Ja, *(#*(*@*(, ga maar terug hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, ik had het bijna gekocht voor 1.50 per zakje, toen bedacht ik mij dat het bij een andere winkel 1.20 was dus heb ik het weer terug gelegd om de volgende dag dat daar te kopen...
Kut... sorry!
Alsof je nooit bent weggeweest.quote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit echt al heel lang te SOG-gen hier
Als je geen bonuskaart hebt, kan de kassamiep een code aanslaan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Naamtopic
Door de groenteaanbieding van AH heb ik verdorie mijn eigenwijsheid opzij gezet en heb ik een bonuskaart
Maar de bloemkool, sperziebonen, tomaten, appels en druiven maken het nog iets goed.
En je hoeft tegenwoordig je adresgegevens enzo niet meer af te geven. Je krijgt gewoon een kaart.quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je geen bonuskaart hebt, kan de kassamiep een code aanslaan.
Groenten met 3 boterhammen ook ok? Groentenquote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef V1z0R het volgende:
Zo slecht is het lijstje toch nietVind 'm best netjes zelfs...
Gewoon die 3 boterhammen met smeerkaas doen trouwens! Nog veel meer groente en dan maar 1 boterham is wel te weinig.
Vooral die laatstequote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik raak trouwens een beetje war van de dinersuggesties van mijn collega:
• Couscoussla (couscous met sla of gewoon couscoussalade?)
• Nasitaart (sorry?)
• Champignonsoep in bladerdeeg (ik hoop dat ze ragout bedoeld)
• Shoarma spaghetti (als in een bord spaghetti + saus + broodjes shoarma erbij.)
Het lijkt me zo'n.. euh.. smaakexplosie.
Klinkt lekker experimenteel!quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik raak trouwens een beetje war van de dinersuggesties van mijn collega:
• Couscoussla (couscous met sla of gewoon couscoussalade?)
• Nasitaart (sorry?)
• Champignonsoep in bladerdeeg (ik hoop dat ze ragout bedoeld)
• Shoarma spaghetti (als in een bord spaghetti + saus + broodjes shoarma erbij.)
Het lijkt me zo'n.. euh.. smaakexplosie.
Why, thank you, kind Miss Mouse!quote:Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij zou een drol nog aantrekkelijk kunnen verwoorden.
Hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Why, thank you, kind Miss Mouse!![]()
Which reminds me - ik was mega-opgeblazen vanochtend dus vriendje gaf me een laxeerpilletje. Na een paar uur nog niks, en toen dacht ik bij mezelf: "Nou lekker dan, daar heb je dus ook geen drol aan" En toen: "geen drol
![]()
" Ik had best lol met mezelf
![]()
![]()
quote:
SPOILER: Lichtelijk TMI voor sommigen :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik zou niet eens weten wat je daar precies mee kuntquote:Op maandag 19 september 2011 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kom eens per kwartaal bij de AH voor de Perla koffie. Voor de rest... neah. Ik ben volgens mij ook een van de laatsten op aarde zonder een Airmiles-kaart.
Ja ik was ook not amusedquote:Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
10 uur!
Damn. Dat wordt vanavond geen TV kijken
Mijn opa heet Miles, en bij de kassa vragen ze wel eens "wilt u Air Miles?" en dan zegt ie "How did you know my name?!"quote:Op maandag 19 september 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wat je daar precies mee kunt. Nooit in verdiept
quote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn opa heet Miles, en bij de kassa vragen ze wel eens "wilt u Air Miles?" en dan zegt ie "How did you know my name?!"![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef loveli het volgende:
*box boven hoofd dichtvouwt en -tapet*
En dat moet een dieet recept voorstellen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anosmie! Dit recept moet je gewoon proberen!![]()
http://www.groeiendkookboek.nl/recepten/shoarma-spaghetti.html
Misschien is het ook wel wat voor je collega! Shoarma, spaghetti en champignonsoep uit blik!
Dit is waarschijnlijk het recept van je collega: http://www.smulweb.nl/rec(...)erecht-slank-gerecht
Wat een genot moet het zijn om daar aan te kunnen schuiven zeg.
En wij moeten gewoon wat meer out of the box denken!
Vergeet de curry niet.quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Ik geloof dat ik het alleen maar voor zou zetten aan mensen die altijd gelijk beginnen met alles door elkaar te roeren, peper en zout er overheen gooien en het liefste overal appelmoes doorheen roeren.
Of Maggi. Mijn vader gooit maggi op alles.quote:
Ho wacht.quote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef loveli het volgende:
Maggi - curry.
Beatles - Bieber.
Tijden veranderen.
Hjawel. Want:quote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ho wacht.
Curry staat niét tot maggi als bieber tot beatles staat
Uh.. foto?quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik maak uiensoep voor ziek vriendje die nu op de bank ligt te slapen in de schattigste houding EVER... heb nog nooit uiensoep gemaakt maar volgens mij wordt ie wel goed (ik lust t niet, ik eet een tartaartje met groente en piepers...)
morgen weer werken, zie er een beetje tegenopmaar t is vast weer leuk als ik er weer ben.
Me toooooquote:
Top!quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Amsel het volgende:
Na een werkdag van 12 uur (wat best meevalt, vrijdag was het 14 uur) stond ik net zoooo te twijfelen tussen biefstuk en pizza. Maar het is biefstuk geworden! Met bloemkool! En oké, instant-kaassaus, maar ik ben best trots
Die diepvriesgroentes doen 't 'm, zo heb ik altijd was gezonds in huis dat net zo snel klaar is als pizza
quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef Amsel het volgende:
[..]
En juichende smilies maken m'n humeur nog beter
quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Amsel het volgende:
Die diepvriesgroentes doen 't 'm, zo heb ik altijd was gezonds in huis dat net zo snel klaar is als pizza
Zou voor jou ook wel wat zijn :pquote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And how's that working for ya?
Whehe, net als sommige kleuters met een verfbord met alle kleurtjes erop!quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Ik geloof dat ik het alleen maar voor zou zetten aan mensen die altijd gelijk beginnen met alles door elkaar te roeren, peper en zout er overheen gooien en het liefste overal appelmoes doorheen roeren.
Meestal wel ja. Tenzij je per ongeluk in het snackschap in de supermarkt belandt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef Amsel het volgende:
Nou ik vind het echt een uitkomst. En diepvries is tegenwoordig toch ook gewoon gezond?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Tenzij je per ongeluk in het snackschap in de supermarkt belandt.
Enfin, ik heb gister een shitload groenten op. En gezeldschap geregeld voor vanavond.
Als je ze zelf maakt wel. Kant-en-klaarshakes om af te vallen bevatten denk ik altijd zoetstof (maar dat kan ook iets anders zijn dan aspartaam).quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, shakes wil ik ook, maar wel zonder aspartaam. Bestaan die wel?
Ik heb deze, en die bevat geen aspartaamquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, shakes wil ik ook, maar wel zonder aspartaam. Bestaan die wel?
Soms moet je prioriteiten stellen, zoals ik gisteravond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik zo laat naar bed ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |