
Dringen op de trapjes?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke locatie! Wel altijd druk,zo aan het begin van het semester.
Luie donders ook die studenten.quote:
Hamstereeeeuuuuhhh!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
http://icanhascheezburger(...)hipmunk-stuffs-face/
Dat klinkt heftig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef Tammymara het volgende:
Dinsdag operatie...
Tot vrijdag in het ziekenhuis blijven als het allemaal meezit.
Was de enige optie, er was niets anders meer aan te doen omdat ik geen hormonen mag hebben. dus...............
Ik heb er JAREN mee gelopen en was ik een "aansteller" en als ik dan na acht jaar weer naar de dokter durf, is het binnen drie weken geregeld en had niet langer moeten wachten......................................
godsamme zegquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef Tammymara het volgende:
Dinsdag operatie...
Tot vrijdag in het ziekenhuis blijven als het allemaal meezit.
Was de enige optie, er was niets anders meer aan te doen omdat ik geen hormonen mag hebben. dus...............
Ik heb er JAREN mee gelopen en was ik een "aansteller" en als ik dan na acht jaar weer naar de dokter durf, is het binnen drie weken geregeld en had niet langer moeten wachten......................................
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
jullie moeten meedoen
Een foto van jou in de nineties!
Ga ik straks uploadenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
jullie moeten meedoen
Een foto van jou in de nineties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |