Gewoon de computer slaan, dan leert ie het wel af.quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
GODVERDOMME DASTAN IK WILDE EEN NIEUW TOPIC OPENEN EN TOEND RUKTE IK OP MINIMAILSIEREN EN TOEN KON IK NIET POSTEN EN TOEN DEED DIE KUT EN TOEN KREEG IKE EN MELDING DAT JIJ HAD GEDAAN OMG
HAHA JIJ RUKT DAAROP AHAH VIESE CONJOOOquote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
GODVERDOMME DASTAN IK WILDE EEN NIEUW TOPIC OPENEN EN TOEND RUKTE IK OP MINIMAILSIEREN EN TOEN KON IK NIET POSTEN EN TOEN DEED DIE KUT EN TOEN KREEG IKE EN MELDING DAT JIJ HAD GEDAAN OMG
aLLANG VANAFquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Kaasrol het volgende:
Opende lapo niet topic, of zijn we daar alweer vanaf?
ik heb een laptop bitchquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon de computer slaan, dan leert ie het wel af.
Lurkersquote:
dastan hequote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot uit de TT weghalen.
Nee. Ik heb hier wel een aantal kapotte jewelcases liggen. Jouw schuld zeker?quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent viesss meisje, heb je je gebroken cd's al gezien?
SES SC TC?quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
ik en dastan gaan nu webcammen raak me aan
Ga in kaas rollen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lurkers
Gatverdamme
Ga maar weer en neem die hooimeur mee
nee joh gekkiequote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hier wel een aantal kapotte jewelcases liggen. Jouw schuld zeker?
[..]
SES SC TC?
[..]
Ga in kaas rollen.
quote:
Gast, ik had het niet tegen jouquote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studio 17, van Dell, 1600 euro ofzo dus supergoed en alles
o ikd acht van wel :'0quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gast, ik had het niet tegen jou
Hoi.quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik word gewoon genegeerd.
Morgen uitslapen trouwens
quote:
Hallo.quote:
Geen MacBook, maar wel binnen een paar seconden opgestart, rara hoe kan dat.quote:
30 sec opstarten op mijn windows. Macquote:
Ubuntu waar je niet eens fatsoenlij kkan webcammenquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ubuntu. Opgestart in een paar seconden.
ik heb zo'n jongen in de klas die heeft een mac gekocht en draait nu alleen nog maar windows eropquote:
UBUNTUquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
[..]
Geen MacBook, maar wel binnen een paar seconden opgestart, rara hoe kan dat.
75%quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
50% betalen voor het merkje, no thanks.
met gratis nauwelijks ondersteuning!quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Webcammenquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ubuntu waar je niet eens fatsoenlij kkan webcammen
Alsof ik dat nodig heb emogay.gifquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
met gratis nauwelijks ondersteuning!
Sry ik neuk niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rest van de week alleen nog maar werkcolleges.
Neuk mijn leven.
Welke school zat jij nu? UU toch?quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
[..]
Geen MacBook, maar wel binnen een paar seconden opgestart, rara hoe kan dat.
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke school zat jij nu? UU toch?
ja wel, oh oh cherso terug kijke jwzquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik dat nodig heb emogay.gif
Dat kan op Ubuntuquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja wel, oh oh cherso terug kijke jwz
Breng het naar Camping De Berckt, daar worden wonderen verricht, getuige de bovenste recensie:quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.
Trouwens, het kabeltje van mijn telefoon heeft aids.
Oké, jammer, mijn leven heeft ook zo z'n behoeftes, weet je.quote:
Apple ook. Die is zo opgestart. Heerlijk voor op school.quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR APPLEquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Apple ook. Die is zo opgestart. Heerlijk voor op school.
lekkerquote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik speel Wordfeud met jos_arsblekers
Is het niet gewoon Scrabble? Lijkt het op aan de screens te zien.quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik speel Wordfeud met jos_arsblekers
Ja is hetzelfdequote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Scrabble? Lijkt het op aan de screens te zien.
Sinds wanneer heb jij een Apple-laptop dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]Mijn laptop is het enige product wat ik van Apple heb. Ik ben er erg blij mee.
fijn voor je, gr sinterklaasquote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]Mijn laptop is het enige product wat ik van Apple heb. Ik ben er erg blij mee.
jij verliest tochquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja wat nou jong fittie? KOM DAN.
Je had bijna 22:22:22quote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
gewoon naar achteren gekamd lang haar
Oplader of oortjes?quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God hoerig kutkabeltje zal blij zijn als ik een nieuwe telefoon mag halen
Oplader.quote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oplader of oortjes?
Batterij kun je apart opladen met zo'n clipding.
quote:
ik daarentegenquote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
jordy stelt echt 300x niks voor1 klein duwtje met je pink aan zijn voorhoofd, en hij valt 3 kilometer achterover en heeft alle botten gebroken
dat niet alleenquote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
precies jij hebt spierballen totzover ik kon zien
Niet zo heel lang. Een paar weken of zo.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Apple-laptop dan?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
fijn voor je, gr sinterklaas
Voor je studie dan zeker? Journalistiek toch?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet zo heel lang. Een paar weken of zo.
[..]
rotterdam, elf uur, kan ik toeschouwenquote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
KOM DAN DASTAN. MORGEN. TIJD EN PLAATS? IK NEEM EEN HAKBIJL MEE BITCH.
Jup. Het had waarschijnlijk niet zo heel veel uitgemaakt of ik een nieuwe had gekocht of niet. Tot nu toe maakt het niet uit. Maar ja, dit ding werkt super. Een stuk beter dan mijn vorige laptop.quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor je studie dan zeker? Journalistiek toch?
Mag je ook wel verwachten voor zoveel geld.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Het had waarschijnlijk niet zo heel veel uitgemaakt of ik een nieuwe had gekocht of niet. Tot nu toe maakt het niet uit. Maar ja, dit ding werkt super. Een stuk beter dan mijn vorige laptop.
seks of watquote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG ZO SPANNEND HET STAAT GELIJK BOH. !!!
wat?quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mag je ook wel verwachten voor zoveel geld.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hihi we hebben klinker verslaafd gemaaktquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wordfeud. BAHHH
[..]
DOE NORMAAAL WAGT MAAR WAGT MAAR
HELEGAAR NIETquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
hihi we hebben klinker verslaafd gemaakt
quote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Kaasrol het volgende:
JAAA IK HAD DE EERSTE EMO.GIF
[ afbeelding ]
kom op klinker de eerste stap is toegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:
quote:
quote:
Ja. Kansloos.quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
Mijn god, is het vandaag talk like a pirate day?
Ja, Jan praatte Piraats tegen me.quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
dont mention it!quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
ik wil mijn handen niet vies makenquote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
sla ze gewoon in elkaar en allessssss
OOOOooooooooooooooooooo daaromquote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
Niemand hier heeft ons op het station gezien vanochtend of wel.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DOE NORMAAAL WAGT MAAR WAGT MAAR
Dat niet doorgehad hebbenquote:
daarom jordyquote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander is alleen maar aan het leren, ik voel me alleen.
moet je eerst in mn armen liggen bohquote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het te koud voor.
Mwah, ik prefereer andere armen, sorry Oscie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je eerst in mn armen liggen boh
je telefoon moet de sms toch eerst binnenkrijgen voordat jij hem kan lezen! door die golven maakt je versterker dat geluidquote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Kaasrol het volgende:
wtf. Zo vlak voor ik een sms krijg gaat mijn versterker zoemen enzo, wat is dit
Hoe gevoelig moet dat ding zijn dan, die hoort toch geen radiogolven op te pikkenquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
je telefoon moet de sms toch eerst binnenkrijgen voordat jij hem kan lezen! door die golven maakt je versterker dat geluid
jawel gebeurt mij ook vaker bij mijn computerboxenquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe gevoelig moet dat ding zijn dan, die hoort toch geen radiogolven op te pikken
hmm, raar.quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
jawel gebeurt mij ook vaker bij mijn computerboxen
Rustig douchenquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme stelletje spamslettten, kan godverdomme niet eens even rustig douchen zonder meteen een stuk of 500 posts verder te zijn.
lollerlaptops te laatste tijd.quote:
Want eckte bazen douchen extreem toch.quote:
Ja, zo gejaagd mogelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Want eckte bazen douchen extreem toch.
Ja wa gij dan? Stade gij onder oewen douche te springen als unne dolle stier mee ne fikse borrel opquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja wa gij dan? Stade gij onder oewen douche te springen als unne dolle stier mee ne fikse borrel op
wat is dit voor kutlaptop opeens werkte mn toetsenbord en keypad of hoe je die shit noemt niet meerquote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Want eckte bazen douchen extreem toch.
Ik bedoelde meer zo:quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG Sander gaat het nog drukker krijgen ik ga huilen ik ga hem nooit meer spreken en zien en wtf is dezen
Je maakt me verlegen hoor.quote:
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat is dit voor kutlaptop opeens werkte mn toetsenbord en keypad of hoe je die shit noemt niet meer?
Lueken PI.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die reageert op mn youtubeliedje.
Post ik hem maar nog een keer:
Niemand reageert ook ooit op mijn youtubeliedjes. Laten we een club oprichten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gast, Sander en ik hebben alleen kerst- en zomervakantie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
bohh vakantie en alles
IK GA JORDY OOK STALKEN IN ALLE VAKANTIES ookal weet hij dat niet maar dat heb ik ook net besloten
Hihi.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen hoor.
ja welkequote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.
dit valt me tegen klinkerquote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die ene op je toetsen.. OH WACHTquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja welke
en google chrome bepaalt zichzelf steeds het geluid klote tering hoere webbrowser
Stoer huh.quote:
Kusje trug.quote:
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand reageert ook ooit op mijn youtubeliedjes. Laten we een club oprichten.
HOESOWquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ene op je toetsen.. OH WACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en 100 weekendenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, Sander en ik hebben alleen kerst- en zomervakantie.
[..]
Hihi.
als jan dat goed vindtquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSUUU als wij gaan meeten zullen we dan dansen op YMCA????
christusquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSUUU als wij gaan meeten zullen we dan dansen op YMCA????
jeetjequote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jan heeft niks te vinden het is uit remember
quote:
waar zit die kutknop dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ene op je toetsen.. OH WACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft geen nutquote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
jordy, vertel wat is je probleem, probeer ik je te helpen oke
Ik zoek het zelf wel uitquote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef Kaasrol het volgende:
Nee maar serieus, het moet zo'n fn-toets zijn toch?
okquote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
IK PROBEER JE MAAR OOK TE HELPEN JORDY OMGgggggg weet je zoek het maar uit kom maandag maar niet meer
Leukkk, nu ga ik die liedjes ook luistereennquote:
genotquote:
genotquote:
genotquote:
Ja een momentjequote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is die andere? Je had toch ook zo'n gifje van dat je Jordy neerschoot of zo?
genotquote:
Die is vetquote:
Je fapt zeker ook op jezelf?quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Ik word echt geil van mijn eigen adamsappel in die afbeelding.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Ik word echt geil van mijn eigen adamsappel in die afbeelding.
Voor de spiegel.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je fapt zeker ook op jezelf?
nee op mijquote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je fapt zeker ook op jezelf?
Twee Dastans.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, volgende keer hier filmpjes van.
en picsquote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, volgende keer hier filmpjes van.
quote:
Pagga dan?quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
fappen
smerigste wat je kan doen, ongelofelijk
ons mamquote:
pagga slaan, je vergeet een belangrijk woordquote:
staan overal op het wereldweb doeinquote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft er iemand nog een bol.com actiecode?
112quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Kaasrol het volgende:
Al zou ik hem hebben, nee.quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Kaasrol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |