SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:35 schreef NotTheSame het volgende:
Kleurdoos wat is dat snel gegaan zeg!! Mooi!
Susie, ik heb (naar wat ze zeggen) ook helemaal geen 28-weken-buik, maar ben wel 12kg aangekomen.
We hebben uitgeteld, als ik zo doorga met aankomen, ben ik aan het einde van m'n zwangerschap 40% zwaarder als vantevoren...Doe eens een foto spammen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb altijd al aanleg gehad om zwaar te worden, moet er altijd wel opletten... dus tja, tijdens zwangerschap ben ik een beetje los gegaan zeg maar
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
3 weken bedrust werkt wel mee hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:32 schreef Susie het volgende:
Eh? Zat er nog zoveel aan zo in ene?? Wow zeg! Komt waarschijnlijk door de stress die je kraam je bezorgd hebt?![]()
Ik bedoelde dat het er alweer af is....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3 weken bedrust werkt wel mee hoor
zwelgje :p
Haha, volgens mij was het meer als grapje bedoeld dan als esthetisch verantwoord plaatje toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:58 schreef octopussy het volgende:
afgelopen zaterdag in het Dolfinarium (27 w.)
[ afbeelding ]
*kras*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
1 week na de aanslag stiekem een dag na de aanslag ook al
[ afbeelding ]
er is hoop dames
juhpquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:35 schreef Roosje84 het volgende:
NTS mijn verloskundige zei dat je juist met een laag BMI (en gezien jou gewicht zul je dat ook wel hebben) er rekening mee moet houden dat je meer aankomt dan de 'standaard' 12-15 kilo en ik dus niet raar moet opkijken als er 20 kg bij komt. Dan kom je inderdaad wel richting die 40% extra gewicht uit.
En na de bevalling doen we gewoon een KD'tje
Ja, ik voelde me daar gewoon thuis bij de walrussenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was het meer als grapje bedoeld dan als esthetisch verantwoord plaatje toch?
Nou, ik vind dat daar gewoon 2 zeekoeien én een prachtige vrouw liggen hoor!
OOoOoohquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:58 schreef octopussy het volgende:
afgelopen zaterdag in het Dolfinarium (27 w.)
[ afbeelding ]
Lompe opmerking...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef NotTheSame het volgende:
Ik kreeg gisteren op m'n werk nog de opmerking: 'Uh... 28 weken al? Ik dacht dat jij gewoon een buikje van jezelf had?'
Okee, verkeerde opmerking tegen een hormonster![]()
!
Ik groei eigenlijk ook meer in de breedte dan naar voren toe,
Haha, laat nou net BIJNA iedereen zeggen dat het een jongetje word! Tot nu toe nog maar 5 mensen (inclusief 2 kindjes van 3 en 5 jaar) die zeggen dat het een meissie word!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lompe opmerking...
Volgens de bakerpraatjes krijg je een meisje. Dus dan weet je dat alvast![]()
Wow KD, nog even en je buik is echt weer een gapend gat![]()
Fantastiswche foto Octo, heel erg mooi!
precies wat ik dacht !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:21 schreef flugeltje het volgende:
innepin mooi zwanger!! En ook al zo'n lekkere bos haar...
Whooeeeps, vergeten te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef Vlindur het volgende:
NTS, vandaag weer een nieuwe foto dus?![]()
Hier mijn buik weer. 34 weken!
[ afbeelding ]
Dit was toen ik nog niet zwanger wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Had je dat kleine buikje al of zie ik daar echt al een minibabybump?
Even img tagjes omheen zetten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:03 schreef Fee-nix het volgende:
Dank Asy en Flugeltje.
Ik snap trouwens niet waarom ik ineens alleen een link kan plaatsen, ipv een foto hier op de pagina. Ik doe toch niks anders dan voorheen en dan kwam er wel altijd keurig een foto.
Draaien moet je ook in Paint of Fotosoep al doen. Maar dat geeft niet. Wij draaien onze hoofden gewoonquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:32 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn 22 weken buikje(Ben nu alweer 24 weken maargoed
)
Enne moooooie foto DuBecky.
http://i1113.photobucket.com/albums/k512/Fee-nix/Fok/Fok.jpg
Nou ik laat m voor deze keer maar even als linkje staan, ik krijg m anders echt niet gedraaid...
Bij Photobucket kan het geloof ik ook nog als je em geupload hebt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Draaien moet je ook in Paint of Fotosoep al doen. Maar dat geeft niet. Wij draaien onze hoofden gewoon. Leuk hoor
. Op de link is ie wel gedraaid!
Door voor nummer 2 na deze?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef Nirak het volgende:
Ow kuukske, ik wil ook weer zo'n 16 weken buikje
nichtjes, zoals ik het lees:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Kyara het volgende:
Ik vind trouwens dat DuBecky en MissJones wel iets van elkaar weghebben. Zelfde type en zo. en allebei ook bloedmooi Niet toevallig familie van elkaar? Of zeg ik nu iets heel raars?
Kom Nirak, doe ook nog eens een foto!
Mooi Kuukske!![]()
Ik heb trouwens nog steeds een navel en dat verbaast me best. Blijkbaar is die oneindig of zo
ja, ik ben al jarenlang een verstokt lurker van al die mooie babybuikjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef miss-jones25 het volgende:Wat een mooie buik heb je toch nichie <3
Lief kyaraquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Kyara het volgende:
Ik vind trouwens dat DuBecky en MissJones wel iets van elkaar weghebben. Zelfde type en zo. en allebei ook bloedmooi Niet toevallig familie van elkaar? Of zeg ik nu iets heel raars?
[..]
nichtjes, zoals ik het lees:
[..]
Als t morgen weer licht is zal ik een ren kiekje schieten van mn tijgerprintbuik.quote:
Het was er ineensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:04 schreef Kyara het volgende:
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen Stormqueen.
Dat verklaard een boel MJ!
Geweldig Nirak!Je hebt inderdaad wel een flinke print zeg. Is dat geleidelijk gegaan?
Scherp hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen idee of m'n buik lager is gaan zitten eigenlijk.. maar echt makkelijk ademen zit er nog niet in (maar daar heb ik heel de zwangerschap als last van). Maar als meneer zich uitrekt ziet m'n buik er heel anders uit, dan kan ik net onder m'n borst z'n voetjes kietelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Moooie beginnende bolletjes ! En nirak je buik zakt of niet?
Dus het is ook zo?? Goed gezien van Kyara dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |