Joepie billenkoek van cobanquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
DALANDO WAAR STAAT COBAN IN DE TT
MOET JE BILLENKOEK?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je, nog steeds als ik word geconfronteerd met iemand die Ursula heet heb ik iets van:
[ afbeelding ]
Echt? Omggg ahwwwquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Een naamtopic. Dit is volgens mij m'n eerste
Helemaal. Mijn oma is ook zo'n as the world turns type. Nu gelukkig geen last meer van.quote:
Nu al? Het is 22:19quote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
Dalando bedankt.
En nu ga ik echt slapen.![]()
![]()
Slecht geslapen en ik moet om 7 uur weer op, ik moet dus vroeg slapen om slaap in te halen.quote:
Kan niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Slecht geslapen en ik moet om 7 uur weer op, ik moet dus vroeg slapen om slaap in te halen.
Ik moet ook om 7u eruit en ik ga om 0:30 naar bed.quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Slecht geslapen en ik moet om 7 uur weer op, ik moet dus vroeg slapen om slaap in te halen.
Omgosh imgish omgoshh dit gaat mijn hartje te bovennnquote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
Maar Coban, je bent niet baas. Je bent een baas van een baas.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
LOOOL dat naakte wijf op het eindeTe droog
Ja dat bestaat nog. De zender is dood, maar ze produceren nog wel.quote:
Hijs goedquote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef coban het volgende:
Klopt mijn signature of is het mislukt? Ben op ipod nml kan nietzien
"ennou? "quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ghehe.. Ja dit is mijn bureau.
koelquote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef coban het volgende:
Yeeyeyeye dalalalalalando in mijn signn
Zo droog ookquote:
Ik wel, ik snapte de garp al, maar dat wijf op het einde maakte het afquote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo droog ookIk snapte eerst niet waarom ze naar een bureau liepen in een park
Ik ejaculeer meestalquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Zijn jullie ook altjd bang als je in donker jezelf ziet in spiegel? Ik ben danaltijd heel eng en kan zo in horrormovie
jaquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Zijn jullie ook altjd bang als je in donker jezelf ziet in spiegel? Ik ben danaltijd heel eng en kan zo in horrormovie
serieus vroegerquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Beetje jammer inderdaad. Beter hadden ze een jonger exemplaar gepakt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wel, ik snapte de garp al, maar dat wijf op het einde maakte het af
Ze had trouwens wel hangtieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |