Niet iedereen heeft een aboquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb zojuist een Masterplan ontwikkeld.
Laten we Argo gewoon met z'n allen negeren!
Groetjes, je girl MK
Dit wil ik meemaken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
daarmee kan ik goddelijke dingen doen
Ga maar naar Users die extreem veel worden uitgekotst. hoor je thuisquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen een God moet houden van iedereen, dus ook van die gene die uitgekotst worden. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze het er zelf naar maken. Als ze zich zoals mij zoude gedragen zoude ze ook aanbeden worden maar ze zijn slechts de lucifer die niet kan tippen aan de vulkaan die Argo heet!
Dat kan ik hier helaas niet publiceren.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan wel niet als je het opeet!?
eckte negeren zonder aboquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een abo.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Groetjes, je girl MK
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
telkens lachen als deze zie
trueeeeequote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
telkens lachen als deze zie
Dankjewel ik weet dat jij mij dan ook apprecieert en ik beschouw jou als een van mijn hardcore fan base members! Ik mag jou ook wel hoor vergeet dat nooit! Opdat we mooie tijden mee maken!quote:
Mijn gehele komst hier hebben jullie te danken eraan omdat jullie bepaalde mensen negeerde laat dit een les zijn!quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Groetjes, je girl MK
Mijn DM staat open.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat kan ik hier helaas niet publiceren.
Ohjaquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bekeuring voor jou, pech, driehonderzoveel euro ofzo.
dat heb ik nu met boter en ijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |