quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef HerbertThePervert het volgende:
Tatjana en Patricia zou ik wel volpompen, mmmm.
Mijn hond zou er alleen op pissen..quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef WaywardOne het volgende:
Wel een terechte klacht trouwens. Elke klacht over Paay en Brard is terecht. Altijd.
Vieze wijven, denken dat ze lekker zijn. Zou me hond er nog vanaf trekken.
Ik vind hem toch een beetje te soft reageren. Een eindbaas als Derksen had haar wel even op haar plek gezet.quote:
Vind hem hier leuker dan bij DWDD. Daar kan ik 9 van de 10 keer niet om lachen.quote:
Hebben we het wel over dezelfde persoon?quote:Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Ancest het volgende:
Onterechte klacht.
Patty is knap, geweldig en rijk.
Hoi Patty!quote:Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Ancest het volgende:
Onterechte klacht.
Ja, klopt. Hier maakt Patty het hem veels te makkelijkquote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Vind hem hier leuker dan bij DWDD. Daar kan ik 9 van de 10 keer niet om lachen.
Bedankt voor je reactie, ik vroeg me altijd al af of er ooit ook maar íemand zou zijn die haar leuk vond.quote:Op maandag 19 september 2011 23:54 schreef Ancest het volgende:
Onterechte klacht.
Sjeezus, hou deze adoratie voor je aubquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:59 schreef MissLenaF het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik vroeg me altijd al af of er ooit ook maar íemand zou zijn die haar leuk vond.
Nu weet ik het zeker.. niets is onmogelijk!!
Het was meer een soort van spottende sarcasme.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Sjeezus, hou deze adoratie voor je aub
Daar hebben ze PI's voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef MissLenaF het volgende:
[..]
Het was meer een soort van spottende sarcasme.
Beter je best doen volgende keerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef MissLenaF het volgende:
[..]
Het was meer een soort van spottende sarcasme.
Oké man, bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ken twee kassieres die zo heten. Ze werken bij de plaatselijke Albert Heyn en dragen altijd een strikje in hun haar. Daarnaast hebben ze een spraakgebrek en geen abonnement op kanaal digitaal.
Mwa, herkenningspunt van een MILF.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen hoe hoog dat onderding is opgetrokkenDat vind ik altijd zo lelijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, herkenningspunt van een MILF.
Eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen hoe hoog dat onderding is opgetrokkenDat vind ik altijd zo lelijk.
Dat wil ook niet zeggen dat ik het maar mooi vind maar op die foto vind ik het niet eens echt opvallen. Het is dat jij het zei.quote:
hehequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wil ook niet zeggen dat ik het maar mooi vind maar op die foto vind ik het niet eens echt opvallen. Het is dat jij het zei.
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen anders.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heheJawel ik vond dat al gelijk opvallen , vind het daarom ook helemaal niet zo'n mooie foto beetje lomp uitzien die ''oma onderbroek '' die ook gewoon te hoog is opgetrokken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al veel beter.
Maar helaas niks met dit topic te maken..
Case closed!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef Pulzzar het volgende:
Patty en Patricia zijn gewoon jaloers. Tatjana is ook de jongste niet meer, maar ze mag er nog wezen en heeft een leuk karakter. Dat kan je niet zeggen van die twee ordinaire ouwe taarten.
Mwaaa, Tatiana was anders ook erg verwaand in haar eigen serie tatiana zoekt een man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef Pulzzar het volgende:
Patty en Patricia zijn gewoon jaloers. Tatjana is ook de jongste niet meer, maar ze mag er nog wezen en heeft een leuk karakter. Dat kan je niet zeggen van die twee ordinaire ouwe taarten.
Net zoals dat, laat ik eens gaan klagen over de sigarettenprijs, topic van jou bedoel je? Je doet het toch vrijwillig? Of alleen om erover te kunnen klagen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik snap dat niet hè, klagen over iets dat je totaal vrijwillig kijkt. Ik heb d'r nieteens wat van meegekregen, kijk ook amper tot nooit TV (internetgeneratie ftw) dus waarom kijk je of verdiep je je erin? Om erover te kunnen klagen?
Naam?quote:
Als je dat niet weetquote:
Kom, kom, zo hoeft het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je dat niet weetAl jaren een van de mooiste vrouwen van de wereld.
heeeeeeeeeeeeel maar dan ook echt heeeeeel slecht van je!
dit is nog erg beleefd, Mister Id_do_her.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom, kom, zo hoeft het nou ook weer niet.
Dat klopt, madame Meloewa.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dit is nog erg beleefd, Mister Id_do_her.
Nou, ik heb nu niet ineens zin om dit te gaan kijken.. in tegenstellingquote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef BananaPancake het volgende:
T is gewoon om te zorgen voor hogere kijkcijfers.. Zag ook helemaal voorstukjes over dat ze ruzie hebben volgende keer enzo. Neemt niet weg dat ik Patricia Paay een aardig stom wijf vind (Y)
Klinkt goed, dan geef ik Paay een veegquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel eens goed doorzakken met Patty, misschien meer.
Tatjana is toch geen MILF?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, herkenningspunt van een MILF.
Als je dit zo ziet vraag je je toch af wat haar ouders over haar denken.quote:
Maar ze is toch geen moeder?quote:
patty toch niet hoop ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ze is toch geen moeder?
Ik zou ze alle 3 tegelijk doen eventueel
das gewoon een man met zo'n pak / make-up die wendy van dijk gebruiktquote:
Nee, maar dan kun je nog wel een MILF zijn, hoe moet je het anders noemen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ze is toch geen moeder?
Ik zou ze alle 3 tegelijk doen eventueel
Was het maar zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
das gewoon een man met zo'n pak / make-up die wendy van dijk gebruikt
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef Jmsls het volgende:
Gadverdamme, ik wilde net een appel pakken maar wat een appelhoofd, laat maar.
Hmm meteen zin in een banaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pic , krijg ik als ik zoek op Patricia pay zonder make-up
een viva user denkt dat ze er zo uit ziet.![]()
Het zou me niks verbazen nee. Ze draagt nu een masker jwz
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pic , krijg ik als ik zoek op Patricia pay zonder make-up
een viva user denkt dat ze er zo uit ziet.![]()
Het zou me niks verbazen nee. Ze draagt nu een masker jwz
Mom id like to fuck staat het voor dus ja. Geile 40+ er :pquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je nog wel een MILF zijn, hoe moet je het anders noemen?
Jawelquote:
Neh, MILF is beter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mom id like to fuck staat het voor dus ja. Geile 40+ er :p
[..]
Jawel
oh godquote:
Waarom zou je dat ooit willen?!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou die Paay toch wel een veeg geven hoor
Tatjana ook trouwens maar dat staat buiten discussie
Tatjana wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:36 schreef MissLenaF het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willen?!!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:36 schreef MissLenaF het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willen?!!
quote:
Tatjana.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tatjana wel.
[ afbeelding ]
Dan doe je dat. Sommige vrouwen verdienen dat gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef RickoKun het volgende:
want het liefst zou ik ze zelf gewoon in hun kut willen trappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |