Donequote:Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef RangeRover het volgende:
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
Ik had hem al een DM gestuurd maar geen reactie.quote:
Nee, Arnhem - Leiden, dus geen dankquote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toevallig een Houten - Arnhem?Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken
Help me even herinneren.. Ben jij een EWer of ARer? Bij EW moet je echt gewoon zelf gaan bellen.. Even over die drempel heen en gewoon doorgeven dat je graag wilt werken, dat helpt echt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef roflkartoffel het volgende:
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt
Ja gewoon doen. Ik heb vandaag gewerkt en rond 16:00 dacht ik.. Ach ik bel gewoon voor morgen en ik heb werk. That's the easy way..quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef roflkartoffel het volgende:
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberenthanks
PM...quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef warchaser44 het volgende:
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
Dat is niet slim idd. Als je voortaan geen spoedje wil moet je gewoon je beschikbaarheid aanpassen en anders dus de telefoon naast je kussen leggen. Ik ben al zovaak wakkergebeld voor spoedjes, ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist
Hahaha ja lekker is dat he.. Als je helemaal van de kaart bent.. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Wacht ff ik moet ff wakker worden hehe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |