\quote:
Waar de lijnen uit Zutphen en Holten bij elkaar komen is Snippeling. Aan de westkant komen de lijnen uit Olst en Apeldoorn erbij toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
dinges. Lijn naar Colmschate, lijn naar Wijhe. Welke heb je nog meer dan?
Die richting Colmschate en Almelo en de lijn naar Zutphen dat is Snippeling aansluiting.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
dinges. Lijn naar Colmschate, lijn naar Wijhe. Welke heb je nog meer dan?
Ehmm wacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar de lijnen uit Zutphen en Holten bij elkaar komen is Snippeling. Aan de westkant komen de lijnen uit Olst en Apeldoorn erbij toch?
Zie PSM.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm wacht.
Oosten: Zutphen en Colmschate
Westen: Olst en Apeldoorn
Ik zat er naast idd. Hoe heten die twee punten?
Hoe kan dat nouquote:Op donderdag 22 september 2011 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die naar Olst en Apeldoorn heeft geen naam
Wat een kut argumentquote:Op donderdag 22 september 2011 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zal wel te dicht bij het station liggen
Valt wel mee, er zit aan die kant ook geen schakelstation zoals bij Snippeling.quote:
Excuses, ik had dat laatste wijntje niet moeten drinken, er stond een "k" te veel.quote:
quote:Treinen tussen Tilburg en Den Bosch rijden weer, schade aan viaduct
[UPDATE] TILBURG/DEN BOSCH - De treinen tussen Tilburg en Den Bosch rijden weer. Tussen 10.00 en 11.30 uur donderdagochtend reden er geen treinen op het traject. Dat kwam doordat een vrachtwagen tegen een spoorviaduct aanreed.
De treinen gaan waarschijnlijk rond twaalf uur weer rijden. Reizigers die van Utrecht komen en naar Breda of Roosendaal willen, wordt geadviseerd om via Rotterdam te reizen. Naar Tilburg en Den Bosch zijn bussen ingezet. Wat er bij het viaduct is gebeurd is nog onduidelijk.
Tussen 10.000 en 11.30 NIETquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:25 schreef greavy het volgende:
De pers geeft tegenstrijdige informatie in 1 artikel
[..]
Wat is er bijzonder aan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is voor het eerst een DDM-1 met een 1700-loc op pad. Het betreft een proefrit van de Watergraafsmeer naar Lelydorp en terug.
Enkele foto's hiervan staan al op Flickr:
http://www.flickr.com/pho(...)1797/in/photostream/
http://www.flickr.com/pho(...)9676/in/photostream/
Het DDM-1 reed altijd met een 1800-loc, maar omdat deze te veel onderhoud vergen worden enkele 1700-locs omgebouwd om deze winter met DDM-1 te kunnen rijden.quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is voor het eerst een DDM-1 met een 1700-loc op pad. Het betreft een proefrit van de Watergraafsmeer naar Lelydorp en terug.
Enkele foto's hiervan staan al op Flickr:
http://www.flickr.com/pho(...)1797/in/photostream/
http://www.flickr.com/pho(...)9676/in/photostream/
en wat gaan de DDZs dan voor kracht krijgen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het DDM-1 reed altijd met een 1800-loc, maar omdat deze te veel onderhoud vergen worden enkele 1700-locs omgebouwd om deze winter met DDM-1 te kunnen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |