Dan zou Ik 23 weken zijn ipv de 31,5quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef Kyara het volgende:
Meten ze dat bij jou bij de vk niet op? Bij mij meten ze van schaambot naar bovenkant baarmoeder.
Ik neem aan dat je doelt op het "regeltje" dat je 4 weken op moet tellen bij het aantal cm? Want dat wordt hier namelijk nergens genoemd. Klopt hier trouwens ook niet hoor. Dan zou ik al bijna moeten bevallenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:26 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan zou Ik 23 weken zijn ipv de 31,5gaat dus niet op.. En bubba is een 1.5wk achter op groei en vruchtwater normaal.
+1quote:
Zit jij hier nou even te verkondigen dat ik dik ben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Asyniur het volgende:
evenstar, volgens mij had ik jou al ingehaald voordat ik zwanger was![]()
flugel, waar is jouw buik? Anders ben ik de enige die mijn gewicht in de strijd gooit hiero
Waar zie jij dat staan dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit jij hier nou even te verkondigen dat ik dik ben?
dat mag ze van mij niet. Dus nu ligt ze gewoon met d'r kop op mijn buik te kwijlen. En ze moet sowieso niks van vreemden of veranderingen hebben dus dat wordt nog wat.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Lieve kat kyara. Die van ons gingen er altijd met hun volle gewicht op liggen. Ze variëren van 5 kilo tot 6,7 kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |