Oké ik las even dit artikel, ik zet wel wat delen neer waarin Patricia Paay Tatjana Simic deskundig observeert. (Over dat domme nieuwe programma van hun)
"Ik heb het programma zelf ook op tv gezien en eigenlijk was het gewoon niet zo heftig. Het is veel te lief! Echt, ik vond het zo zoetjes allemaal. Dat is vooral aan Tatjana te wijten. Zij zal nooit eens uit haar dak gaan. Tatjana is echt een tutje"
[...] "Van Tatjana hoeven we niets te verwachten. Ze is echt een muts. Ze heeft weinig tot geen humor. Zelden hoor ik haar iets grappigs roepen. Misschien komt het wel doordat Nederlands haar taal niet is. Wellicht hebben ze in Kroatië een ander soort humor dan wij. Tatjana zal ook nooit een seksueel getinte opmerking maken. Dat is jammer, want ze mag best wat pittiger uit de hoek komen."
[..]"Patty en ik kunnen het al niet te heftig maken in het bijzijn van Tatjana, want dan heb je grote kans dat ze in huilen uitbarst. Kijk, Patty en ik zullen nooit vriendinnen worden, maar het werken met haar gaat wel. Misschien moeten Patty en ik maar wat meer de confrontatie gaan opzoeken. Jammer dan als Tatjana gaat huilen."
(als het waar is want met de media weet je het nooit)
Ik ben echt zat van PP en Patty Brard, ze vinden zichzelf helemaal hét, uitzonderlijk knap en bovennatuurlijk grappig! ROT EEN EIND OP GODVER!
Als shownieuws eens voorbij kwam en ik hoorde die lach van Patty..

Ik dacht dat het eindelijk voorgoed over was met haar maar nee, ze krijgt haar eigen show?!?!?!
Wanneer gaan ze nou eindelijk weg?! En dan ook nog andere mensen onderuithalen!
Over Tatjana heb ik verder geen mening, maar ben ook altijd een Flodder fan geweest dus.
Klacht: Het bestaan van Patricia en Patty