Behoorlijk ja...quote:
Jammer dat het allemaal gespeeld is en dat die vent in het echte leven een onuitstaanbaar zwartgallig figuur schijnt te zijn.quote:
Dat is met zoveel acteurs en presentatoren...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal gespeeld is en dat die vent in het echte leven een onuitstaanbaar zwartgallig figuur schijnt te zijn.
Serieus? Dat valt me nog mee dan, ik dacht dat het daadwerkelijk zo'n klapjosti was.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal gespeeld is en dat die vent in het echte leven een onuitstaanbaar zwartgallig figuur schijnt te zijn.
Jup. Het schijnt echt een hele vervelende man te zijn in het dagelijks leven. Was ooit ook eens in VI aan bod gekomen geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Dat valt me nog mee dan, ik dacht dat het daadwerkelijk zo'n klapjosti was.
Zonde dat Derksen er niet meer over mag praten.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup. Het schijnt echt een hele vervelende man te zijn in het dagelijks leven. Was ooit ook eens in VI aan bod gekomen geloof ik.
Hij is op TV al een hele vervelende man.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup. Het schijnt echt een hele vervelende man te zijn in het dagelijks leven. Was ooit ook eens in VI aan bod gekomen geloof ik.
Je zou er graag bij kruipen?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Gezellig met zijn allen in het bubbelbad.
Dag speeltuintjequote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef muzas het volgende:
whahaaha. Fok die kinderen.. Jacuzzi komt HIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |