Ik moest vet hard lachen om de TTquote:
Ik neem Senes ff meequote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik heb je mobiel al twee pm's gestuurd maar dat gaat niet goed geloof ikJa zeker hebben we hem en het werkt als een zonnetje, we zijn zo blij! De kinderen hebben hem ook weer helemaal herontdekt dus het is bonje wie erop kan Haha
Nou wel als ik voor zaterdag met een aantal mensen heb afgesprokenquote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maakt dat uit dan? Lekker aan de slag
Zo'n uurtje kan je dag anders nog aardig breken. Hoe laat is het Greys?quote:
We hadden om 10.30 uur afgesproken met het groepje en de cursus is van 11.15 tot 12.15. Maar voordat ik dan eens thuis ben is het 12.45 en voordat ik dan in Blijdorp ben is het zeker al 13.30 uur ofzo. Wel zonde, omdat we 's middags daar dan ook alweer weg gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo'n uurtje kan je dag anders nog aardig breken. Hoe laat is het Greys?
Ow, dat heb ik helemáál nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo moe nog van dat rare weekend, als ik nu ga liggen slaap ik binnen een minuut
Ik hoef gelukkig alleen maar te eten en TV te kijkenquote:En ik moet nog naar Noordwijkerhout voor een verjaardag
Zo, nu ben ik klaar met klagen hoor![]()
Tsjonge, nou. Pffttttquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb even gezocht wat er met Eli aan de hand was, gelukkig klink het niet zo vreselijk verontrustend. (maar toch hé, hartverzakking ja)
Het is echt maar zo gebeurd hè! Bij ons vloog laatst een aardappelzak in de fik (lag naast het gasfornuis). Mooi wel een gat in het aanrecht gebramdquote:Maar nu snap ik ook die TT![]()
Q , ik heb ook bijna iets in de fik gezet pasgeleden hoor, ik zette een pannetje op het vuur, boter er in, terwijl het smelt even het licht aan doen in de woonkamer, oeh snoezige kittens, camera, foto's, blauwe walm en pannetje waar de vlammen hoog omheen likken![]()
En ik altijd maar zeggen tegen Dunc; nooit weglopen bij pannen op het vuur
Nou, bijnaquote:
What else is newquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Geniale TT GB![]()
Qwea , wat ben je toch ook een kneus
Omdat die naast de pan bij./tegen het vuur aanlagquote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
TT is leuk
Q, hoe kwam die lap in de fik dan?
5 min is te langquote:Op maandag 19 september 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Q, je kunt ook geen half uurtje zonder toezicht he?![]()
Waarom hou je dr zelf niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, bijna
Ze blijft onder onze financiele vleugels, maar gaat wel elders wonen
TOMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Dat kan gebeurenquote:
Die sloffen alleen alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |