Donequote:Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef RangeRover het volgende:
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
Ik had hem al een DM gestuurd maar geen reactie.quote:
Nee, Arnhem - Leiden, dus geen dankquote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toevallig een Houten - Arnhem?Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken
Help me even herinneren.. Ben jij een EWer of ARer? Bij EW moet je echt gewoon zelf gaan bellen.. Even over die drempel heen en gewoon doorgeven dat je graag wilt werken, dat helpt echt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef roflkartoffel het volgende:
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt
Ja gewoon doen. Ik heb vandaag gewerkt en rond 16:00 dacht ik.. Ach ik bel gewoon voor morgen en ik heb werk. That's the easy way..quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef roflkartoffel het volgende:
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberenthanks
PM...quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef warchaser44 het volgende:
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
Dat is niet slim idd. Als je voortaan geen spoedje wil moet je gewoon je beschikbaarheid aanpassen en anders dus de telefoon naast je kussen leggen. Ik ben al zovaak wakkergebeld voor spoedjes, ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist
Hahaha ja lekker is dat he.. Als je helemaal van de kaart bent.. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Wacht ff ik moet ff wakker worden hehe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug
Valt me nog mee dan. Ik had het een keer met een Vectra. Helemaal volgehangen met alle opties: leer, houtinleg, climate, navi, stoelverwarming etc. etc. Maar dan lepelen ze er een of andere grasmaaiermotor in en dat ding was niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vond hem vlot zat eigenlijk.
Hoe laat was je in Meerkerk, vlak voor 12quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef RangeRover het volgende:
Zo nu weer op weg naar huis. Net klaar met drie ritjes: Sassenheim - Almere in een nieuwe Hyundai i40, Almere - Meerkerk (snelweglocatie) in een BMW 118i en Leerdam - Leiden in een VW Golf 6 (1.2 TSI). Ook nog even gebeld of er nog een ritje was maar er was (nog) niks helaas.
Haha ik maak het ook vaak mee, vind het altijd wel leuk om een beetje te praten. Ben hojdhopper ook een keer toevallig tegen gekomen in Adam:Pquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Mallet het volgende:
Soms zijn hikers echt van die contactgestoorde mensen.. Kom ik er een tegen.. Kan er net hallo vanaf en vervolgens schieten ze er vandoor als een zilvervisje.. Kwam gisteren in Almere een hiker tegen die ik echt al een keer of 4 ben tegengekomen maar nog steeds snel hallo en er vandoor..
Ik stond te wachten op de 10.. Maar blijkbaar was hij te laat (of te vroeg) waardoor hij van het bord af sprong.. De volgende zou dus pas weer over 18 min. komen ofzo.. Die andere hiker zag dat waarschijnlijk want die kwam later aanlopen en liep meteen langs mij richting Walt Disneyplantsoen.. Ik er maar achteraan want toen zag ik het bord dus ook.. Lekker vriendelijk dat je iemand daar ff op wijst.. Not.
Oh ja ik ook wel hoor.. Maar het moet wel van twee kanten komen, ik ga geen moeite doen om een praatje te maken met mensen met een chagrijnige kop. Ik ben wel eens iemand van het forum spontaan tegengekomen, maar hij is niet meer actief.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Haha ik maak het ook vaak mee, vind het altijd wel leuk om een beetje te praten. Ben hojdhopper ook een keer toevallig tegen gekomen in Adam:P
Dan heb je m zeker bij een verhuurbedrijf ingeleverd, die doen altijd eigen inname met schadecontrole (overigens doet bijna elk bedrijf dat). Die formulieren zijn bijna altijd alleen maar voor die handtekening die erop komt te staanquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef -tape- het volgende:
Zo net de auto (Opel corsa 20k op teller) afgleverd, nu op schiphol de trein pakken. Ging voorspoedigVond de auto niet echt lekker rijden eerlijk gezegd. Achja, ze hadden me hard nodig en ik had niet veel te doen. Wel raar, ik heb schade genoteerd alleen bedrijf X vond het niet nodig het AR-formulier in te nemen.. Nouja dat is dan maar hun eigen probleem. Auto had namelijk schade waar de huurder niks van wist.
OpWeg nu echt goed kunnen testen trouwens en het is echt ideaal.
Ja klopt, een verhuurbedrijf. Toevallig dezelfde als waar ik zondag ook voor gewerkt heb, maar dan een andere vestiging. Ik zit trouwens wel echt te wachten totdat ik een keer een dikke-dikke auto mag rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Dan heb je m zeker bij een verhuurbedrijf ingeleverd, die doen altijd eigen inname met schadecontrole (overigens doet bijna elk bedrijf dat). Die formulieren zijn bijna altijd alleen maar voor die handtekening die erop komt te staan
Dikke auto´s kan je lang voor wachten. BMW 5 of Audi A6 met vaak de instapmotor zijn wel het grootste wat je realistisch gezien krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja klopt, een verhuurbedrijf. Toevallig dezelfde als waar ik zondag ook voor gewerkt heb, maar dan een andere vestiging. Ik zit trouwens wel echt te wachten totdat ik een keer een dikke-dikke auto mag rijdenMisschien me toch maar opgeven voor PC..
Ach, ik heb ook niet altijd zin in een praatje, ligt er helemaal aan of ik veel zegquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel hoor.. Maar het moet wel van twee kanten komen, ik ga geen moeite doen om een praatje te maken met mensen met een chagrijnige kop. Ik ben wel eens iemand van het forum spontaan tegengekomen, maar hij is niet meer actief.
Btw waar blijft die uitzinnige gekte van de maandwissel.. Ik hoop toch echt dat ik nog wel een telefoontje krijg. De maandwissel ligt dan wel in het weekend, maar ik had min of meer woe/do/vrij al rekening gehouden met sowieso werk. Dat lange wachten hou ik niet van.
Ja helaas wel.. En als je zelf een A4 hebt is dat niet eens zo grote stap omhoogquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dikke auto´s kan je lang voor wachten. BMW 5 of Audi A6 met vaak de instapmotor zijn wel het grootste wat je realistisch gezien krijgt.
Kwart over 10. Was daar met een zilvergrijze maar stond voor het gebouw, wist niet dat ik 'm achter moest neerzetten. Heb ook gedag gezegd tegen iemand van EasyWay (herkende de map)!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Meerkerk, vlak voor 12Ik liep daar weg en toen heb ik hallo gezegd tegen iemand met een BMW 1.
Dan was het waarschijnlijk iemand die hem weg ging zetten want ik was er kwart voor twaalf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef RangeRover het volgende:
[..]
Kwart over 10. Was daar met een zilvergrijze maar stond voor het gebouw, wist niet dat ik 'm achter moest neerzetten. Heb ook gedag gezegd tegen iemand van EasyWay (herkende de map)!
Herstel was het wel, las op de ritbon de afhaal tijd ipv de afleveringstijd, was er namelijk 10 voor 12 dus dat was ik. Had een donkergrijze broek, blauw overhemd aan en goude rayban aviator.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk iemand die hem weg ging zetten want ik was er kwart voor twaalf.
Je papa zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
En als je zelf een A4 hebt is dat niet eens zo grote stap omhoog![]()
Slechts vijftien tips in alleen al dit topic. Beetje moeite doen mag ook wel. Zucht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef dery1990 het volgende:
Hebben jullie tips voor het sollicitatieproces bij EW? Moet helemaal uit Groningen komen en wil het niet verknallen
Die heeft hem betaald ja, maar die heeft zelf een nieuwe gekocht. Heb de auto gekregen, een A4 uit 2003. Hij rijdt zelf een M3 nu.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als hij die heeft gezien dan heeft hij dichtbij genoeg gestaan me dunkt.
Wat kost je dat nou aan verzekering en wegenbelasting als ik vragen mag? Of wordt dat ook allemaal betaald voor je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die heeft hem betaald ja, maar die heeft zelf een nieuwe gekocht. Heb de auto gekregen, een A4 uit 2003. Hij rijdt zelf een M3 nu.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat kost je dat nou aan verzekering en wegenbelasting als ik vragen mag? Of wordt dat ook allemaal betaald voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |