abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102438720
Zo nu weer op weg naar huis. Net klaar met drie ritjes: Sassenheim - Almere in een nieuwe Hyundai i40, Almere - Meerkerk (snelweglocatie) in een BMW 118i en Leerdam - Leiden in een VW Golf 6 (1.2 TSI). Ook nog even gebeld of er nog een ritje was maar er was (nog) niks helaas.
pi_102438838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar ik vond hem vlot zat eigenlijk.
Valt me nog mee dan. Ik had het een keer met een Vectra. Helemaal volgehangen met alle opties: leer, houtinleg, climate, navi, stoelverwarming etc. etc. Maar dan lepelen ze er een of andere grasmaaiermotor in en dat ding was niet vooruit te branden :')
pi_102439172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef RangeRover het volgende:
Zo nu weer op weg naar huis. Net klaar met drie ritjes: Sassenheim - Almere in een nieuwe Hyundai i40, Almere - Meerkerk (snelweglocatie) in een BMW 118i en Leerdam - Leiden in een VW Golf 6 (1.2 TSI). Ook nog even gebeld of er nog een ritje was maar er was (nog) niks helaas.
Hoe laat was je in Meerkerk, vlak voor 12 :o Ik liep daar weg en toen heb ik hallo gezegd tegen iemand met een BMW 1.
pi_102439392
Soms zijn hikers echt van die contactgestoorde mensen.. Kom ik er een tegen.. Kan er net hallo vanaf en vervolgens schieten ze er vandoor als een zilvervisje.. Kwam gisteren in Almere een hiker tegen die ik echt al een keer of 4 ben tegengekomen maar nog steeds snel hallo en er vandoor..

Ik stond te wachten op de 10.. Maar blijkbaar was hij te laat (of te vroeg) waardoor hij van het bord af sprong.. De volgende zou dus pas weer over 18 min. komen ofzo.. Die andere hiker zag dat waarschijnlijk want die kwam later aanlopen en liep meteen langs mij richting Walt Disneyplantsoen.. Ik er maar achteraan want toen zag ik het bord dus ook.. Lekker vriendelijk dat je iemand daar ff op wijst.. Not.
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:27:03 #230
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102439476
Die nieuwe digitale borden zijn leuk hoor daar, not. Ze hebben twee omgewisseld, waardoor ri. Hilversum en Amsterdam nu bij de verkeerde bushalte staan.
#26 || Luciano da Silva
pi_102440790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Mallet het volgende:
Soms zijn hikers echt van die contactgestoorde mensen.. Kom ik er een tegen.. Kan er net hallo vanaf en vervolgens schieten ze er vandoor als een zilvervisje.. Kwam gisteren in Almere een hiker tegen die ik echt al een keer of 4 ben tegengekomen maar nog steeds snel hallo en er vandoor..

Ik stond te wachten op de 10.. Maar blijkbaar was hij te laat (of te vroeg) waardoor hij van het bord af sprong.. De volgende zou dus pas weer over 18 min. komen ofzo.. Die andere hiker zag dat waarschijnlijk want die kwam later aanlopen en liep meteen langs mij richting Walt Disneyplantsoen.. Ik er maar achteraan want toen zag ik het bord dus ook.. Lekker vriendelijk dat je iemand daar ff op wijst.. Not.
Haha ik maak het ook vaak mee, vind het altijd wel leuk om een beetje te praten. Ben hojdhopper ook een keer toevallig tegen gekomen in Adam:P
pi_102440948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Haha ik maak het ook vaak mee, vind het altijd wel leuk om een beetje te praten. Ben hojdhopper ook een keer toevallig tegen gekomen in Adam:P
Oh ja ik ook wel hoor.. Maar het moet wel van twee kanten komen, ik ga geen moeite doen om een praatje te maken met mensen met een chagrijnige kop. Ik ben wel eens iemand van het forum spontaan tegengekomen, maar hij is niet meer actief.

Btw waar blijft die uitzinnige gekte van de maandwissel.. Ik hoop toch echt dat ik nog wel een telefoontje krijg. De maandwissel ligt dan wel in het weekend, maar ik had min of meer woe/do/vrij al rekening gehouden met sowieso werk. Dat lange wachten hou ik niet van.
pi_102441379
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef -tape- het volgende:
Zo net de auto (Opel corsa 20k op teller) afgleverd, nu op schiphol de trein pakken. Ging voorspoedig :) Vond de auto niet echt lekker rijden eerlijk gezegd. Achja, ze hadden me hard nodig en ik had niet veel te doen. Wel raar, ik heb schade genoteerd alleen bedrijf X vond het niet nodig het AR-formulier in te nemen.. Nouja dat is dan maar hun eigen probleem. Auto had namelijk schade waar de huurder niks van wist.

OpWeg nu echt goed kunnen testen trouwens en het is echt ideaal.
Dan heb je m zeker bij een verhuurbedrijf ingeleverd, die doen altijd eigen inname met schadecontrole (overigens doet bijna elk bedrijf dat). Die formulieren zijn bijna altijd alleen maar voor die handtekening die erop komt te staan
pi_102442316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Dan heb je m zeker bij een verhuurbedrijf ingeleverd, die doen altijd eigen inname met schadecontrole (overigens doet bijna elk bedrijf dat). Die formulieren zijn bijna altijd alleen maar voor die handtekening die erop komt te staan
Ja klopt, een verhuurbedrijf. Toevallig dezelfde als waar ik zondag ook voor gewerkt heb, maar dan een andere vestiging. Ik zit trouwens wel echt te wachten totdat ik een keer een dikke-dikke auto mag rijden :9~ Misschien me toch maar opgeven voor PC.. :@
pi_102443095
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja klopt, een verhuurbedrijf. Toevallig dezelfde als waar ik zondag ook voor gewerkt heb, maar dan een andere vestiging. Ik zit trouwens wel echt te wachten totdat ik een keer een dikke-dikke auto mag rijden :9~ Misschien me toch maar opgeven voor PC.. :@
Dikke auto´s kan je lang voor wachten. BMW 5 of Audi A6 met vaak de instapmotor zijn wel het grootste wat je realistisch gezien krijgt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oh ja ik ook wel hoor.. Maar het moet wel van twee kanten komen, ik ga geen moeite doen om een praatje te maken met mensen met een chagrijnige kop. Ik ben wel eens iemand van het forum spontaan tegengekomen, maar hij is niet meer actief.

Btw waar blijft die uitzinnige gekte van de maandwissel.. Ik hoop toch echt dat ik nog wel een telefoontje krijg. De maandwissel ligt dan wel in het weekend, maar ik had min of meer woe/do/vrij al rekening gehouden met sowieso werk. Dat lange wachten hou ik niet van.
Ach, ik heb ook niet altijd zin in een praatje, ligt er helemaal aan of ik veel zeg :P
pi_102443119
Klinkt als een toffe bijbaan ;) Zodra ik 18 ben snel mijn rijbewijs halen! Woon zelf ook in Breda dus Easyway is om de hoek. :D
pi_102443210
En gebeld voor 2 ritten. Wel weer erg korte allebei.
pi_102443211
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dikke auto´s kan je lang voor wachten. BMW 5 of Audi A6 met vaak de instapmotor zijn wel het grootste wat je realistisch gezien krijgt.
Ja helaas wel.. En als je zelf een A4 hebt is dat niet eens zo grote stap omhoog ;(

Alleen PC is volgens mij alleen voor 60+ers bij AR..
pi_102443759
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe laat was je in Meerkerk, vlak voor 12 :o Ik liep daar weg en toen heb ik hallo gezegd tegen iemand met een BMW 1.
Kwart over 10. Was daar met een zilvergrijze maar stond voor het gebouw, wist niet dat ik 'm achter moest neerzetten. Heb ook gedag gezegd tegen iemand van EasyWay (herkende de map)!
pi_102443816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Kwart over 10. Was daar met een zilvergrijze maar stond voor het gebouw, wist niet dat ik 'm achter moest neerzetten. Heb ook gedag gezegd tegen iemand van EasyWay (herkende de map)!
Dan was het waarschijnlijk iemand die hem weg ging zetten want ik was er kwart voor twaalf.
pi_102443817
Hebben jullie tips voor het sollicitatieproces bij EW? Moet helemaal uit Groningen komen en wil het niet verknallen :D
pi_102443872
Lees de OP is door zou ik zeggen.
pi_102443911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dan was het waarschijnlijk iemand die hem weg ging zetten want ik was er kwart voor twaalf.
Herstel was het wel, las op de ritbon de afhaal tijd ipv de afleveringstijd, was er namelijk 10 voor 12 dus dat was ik. Had een donkergrijze broek, blauw overhemd aan en goude rayban aviator.
pi_102444213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:17 schreef RangeRover het volgende:

[..]
en goude rayban aviator.
Als hij die heeft gezien dan heeft hij dichtbij genoeg gestaan me dunkt.
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:34:24 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102444554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef -tape- het volgende:

[..]

En als je zelf een A4 hebt is dat niet eens zo grote stap omhoog ;(
Je papa zeker ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef dery1990 het volgende:
Hebben jullie tips voor het sollicitatieproces bij EW? Moet helemaal uit Groningen komen en wil het niet verknallen :D
Slechts vijftien tips in alleen al dit topic. Beetje moeite doen mag ook wel. Zucht.
#26 || Luciano da Silva
pi_102445259
Shit!
Vandaag al om 13u gebeld dat ze 2 ritten voor me hadden morgen, maar zat heel de dag in de bieb, waar ik amper bereik heb. Terwijl ik nog een paar keer even buiten ben geweest. Krijg ik net pas een voicemail daarvan, dus geen mogelijkheid meer op terugbellen.
Klote T-Mobile!
pi_102446048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Je papa zeker ;)

Die heeft hem betaald ja, maar die heeft zelf een nieuwe gekocht. Heb de auto gekregen, een A4 uit 2003. Hij rijdt zelf een M3 nu.
pi_102446404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als hij die heeft gezien dan heeft hij dichtbij genoeg gestaan me dunkt.
Ik moest hardop lachen.
pi_102446428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef -tape- het volgende:

[..]

Die heeft hem betaald ja, maar die heeft zelf een nieuwe gekocht. Heb de auto gekregen, een A4 uit 2003. Hij rijdt zelf een M3 nu.
Wat kost je dat nou aan verzekering en wegenbelasting als ik vragen mag? Of wordt dat ook allemaal betaald voor je?
pi_102446481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wat kost je dat nou aan verzekering en wegenbelasting als ik vragen mag? Of wordt dat ook allemaal betaald voor je?
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102446582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef -tape- het volgende:

[..]

:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha. Tja ik vind het wel prettig dat ik zelf schadevrije jaren aan het opbouwen ben.. Of staat hij wel op jouw naam? Ik mocht mijn auto wel op de naam van mijn moeder zetten, maar ik vind het ook geen fijn idee dat wanneer ik een keer schade krijg dat haar premie vervolgens omhoog gaat.. Ik neem liever zelf die verantwoordelijkheid.
pi_102446727
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:

[..]

Aha. Tja ik vind het wel prettig dat ik zelf schadevrije jaren aan het opbouwen ben.. Of staat hij wel op jouw naam? Ik mocht mijn auto wel op de naam van mijn moeder zetten, maar ik vind het ook geen fijn idee dat wanneer ik een keer schade krijg dat haar premie vervolgens omhoog gaat.. Ik neem liever zelf die verantwoordelijkheid.
Ja dat is het enige wat een (groot) nadeel is natuurlijk, het niet opbouwen van schadevrije jaren. Nee hij staat op mijn vaders naam, ivm de kosten van de verzekering. Ook kunnen evt boetes (flitsboetes) mijn puntensysteem niet
aantasten :P Ach ik zou het zelf nooit kunnen betalen zo'n auto. Ik ben al per week 60-70 euro aan benzine kwijt, nou doe ik er ook wel alles mee. Enige waar ik hem niet voor gebruik is school, Alkmaar-Diemen 3x per week wordt te duur.

Ach dat ik die jaren niet opbouw weegt niet echt op tegen het rijden in zo'n fantastische bak. Zal wel even een foto zoeken :)

Edit: Op deze foto erg vies, maar vanwege het ontbreken van een fatsoenlijke digitale camera heb ik nooit echt de moeite genomen fatsoenlijke foto's te maken..

SPOILER
Edit2: Over het veroorzaken van ongelukken, mocht de premie omhoog gaan dan zijn de extra kosten voor mij. Dus ik betaal dan maandelijks de verhoging van de premie.

[ Bericht 7% gewijzigd door -tape- op 27-09-2011 18:53:14 ]
pi_102446842
Punten krijg je toch niet bij flitsboetes, kan alleen wanneer je gepakt wordt.

Verder zijn die schadevrije jaren wel jammer, plus ik vind het wel prima om zelf belasting, benzine, aanschaf te betalen. Zo wordt het echt van jezelf en ik leer daardoor wel omgaan met geld.
pi_102447129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef BetweenTheRays het volgende:
Punten krijg je toch niet bij flitsboetes, kan alleen wanneer je gepakt wordt.

Verder zijn die schadevrije jaren wel jammer, plus ik vind het wel prima om zelf belasting, benzine, aanschaf te betalen. Zo wordt het echt van jezelf en ik leer daardoor wel omgaan met geld.
Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder is :P. Is het trouwens toch ook zo dat wanneer je bijvoorbeeld een behoorlijk ongeluk maakt ze een buurtonderzoek in kunnen stellen? En wanneer blijkt dat jij het meeste gebruik maakt van die auto terwijl hij niet op jouw naam staat ze niet uitkeren?
pi_102447440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder is :P. Is het trouwens toch ook zo dat wanneer je bijvoorbeeld een behoorlijk ongeluk maakt ze een buurtonderzoek in kunnen stellen? En wanneer blijkt dat jij het meeste gebruik maakt van die auto terwijl hij niet op jouw naam staat ze niet uitkeren?
Heb wel eens zoiets gehoord ja, maar zou niet zo snel weten wanneer en waar dat was.
Wie hier studeerde ook alweer recht?
pi_102447525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik zal even de situatie schetsen; (we gaan nu wel erg off-topic). Mijn vader heeft een eigen bedrijf waar hij een auto voor nodig heeft. De Audi was eerst onze enige auto (privé+zakelijk), toen besloot mijn vader om een nieuwe (puur zakelijke) auto te kopen. Dit is een M3 geworden. Toen is de Audi overgeschreven van P+Z naar privé en de BMW zakelijk. Alleen gebruikt mijn vader privé eigenlijk nooit een auto, grote boodschappen e.d. worden met de BMW ( :X ) gedaan doordeweeks. In het weekend doet mijn vader eigenlijk weinig, en wat hij doet doet hij met de BMW. Hierdoor is de Audi naar mij gegaan aangezien mijn vader hem niet gebruikt en mijn moeder te beperkt is om auto te rijden :')

Vakanties worden gedaan met de Audi, alleen vliegen wij (vooral mijn ouders eigenlijk) altijd dus dat valt eigenlijk ook weg. Laatste keer dat er iemand anders als mij in de Audi gezet heeft was mijn vriendin. Mijn vader zat er voor het laatst 4/5 maanden geleden in toen ik net mijn rijbewijs had.

Over dat buurtonderzoek weet ik niks vanaf.. :o Ach grote ongelukken zitten ook in grote hoeken, zullen we maar zeggen. :)

Zullen we het zo weer richting on-topic schoppen?
pi_102451941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef -tape- het volgende:

[..]

*Lap tekst*

Over dat buurtonderzoek weet ik niks vanaf.. :o Ach grote ongelukken zitten ook in grote hoeken, zullen we maar zeggen. :)

Zullen we het zo weer richting on-topic schoppen?
Ik heb het nog even opgezocht. Het is inderdaad zo dat mocht je een ongeluk maken waarbij zwaargewonden vallen en jij blijkt niet de rechtmatige bestuurder te zijn (hier kunnen ze bijvoorbeeld achter komen door een buurtonderzoek in te stellen), dan pleeg je in feite fraude en kan de verzekeraar besluiten om geen vergoeding uit te keren. In het geval van materiële schade is het misschien niet zo'n ramp, maar bijvoorbeeld bij lichamelijk letsel.. kan je natuurlijk met een enorme schuld opgezadeld worden. Daarnaast lees ik op meerdere pagina's dat het waarschijnlijk is dat je op een zwarte lijst komt te staan en het afsluiten van een autoverzekering erg lastig kan worden.

De vraag is in hoeverre het te bewijzen is dat jij degene bent die het meest in de auto rijdt.. Dus dan zal er uiteindelijk een rechter moeten beslissen (waarschijnlijk m.b.v. een buurtonderzoek).

En zo heel erg off-topic vind ik dit helemaal niet hoor.. Kan helemaal geen kwaad om het hier eens over te hebben in dit topic.. Het is niet nodig dat het altijd alleen maar "lief dagboek" verhalen zijn, aldus mijn bescheiden mening.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:05:27 #258
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102458265
Ik zou het risico niet nemen, met een auto op naam van één van mijn ouders. Mocht je aanrijding krijgen, ben je je leven lang aan het afbetalen.
#26 || Luciano da Silva
pi_102459561
Kan iemand mij ook even het nummer van de hikerlijn dm'en? Mijn telefoon is naar de klote gegaan net...
pi_102460665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef Chapelle het volgende:
Kan iemand mij ook even het nummer van de hikerlijn dm'en? Mijn telefoon is naar de klote gegaan net...
Warchaser vroeg dat op de vorige pagina ook al. Staat toch op de EW site?? :?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102460733
Ja vandaar vroeg ik het hier ook even. Waar precies dan? Kon het net niet vinden.
pi_102460812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Chapelle het volgende:
Ja vandaar vroeg ik het hier ook even. Waar precies dan? Kon het net niet vinden.
Oh wacht, is algemeen nummer..

>PM
pi_102467198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Oh wacht, is algemeen nummer..

>PM
Het nummer voor de hikerlijn en het noodnummer staan alleen in de handleiding.
pi_102475202
Blijkt dat je reiskosten niet vergoed krijgt met locatiewerk, in dat geval ga ik dat niet meer doen hoor. Zondag 3,5/4 uur onderweg geweest om 5 uur te werken.

:')
pi_102476827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef -tape- het volgende:
Blijkt dat je reiskosten niet vergoed krijgt met locatiewerk, in dat geval ga ik dat niet meer doen hoor. Zondag 3,5/4 uur onderweg geweest om 5 uur te werken.

:')
Hoe kom je daar bij? Na het bevestigingsmailtje dat je van Autoreset hebt gekregen kun je gewoon weer online naar je urenlijsten gaan. Daar kun je de tijden wijzigen ;)
pi_102478821
Zijn er al mensen gebeld?
pi_102479034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Na het bevestigingsmailtje dat je van Autoreset hebt gekregen kun je gewoon weer online naar je urenlijsten gaan. Daar kun je de tijden wijzigen ;)
Ik had de planning gebelt, ik ontvang wel een mailtje maar niet de mogelijkheid om het in te voeren. Mijn kosten moest ikmailen om die te declareren en mijn reisuren kreeg ik niet uitbhetaald zei de planner. Hoort dit wel zo dan? Dan bel ik ze straks wel opnieuw.. Lijkt me inderdaad ook niet dat je reiskosten niet betaald krijgt.. Hij zei dat je het in het handboek kon lezen.
pi_102479480
Heb toevallig het handboek bij me, er staat niks over dat je ze niet vergoed krijgt.. Er staat dat 'de reikostenregeling anders kan zijn.' Er staat dus niet dat je de reistijden niet krijgt. :x
pi_102479856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:28 schreef Mallet het volgende:
Zijn er al mensen gebeld?
Ik had vroeg in de middag al gebeld en ze zeiden dat ze heel druk waren met plannen. Dus het komt vast wel ;)
pi_102480023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ik had vroeg in de middag al gebeld en ze zeiden dat ze heel druk waren met plannen. Dus het komt vast wel ;)
Omdat je graag wilde werken? Hebben ze je al werk gegeven dan?
pi_102480915
Na een tijdje maandag en dinsdag weer beschikbaar. Hopen dat het werkt. :)
pi_102481251
Net met de administratie gebeld, de reisuren worden inderdaad niet vergoed. Krijg wel mijn reiskosten uiteraard, maar het is dus gebruikelijk dat de reisuren niet worden berekend. Nou dit is ook de laatste keer dat ik locatiewerk buiten Alkmaar doe. Beetje kwart voor 7 mijn bed uit gegaan op zondagochtend om pas vanaf 9 uur betaald te krijgen. Ik was 4 uur thuis en betaald tot 2.

Mogen ze dan wel duidelijk aangeven bij het aanbieden van zo'n opdracht. :')
pi_102482377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:
Net met de administratie gebeld, de reisuren worden inderdaad niet vergoed. Krijg wel mijn reiskosten uiteraard, maar het is dus gebruikelijk dat de reisuren niet worden berekend. Nou dit is ook de laatste keer dat ik locatiewerk buiten Alkmaar doe. Beetje kwart voor 7 mijn bed uit gegaan op zondagochtend om pas vanaf 9 uur betaald te krijgen. Ik was 4 uur thuis en betaald tot 2.

Mogen ze dan wel duidelijk aangeven bij het aanbieden van zo'n opdracht. :')
Hmm, weten we dat ook weer. Wel schraal eigenlijk..
pi_102483347
Mja, maar dat weet je als je voor deze functie gaat.

Gister vergeten mn beschikbaarheid van vandaag te wijzigen, daardoor gebeld terwijl ik niet kon. Dan zeg je van, ja, ik kan wel na 11 uur, maar krijg je niks meer te horen. Zal wel aan de regio liggen dan.
pi_102483501
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:49 schreef Jorian29 het volgende:
Mja, maar dat weet je als je voor deze functie gaat.

Gister vergeten mn beschikbaarheid van vandaag te wijzigen, daardoor gebeld terwijl ik niet kon. Dan zeg je van, ja, ik kan wel na 11 uur, maar krijg je niks meer te horen. Zal wel aan de regio liggen dan.
Ik ben niet gebeld voor morgen, balen man. Vandaag ook al thuis gezeten. Misschien morgen nog een spoedje.. Het is tenslotte eind v/d maand dus de kans is wellicht wat groter. Anders vrijdag als laatste dag en dan ff 2 weken geen tijd meer.
pi_102485541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:03 schreef Mallet het volgende:

[..]

Omdat je graag wilde werken? Hebben ze je al werk gegeven dan?
Ja, maar ondanks dat ben ik niet gebeld...
pi_102486701
Wat matig van die reisuren bij AR :') Waarschijnlijk zeggen ze het niet van tevoren omdat dan niemand meer wil.

Ik zit betaald aan het strand. 4 uur wachttijd doden :)
pi_102487585
Sowieso, vestigingswerk op zondag?! Daar heb ik bij EW nog nooit van gehoord.
pi_102492964
Vandaag al gebeld voor vrijdag. Gouda -Almere, Almere - Houten en Breukelen - raamsdonksveer. Een passat, punto en een kia rio.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:56:08 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102493156
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, vestigingswerk op zondag?! Daar heb ik bij EW nog nooit van gehoord.
Het was ook bij AR :*
#26 || Luciano da Silva
pi_102493359
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Het was ook bij AR :*
Ik zeg alleen dat ik dat bij EW nog nooit gehoord heb.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:05:16 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102493647
Is goed jonguh. Heb je al geWOBt voor je parkeerprent?
#26 || Luciano da Silva
pi_102493780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Is goed jonguh. Heb je al geWOBt voor je parkeerprent?
Nee, moet nog betalen, deadline die ze gesteld hebben voor betalen is pas ergens volgende maand :D
  woensdag 28 september 2011 @ 22:09:22 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102493902
Ja dwaas. WOBben en betalen laat je gewoon lekker parallel lopen. Dat heeft niks met elkaar te maken. Hoe eerder je die stukken in huis hebt, hoe beter. Daarnaast moet je nu ook al bezwaar aantekenen, anders zijn die zes weken bezwaartermijn voorbij. Je snapt het nog niet helemaal he? :*
#26 || Luciano da Silva
pi_102494022
Ah, ik dacht eerst betalen voordat je alles in werking kan gaan zetten en met betalen van dingen wacht ik doorgaans tot de laatste paar dagen :P
  woensdag 28 september 2011 @ 22:21:51 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102494556
Nee. Zodra je bekeuring (= beschikking) hebt ontvangen, heb je doorgaans zes weken de tijd om bezwaar in te dienen. Die gaan in op de dag van verzending van de beschikking, dus de dagtekening boven aan de brief die je krijgt met daaraan de acceptgiro, en dus niet het briefje achter de ruit.

Dan krijg je het stappenplan:
Beschikking ontvangen?
1. Bezwaar in eerste instantie, zoals dat zo mooi heet, kenbaar maken. In je bezwaar aangeven dat je bezwaar maakt en aangeven dat je de gronden van je bezwaar later toezend (leg ik later uit), en daarom heet het dus ook bezwaar in eerste instantie. Bezwaar stuur je naar de instantie die jou de beschikking heeft toegezonden, AANGETEKEND VERSTUREN IVM TERMIJNEN!

2A. WOB-verzoek sturen naar de instantie die er over gaat, in jou geval Gemeente Rotterdam (of wat is het daar bij die badkuip van jullie) over de plaatsing van de borden. Vraag op welke procedure er aan ten grondslag heeft gelegen, of het besluit rechtmatig tot stand is gekomen en de inwerkingtreding van het besluit en daarmee wanneer het betaald parkeren zijn intrede heeft gedaan of zou moeten doen. Termijn waarbinnen het bestuursorgaan op jou WOB-verzoek moet reageren is vier weken.
2B. Reageert het bestuursorgaan niet binnen vier weken op jou verzoek, dan stel je een nieuwe brief op waarin je aangeeft de termijn met veertien dagen te verlengen (is wettelijk geregeld). Is er dan ook na die veertien dagen nog niet gereageerd, treedt de wet dwangsom in werking. Zij zijn dan verplicht jou dagelijks twintig euro te betalen per dag dat zij niet reageren, en dit bedrag loopt wekelijks op. AANGETEKEND VERSTUREN IVM TERMIJNEN!

3. Bezwaartermijn is zes weken. Daarom, als jij je aan de termijnen houdt en het orgaan waaraan je het WOB-verzoek richt zich ook aan de termijnen houdt, moet je direct je bezwaarschrift in eerste instantie verzenden en ook gelijk het WOB-verzoek. Dan houd je namelijk twee weken over om je gronden te motiveren op basis van de ontvangen stukken. Ook dit aanvullende bezwaarschrift stuur je aangetekend op.

4. Boete betalen uiterlijk één week voor het verstrijken van de bezwaartermijn.

In plaats van aangetekend versturen kan je ook faxen of het verzenden per gewone briefpost. De faxdatum wordt echter niet erkend als officiële verzenddatum waardoor je gezeik kunt krijgen, en briefpost is voor eigen risico. Beter is de stukken langs te brengen om kosten te besparen, aangezien alles toch in Rotterdam zit in jou geval. Maak dan wel een kopie van de eerste pagina van je stukken en vraag hier een ontvangststempel/handtekening op.
#26 || Luciano da Silva
pi_102494631
Dan ga ik morgen maar eens betalen en een briefje schrijven :P
  woensdag 28 september 2011 @ 22:24:18 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102494682
O ja, bovenstaand stappenplan geldt ook wanneer je een bekeuring hebt ontvangen voor bijvoorbeeld te hard rijden. In dat geval vraag je via de WOB bij de politie het ijkingsrapport van de flitsinstallatie op, de akte van beëdiging en aanstelling van de dienstdoende agent, de foto en meer van dat soort ongein. Met het ijkrapport kijk je of het flitsapparaat nog wel goedgekeurd was op moment van flitsen en controleer je of het nummer van de flitser overeenkomt met het nummer op je foto. Als dat namelijk niet zo is, is de boete in beginsel ongeldig. Indien de agent niet bevoegd was om te flitsen net zo. Bij de CVOM vraag je het zaakdossier op.

Je zult dan echter wel alles moeten versturen per aangetekende post, omdat je één WOB-verzoek richt aan het CVOM in Utrecht, en één aan het korps waaronder de gemeente valt waarin je de overtreding begaan bent. Dat kan in het geval van EasyWay dus in principe in heel Nederland zijn ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_102494900
Kan je uberhaupt wel WOBben bij bekeuringen die je voor EW krijgt dan? Wat ik hoor altijd dat je alleen een mailtje krijgt dat je een boete hebt en dat het ingehouden wordt van je salaris, maar je krijgt geen beschikking binnen ofzo.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:28:49 #290
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102494931
Oh en irritatie, ik stuur je morgen wel even mijn WOB-verzoekje. Je moet namelijk ook even wetsartikelen noemen, staat wel slim.

En onderteken je brief niet met een regenboog, een lamp, koffie en een klok, dan wordt je niet serieus genomen hehe.

Nog één tip voor iedereen: schrijf je bezwaar e.d. altijd uit naam van de kentekenhouder en doe er een machtiging bij, anders is je bezwaar e.d. niet-ontvankelijk en wordt het niet in behandeling genomen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 28 september 2011 @ 22:30:50 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102495033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je uberhaupt wel WOBben bij bekeuringen die je voor EW krijgt dan? Wat ik hoor altijd dat je alleen een mailtje krijgt dat je een boete hebt en dat het ingehouden wordt van je salaris, maar je krijgt geen beschikking binnen ofzo.
Zolang je niet meer dan 30 te hard rijdt binnen de bebouwde kom (=bibeko) of 40 te hard buiten bebouwde kom (=bubeko), blijft het een M (Wet Mulder) en is je werkgever/leasemij verplicht je de mogelijkheid te geven tot bezwaar. Bovendien, na het betalen van de boete kan je bezwaar indienen mits je maar binnen de termijnen blijft. Als je de termijn gehaald hebt, maakt het niks meer uit hoe lang je er nog over doet.

Enige probleem is het terugkrijgen van je geld als je wint. Dat kon nog wel eens lang duren als het via de leasemij en EW loopt :')

Bij een T (Transactievoorstel) gaat het lastiger. Dan moet je je sowieso verantwoorden bij de rechtbank. Maar dan praat je over meer dan 40 te hard op de snelweg en 30 te hard bibeko en ben je niet meer in dienst bij EW mag je aannemen.

Hoe het met een T zit weet ik niet helemaal 100% zeker, ik heb alleen nog maar ervaring met een M, helaas.

Op het forum van flitsservice.nl zitten een aantal mensen die de methodiek tot in de puntjes beheersen en anderen met hun boete's helpen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 28 september 2011 @ 23:31:31 #292
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_102497939
Morgen eerste rit :P Werd tijd

Iemand nog tips e.d.?:)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_102502620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:31 schreef fusionfake het volgende:
Morgen eerste rit :P Werd tijd

Iemand nog tips e.d.?:)
Rijd je auto niet tegen de vangrail! :D
pi_102503321
Ben net gebeld voor morgen. Eerst van Groningen naar Almere, en dan van Almere naar Amersfoort. Derde rit zijn ze mee bezig, die krijg ik er nog bij. Auto's zijn een Ford S-Max en een BMW 318i.
#26 || Luciano da Silva
pi_102504350
Ik heb morgen ook een net dagje, Audi A1, Audi A3, Volvo V60.
A1 en V60 zijn nieuw, A3 is einde lease
pi_102504521
Gaat snel zo te zien :D Nu ik nog!
pi_102504649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat snel zo te zien :D Nu ik nog!
En anders ik wel....................
pi_102504795
Ik werd ook al om 9 uur wakker gebeld. }:|

Morgen 2 ritten, bij de eerste is de route via Duitsland veruit de snelste. Mocht dat nou wel of niet?
pi_102504812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik werd ook al om 9 uur wakker gebeld. }:|

Morgen 2 ritten, bij de eerste is de route via Duitsland veruit de snelste. Mocht dat nou wel of niet?
Ja dat mag.
pi_102504821
Ja, via Duitsland mag. Waarheen moet je?

Rico, you've got hotmail ;)
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')