kasrt ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bij dezen P_z kom je net uit de kasrt
zou je internet hard slaanquote:
ajuuquote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef ThaTim het volgende:
Gewoon het juiste moment afwachten, ben nu weer weg menschen.
jaquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef JApieman het volgende:
Ben ik de enige die de TT nooit leest, behalve als ze van MK zijn, ofzo. :S
IKquote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wie wil mijn fokvriendje zijn
Gewoon omdat het MK isquote:
hoeveel mannen en hoeveel vrouwen?quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat zouden jullie doen met een miljoen mensen?
Neuqen!quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat zouden jullie doen met een miljoen mensen?
omg haahhahaha wat schasttiggggquote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon omdat het MK is
[ afbeelding ]
Trouwens wel kutkwaliteit maar ja
het is gefipohuntquote:
Tr gemachtquote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AH KAHBA [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aaaaahhh wat liefffquote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon omdat het MK is
[ afbeelding ]
Awwh, "Good friends"quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon omdat het MK is
[ afbeelding ]
Hahaha jij hebt em doorquote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoeveel mannen en hoeveel vrouwen?
slimpiessquote:
sinds p_z handschrift zijn alle handschriften mooiquote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
ik heb nogsteeds geen "wat een kut handschrift" reacties gehad, wat is dezen
Wat denk je.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ben je hier door een TR of gewoon voor de lol ?
Dat mag ik niet zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
ik heb nogsteeds geen "wat een kut handschrift" reacties gehad, wat is dezen
quote:Op maandag 19 september 2011 20:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sinds p_z handschrift zijn alle handschriften mooi
een topkiquote:Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vind smegmanus ook wel lief
verkaptmodslijmtopci
Of niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ooit kunnen jullie tegen mij klagen omdat ik jullie topic heb gesloten
baggerusers die in slowchats hangen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Kakpizza het volgende:
Mods die hier posten.
Ga boeven vangen.
Weet niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ooit kunnen jullie tegen mij klagen omdat ik jullie topic heb gesloten
post een topic in klb, dat doet je pijn verlichtenquote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef TWP het volgende:
Ik heb een beetje pijn in mijn hoofd. Van het denken, denk ik.
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
baggerusers die in slowchats hangen.
Ga baggertopics openen.
Dan sluit jij zequote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
baggerusers die in slowchats hangen.
Ga baggertopics openen.
BRB.quote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
post een topic in klb, dat doet je pijn verlichten
Maar als allereerst BBQSausage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Verkapt wannabemodverzameltopic
ohja?quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een begrip aan het worden.
Jij bent mijn assistent toch al? Bedankt voor al die TR's hier telkens.quote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
Myraela wanneer mag ik nou mod worden.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben altijd online en ik ken alle regels van FOK! uit mijn hoofd. Maak mij mod en FOK! blijft schoon
gr gr.
P_z
quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent mijn assistent toch al? Bedankt voor al die TR's hier telkens.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
hahahaaaaquote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
AAAAAAIGHTquote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja jaaquote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef aight1 het volgende:
Ik heb in heel m'n leven denkik 3 TR's gemaakt
Moet ik eerst Danny pijpen om mod te worden ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was ik al mod man, je moet je carrière wel vroeg beginnen.
Heel lief.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Dalando het volgende:
Myraela wat vind je van mijn knuffel
yesssssssssssssssssss omggggggggquote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja joh. Je post veel en iedereen kent je, ongeveer. Ga ervoor.
Hoef je niet trots op te zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb al meer dan 100 TR's gemaakt
Terechte klachtquote:
Nee, anaal vernederd door de mods van het forum waar je mod wilt zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet ik eerst Danny pijpen om mod te worden ?
Snitchquote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe doe jij dat dan bij mannenquote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, anaal vernederd door de mods van het forum waar je mod wilt zijn.
nee hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Haha meet of the modjes
Wanneer kan ik `solliciteren´ ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, anaal vernederd door de mods van het forum waar je mod wilt zijn.
Sam-x.quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Nooit van een voorbinddildo gehoord?quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hoe doe jij dat dan bij mannen![]()
Voorbind.quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hoe doe jij dat dan bij mannen![]()
En dat betekend FOK!Ken?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar als allereerst BBQSausage.
OH WACHT, HIJ IS AL MOD!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey er zijn wel 1000 dingen die op een fallus lijken ik vraag me af hoe crea bea Myr isquote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit van een voorbinddildo gehoord?
hij deed poep plas billen snikkel krokodil en toen floeps magische piraten spreuk en toen bekwam hij emo.gifquote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
huh wat was dat met sam-x dan?
cool storyquote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
hij deed poep plas billen snikkel krokodil en toen floeps magische piraten spreuk en toen bekwam hij emo.gif
Neen. Meisje dat mod is, maar die zette vroeger enorm veel TR's. En doet soms nog wat gastmod-acties waardoor mijn gezicht "quote:
oohw maay gaaawdquote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
hij deed poep plas billen snikkel krokodil en toen floeps magische piraten spreuk en toen bekwam hij emo.gif
staat in het grote sprookjesboek op bladzijde 470quote:
Wow.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou BBQsausage een degradatie naar mod willen?
moet ik je warm houden?quote:
Ok, ik kan mezelf dus vanaf nu Sam-x v2.0 noemen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Meisje dat mod is, maar die zette vroeger enorm veel TR's. En doet soms nog wat gastmod-acties waardoor mijn gezicht "" doet.
Please don't.quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik kan mezelf dus vanaf nu Sam-x v2.0 noemen.
Nee als je baas bent als ikquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Dus als je veel terechte TR's maakt word je uiteindelijk mod ?
Ja. Behalve jij.quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
of mijquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee als je baas bent als ik
schavuitquote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
of mij
maar ik ben veel te staut voor het mod zijn
Nouja, ik ben heel bescheiden, ik zie iedereen als een gelijke, niemand hoeft mij te behandelen als een held, ik doe gewoon mijn ding.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou BBQsausage een degradatie naar mod willen?
Dit soort dingen maakt je gewoon een held.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik ben heel bescheiden, ik zie iedereen als een gelijke, niemand hoeft mij te behandelen als een held, ik doe gewoon mijn ding.
Zij wilde zo graag mod worden, dat er toen er een oproep geplaatst werd dat ze opzoek waren, zij dat hele subforum volpostte, belachelijk veel topics opende en overal op reageerde.quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wtfquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij wilde zo graag mod worden, dat er toen er een oproep geplaatst werd dat ze opzoek waren, zij dat hele subforum volpostte, belachelijk veel topics opende en overal op reageerde.Van alle actieve topics daar was zeker 80% van haar ineens.
Van haar kan ik nog veel lerenquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij wilde zo graag mod worden, dat er toen er een oproep geplaatst werd dat ze opzoek waren, zij dat hele subforum volpostte, belachelijk veel topics opende en overal op reageerde.Van alle actieve topics daar was zeker 80% van haar ineens.
je hoeft je niet rustig te houden gewoon je ding doen, je dansje doenquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik zit dus nog onder de Sam-x grens? Dan weet ik dat ik me rustig moet houden.
Ja, maar dat mag. Want dat was uit liefde.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Dalando het volgende:
En sam-x moddereert blijkbaar ook Prinsjesdag - Troonrede nog eens, terwijl het een ONZ topic is.?
ohquote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag. Want dat was uit liefde.
Dankje, dit soort reacties doen mij goed.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort dingen maakt je gewoon een held.
Tijd dat ze FA wordt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Dalando het volgende:
En sam-x moddereert blijkbaar ook Prinsjesdag - Troonrede nog eens, terwijl het een ONZ topic is.?
sam-x2e is gevonden.quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
6x Nee ?![]()
![]()
![]()
Maak mij 1 week mod en alle problemen op FOK! zijn opgelost![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
6x Nee ?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is op z'n zachts gezegd apart te noemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
6x Nee ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar er zijn natuurlijk grenzen hè, ik heb er al een keer een note voor gehad.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
je hoeft je niet rustig te houden gewoon je ding doen, je dansje doen
Succes met je dingetjes doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Dalando het volgende:
maar ik ga weer even andere dingetjes doen, kusjes voor de meisjes enzulks, en nog een knuffel van ollie.
Dit is dan weer een beetje jammer.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Poll: Zou MK een goede mod zijn?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Uhu.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat ik niet serieus benHier in UDOWU bagger ik wel een beetje , maar verder ben ik een hele goede , behulpzame user
Had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat ik niet serieus benHier in UDOWU bagger ik wel een beetje , maar verder ben ik een hele goede , behulpzame user
Nou, nee. Je overschat je zelf enorm.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig heb ik al een paar haters. Zonder haters kan je geen goede mod worden.
Kijk maar naar de TR's die ik maakquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, nee. Je overschat je zelf enorm.
Gast, kap nou. Als je zo graag mod wil worden, stuur dan een mailtjequote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kijk maar naar de TR's die ik maakallemaal terecht.
Allemaal irritant wmb.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kijk maar naar de TR's die ik maakallemaal terecht.
Al gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast, kap nou. Als je zo graag mod wil worden, stuur dan een mailtje
smegg is een hele goede mod?quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig heb ik al een paar haters. Zonder haters kan je geen goede mod worden.
Hallo bbqquote:
Wel terugdraaien maar niet alles eroverheen flikkeren, komop kan wel soep kokenquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Omg hey
Hebben jullie ook dat als jullie (verplicht) soep moeten roeren dat jullie dan keihard rondjes gaan roeren met garde en dan opeens tegen de stroom in terug draait
En waardoor soms de halve inhoud op het fornuis ligt?
Ik heb wel vaak dat ik dan spaghetti roer, en dat dat in de lepel blijft hangen, en dat ik dat er dan af wil schudden, en dat dan de halve inhoud op het fornuis ligt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Omg hey
Hebben jullie ook dat als jullie (verplicht) soep moeten roeren dat jullie dan keihard rondjes gaan roeren met garde en dan opeens tegen de stroom in terug draait
En waardoor soms de halve inhoud op het fornuis ligt?
Hello Boterbartje, nou, de basisschool was niet echt mijn ding, en de juffen ook niet. Maar die jonge stagiares, zo, dat was genieten hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hallo bbqjij bent toch fan van basisschool en afvegende juffen ?
Omg hahaquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik dan spaghetti roer, en dat dat in de lepel blijft hangen, en dat ik dat er dan af wil schudden, en dat dan de halve inhoud op het fornuis ligt.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahasoep is zoveel cooler zo'n wilde woeste zee met golven
of gewoon pannenkoek om willen gooien en dan komt er net zo'n iemand langs die haast heeft en niet even wacht, je aanstoot en pannenkoek scheef in de pan of dubbel FUUUUUUquote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahasoep is zoveel cooler zo'n wilde woeste zee met golven
quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
*fapfapfapfa....
OH KUT IK ZIT IN UDOWU.
Goedenoavond
Walvis en wier ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Een woeste zee met balletjes, en vermicelli enzo. Best spooky als je dat in een echte zee zou tegen komen trouwens.
En dan zo heel groot.
![]()
Ik zou janken want heel heet dan verbrand jequote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Een woeste zee met balletjes, en vermicelli enzo. Best spooky als je dat in een echte zee zou tegen komen trouwens.
En dan zo heel groot.
![]()
*fapfap* LompeHork!quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
*fapfapfapfa....
OH KUT IK ZIT IN UDOWU.
Goedenoavond
Hahahha daar faal ik altijd inquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of gewoon pannenkoek om willen gooien en dan komt er net zo'n iemand langs die haast heeft en niet even wacht, je aanstoot en pannenkoek scheef in de pan of dubbel FUUUUUU
Maar van vis maak je toch geen gehakt?quote:
Ik stemde ja.quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
6x Nee ?![]()
![]()
![]()
![]()
Oke leuk dat je er was jammer dat je weer vertrektquote:Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef Argo het volgende:
Precies een saaie bedoeling zo zonder mij!
Oh, daar zit wel wat in ja.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zou janken want heel heet dan verbrand je
Ik zei net hallo en je begroette me niet, LompeHork zegt goede avond en jij begroet hem wel!quote:
Plastic zak ze pest me als toekomstig mod moet je hier wat aan doen!quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Oke leuk dat je er was jammer dat je weer vertrekt
Ja en wat als een gehaktbal poept?quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar van vis maak je toch geen gehakt?Zou wel eng zijn als je walvissen in de vorm van gehaktballetjes ziet zwemmen dan, dat wel.
Ja, dat zegt genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
'navond! Hoe staan de zaken hier?
Ah, ik lees het al, P_z wordt mod.
Oh.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei net hallo en je begroette me niet, LompeHork zegt goede avond en jij begroet hem wel!Ik dacht dat we matties 4 life waren.
Daar wil ik niet aan denken eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en wat als een gehaktbal poept?
HALLO REZ!quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei net hallo en je begroette me niet, LompeHork zegt goede avond en jij begroet hem wel!Ik dacht dat we matties 4 life waren.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat zegt genoeg natuurlijk.
Ik bereid je voor op morgen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Plastic zak ze pest me als toekomstig mod moet je hier wat aan doen!
Jij bent een ongewaardeerde user dus ook ongeschikt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij een leven dus ongeschikt.
Te streng, geen gevoel voor humor, rare (complot)theorieën etc.quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg eerlijk , waarom zou ik geen goede mod zijn ?
Kutwijf.quote:
Ja, ik heb mijn aandachtskick voor vandaag weer even gehad.quote:
Waarom mij niet ?quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Ik nomineer alleen LompeHork en Dimens als mod.
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn aandachtskick voor vandaag weer even gehad.
Beter bedoel je homies en niet wat ik denk dat je bedoelt.quote:
Omdatquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Beter bedoel je homies en niet wat ik denk dat je bedoelt.
SwJ was ook zoquote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te streng, geen gevoel voor humor, rare (complot)theorieën etc.
[..]
Kutwijf.![]()
[..]
Ja, ik heb mijn aandachtskick voor vandaag weer even gehad.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef coban het volgende:
En BBQsausage alleen als een van mijn beste matties
Dus je bent eigenlijk helemaal niet zo origineel, je jat andermans ideeën, net als dat van CNL.quote:
ohquote:Op maandag 19 september 2011 21:04 schreef coban het volgende:
@kakpizza ja thanks enzo maar ik wil geen mod zijn
Ik ben een mix.quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk helemaal niet zo origineel, je jat andermans ideeën, net als dat van CNL.
Viel wel mee. Hij maakte wel redelijk wat TTT's terecht waar.quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
Ik zou janken als ik de tijden dat swj mod was mee zou maken.
Ik zou heel hard janken.
Nee hoor SwJ wasquote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
Ik zou heel hard janken.
Het viel meequote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
Ik zou heel hard janken.
Neequote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
Even serieus; zou ik een goede mod zijn?
Ik denk dat wij als users niet echt kunnen bepalen wat een goede mod moet zijn/doen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
Even serieus; zou ik een goede mod zijn?
Begrijpelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als users niet echt kunnen bepalen wat een goede mod moet zijn/doen.
Hehe, dit sowieso. Geen democratie en dit dat huppeldepuppelquote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als users niet echt kunnen bepalen wat een goede mod moet zijn/doen.
Sowieso als je die argumenten af en toe leest.quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dit sowieso. Geen democratie en dit dat huppeldepuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |