Ik zou niet durven.quote:Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Sharr is er dus die zal de lapo wel hebben
Ook voor het eerst danquote:
Oprotten met je fipo.quote:
Het is wel patat.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kansloze discussie is kansloos
Aww arme meidquote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
Ik kan mezelf niet eens bij vaste users zetten :S
Kon ik wel, dus gefixed.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
Ik kan mezelf niet eens bij vaste users zetten :S
Ga je nu pagga slaan om het te vieren?quote:Op maandag 19 september 2011 16:24 schreef speedking het volgende:
WAHAHAHAH 4 BARKIE GEVANGEN VAN ME WERKlaat me blij doen boys
Ja, de pijpbeurt van OV was lekker.quote:
alleen als jij t voor me doetquote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nu pagga slaan om het te vieren?
Hihi je mag wel mee eten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn maag knort nu ontzettend hard ga weg.
DOEN!!quote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef sharr het volgende:
Ik twijfel of ik zes kilo Jellie Beans moet kopen.
De neppe.
Neequote:
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
Speedking, ga terug naar je eigen land.
Nederland voor de Nederlanders.
Hou Holland schoon van het bruine tuig.
ok.quote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
Speedking, ga terug naar je eigen land.
Nederland voor de Nederlanders.
Hou Holland schoon van het bruine tuig.
aan huppelmuts denkenquote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat doe je als je een pagga slaat?
Aan Romana denken!quote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Döner maar dan alleen die uit Purmerendquote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
Poll: Döner of spareribs?
• Spareribs!
• Döner!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Denken!quote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pagga slaan is masturberenquote:Op maandag 19 september 2011 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
eey bedankt manquote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik hou wel van coban, Oceanview en MarokkaanseKip.
Maar speedking is een relallochtoon...met z'n barkie's enzo...
Dat was nog niet duidelijkquote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik hou wel van coban, Oceanview en MarokkaanseKip.
Maar speedking is een relallochtoon...met z'n barkie's enzo...
Ghehequote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aah, ik dacht en tosti maken, ik vond de context al zo raar
Ja ook alleen maar omdat ik Holland in da Hood kijkquote:
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ook alleen maar omdat ik Holland in da Hood kijk
Ben jij een allochtoon dan?quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ragboer waar is je liefde voor mij?
Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
satésaus of pindasaus ?
-Kutsmiley verwijderd-
Ja... wat is daar mis mee?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
huppelmuts lijkt me eigenlijk een fucking chille mammie
Mij ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
Nee joh, helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef speedking het volgende:
Wat een flutprijs is het toch ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ohoh Cherso genomineerd voor de gouden televisiering
Voor geen goud!quote:
Gebruik postal gold; ik kreeg $450!quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef speedking het volgende:
[..]
die doet pijn hea, oke ik pak je zoon af
Succes!quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef speedking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef speedking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gebruik postal gold; ik kreeg $450!
Vanzelfsprekend is er liefde voor jou....quote:Op maandag 19 september 2011 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ragboer waar is je liefde voor mij?
ok.quote:Op maandag 19 september 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
Sharrook hoi, jammer dat je er niet meer vaak bent. Dit stemt me erg verdrietig. Huilend moet ik dan aan je denken. Waar is je liefde voor FOK! gebleven? Goede oude tijden met Cutting Crew en Lynyrd Skynyrd. En nu ben je weg... Nou, ja bijna altijd weg... Jankend in mijn bed voor het slapen gaan... Ik mis je sharr
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
Sharrook hoi, jammer dat je er niet meer vaak bent. Dit stemt me erg verdrietig. Huilend moet ik dan aan je denken. Waar is je liefde voor FOK! gebleven? Goede oude tijden met Cutting Crew en Lynyrd Skynyrd. En nu ben je weg... Nou, ja bijna altijd weg... Jankend in mijn bed voor het slapen gaan... Ik mis je sharr
![]()
In de meeste gevallen raad ik het af, maar jij bent een speciaal geval;quote:
Doorsparen voor rijbewijsquote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
zal ik toch maar een scooter of laptop kopen?of door sparen
Koop goud en zilver.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
zal ik toch maar een scooter of laptop kopen?of door sparen
Niet doen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In de meeste gevallen raad ik het af, maar jij bent een speciaal geval;
heb je wel eens zelfmoord overwogen?
Waarom vraag je dat aan hem ?quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In de meeste gevallen raad ik het af, maar jij bent een speciaal geval;
heb je wel eens zelfmoord overwogen?
kan maar volgens mij betaald me vader het wel voor me, moet t nog ff overleggen'quote:
en dan, heletijd naar kijkenquote:
Ik ben een geïnteresseerd persoon.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan hem ?
Elke dag dat jij niet online bent sterf ik een beetje...quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I just died in your arms tonight
Sure thang. Opbokken dus met je verkapte doodsverwensingen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben een irritant persoon.
Er staat gekookte rijst he schatquote:
Ik sterf iedere dag sowieso een beetje.quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Elke dag dat jij niet online bent sterf ik een beetje...
benje nu aan t haten op iedereen?quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sure thang. Opbokken dus met je verkapte doodsverwensingen.
vertel t zequote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tussen pindasaus en satesaus zit wel degelijk verschil.
Leg eens uit dan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tussen pindasaus en satesaus zit wel degelijk verschil.
Ik kom wel bij jou eten dan.quote:
Dat doet hij toch ook?quote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef speedking het volgende:
[..]
benje nu aan t haten op iedereen?
quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook?
Sorry dat ik je de waarheid heb verteld, maar omdat jij huilt om je zelf uitgelokte discussies betekent niet dat je zomaar kunt gaan rellen. DM dan als je ruzie met me wilt.
Waar heb jij het over, ooh wacht, ik vergat achter 'in de meeste gevallen raad ik dit niet aan maar jij bent speciaal;' andrelon shampoo te zetten, dom van me!quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sure thang. Opbokken dus met je verkapte doodsverwensingen.
Ja maar als er nou alleen rijst zou staan, zou de mogelijkheid gebakken rijst dan ook bestaan zodat er verwarring zou ontstaan en er daarom dus maar gekookte rijst is neergezet?quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat gekookte rijst he schat
Ojaquote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen co-op zombies afmaken.
Omdat jij aids bent.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zegt niemand hoi tegen mij
scherpquote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef LompeHork het volgende:
Satésaus is saus voor over saté heen, pindasaus is saus van pinda(kaa)s.
Satésaus is over het algemeen pittiger en hoeft geen pinda te bevatten.
En dan als je faalt blokkeer je hemquote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook?
Sorry dat ik je de waarheid heb verteld, maar omdat jij huilt om je zelf uitgelokte discussies betekent niet dat je zomaar kunt gaan rellen. DM dan als je ruzie met me wilt.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar als er nou alleen rijst zou staan, zou de mogelijkheid gebakken rijst dan ook bestaan zodat er verwarring zou ontstaan en er daarom dus maar gekookte rijst is neergezet?
k ga geen discussie met die kleintje aan.\quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan als je faalt blokkeer je hem!
Voor jou geldt hetzelfde. Oh nee, ik heb jou geblokkeerd omdat je nog lager bent dan dat. Je zult dus maar even zonder ruzie moeten doorleven.quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan als je faalt blokkeer je hem!
dat word lastigquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. Oh nee, ik heb jou geblokkeerd omdat je nog lager bent dan dat. Je zult dus maar even zonder ruzie moeten doorleven.
ohquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:
Joehoe, kinders, stop eens. Ome Hork wordt hier verdrietig van
Niet huilen ;s;squote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:
Jouw DM's zal ik maar niet postenquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. Oh nee, ik heb jou geblokkeerd omdat je nog lager bent dan dat. Je zult dus maar even zonder ruzie moeten doorleven.
Ik denk dat je hem nu voor altijd emotioneel beschadigd hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad, de sfeer wordt er zo niet beter op.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef LompeHork het volgende:
Doe dat maar niet, voor je het weet trap je een raam doorquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Intronic het volgende:
Ga eens lekker naar de zandbak allemaal, kut kinderen.
Zoals ik al zei: Doe maar. Maar dat wilde je zelf niet.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw DM's zal ik maar niet posten!
Doe maar wel, dan krijg je FOK!vakantie.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw DM's zal ik maar niet posten!
Omdat ik geen ban wilquote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Doe maar. Maar dat wilde je zelf niet.
Verder ga ik hier niet meer op in.
quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Iedereen heeft fittie met Trollscience?
Ja, ik sta op springen dit datquote:
Neuh.quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
Iedereen heeft fittie met Trollscience?
Goed idee, even van David Guetta naar Armin van Buuren dan maar.quote:
voor jou danquote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie nou niet ergens anders gaan bekvechten? Ergens waar wij er geen last van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |