Ik moest vet hard lachen om de TTquote:
Ik neem Senes ff meequote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik heb je mobiel al twee pm's gestuurd maar dat gaat niet goed geloof ikJa zeker hebben we hem en het werkt als een zonnetje, we zijn zo blij! De kinderen hebben hem ook weer helemaal herontdekt dus het is bonje wie erop kan Haha
Nou wel als ik voor zaterdag met een aantal mensen heb afgesprokenquote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maakt dat uit dan? Lekker aan de slag
Zo'n uurtje kan je dag anders nog aardig breken. Hoe laat is het Greys?quote:
We hadden om 10.30 uur afgesproken met het groepje en de cursus is van 11.15 tot 12.15. Maar voordat ik dan eens thuis ben is het 12.45 en voordat ik dan in Blijdorp ben is het zeker al 13.30 uur ofzo. Wel zonde, omdat we 's middags daar dan ook alweer weg gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo'n uurtje kan je dag anders nog aardig breken. Hoe laat is het Greys?
Ow, dat heb ik helemáál nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo moe nog van dat rare weekend, als ik nu ga liggen slaap ik binnen een minuut
Ik hoef gelukkig alleen maar te eten en TV te kijkenquote:En ik moet nog naar Noordwijkerhout voor een verjaardag
Zo, nu ben ik klaar met klagen hoor![]()
Tsjonge, nou. Pffttttquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb even gezocht wat er met Eli aan de hand was, gelukkig klink het niet zo vreselijk verontrustend. (maar toch hé, hartverzakking ja)
Het is echt maar zo gebeurd hè! Bij ons vloog laatst een aardappelzak in de fik (lag naast het gasfornuis). Mooi wel een gat in het aanrecht gebramdquote:Maar nu snap ik ook die TT![]()
Q , ik heb ook bijna iets in de fik gezet pasgeleden hoor, ik zette een pannetje op het vuur, boter er in, terwijl het smelt even het licht aan doen in de woonkamer, oeh snoezige kittens, camera, foto's, blauwe walm en pannetje waar de vlammen hoog omheen likken![]()
En ik altijd maar zeggen tegen Dunc; nooit weglopen bij pannen op het vuur
Nou, bijnaquote:
What else is newquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Geniale TT GB![]()
Qwea , wat ben je toch ook een kneus
Omdat die naast de pan bij./tegen het vuur aanlagquote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
TT is leuk
Q, hoe kwam die lap in de fik dan?
5 min is te langquote:Op maandag 19 september 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Q, je kunt ook geen half uurtje zonder toezicht he?![]()
Waarom hou je dr zelf niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, bijna
Ze blijft onder onze financiele vleugels, maar gaat wel elders wonen
TOMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Dat kan gebeurenquote:
Die sloffen alleen alquote:
Die vraag kun je op twee manieren interpreterenquote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Greys, kun je S. niet sturen naar de eerste hondenles?
Die modewijven zijn echt een blamagequote:
Oh oh oh een blamaaaaage. Kijk je sip, kheb een tip, lap het lekker aan je laarsjequote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die modewijven zijn echt een blamage
Als ik even voor Greys mag antwoordenquote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Greys, kun je S. niet sturen naar de eerste hondenles?
Gofferquote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik even voor Greys mag antwoordenVolgens mij geeft S zelf altijd drumles op zaterdagochtend.
Om 9 uur al, dan gaat z'n haantjeswekkert af en kan Greys nog een snurkloos uurtje slapen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik even voor Greys mag antwoordenVolgens mij geeft S zelf altijd drumles op zaterdagochtend.
Nou! Drukke tijden de komende weken, ben net thuis van het werk. Maar morgen de hele dag vrij.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Om 9 uur al, dan gaat z'n haantjeswekkert af en kan Greys nog een snurkloos uurtje slapen.
Mits ze geen ontbijt voor Gb en ondergetekende moet verzorgen
Little Ing lag toen warm en veilig te ronken achter den derriere van Gb en heeft het later allemaal gehoord van Grote Greysquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]![]()
Big Brother Little Ing is watching you.
Whassup Mouse!quote:
Afscheid van kittens nemen is altijd vervelend, maar gelukkig blijf je ze wel volgenquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou! Drukke tijden de komende weken, ben net thuis van het werk. Maar morgen de hele dag vrij.![]()
Afscheid nemen van Ollie en Tommie.![]()
Jamaar Gb heeft vast een erg zachte, huggable derriere dus dan snap ik het wel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Little Ing lag toen warm en veilig te ronken achter den derriere van Gb en heeft het later allemaal gehoord van Grote Greys
14 kilo?quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh, door een logistieke fout hebben wij 14 kilo aardappelen
Dus we moeten maar friet'n eten komend weekend.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Gb heeft vast een erg zachte, huggable derriere dus dan snap ik het wel.
Oei, het wordt rustig bij jou in huisquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Nou! Drukke tijden de komende weken, ben net thuis van het werk. Maar morgen de hele dag vrij.![]()
Afscheid nemen van Ollie en Tommie.![]()
Rightquote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
14 kilo?Daar is logistiek iets heel goed fout gegaan ja
Pesies! Ik ga er zeker op bezoek.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Afscheid van kittens nemen is altijd vervelend, maar gelukkig blijf je ze wel volgen
Johquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Right![]()
Gelukkig eten we morgen aardappelen
quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joh![]()
Hier staat het stoofvlees van morgen al te sudderen terwijl ik een versch kwarkpuntje van den bakkert eet
She-who-shall-not-be-named zal morgen vast hier binnen komen stuiteren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, het wordt rustig bij jou in huis
Maar iemand anders we noemen geen namengaat heel blij worden dus morgen
Wij hebben er al 5 en als we deze houden, kunnen we écht niet nog eens een nestje opvangenquote:
Volgens mij wel hoorquote:En is het nog gelukt met alles?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joh![]()
Hier staat het stoofvlees van morgen al te sudderen terwijl ik een versch kwarkpuntje van den bakkert eet
Nee, vooralsnog niet nodig. Als ze een half jaar is, moet ze nog een keer voor controle, maar ze verwachten er eigenlijk niet veel vanquote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Krijgt Eli nu medicatie? Of is dat niet nodig?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, het wordt rustig bij jou in huis
Maar iemand anders we noemen geen namengaat heel blij worden dus morgen
She stuitert nu alvast binnenquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
She-who-shall-not-be-named zal morgen vast hier binnen komen stuiteren.
Ik las iets van een hartruisje?quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog niet nodig. Als ze een half jaar is, moet ze nog een keer voor controle, maar ze evrwachten er eigenlijk niet veel van
O hopelijk blijft het goedgaanquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog niet nodig. Als ze een half jaar is, moet ze nog een keer voor controle, maar ze verwachten er eigenlijk niet veel van
Ze moeten wel een goeie krabpaal.quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
She stuitert nu alvast binnenen heeft bedacht dat de mini krabpaal voor de slaapkamer wel erg mini is voor 2 boefjes
en heeft bij de Lidl een mooie gezien die volgende week gehaald wordt
Gelukkigquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog niet nodig. Als ze een half jaar is, moet ze nog een keer voor controle, maar ze verwachten er eigenlijk niet veel van
Oh, da's balen zegquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh, nadat ik gister dus op het laatste moment die presentatie-wijziging doorgekregen had, stond ik vanmorgen bij de verkeerde vestiging...Dat was alleen aan de twee teams doorgegeven, dat het omgeruild was
Ik zag hem ook in de folder, ik vond em leukquote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
She stuitert nu alvast binnenen heeft bedacht dat de mini krabpaal voor de slaapkamer wel erg mini is voor 2 boefjes
en heeft bij de Lidl een mooie gezien die volgende week gehaald wordt
Slapen ze vannacht alle vijf bij je op de slaapkamer? Of alleen de twee die morgen weggaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moeten wel een goeie krabpaal.Want anders moet jij er maar bij gaan zitten zodat ze jou kunnen beklimmen.
![]()
Vannacht mogen ze bij mij logeren.Ben net thuis en nu ligt Yoko op schoot dus de Puma is not amused in haar slaapkamer.
Nou we hebben 2 redelijke grote beneden , maar die kan ik niet naar boven doen dus moet er een nieuwe komen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moeten wel een goeie krabpaal.Want anders moet jij er maar bij gaan zitten zodat ze jou kunnen beklimmen.
![]()
Vannacht mogen ze bij mij logeren.Ben net thuis en nu ligt Yoko op schoot dus de Puma is not amused in haar slaapkamer.
Ik gooi gewoon de deur open, dan zie ik wel wat waar belandt. De Puma meestal op bed en de kittens overal in de slaapkamer.quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Slapen ze vannacht alle vijf bij je op de slaapkamer? Of alleen de twee die morgen weggaan?
Nope! Mijn systeem met gekoppelde deurklinken werkt goed! De catsit is zelfs nog binnen geweest, ondanks mijn waarschuwings/instructiebrief op de deur. Die heeft kittens en Puma's weer naar binnen moeten frotten.quote:
ja, maar gelukkig niet mijn schuld ofzoquote:
Ik ga kijken!quote:Ik zag hem ook in de folder, ik vond em leuk
Wij hebben op onze slaapkamer ook zoiets, met elastiekjes houden wij de deur open want onze Binky doet anders de deur dicht en hij is niet zo slim als Puma om de deur weer open te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon de deur open, dan zie ik wel wat waar belandt. De Puma meestal op bed en de kittens overal in de slaapkamer.
[..]
Nope! Mijn systeem met gekoppelde deurklinken werkt goed! De catsit is zelfs nog binnen geweest, ondanks mijn waarschuwings/instructiebrief op de deur. Die heeft kittens en Puma's weer naar binnen moeten frotten.
Ja daar heb ik ook al gekeken , maar vond deze leuker en hij is toch voor de slaapkamer van de kleintjes , dus ik denk dat het wel mee gaat vallen, en anders koop ik maar weer een anderequote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Die krabpaal ziet er leuk uit.Maar ik denk dat je bij Zooplus voor iets meer geld veel meer keus hebt en daar weet ik de dat kwaliteit goed is. Bij deze is het afwachten.
We hebben een paar jaar geleden ook een krabpaal bij Lidl gekocht; die blauwe met zo'n slurf en die leeft nog steedsquote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Die krabpaal ziet er leuk uit.Maar ik denk dat je bij Zooplus voor iets meer geld veel meer keus hebt en daar weet ik de dat kwaliteit goed is. Bij deze is het afwachten.
Gezelligquote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon de deur open, dan zie ik wel wat waar belandt. De Puma meestal op bed en de kittens overal in de slaapkamer.
En Pingoo dan , de lieverdquote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga altijd een paar uur eerder dan mijn vriend naar bed en dan neem ik Muis, Luna of Socks mee naar bedAls mijn vriend gaat slapen doet hij ze weg, anders kunnen wij echt niet slapen
Vorig jaar deed ik altijd de nacht voordat kittens gingen verhuizen, ze een nacht bij ons op de slaapkamer, heel gezellig maar daar ben ik ook maar van af gestapt, anders hecht ik me te veel.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik hecht me niet zo snel. Ik weet dat ze er maar tijdelijk zijn. Maar Manolo is wel erg zijn best aan het doen in mijn hartje te dringen.
Die gaat bijna nooit mee, tot nu toe maar 1xquote:
Nou ja hechten.... als ik ze mee neem naar bed ga ik steeds denken, en morgen zijn jullie er niet meerquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik hecht me niet zo snel. Ik weet dat ze er maar tijdelijk zijn. Maar Manolo is wel erg zijn best aan het doen in mijn hartje te dringen.
Ow, maar dat denk ik de dag en avond van tevoren al.quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja hechten.... als ik ze mee neem naar bed ga ik steeds denken, en morgen zijn jullie er niet meerterwijl ik gewoon moet slapen en er niet verder over na moet denken
Kunnen ze trouwens al traplopen?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Een hoge krabpaal op de kraamkamer zou ik trouwens niet durven. Stel dat zo'n piepklein kind erop klimt en er niet af kan of eraf valt.Ik laat ze wel oefenen in de woonkamer. Dan zijn ze prima getraind als ze naar hun baasjes gaan.
![]()
Als er nog een krabpaal komt dan wordt het een loeigrote die precies voor de achterwand van de kattekamer past.
Ze kunnen willen sinds een paar dagen allemaal traplopen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Kunnen ze trouwens al traplopen?
Troewens we kwamen vandaag erachter dat we boven op de overloop een spijlenrailing hebben en we willen niet dat ze ertussendoor gaan vliegen dus dat wordt morgen ook nog even dichtgemaakt
Komt PB morgen ook nog of moet ze nog meer geduld hebben?quote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, maar dat denk ik de dag en avond van tevoren al.'s Nachts slaap ik.
![]()
En nu zit mijn team allemaal bij me op de bank en da's ook wel fijn, krijgen zij ook hun aandacht. Want morgen zal het weer matig zijn tot Ollie en Tommie zijn verhuisd.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
PB komt vrijdag pas, kreeg het jammer genoeg niet meer geregeld met haar werk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Komt PB morgen ook nog of moet ze nog meer geduld hebben?
Te laatquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kunnen willen sinds een paar dagen allemaal traplopen.Ik heb boven ook een spijlenreling: is nog niks door gevallen. En ze hebben al een paar keer de hele nacht kunnen rondrazen. Komt vast goed.
HOOOOO!quote:
Ow, nee, dan kun je niks meer wijzigen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Te laat, mijn man heeft alles al berekend en bedacht , dus het wordt dichtgemaakt volgens planning.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PB komt vrijdag pas, kreeg het jammer genoeg niet meer geregeld met haar werk.
Wat jammer voor PB, ze kijkt er zo naar uitquote:Op maandag 19 september 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PB komt vrijdag pas, kreeg het jammer genoeg niet meer geregeld met haar werk.
Ja, ze moet nog even langer dagen afstrepen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Wat jammer voor PB, ze kijkt er zo naar uit
SVUquote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga als SVU af is lekker slapen
En moe.quote:
Ja moest wel, drie kwartier heen en drie kwartier terug enzo en dan was het een beetje te langquote:
Nu weer aardig. Van de week lag ze weer een keer op haar zij, spartelend met haar pootjes en rare bekken trekkend. Toen leek het weer gedaan, voor de zoveelste keer. Maar als je haar dan weer rechtop zet loopt ze weer verderquote:Hoe gaat het nu eiks met Bink?
Mijn kaas, wat doe je?quote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Oognip het volgende:
Jeetje ik word gestalkt door Odieik heb hem kaas gevoerd en hij wil meer meer MEER!!!
Ow dat wordt niets met muizen vangenquote:Op dinsdag 20 september 2011 06:48 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier vandaag Indaha!
En die stomme Oognip heeft Joe ook kaas gevoerd
zo kan ie wel weer hequote:Op dinsdag 20 september 2011 06:48 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier vandaag Indaha!
En die stomme Oognip heeft Joe ook kaas gevoerd
Succes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Straks wortelkanaalbehandeling deel 2
Succes beeb!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Straks wortelkanaalbehandeling deel 2
neequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes beeb!
Is de pijn al iets minder?
Thnxquote:
Thnxquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik ga zeker duimen voor MM!
En ook maar voor jou dan![]()
Echt een mooie fotoquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren liepen we naar huis met pikzwarte wolken en zon, echt zo gaaf
[ afbeelding ]
Hoe laat ga je Ollie en Tommie halen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef indaha het volgende:
Even heel snel tussendoor
[..]
Echt een mooie fotoen ik ga ook duimen voor MM
en Qwea, sterkte bij de tandarts
ook al niet? Kut hoerige tyfus post.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop zo dat ie aankomt, die magneet is ook een no show
Ik zweer je ik zit er op te wachtenquote:
Jacobsladder!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die vond ik ook tof.
Ik wilde eigenlijk niet eens naar huis lopen maar toen ik zag hoe mooi de lucht was toch maar gedaan
Om 2 uur precies sta ik voor de deur van het asielquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe laat ga je Ollie en Tommie halen?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je ik zit er op te wachtenLekker in de achtbaan
Maar ik ben dan ook afgezien van de befteling nog nooit in een attractiepark geweest. Ja, hellendoorn en ponnypark slagharen. Ooh en Speelstad Oranje
Ja erg he? Maar gelukkig komt daar vanaf volgend jaar mooi verandering in (als ik dan niet weer met mijn poot in het gips zitquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij toch zeg, nooit op vakantie, nooit naar een pretpark
![]()
Nope. We zijn met school enkel 1x in Utrecht bij de Dom geweestquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah
![]()
Maar met school of zo ging je toch wel naar pretparken?
Wij gingen vanuit Zitterd naar de Efteling en al die parken hoor, en ook met karate, koor, en de Molukse wijk![]()
En dan ook nog met mn ouders heel vaak, en mn oom en tante die zelf geen kinderen hadden
Movieworld wil ik ook echt nog heen. En als we naar de VS gaan ga ik daar ook pretparken doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben van de Nederlandse pretparken naar de Efteling en het Land van Ooit geweest.
Ook naar movie worlddie is leuk Q.
Ik ben volgens mij in de VS naar meer pretparken geweest dan hier
Heb je een yaba daba dootime gehad?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in de VS in Disneyland geweest, en in een Flinstonespretpark
Yesquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een yaba daba dootime gehad?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een yaba daba dootime gehad?
Dan moet je in LA naar Universal Studios gaan, en in Florida naar Disney World want die is groter dan die op de westkustquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Movieworld wil ik ook echt nog heen. En als we naar de VS gaan ga ik daar ook pretparken doen
Check, ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je in LA naar Universal Studios gaan, en in Florida naar Disney World want die is groter dan die op de westkust
Sea World is ook vet, maar niet supergroot dus na 1x heb je het wel gezien.
Kinky sletjequote:Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie nu oh oh voor me met een rammelaar en een bot in d'r haar
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie nu oh oh voor me met een rammelaar en een bot in d'r haar
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef Muis006 het volgende:
Arme Moniek
ZE TOONT ALLEEN MAAR INTERESSE!
Leave Moniek alone!!
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
dat is geen bloempotkapsel, dat is een bobje , schele !
Ik knipte mn broertje vroeger wel es mowgli kapsels jaquote:
Dan al?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:54 schreef Qwea het volgende:
ooh en hij moest dan per 1 Januari eventueel beginnen.
Als je 2600 hebt gehad, wil je niet terugvallen naar 18-1900; dat bedoelde ik er meer mee Gbquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik verdien dat salaris.![]()
![]()
Nou ja, ik krijg dat salaris. Ik verdien veel meer uiteraard![]()
Jajajajaquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je 2600 hebt gehad, wil je niet terugvallen naar 18-1900; dat bedoelde ik er meer mee Gb
Altijd handigquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:29 schreef Oognip het volgende:
Ik ben geloof ik naar alle pretparken in Nederland wel geweest
Ik heb zo praktijkles bloed prikken
Ja, het tweede kindje van klumsy heeft het helaas ook niet gered. Volgens mij word je dan echt verscheurd van binnen. En zo snel op elkaar ook met miss_jones en klumsy. Onbegrijpelijk dat dat soort dingen gebeuren. Kan daar best wel boos om worden, maar ja waarop en wat heb je eraan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, alweer een overleden Fok!kindje deze maand.
Gadver
Jup.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:24 schreef Troel het volgende:
Maar 1800 1900?? Fulltime basis? Dat meen je niet tochZelfs ik verdiende meer bij mijn laatste baan
Ik kan me niet half voorstellen wat ze nu door moeten maken, maar die helft die ik me wel kan voorstellen....echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het tweede kindje van klumsy heeft het helaas ook niet gered. Volgens mij word je dan echt verscheurd van binnen. En zo snel op elkaar ook met miss_jones en klumsy. Onbegrijpelijk dat dat soort dingen gebeuren. Kan daar best wel boos om worden, maar ja waarop en wat heb je eraan.
Nu ja, ik ben 29, heb enkel HAVO en een Propedeuse PABO en ik verdiende op fulltime basis X euro in de maand. Me dunkt dat iemand met een afgeronde opleiding dan meer hoort te krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat gaat niet lukken. Maar ietsje meer zou wel fijn zijnBen 23 en heb inderdaad nog geen diploma in de pocket (behalve VWO dan), dus ja.
Persoonlijk vind ik het dan helemaal niet slecht hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat gaat niet lukken. Maar ietsje meer zou wel fijn zijnBen 23 en heb inderdaad nog geen diploma in de pocket (behalve VWO dan), dus ja.
Oh ik ook niet hoor. Tenzij je mijn HAVO-diploma ook meeteltquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het dan helemaal niet slecht hoor
Ach, straks heb je je diploma, dus dan moeten ze je sowieso meer gaan betalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik welMaar ik heb een vertekend beeld, oudere collega's verdienen echt zo veel meer. Maar dat was vroegah zo geregeld met de oude CAO enzo. En daar plukken ze nu nog de vruchten van
![]()
Ik maak me ook niet druk, hoor! Maar ik houd niet echt heel veel over aan het einde van de maand. Ik spaar amperquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, straks heb je je diploma, dus dan moeten ze je sowieso meer gaan betalen.
En zolang je af en toe lekker uit eten kunt, een nieuwe tas kunt kopen en je vaste lasten betalen, dan zou ik me eerst niet zo druk maken![]()
Sparen kan later wel...
Hangt van je CAO af, ik ben wel direct een schaal hoger gegaan nadat ik m'n 2e diploma heb gehaald.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk, hoor! Maar ik houd niet echt heel veel over aan het einde van de maand. Ik spaar amperUit eten gaat van de gezamenlijke rekening, vakanties betaal ik 1/3, tas was nog een verjaardagscadeau
. Ik heb het goed, maar er mag wel wat bij de komende jaren!
Is dat trouwens zo, dat ze mijn salaris moeten verhogen als ik mijn diploma heb??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te druk maken over salaris als je jong bent: zodra je bent afgestudeerd komt dat allemaal goed. Nu ben je aan het investeren, gaat straks renderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat kan niet, want dan zit je onder het minimum. Dit was op basis van veertig uur, hèquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik verdien de helft van GB ongeveer![]()
Oh, ik werk 30 uur en krijg iets van 900quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan zit je onder het minimum. Dit was op basis van veertig uur, hè
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop zo dat ie aankomt, die magneet is ook een no show
Oh, netto jaquote:
True.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het maakt eiks ook niets uit, want je gaat toch leven naar je inkomen
Ean 41,2cmquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Troel het volgende:
Ruben werd geboren met 45 centimeter, dus die was kleiner dan de babyborn?
Hij kan toch ook gewoon eens nee zeggen of is hij de enige die het kan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
YW![]()
Volgend jaar gaan we gewoon de volle 3 weken vakantie weg hoor.![]()
Sinds we thuis zijn claimen zowel mijn vader als z'n eigen vader meneer I.met allerlei domme klusjes.
En daar wordt ie niet gezelliger van zeg maar
Dikke babyboksquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
De zoon van de beste vriendin van m'n moeder is 2,5 week eerder dan ik geboren met 36 cm.
Ik was 55, dus dat was best een verschil als ze samen met ons op pad gingen
Nee zeggen kan ie alleen tegen mij geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij kan toch ook gewoon eens nee zeggen of is hij de enige die het kan?
Ik kan me best voorstellen dat het niet prettig is als je niet thuis lekker vakantie kan houden. Een keer een klusje is het probleem niet lijkt me maar als het steeds gebeurd...
Ah klote is dat. Bij A. wordt er ook altijd maar vanuit gegaan 'dat hij dat wel even doet deze week'. Maakt hem ook niet blij, maar hij is er dan ook wat harder in geworden gelukkigquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
YW![]()
Volgend jaar gaan we gewoon de volle 3 weken vakantie weg hoor.![]()
Sinds we thuis zijn claimen zowel mijn vader als z'n eigen vader meneer I.met allerlei domme klusjes.
En daar wordt ie niet gezelliger van zeg maar
Ik ben ietsie ouder dan Samaraquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef senesta het volgende:
Meten ze tegenwoordig weer ook? Samara wilden ze niet meten destijds, slecht voor heupjes of zo?
We kwamen 's nachts om 00.15 weer thuis en om 10.00 de volgende ochtend hing z'n vader al aan de tel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah klote is dat. Bij A. wordt er ook altijd maar vanuit gegaan 'dat hij dat wel even doet deze week'. Maakt hem ook niet blij, maar hij is er dan ook wat harder in geworden gelukkig
Nou lekker danquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We kwamen 's nachts om 00.15 weer thuis en om 10.00 de volgende ochtend hing z'n vader al aan de tel.
Die had ook mijn vader ingeschakeld voor dat klusje, dus die hing even later ook al aan de tel. hoe laat meneer I. er zou zijn.
Als je me pissig wilt hebben...
Mooi gewichtquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze meten niet overal zoontje van een vriendin is 6wk later geboren en die hebben ze ook niet opgemeten bij het CB wel. En ze rekken ze niet helemaal uit.
Je was behoorlijk groot Ing en muis had een mooi gewicht
Ik was 48cm en 2540 (bij 38wk)
Ik zag ferrari de lengte van ean postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ietsie ouder dan Samara
Dan bellen ze wel aan, nog irritanterquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou lekker dan
Plug de telefoon eruit volgende keer
Wat moest er gedaan worden, dat ze drie man nodig hadden?
Oh mijn man had gewoon nee gezegd dan, zeker op zo'n manier en zonder overleg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We kwamen 's nachts om 00.15 weer thuis en om 10.00 de volgende ochtend hing z'n vader al aan de tel.
Die had ook mijn vader ingeschakeld voor dat klusje, dus die hing even later ook al aan de tel. hoe laat meneer I. er zou zijn.
Als je me pissig wilt hebben...
Moet ik es langskomen en er met de rollator overheen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan bellen ze wel aan, nog irritanter![]()
Schoonvadert had een nieuwe kachel van 250 kg en die moest in de bus van m'n vader naar huis gebracht worden.
Oh ja, en nou zitten wij opgescheept met dat onooglijke nephaardje wat m'n schoonouders eerst in huis hadden en meneer I. vindt em prachtig
Hoe laat ben je er?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ik es langskomen en er met de rollator overheen?
Ik kan heel lomp zijn
Ik heb alleen babyfoto's in de fotoboeken van m'n ouders of op diaquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaat goed bij jullie Ing lekker volgend jaar 3wk op vakantie gaan. Ik zal vast gaan boeken als ik jou was. En post eens een babyfoto als je wilt.
@muis nee ik vind het een mooi gewicht dan kun je nog iets hebben. ean was echt heel mager en dat ziet er ook niet uit. Ik zelf was volgens iedereen ook mager en met 9mnd zag ik eruit als een rollade
Ja, titaal belachelijk. Is net hetvminiumloon geloof ik. We zijn nu onderweg naar Amsterdamquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:24 schreef Troel het volgende:
Maar 1800 1900?? Fulltime basis? Dat meen je niet tochZelfs ik verdiende meer bij mijn laatste baan
33 met 11 jaar werkervaring, waarvan de laatste 2 in een leidinggevende (project manager) functie. En hij heeft klant contact ook gedaan dus die 1800 is echt belachelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:52 schreef Barbaaf het volgende:
1800-1900 voor MM is wel vet weinig, hij is toch 33 ofzo, met al wel wat jaren ervaring?
Dat GB en Tombo zo weinig krijgen spreekt vanzelf natuurlijk
Dat is inderdaad echt belachelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
33 met 11 jaar werkervaring, waarvan de laatste 2 in een leidinggevende (project manager) functie. En hij heeft klant contact ook gedaan dus die 1800 is echt belachelijk.
*Wink wink*quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
33 met 11 jaar werkervaring, waarvan de laatste 2 in een leidinggevende (project manager) functie. En hij heeft klant contact ook gedaan dus die 1800 is echt belachelijk.
Voor het eerst in haar leven blij met haar brede heupen.quote:
Boh!quote:Ik ben zelf ook onhandig, maar die kerel van mij dus niet.
Net belde z'n vader al waar ie bleef, dan gooit ie de telefoon naar mij "zeg maar dat ik onderweg ben".
En voor die secretaresse-taak betaalt ie me dus niet
Lichtjesroute! Leuk!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook niet zo handig maar moet wel altijd mijn moeder helpen met e-mail ed. Want mijn vader heeft er het geduld niet voor. En ik ook niet bij mijn moeder maar toch moet ik helpen.
En vrijdag ga ik de lichtjesroute fietsen hoop dat ik het volhou. Vorig jaar ben ik niet meegeweest en mijn conditie is nog niet zo goed
@cat ook een mooi gewicht hoor hoe zwaar van je broer(tje)?
Je ziet TS gewoon langzaam paars aanlopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:33 schreef senesta het volgende:
Neem/'steel' jij wel eens dingen op werk?
Ik moest lachen
Je zal toch ooit een naald in een echt iemand steken voordat je op patienten wordt losgelaten, hoop ik? Een naald in een pop steken kan ik ook, maar bepalen of ik wel of niet in een spier of ader zit lijkt me iets wat niet goed na te bootsen is zonder een levend slachtofferquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
Zo ik heb bloed prikken geleerdop een pop uiteraard.
@Troel ik hoef dus geen slachtoffers te zoeken, wij leren alles op poppen (helaas).
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je zal toch ooit een naald in een echt iemand steken voordat je op patienten wordt losgelaten, hoop ik? Een naald in een pop steken kan ik ook, maar bepalen of ik wel of niet in een spier of ader zit lijkt me iets wat niet goed na te bootsen is zonder een levend slachtoffer
De pop heeft een of ander rood goedje in zich wat er uit komt als je in de 'ader' prikt. We hebben wel bij elkaar een stuwband om gedaan en dan gevoeld in de elleboogplooi naar het verschil tussen een ader en een spier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je zal toch ooit een naald in een echt iemand steken voordat je op patienten wordt losgelaten, hoop ik? Een naald in een pop steken kan ik ook, maar bepalen of ik wel of niet in een spier of ader zit lijkt me iets wat niet goed na te bootsen is zonder een levend slachtoffer
Oh op mij mogen ze wel oefenen hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja daarom gaat dat bloedprikken altijd zo kut overal, mooi dat er bij mij nooit een beginnen mag prutsen
Echt die moet ik onthouden voor de FOK!awardsquote:
Dat. Opzouten met newbiesquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja daarom gaat dat bloedprikken altijd zo kut overal, mooi dat er bij mij nooit een beginnen mag prutsen
Ik weet wel dat je het echt meentquote:
Hoppa!quote:
Je mag wel een keer op mij oefenen hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
Zo ik heb bloed prikken geleerdop een pop uiteraard.
@Troel ik hoef dus geen slachtoffers te zoeken, wij leren alles op poppen (helaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |