Ik zou niet durven.quote:Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Sharr is er dus die zal de lapo wel hebben
Ook voor het eerst danquote:
Oprotten met je fipo.quote:
Het is wel patat.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kansloze discussie is kansloos
Aww arme meidquote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
Ik kan mezelf niet eens bij vaste users zetten :S
Kon ik wel, dus gefixed.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
Ik kan mezelf niet eens bij vaste users zetten :S
Ga je nu pagga slaan om het te vieren?quote:Op maandag 19 september 2011 16:24 schreef speedking het volgende:
WAHAHAHAH 4 BARKIE GEVANGEN VAN ME WERKlaat me blij doen boys
Ja, de pijpbeurt van OV was lekker.quote:
alleen als jij t voor me doetquote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nu pagga slaan om het te vieren?
Hihi je mag wel mee eten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn maag knort nu ontzettend hard ga weg.
DOEN!!quote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef sharr het volgende:
Ik twijfel of ik zes kilo Jellie Beans moet kopen.
De neppe.
Neequote:
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
Speedking, ga terug naar je eigen land.
Nederland voor de Nederlanders.
Hou Holland schoon van het bruine tuig.
ok.quote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
Speedking, ga terug naar je eigen land.
Nederland voor de Nederlanders.
Hou Holland schoon van het bruine tuig.
aan huppelmuts denkenquote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat doe je als je een pagga slaat?
Aan Romana denken!quote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Döner maar dan alleen die uit Purmerendquote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
Poll: Döner of spareribs?
• Spareribs!
• Döner!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Denken!quote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pagga slaan is masturberenquote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
eey bedankt manquote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik hou wel van coban, Oceanview en MarokkaanseKip.
Maar speedking is een relallochtoon...met z'n barkie's enzo...
Dat was nog niet duidelijkquote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik hou wel van coban, Oceanview en MarokkaanseKip.
Maar speedking is een relallochtoon...met z'n barkie's enzo...
Ghehequote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aah, ik dacht en tosti maken, ik vond de context al zo raar
Ja ook alleen maar omdat ik Holland in da Hood kijkquote:
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ook alleen maar omdat ik Holland in da Hood kijk
Ben jij een allochtoon dan?quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ragboer waar is je liefde voor mij?
Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
satésaus of pindasaus ?
-Kutsmiley verwijderd-
Ja... wat is daar mis mee?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
huppelmuts lijkt me eigenlijk een fucking chille mammie
Mij ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
Nee joh, helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
Wat een flutprijs is het toch ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ohoh Cherso genomineerd voor de gouden televisiering
Voor geen goud!quote:
Gebruik postal gold; ik kreeg $450!quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef speedking het volgende:
[..]
die doet pijn hea, oke ik pak je zoon af
Succes!quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef speedking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef speedking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gebruik postal gold; ik kreeg $450!
Vanzelfsprekend is er liefde voor jou....quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ragboer waar is je liefde voor mij?
ok.quote:Op maandag 19 september 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
Sharrook hoi, jammer dat je er niet meer vaak bent. Dit stemt me erg verdrietig. Huilend moet ik dan aan je denken. Waar is je liefde voor FOK! gebleven? Goede oude tijden met Cutting Crew en Lynyrd Skynyrd. En nu ben je weg... Nou, ja bijna altijd weg... Jankend in mijn bed voor het slapen gaan... Ik mis je sharr
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
Sharrook hoi, jammer dat je er niet meer vaak bent. Dit stemt me erg verdrietig. Huilend moet ik dan aan je denken. Waar is je liefde voor FOK! gebleven? Goede oude tijden met Cutting Crew en Lynyrd Skynyrd. En nu ben je weg... Nou, ja bijna altijd weg... Jankend in mijn bed voor het slapen gaan... Ik mis je sharr
![]()
In de meeste gevallen raad ik het af, maar jij bent een speciaal geval;quote:
Doorsparen voor rijbewijsquote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
zal ik toch maar een scooter of laptop kopen?of door sparen
Koop goud en zilver.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
zal ik toch maar een scooter of laptop kopen?of door sparen
Niet doen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In de meeste gevallen raad ik het af, maar jij bent een speciaal geval;
heb je wel eens zelfmoord overwogen?
Waarom vraag je dat aan hem ?quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In de meeste gevallen raad ik het af, maar jij bent een speciaal geval;
heb je wel eens zelfmoord overwogen?
kan maar volgens mij betaald me vader het wel voor me, moet t nog ff overleggen'quote:
en dan, heletijd naar kijkenquote:
Ik ben een geïnteresseerd persoon.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan hem ?
Elke dag dat jij niet online bent sterf ik een beetje...quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I just died in your arms tonight
Sure thang. Opbokken dus met je verkapte doodsverwensingen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben een irritant persoon.
Er staat gekookte rijst he schatquote:
Ik sterf iedere dag sowieso een beetje.quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Elke dag dat jij niet online bent sterf ik een beetje...
benje nu aan t haten op iedereen?quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sure thang. Opbokken dus met je verkapte doodsverwensingen.
vertel t zequote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tussen pindasaus en satesaus zit wel degelijk verschil.
Leg eens uit dan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tussen pindasaus en satesaus zit wel degelijk verschil.
Ik kom wel bij jou eten dan.quote:
Dat doet hij toch ook?quote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef speedking het volgende:
[..]
benje nu aan t haten op iedereen?
quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook?
Sorry dat ik je de waarheid heb verteld, maar omdat jij huilt om je zelf uitgelokte discussies betekent niet dat je zomaar kunt gaan rellen. DM dan als je ruzie met me wilt.
Waar heb jij het over, ooh wacht, ik vergat achter 'in de meeste gevallen raad ik dit niet aan maar jij bent speciaal;' andrelon shampoo te zetten, dom van me!quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sure thang. Opbokken dus met je verkapte doodsverwensingen.
Ja maar als er nou alleen rijst zou staan, zou de mogelijkheid gebakken rijst dan ook bestaan zodat er verwarring zou ontstaan en er daarom dus maar gekookte rijst is neergezet?quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat gekookte rijst he schat
Ojaquote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen co-op zombies afmaken.
Omdat jij aids bent.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zegt niemand hoi tegen mij
scherpquote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef LompeHork het volgende:
Satésaus is saus voor over saté heen, pindasaus is saus van pinda(kaa)s.
Satésaus is over het algemeen pittiger en hoeft geen pinda te bevatten.
En dan als je faalt blokkeer je hemquote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook?
Sorry dat ik je de waarheid heb verteld, maar omdat jij huilt om je zelf uitgelokte discussies betekent niet dat je zomaar kunt gaan rellen. DM dan als je ruzie met me wilt.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar als er nou alleen rijst zou staan, zou de mogelijkheid gebakken rijst dan ook bestaan zodat er verwarring zou ontstaan en er daarom dus maar gekookte rijst is neergezet?
k ga geen discussie met die kleintje aan.\quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan als je faalt blokkeer je hem!
Voor jou geldt hetzelfde. Oh nee, ik heb jou geblokkeerd omdat je nog lager bent dan dat. Je zult dus maar even zonder ruzie moeten doorleven.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan als je faalt blokkeer je hem!
dat word lastigquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. Oh nee, ik heb jou geblokkeerd omdat je nog lager bent dan dat. Je zult dus maar even zonder ruzie moeten doorleven.
ohquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:
Joehoe, kinders, stop eens. Ome Hork wordt hier verdrietig van
Niet huilen ;s;squote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:
Jouw DM's zal ik maar niet postenquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. Oh nee, ik heb jou geblokkeerd omdat je nog lager bent dan dat. Je zult dus maar even zonder ruzie moeten doorleven.
Ik denk dat je hem nu voor altijd emotioneel beschadigd hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad, de sfeer wordt er zo niet beter op.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:
Doe dat maar niet, voor je het weet trap je een raam doorquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Intronic het volgende:
Ga eens lekker naar de zandbak allemaal, kut kinderen.
Zoals ik al zei: Doe maar. Maar dat wilde je zelf niet.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw DM's zal ik maar niet posten!
Doe maar wel, dan krijg je FOK!vakantie.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw DM's zal ik maar niet posten!
Omdat ik geen ban wilquote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Doe maar. Maar dat wilde je zelf niet.
Verder ga ik hier niet meer op in.
quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Iedereen heeft fittie met Trollscience?
Ja, ik sta op springen dit datquote:
Neuh.quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Iedereen heeft fittie met Trollscience?
Goed idee, even van David Guetta naar Armin van Buuren dan maar.quote:
voor jou danquote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie nou niet ergens anders gaan bekvechten? Ergens waar wij er geen last van hebben?
Mobiel internet.quote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
Serieus, wat is ingebouwde 3G in een tablet dan precies? Dan moet je toch nog steeds maandkosten betalen? I don't get the point.
like beidequote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed idee, even van David Guetta naar Armin van Buuren dan maar.
Omdat je anders geen 3G hebt, dan kan je dus geen 3G ontvangen. Ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
Serieus, wat is ingebouwde 3G in een tablet dan precies? Dan moet je toch nog steeds maandkosten betalen? I don't get the point.
Dan moet je nog betalen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
TWP HOIquote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef TWP het volgende:
Zijn ze weer bezig?Grow up. Tering.
Hoi allemaal!
Ik zou bijvoorbeeld een touw en een stoel kunnen pakken, maarja, dat zal ook wel falen!quote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet doen
Er is altijd een uitweg!
TWP.quote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef TWP het volgende:
Zijn ze weer bezig?Grow up. Tering.
Hoi allemaal!
Ja hamstring eraf enzo. Niet zo prettig.quote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef speedking het volgende:
pff je speelde niet eens, nep hoor
Wut?quote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef speedking het volgende:
pff je speelde niet eens, nep hoor
Post eens een linkjequote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld een touw en een stoel kunnen pakken, maarja, dat zal ook wel falen!![]()
![]()
Ik luister nu trouwens Lei Qiang, een of andere traditionele Chinese artiest.
niet tegen jouquote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Post eens een linkje
Lol wut?quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
Met jullie ruzies
STERF ALLEN STERF!!!!!!!
HAHAHAHA!!!!!!!
THE RAGBOER WILL RISE AGAIN!!!!!!!!!!
BID VOOR ME.
EN PATJE,
BUK VOOR ME.
DAN ZULLEN JULLIE GEBEDEN WORDEN GEHOORD.
Een dongel is geloof ik gewoon een 3G ontvanger.quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Euwh, ik snap het al. Hmm.
En als je iets zonder 3G hebt kun je ook geen dongel ofzo erin douwen? Tablet.
Wat is daar vreemd aan, jij mag me echt niet hè?quote:
Mooi!quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het nog best oke zelfs
Ik heb niks tegen je, maar ik krijg nu toch beelden in mijn hoofd.quote:Op maandag 19 september 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan, jij mag me echt niet hè?
Bamibal.quote:Op maandag 19 september 2011 16:51 schreef ConscienceNL het volgende:
oh nog een goede vraag
bamibal of bamiebal
Meestal niet, is meer voor laptops. Ligt er beetje aan of je een aansluiting hebt, en het systeem ook ondersteuning heeft voor een dongle. Moet je eigenlijk bij je provider navragen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Euwh, ik snap het al. Hmm.
En als je iets zonder 3G hebt kun je ook geen dongel ofzo erin douwen? Tablet.
Ik wou dat net typen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon een tablet met wifi en je telefoon als router instellen. Winz.
idd mooi!quote:
Doe dan.quote:
Zekerquote:
Lijkt er af en toe op ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme 2 TR's .. is het hier een fucking kindercreche ofzo?
Doe ik ook altijd op school.quote:Op maandag 19 september 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon een tablet met wifi en je telefoon als router instellen. Winz.
Uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef smegmanus het volgende:
Is het hier een fucking kindercreche ofzo?
Kinderopvang eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef smegmanus het volgende:
MK.quote:
IK SLIEP Half 6 @#$%^&*(&^%$#@!#$%^&*(quote:Op maandag 19 september 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK.Moet je eens wat vroeger gaan slapen.
Daar pas ik voor, gewoon normaal posten misschien een optie?quote:
Ja en de juf is absent.quote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef smegmanus het volgende:
sanasoufi-postquote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK SLIEP Half 6 @#$%^&*(&^%$#@!#$%^&*(
Wow, ik wel 6 uur ofzo nog. Maar ik heb gerugbytquote:Op maandag 19 september 2011 16:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 uur geslapen ofzo.![]()
Waarom zo laat men.quote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Te veel moeite voor sommige blijkbaarquote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar pas ik voor, gewoon normaal posten misschien een optie?
SV.quote:
's Ochtends?quote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Intronic het volgende:
Te veel moeite voor sommige blijkbaar.
Helaas hebben sommige usertjes hier geen idee hoe dat moet.quote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een naam weet je.quote:
Die merken het vanzelf.quote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Helaas hebben sommige usertjes hier geen idee hoe dat moet.
sharr...quote:
quote:
Omdat niet moe en geen slaap, dan heeft het geen zin.quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Boterbartje het volgende:
HE MK toch, waarom zo weinig geslapen?
Ragboerrr.quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Ik heb je gemist![]()
Dankuquote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
SV is wel een baas vind ik , nu ga ik naar huis.
gr gr
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 17:02 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga weer negers. Kusjes voor jullie en een bukbeurt voor smegmanus.
Doeg
Hoe'st. Nog genoten van de Bercktquote:Op maandag 19 september 2011 17:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoi Ajacied en Intronic, en laters aan Ragboer
MK.quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef Rezania het volgende:
Poll: MK of coban?
• MK
• coban
• Ik kan niet kiezen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
School.quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
Wat hebbben jullie allemaal gedaan vandaag?
Hehequote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe'st. Nog genoten van de Bercktwat een pandaogen had dat ene wijf die in dat kluitje stond
quote:
Bawwwww, sympathiek dat je even wilt bukken voor me.quote:Op maandag 19 september 2011 17:02 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga weer negers. Kusjes voor jullie en een bukbeurt voor smegmanus.
Doeg
School. Even mn Engels Docent bijna laten huilen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
Wat hebbben jullie allemaal gedaan vandaag?
quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bawwwww, sympathiek dat je even wilt bukken voor me.
Dan kun je vanavond weer lekker makkelijk poepen hé?
Is je Engels zo slecht dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
School. Even mn Engels Docent bijna laten huilen.
Waarom die poll.quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef Rezania het volgende:
Poll: MK of coban?
• MK
• coban
• Ik kan niet kiezen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Smegmanus post.quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bawwwww, sympathiek dat je even wilt bukken voor me.
Dan kun je vanavond weer lekker makkelijk poepen hé?
Blegh. Ik zeg het je vast; ga veel herrie schoppen en doe leuke dingen want je gaat echt spijt krijgen dat je niet vaker een leraar hebt laten huilen of lessen hebt geskipt of je gameboy mee hebt genomen naar school.quote:
Geen slecht cijfer man. We waren beetje druk.quote:
Ik spijbel alleen van tijd tot tijd, voor de rest ben ik braaf.quote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Blegh. Ik zeg het je vast; ga veel herrie schoppen en doe leuke dingen want je gaat echt spijt krijgen dat je niet vaker een leraar hebt laten huilen of lessen hebt geskipt of je gameboy mee hebt genomen naar school.
Ik ben net klaar en ik baal ervan dat ik zoveel dingen niet hebt gedaan
Gameboy hoeft niet meer, gewoon pokemon op mobiel.quote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Blegh. Ik zeg het je vast; ga veel herrie schoppen en doe leuke dingen want je gaat echt spijt krijgen dat je niet vaker een leraar hebt laten huilen of lessen hebt geskipt of je gameboy mee hebt genomen naar school.
Ik ben net klaar en ik baal ervan dat ik zoveel dingen niet hebt gedaan
Een beetje druk hè?quote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen slecht cijfer man. We waren beetje druk.En als beloning mochten we eerder weg. Ze zei: ik accepteer dit niet ik ga met mevrouw wagenaar praten.
Dus jij hebt gestemd op 'Ik kan niet kiezen.quote:
zacht uitgedrukt ja. Maar vorig jaar hadden we ook van die drukke dagen. Dat was nog erger. De Fransdocent leek wel een cipierquote:
Op welke school zit jij dan? Eentje in Leiden toch?quote:Op maandag 19 september 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zacht uitgedrukt ja. Maar vorig jaar hadden we ook van die drukke dagen. Dat was nog erger. De Fransdocent leek wel een cipier![]()
Wassenaarquote:Op maandag 19 september 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op welke school zit jij dan? Eentje in Leiden toch?
Gameboy color vanwege het 'retro' effect, zonder backlight in de zon moeten houdenquote:Op maandag 19 september 2011 17:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gameboy hoeft niet meer, gewoon pokemon op mobiel.
Braverik!quote:Op maandag 19 september 2011 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik spijbel alleen van tijd tot tijd, voor de rest ben ik braaf.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wassenaar
En die fransdocent is na 1 jaar lesgeven op onze school weer weg![]()
Dit!quote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gooi wat muziek op je mobiel en ga lekker angrybirds etc spelen. Veel ontspannender dan naar die docenten luisteren.
Gewoon laptop en internet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gooi wat muziek op je mobiel en ga lekker angrybirds etc spelen. Veel ontspannender dan naar die docenten luisteren.
Dat vind ik een beetje asociaal voor de persoon die naast mij zit.quote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Geschiedenis docent heeft echt iets niet goed. Op een gegeven moment komen we met vergelijkbare dingen uit het verleden uit bij chocola en tandenborstelsquote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Dat is eigenlijk wel erg.
Ik heb gelukkig alleen maar aardige en goede leraren, behalve Abbes dan, dus ik ga ze niet wegpesten.
Abbes.![]()
Ik heb ook eentje naast me die een koptelefoon opheeft. Ik heb wel oortjesquote:Op maandag 19 september 2011 17:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje asociaal voor de persoon die naast mij zit.
Abbes heeft hetzelfde probleem, hij dwaalt af.quote:Op maandag 19 september 2011 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Geschiedenis docent heeft echt iets niet goed. Op een gegeven moment komen we met vergelijkbare dingen uit het verleden uit bij chocola en tandenborstels
en toen zei ze: als er bij het so geen onvoldoendes worden gehaald deel ik chocola uit. zo niet dan deel ik later in het jaar nog wel chocola uit. Dat mens is getikt maar wel chillquote:Op maandag 19 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Abbes heeft hetzelfde probleem, hij dwaalt af.
Laptop op middelbare school? wat heb jij dan voor pauperschool?quote:
Ik heb zo vroeg nog helemaal geen trek. Alleen vroeger altijd vroeg eten als ik moest trainen.quote:
Ja ik heb best wel trek en we hebben nog wat magnetronmaaltijden, dus vandaarquote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb zo vroeg nog helemaal geen trek. Alleen vroeger altijd vroeg eten als ik moest trainen.
Dit ja.quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb zo vroeg nog helemaal geen trek. Alleen vroeger altijd vroeg eten als ik moest trainen.
Op voetbal gezeten?quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef TWP het volgende:
[..]
ik eet altijd rond 5 a 5:30quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik heb best wel trek en we hebben nog wat magnetronmaaltijden, dus vandaar
Maar meestal eet ik zo rond 18:30 - 19:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |