Ligt aan de opleidingquote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
xCore, wat is nou de werkelijke verhouding van man-vrouw op de TU/e? Want van vrienden en kennissen van mij hoor ik dat dat echt schrikbarend laag is.
Eerder heel hoog. Man : vrouw. Haha.quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
xCore, wat is nou de werkelijke verhouding van man-vrouw op de TU/e? Want van vrienden en kennissen van mij hoor ik dat dat echt schrikbarend laag is.
Je dan in een sociaal vrouwelijk isolement komt dit datquote:
Vriend van mij doet elektrotechniek oid :Squote:
Ok.quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
Op mijn faculteit zijn de vrouwen juist in de meerderheid.
Daarom is het bij mij zo laagquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hmm, in Utrecht is het anders wel aardig vertoeven. Iemand zei laatst 70:30 - vrouw:man.
Van de kliniek niet?quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag geen nagellak meer snuiven.
quote:
Toerisme/sociologie/opvoedingswetenschappen/psychologie?quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
Op mijn faculteit zijn de vrouwen juist in de meerderheid.
Faculteit der geesteswetenschappen. Studie zeg ik niet.quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toerisme/sociologie/opvoedingswetenschappen/psychologie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef xCore het volgende:
Iedereen die een beetje in EXA SC heeft rondgehangen weet dat dastan arabisch examen heeft gedaan.ik wist dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef xCore het volgende:
Iedereen die een beetje in EXA SC heeft rondgehangen weet dat dastan arabisch examen heeft gedaan.ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leiden?quote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Faculteit der geesteswetenschappen. Studie zeg ik niet.
Je drinkt toch wel bier?quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef xCore het volgende:
Vrouwen zijn slecht tijdens je studie, lijdt alleen maar af.
NEE, WEL MIJN GRAPJASquote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HA HA HA DASTAN HEB JE JE LOLBROEK AAN?
Heb jij überhaupt een broek aan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HA HA HA DASTAN HEB JE JE LOLBROEK AAN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |