"algebra" -- daar stopte ik met lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef xCore het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Booleaanse_algebra
graties
en jij had wisB?quote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"algebra" -- daar stopte ik met lezen.
zelfdequote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
het ging hier niet om wiskunde maar om rekenen
als je het niet kon, had je het niet gehaald met een zesquote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik het kon en leuk vond?
flauwquote:
Leraar vast soepel nagekekenquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
zelfde
[..]
als je het niet kon, had je het niet gehaald met een zes
[..]
flauw
geef me jouw diploma maarquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Leraar vast soepel nagekeken
Zo'n middelbareschoolsysteembord of een geavanceerdere?quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik mag elke donderdag 4 uur lang spelen met een systeembord
ga heenquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef jordyqwerty het volgende:
dan zeggen ze opeens allemaat wat_!
etsu_!
xcore
tdrone
Ietsje moeilijkerquote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo'n middelbareschoolsysteembord of een geavanceerdere?
uiteraard E&M alleen bij mijn huidige opleiding heb ik alleen nog wat aan economie gehadquote:
Heb geen pics, maar kan je vertellen dat het iets verder gaat dan zo'n EN/OF poortjequote:
wat doe je danquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
uiteraard E&M alleen bij mijn huidige opleiding heb ik alleen nog wat aan economie gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |