FOK!forum / Gaming / Deus Ex: Human Revolution #3 - Vermoeiend, zo'n takedown!
Bartmaandag 19 september 2011 @ 14:13
Screenshots
84kbf.jpg
6dmut.jpg
9x7jv.jpg
35k4s.jpg
2hw7i.jpg
4iky0.jpg
50m4e.jpg
1vkp3.jpg
7j8fo.jpg
Ceased2Bemaandag 19 september 2011 @ 14:15
Grappig, heb het idee dat het er op de screenshots beter uitziet dan bij mij thuis op 1920x1080 met alles op high in DX11 :')
robuust89maandag 19 september 2011 @ 14:19
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig, heb het idee dat het er op de screenshots beter uitziet dan bij mij thuis op 1920x1080 met alles op high in DX11 :')
Iets met pre-rendered?
ems.maandag 19 september 2011 @ 14:21
4e screenshot is ook leugenachtig :')
Ceased2Bemaandag 19 september 2011 @ 14:28
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 14:19 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Iets met pre-rendered?
:P

klopt, maar dan nog... vooral in de cutscenes is het verschrikkelijk... dat is 1 pixelbrij :'(
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 14:43
Overcompressie terwijl je vlekkeloos full HD kunt hebben :')
Ceased2Bemaandag 19 september 2011 @ 14:56
Precies, maar ondanks alle tekortkomingen wel meteen met een tweede playthrough begonnen :)

btw, volgens mij mis ik wat omdat ik met een trackball game... maar hoe zoom ik met de sniper rifle? :')
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 15:05
Ironsights ;) even je config doornemen, ik kwam er ook pas laat achter....
Ceased2Bemaandag 19 september 2011 @ 15:21
Okay thanks, straks thuis eens kijken.

Btw -> http://geek.pikimal.com/2(...)rhauls-the-graphics/
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 16:12
Opfleurmods O+

Al vind ik dehr echt niet slecht ogen. Zoals mijn broertje ooit al zei: als je speelt zie je helemaal niet hoe mooi het eigenlijk is. En dat betrof "slechts" bc2.
Ceased2Bemaandag 19 september 2011 @ 16:23
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten :)
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 16:44
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten :)
En toch is het anders ;)
Augustus_Thijsmaandag 19 september 2011 @ 17:11
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten :)
Vergeleken met BC2 is deus ex inderdaad hartstikke traag. Maar het is natuurlijk ook een ander soort game.
Als ik in BC even van de omgeving ga genieten, ben ik binnen no-time aan puin gesniped.
Hier kan ik rustig een halfuurtje door een computerhal lopen en rondkijken.

Wat dan overigens ook meteen wel weer jammer is, de meeste dingen die je ontdekt, moet je eigenlijk ook ontdekken.
Op een enkele mail van een bange medewerker of een nigeriaanse marketeer na, bevat ieder mailtje wel een code oid.
Je denkt lekker buiten de quests bezig te zijn, maar uiteindelijk blijkt de kamer die je nu weer opengebroken hebt, gewoon bij quest nummer zoveel te horen.
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 18:08
Vanavond weer, ik gok dat ik net gesaved heb voor de eerste boss. Rocketlauncher op zak, concussion en EMP grenades, daarnaast nog een sniper.

Maar als ik dan lees dat ik achter een muur kan blijven wachten :')
#ANONIEMmaandag 19 september 2011 @ 18:11
Volgens mij kan dat niet hoor, tenzij je dood wil.
Ceased2Bemaandag 19 september 2011 @ 18:22
Mwah, je moet maar net mazzel hebben... heb idd een play gezien van iemand die gewoon achter een muur wachtte en dat de granaten die de boss gooide terugketsen onder z'n eigen voeten :')

Bij de 3e boss ben ik direct na de cutscene achter een schot gaan zitten en heb ik hem met 6 headshots om het leven gebracht omdat hij niet van z'n plek af kwam :D
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 18:36
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Smoofiemaandag 19 september 2011 @ 18:42
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
She looks like a piece of crap.
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 18:43
My kind of crap


Oh, wait...
The_Substitutemaandag 19 september 2011 @ 18:44
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Mooie vormen doen het in dit geval :{w voor mij niet echt.

Geef mij Malik maar... O+
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 18:45
Malik is ook een schatje idd.
ems.maandag 19 september 2011 @ 18:45
Is dat die enige baas waarbij ik meer moest doen dan wat raketjes die kant opschieten om te winnen?

Wat mij betreft hadden ze trouwens wel wat meer emotie en verhaal mee kunnen geven aan die eindbazen. Dat had wellicht een beetje gecompenseerd.
Smoofiemaandag 19 september 2011 @ 18:46
Die Bosses zijn underpowered als je pre-order wapens hebt. Grenade launcher ..gwn achter elkaar 5x schieten en dood is de boss.
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 18:47
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef ems. het volgende:
Is dat die enige baas waarbij ik meer moest doen dan wat raketjes die kant opschieten om te winnen?

Wat mij betreft hadden ze trouwens wel wat meer emotie en verhaal mee kunnen geven aan die eindbazen. Dat had wellicht een beetje gecompenseerd.
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?
Smoofiemaandag 19 september 2011 @ 18:47
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?
Betere loot :{
Skull-splittermaandag 19 september 2011 @ 18:48
Ik ben er nog niet voorbij, maar ik hou niet van die gedwongen omslagen in games die je volledige vrijheid beloven.
robuust89maandag 19 september 2011 @ 20:40
SPOILER
ook zo wat; op een gegeven moment moet je sandoval overtuigen dat hij zichzelf niet om zeep helpt. Ik dacht, fuck dat, en kies steeds voor though love. Maar nee, nog steeds silver tongue :')
Bartmaandag 19 september 2011 @ 20:42
Oh ja ik kill altijd gewoon alles, ben benieuwd of dat nog gevolgen heeft :'). Zoals in de eerste stad dat je
SPOILER
in zo'n politiebureau naar de kelder moet om zo'n headchip van die dooie augmented gast te jatten, ik heb het halve politiebureau uitgemoord :').
#ANONIEMmaandag 19 september 2011 @ 20:43
Wat zijn eigenlijk de gevolgen in het begin...

SPOILER
als je lang wacht voor je op de helikopter stapt?
The_Substitutemaandag 19 september 2011 @ 20:48
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn eigenlijk de gevolgen in het begin...

SPOILER
als je lang wacht voor je op de helikopter stapt?
SPOILER
Als je gelijk instapt, dan leven de gegijzelden nog. Als je te lang wacht, krijg je op een gegeven moment Sarif die je oproept en zegt dat de situatie veranderd is. Wat betekent dat de hostages dood zijn.

Je hebt dan ook aardig wat swat-leden op die lokatie, die laten blijken dat ze het niet op prijs stelden dat ze op jou moesten wachten.

Maar als je gelijk instapt, krijg je ook een beloning van de man van Josie Thorpe. Die 1 van de gegijzelden was.
#ANONIEMmaandag 19 september 2011 @ 20:55
SPOILER
Die 'beloning' kreeg ik, maar ik heb de handelaar waar hij het over had nooit gevonden :').
The_Substitutemaandag 19 september 2011 @ 20:59
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef Sloggi het volgende:
SPOILER
Die 'beloning' kreeg ik, maar ik heb de handelaar waar hij het over had nooit gevonden :').
Het steegje inlopen achter die wapenhandelaar (benzinestation). De hoek om, en volgens mij bij de 2e brandtrap die je ziet omhoog, op de derde verdieping.

onder voorbehoud, kan er naast zitten.
#ANONIEMmaandag 19 september 2011 @ 21:01
Dat is trouwens ook belachelijk. Al die gebouwen waar je alleen in kan komen door de brandtrap te gebruiken :').

Heeft die gast leuk spul te koop?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2011 21:02:06 ]
The_Substitutemaandag 19 september 2011 @ 21:05
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef Sloggi het volgende:
Dat is trouwens ook belachelijk. Al die gebouwen waar je alleen in kan komen door de brandtrap te gebruiken :').

Heeft die gast leuk spul te koop?
Behalve wapens, ook een aantal upgrades dacht ik. Zeker in het begin interessant.
Scarface2004dinsdag 20 september 2011 @ 00:14
Damn, Foxiest of the Hounds achievement misgelopen, geen zin om weer opnieuw te spelen.
Maar wat een mooie ervaring, toffe game!
OMGdinsdag 20 september 2011 @ 14:38
Afgelopen weekend Deus Ex opgepikt, want de tijdelijke price-drop beviel me wel. Tot nu een best toffe game. De achievements voor niemand doden en geen alarm af laten gaan heb ik geloof ik al verpest, maar wellicht probeer ik die in de toekomst ooit eens te halen.
Smoofiedinsdag 20 september 2011 @ 14:44
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef OMG het volgende:
Afgelopen weekend Deus Ex opgepikt, want de tijdelijke price-drop beviel me wel. Tot nu een best toffe game. De achievements voor niemand doden en geen alarm af laten gaan heb ik geloof ik al verpest, maar wellicht probeer ik die in de toekomst ooit eens te halen.
Edit
speknekdinsdag 20 september 2011 @ 14:45
Ik zou me niet te sappel maken om die achievement. Het tofste moment van de game was totnutoe toen ik ergens aan het einde van het eerste echte level heel lang aan het sneaken was, toen ik bijna bij de deur was deed ik een takedown en werd ik gesnapt, waarna de shit aan was. Ik ren keihard richting de deur terwijl er aan alle kanten op me geschoten wordt, breek er door heen, spring over een blokkade en schiet twee guards in close range neer met m'n shotgun, gooi een granaat naar achteren om de achtervolgers af te leiden en sprint de trap op naar een nieuw gedeelte (en een reset van de danger, niet geloofwaardig wel leuk).

Als je dan bedenkt dat je had moeten stoppen en een oude savegame moest laden voor die achievement, was de game toch een stuk minder leuk geweest.
OMGdinsdag 20 september 2011 @ 15:44
Ik ben nogal een completionist, dus als ik er enigszins zeker van ben dat ik hem kan halen en daarmee alle achievements kan halen, dan probeer ik het ook wel. :P. Dit zou zomaar een game kunnen zijn waar ik de volledige gamerscore ga proberen te halen, als ik er nog zin in heb uiteraard.
Skull-splitterwoensdag 21 september 2011 @ 00:26
Ik probeer het maximale uit de levels te halen, niet zozeer de achievements. Achievements is echt een uitvinding voor e-penissen.
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 08:48
Ik heb een silence op mijn pistol :D.
Splinter Cell-style FTW *O*.
OMGwoensdag 21 september 2011 @ 14:34
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik probeer het maximale uit de levels te halen, niet zozeer de achievements. Achievements is echt een uitvinding voor e-penissen.
Wellicht, voor mij voegen achievements extra gameplay/replay value toe. Extra motivatie om een game nog een keer te spelen of bepaalde dingen wel/niet doen (iedereen gewoon neerschieten of alleen je tranquilizer/stun gun gebruiken, bijvoorbeeld) en dergelijke.

Gisteravond bij de eerste boss fight aangekomen, geloof ik. Ik snapte er echter niks van. Tot nu toe heb ik alles met alleen m'n tranquilizer gedaan, geen idee hoe ik deze knakker versla. Vanavond nog maar eens proberen (GoW3 komt vandaag binnen, dus misschien ook niet).
SpankmasterCwoensdag 21 september 2011 @ 14:40
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:48 schreef Bart het volgende:
Ik heb een silence op mijn pistol :D.
Splinter Cell-style FTW *O*.
Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at!
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 14:45
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at!
Dat kost energy :'). En die heb ik nooit want ik kijk door muren :7.
SpankmasterCwoensdag 21 september 2011 @ 14:57
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat kost energy :'). En die heb ik nooit want ik kijk door muren :7.
Muren kijk je niet door, daar ram je door! :N
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 14:59
quote:
13s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Muren kijk je niet door, daar ram je door! :N
Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan he :'). Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer *O*.
SpankmasterCwoensdag 21 september 2011 @ 15:01
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan he :'). Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer *O*.
:D beetje geluk hebben, en anders heb ik wat energy verspild maar wel weer die vette animatie gescoord!
The_Substitutewoensdag 21 september 2011 @ 15:02
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bart het volgende:
Als het nodig is om door een muur heen te gaan, dan pleur ik wel een explosive neer *O*.
Werkt dat ook? :@
Het klinkt zo logisch, waarom heb ik daar nooit aan gedacht? :|W

Scheelt weer wat energy idd. :P
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 15:52
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Werkt dat ook? :@
Het klinkt zo logisch, waarom heb ik daar nooit aan gedacht? :|W

Scheelt weer wat energy idd. :P
Nou ja, ik zag laatst door wallvision een vijand achter een muur staan, enige manier om erbij te komen was door de muur. Maar dat kan ik (nog) niet, dus toen probeerde ik maar een remote detonated explosive, en die vijand kan het niet meer navertellen :P.
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 15:54
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D beetje geluk hebben, en anders heb ik wat energy verspild maar wel weer die vette animatie gescoord!
Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul opties :'(.
speknekwoensdag 21 september 2011 @ 15:55
Door de muur heen slaan kan alleen op speciale plekken, en geeft alleen een alternatief pad. Je doet geen Robocop jammer genoeg. Ik vind wallvision dan ook nogal een nutteloze augment gezien je hetzelfde kan met je radar.
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 16:04
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef speknek het volgende:
Door de muur heen slaan kan alleen op speciale plekken, en geeft alleen een alternatief pad. Je doet geen Robocop jammer genoeg. Ik vind wallvision dan ook nogal een nutteloze augment gezien je hetzelfde kan met je radar.
Die radar is echt megaklein, zie je geen kut op. Sowieso afstanden zijn totaal niet in te schatten. Met wall vision zie ik precies waar iedereen staat en hoe ver weg dat is. Ik vind het een erg prettige mogelijkheid :).
Ceased2Bewoensdag 21 september 2011 @ 16:25
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul opties :'(.
Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn.
Bartwoensdag 21 september 2011 @ 16:27
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn.
Maar detection omlaag is wel handig...
Ceased2Bewoensdag 21 september 2011 @ 16:53
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar detection omlaag is wel handig...
Detection omlaag en fortify omhoog zijn beiden erg handig, maar het verbaasd medat die 'Show chance of detection' augs erin zijn gebleven. Lijkt er haast op of ze zijn vergeten de %chance of detection weergave te verwijderen bij het hacken...

Maar goed, ik draaf door :)
Augustus_Thijswoensdag 21 september 2011 @ 16:59
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar detection omlaag is wel handig...
Misschien wel te handig.
Was de enigeaugment die ik voor hacken heb gebruikt, en na een tijdje kon je alles no problemo hacken. Detection was toch nog maar 30% vaak..
Had ook de turret augment, wel grappig.. ware het niet dat er maar een handvol turrets en robots door het spel heen zaten. Vaak computers gehackt, kon ik alleen cameras bekijken :') ..
robuust89woensdag 21 september 2011 @ 17:30
Net completed als Pacifist (en Legend btw :7 ) Gekkies ontwijken is best goed te doen. Had ook een trainer gevonden ( :@ ) waarmee ik een volautomatische tranq rilfe kreeg :7 Is wel grappig om een keer te doen :P
Ceased2Bewoensdag 21 september 2011 @ 18:47
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Misschien wel te handig.
Was de enigeaugment die ik voor hacken heb gebruikt, en na een tijdje kon je alles no problemo hacken. Detection was toch nog maar 30% vaak..
Had ook de turret augment, wel grappig.. ware het niet dat er maar een handvol turrets en robots door het spel heen zaten. Vaak computers gehackt, kon ik alleen cameras bekijken :') ..
Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagen :')
Augustus_Thijswoensdag 21 september 2011 @ 20:06
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagen :')
Ik vond de hoeveelheid robots anders niet denderend..
Heb maar een handvol keren eentje tegen de vijand in kunnen zetten. En inderdaad, vaak was de hele zaal al dood voordat ik bij de terminal kwam die de robots bediende :')
Skull-splittervrijdag 23 september 2011 @ 17:24
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.

Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
SpankmasterCvrijdag 23 september 2011 @ 17:40
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.

Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroit
Skull-splittervrijdag 23 september 2011 @ 17:42
2011-09-23_00015.jpg
Ceased2Bevrijdag 23 september 2011 @ 17:51
Niet te vergeten het autopsy report ondertekend door Dr. Gregory H. M.D.
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 18:27
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is.

Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man.
Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroit
Waar zat de dopefish dan?
SpankmasterCvrijdag 23 september 2011 @ 19:37
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:27 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog. :P

[..]

Waar zat de dopefish dan?
SPOILER
Als je voor die sidequest van die ene politieagent-chick wapens moet opzoeken in het ganggebied is de dopefish naast de gevonden wapenstash

019C30BA9E74532F102A28291FFCF0BCD22CE8A2
robuust89vrijdag 23 september 2011 @ 19:39
Faal :')
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 19:43
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SPOILER
Als je voor die sidequest van die ene politieagent-chick wapens moet opzoeken in het ganggebied is de dopefish naast de gevonden wapenstash

[ afbeelding ]
Wat een faal van mij zeg. :') Is me daadwerkelijk niet opgevallen.
The_Substitutevrijdag 23 september 2011 @ 20:50
Uitgebreide gameplay-trailer van The Missing Link-dlc.

http://www.gameinformer.c(...)dlc-for-deus-ex.aspx
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 20:51
Ik ben in China *O*. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting :D. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
The_Substitutevrijdag 23 september 2011 @ 20:53
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bart het volgende:
Ik ben in China *O*. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting :D. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
Behalve dan geen Rate-of-Fire upgrades gebruiken...geen idee. :P
SpankmasterCvrijdag 23 september 2011 @ 21:32
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bart het volgende:
Ik ben in China *O*. Nu ook mijn assault rifle met silencer en laser targeting :D. Nu wil ik nog iets dat ie niet gelijk 2 shots tegelijk doet, je moet echt allejezus snel klikken voor single shot, iemand een oplossing?
Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!!
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 21:33
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!!
Gast dat kan ik toch nog niet :').
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb :').
SpankmasterCvrijdag 23 september 2011 @ 21:46
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Bart het volgende:

[..]

Gast dat kan ik toch nog niet :').
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb :').
Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was!
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 21:49
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was!
Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladen :7. En dat ik van 4 hoog naar beneden kan springen :o. En geen last van recoil *O*.
SpankmasterCvrijdag 23 september 2011 @ 21:52
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:49 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladen :7. En dat ik van 4 hoog naar beneden kan springen :o. En geen last van recoil *O*.
Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heen :{w
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 21:52
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heen :{w
Daar worden mijn handen vuil van :{w
SpankmasterCvrijdag 23 september 2011 @ 22:47
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Daar worden mijn handen vuil van :{w
Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen!
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 22:48
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen!
Nee daar worden ze schoon van :'). Clean headshots zijn gewoon de bom!
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 22:50
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Bart het volgende:

[..]

Gast dat kan ik toch nog niet :').
Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb :').
Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over. :')
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 22:50
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over. :')
Ik kom net in China aan met 4 stuks :').
Smoofievrijdag 23 september 2011 @ 22:51
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 22:53
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Kunt aanvullen met van die lekkere repen :9.
Smoofievrijdag 23 september 2011 @ 22:55
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Kunt aanvullen met van die lekkere repen :9.
Ik hen van de jars, maar die nemen zoveel in beslag, en die repen vindt je niet overal en je kunt er maar 5 kopen voordat ze out of stock zijn bij een winkel :'(. Op Hard mode + geen enemies killen mag je er wel een stuk of 100 hebben voor cloak + takedown :P
The_Substitutevrijdag 23 september 2011 @ 22:56
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar.
Het is handig bij het cloaken en ik begrijp wel waarom ze er maar 1 laten herladen. Zo moet je wat tactischer te werk blijven gaan en na blijven denken, want anders kon je zo'n heel level hersenloos afgaan d.m.v. takedowns ed. Maar ik ben het wel met jullie eens, dat hadden ze beter op een andere manier kunnen doen.
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 22:56
Maar het zijn enemies, waarom zou je die in leven laten :').
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 22:57
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik kom net in China aan met 4 stuks :').
Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is.
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Kunt aanvullen met van die lekkere repen :9.
Dat heb ik nog maar één keer gedaan. :') Ben qua batterijen voor fast recharge gegaan. Doe zelf ook een combinatie van non-lethal en lethal, dus dat zal wel helpen.

quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Bart het volgende:
Maar het zijn enemies, waarom zou je die in leven laten :').
Met een takedown levert het meer XP op.
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 22:58
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is.
Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het niet :').
quote:
[..]

Met een takedown levert het meer XP op.
Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op?
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 22:59
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het niet :').

[..]

Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op?
Een non-lethal levert in totaal 50XP op.
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 22:59
En een lethal?
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 23:00
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Bart het volgende:
En een lethal?
Die heb ik nog niet gedaan, als ik ze om zeep help schiet ik ze door het bolletje met mijn pistool. :P
The_Substitutevrijdag 23 september 2011 @ 23:00
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Bart het volgende:
En een lethal?
20 dacht ik.
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 23:01
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

20 dacht ik.
Headshot is ook 20 dus dat maakt dan niet uit.
Bartvrijdag 23 september 2011 @ 23:02
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
ElmarOvrijdag 23 september 2011 @ 23:05
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
Yup, heb er een keer 1 gestunned en daarna gebruikt als trigger voor een mijn. Kortom, multifunctioneel zo'n vijand.
Smoofievrijdag 23 september 2011 @ 23:06
Multiple takedown ftw :D
The_Substitutevrijdag 23 september 2011 @ 23:07
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen.
Er is geen sadist-trophy. :{w

Er is volgens mij nog wel een extra bonus bij een lethal takedown, als ze je niet opgemerkt hebben. Dan is het 30 xp, dacht ik. Weet 't niet zeker.
Smoofievrijdag 23 september 2011 @ 23:14
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Er is geen sadist-trophy. :{w

Er is volgens mij nog wel een extra bonus bij een lethal takedown, als ze je niet opgemerkt hebben. Dan is het 30 xp, dacht ik. Weet 't niet zeker.
" Kill all enemies you see" :{
#ANONIEMzondag 25 september 2011 @ 13:44
Ik heb het spel nu een week of twee geleden uitgespeeld, en ik begin DE3 steeds meer als Deus Ex-light te zien. Het spel is lineair, je hoeft geen keuzes te maken: op het gebied van materiaal, augments én het verhaal; het maakt allemaal niet zoveel uit wat je doet en wat je speelstijl is, op enkele extreme gevallen na.

Ik heb DE op 'give me Deus Ex' gespeeld, en een échte uitdaging was het niet. Alleen met de eerste eindbaas had ik het wat lastig. Toen ik het trucje eenmaal doorhad was iedere baas goed te doen. Tijdens het spel krijg je een mooie, gedetailleerde kaart met een kruisje er op en je hebt een radar waar alles en iedereen op te volgen is. En dan kun je er ook nog eens voor kiezen dat alles waar je iets mee kunt doen wordt opgelicht.

Waar Deus Ex een vooruitstrevend spel was waarbij je na moest denken over hoe je een situatie aan moest pakken is deel drie - zelfs op de moeilijkste stand voor een groot deel - een spel geworden dat vermakelijk is maar niets nieuws brengt, ook niet wat betreft de vermeende keuzes die je in het spel maakt.

Deus Ex 3 is een spel voor de casual gamer, en dat is doodzonde.

SPOILER
En nee, vroegah was niet alles beter.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 13:45:27 ]
Augustus_Thijszondag 25 september 2011 @ 13:50
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef Sloggi het volgende:


Deus Ex 3 is een spel voor de casual gamer, en dat is doodzonde.


En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomen :{
Devzzondag 25 september 2011 @ 20:15
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomen :{
Klopt. Alle games die een beetje buiten het casual genre vielen (Deus Ex, Splinter Cell, Hitman) worden versimpeld om ze toegankelijk te maken voor de domme massa. Je kunt het ontwikkelaars niet kwalijk nemen, want het is nu eenmaal de manier om veel geld te verdienen. Maar erg jammer is het wel.
Skull-splitterzondag 25 september 2011 @ 20:31
Mjwah, ach. Ik vind het allemaal wel meevallen. Ze hebben hiermee een gok genomen, en op zich een prima game afgeleverd waar meer dan genoeg variatie in zit. Vroeger werden games gewoon graf moeilijk gemaakt omdat anders de technische beperkingen teveel opvielen. Nu heb je daar meer armslag, en Deus Ex was net niet toegankelijk genoeg.

Ik vermaak me er iig prima mee en verwacht na het doorspelen weer eens opnieuw aan deeltje 1 te beginnen.
#ANONIEMzondag 25 september 2011 @ 20:55
Ik zeg niet dat ik me er niet mee vermaak, ik zeg o.a. dat ik uitdaging mis. Als zelfs de hoogste moeilijkheidsgraad niet moeilijk te noemen is mag je je als developer toch wel even achter de oren krabben denk ik. De manier waarop je aan het handje wordt genomen maakt het er ook niet beter op wat mij betreft.
Skull-splitterzondag 25 september 2011 @ 21:05
Wat maakt iets moeilijk? Volgens mij is het spel veel makkelijker dan ik nu denk, maar ik wil gewoon op mijn manier kunnen spelen.

Die bossfights negeer ik gewoon, want slaan NERGENS op. Bijna zonde dat ze daar modellen voor gemaakt hebben...
iScrimzondag 25 september 2011 @ 22:14
DLC 'Missing link' :D
Devzmaandag 26 september 2011 @ 11:22
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjwah, ach. Ik vind het allemaal wel meevallen. Ze hebben hiermee een gok genomen, en op zich een prima game afgeleverd waar meer dan genoeg variatie in zit. Vroeger werden games gewoon graf moeilijk gemaakt omdat anders de technische beperkingen teveel opvielen. Nu heb je daar meer armslag, en Deus Ex was net niet toegankelijk genoeg.

Ik vermaak me er iig prima mee en verwacht na het doorspelen weer eens opnieuw aan deeltje 1 te beginnen.
Ik vermaak me er ook wel mee verder, maar vind wel dat de AI achteruit is gegaan als ik kijk naar de laatste Splinter Cell en Deus Ex delen. Terwijl intelligentie in zulke (stealth) games wel heel belangrijk is.

Ik had het veel spannender gevonden als je betrapt kon worden terwijl je een hotelkamer aan het doorzoeken bent. Maar vijanden lopen alleen maar hun ingeprogrammeerde vaste rondjes. Niet echt meer van deze tijd, vind ik. Ach, je moet wat te wensen over houden.
speknekmaandag 26 september 2011 @ 11:24
Volgens mij kunnen deze spellen alleen bestaan bij gratie van een domme ai. Hoe moet je ooit langs mensen sneaken als ze geen voorspelbare routines hebben? Onvoorspelbaarheid zou de game helemaal niet leuk maken, alleen maar het gevoel geven dat het oneerlijk is. En geen enkele wachter zou ooit ophouden met zoeken een minuut nadat hij in vuurgevecht is geweest met de vijand, maar anders wordt het spel ook onspeelbaar, dan mag je nooit detected worden.
Bartmaandag 26 september 2011 @ 11:30
Het moet inderdaad niet onmogelijk worden. Maar op de een of andere manier stoor ik me wel meer aan de 'domheid' van de AI in DE dan in bijvoorbeeld SC. Weet niet precies waarom. Misschien omdat ze niet ver genoeg en lang genoeg doorzoeken als je iemand hebt doodgeschoten ofzo. Je gaat 10m terug om een hoekje staan en je wordt nooit gevonden. Dat gaat wel erg makkelijk moet ik zeggen. Ik heb zelfs gehad dat de vijand ziet dat ik een trappenhuis in ren, ik sta om het hoekje van de deur te wachten. De vijand kijkt vanuit de gang door de open deur naar binnen, ziet mij niet en loopt weer weg. Dat is gewoon slecht.
Devzmaandag 26 september 2011 @ 11:30
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
Volgens mij kunnen deze spellen alleen bestaan bij gratie van een domme ai. Hoe moet je ooit langs mensen sneaken als ze geen voorspelbare routines hebben? Onvoorspelbaarheid zou de game helemaal niet leuk maken, alleen maar het gevoel geven dat het oneerlijk is. En geen enkele wachter zou ooit ophouden met zoeken een minuut nadat hij in vuurgevecht is geweest met de vijand, maar anders wordt het spel ook onspeelbaar, dan mag je nooit detected worden.
Wat je aangeeft is precies het verschil tussen een casual en hardcore game. Dat zou je in principe met een verschil in moeilijkheidsgraad op kunnen lossen. De AI hoeft natuurlijk niet menselijk te zijn, dan wordt het inderdaad iets té lastig (buiten dat het sowieso niet mogelijk is). Maar onvoorspelbaarheid zou het wel een stuk leuker maken. Dat je echt op moet passen/schieten als je een verboden ruimte doorzoekt. En dat het niet zo kunnen/werken is onzin. Games als Splinter Cell en Hitman doen het ook al jaren en dat maakt(e) ze wat mij betreft juist zo goed.
Bartmaandag 26 september 2011 @ 11:33
Of ze zien mij in een luchtkoker kruipen. Dan gaan ze je gewoon niet achterna. Echt lomp hoor.
speknekmaandag 26 september 2011 @ 11:56
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:30 schreef Devz het volgende:
Wat je aangeeft is precies het verschil tussen een casual en hardcore game.
Er is geen verschil tussen casual en hardcore games. Alleen tussen casual en hardcore gamers, en dan met name uitgedrukt in het verschil in de zekerheid van mensen over hun geslachtsdeel.
quote:
Dat zou je in principe met een verschil in moeilijkheidsgraad op kunnen lossen. De AI hoeft natuurlijk niet menselijk te zijn, dan wordt het inderdaad iets té lastig (buiten dat het sowieso niet mogelijk is). Maar onvoorspelbaarheid zou het wel een stuk leuker maken. Dat je echt op moet passen/schieten als je een verboden ruimte doorzoekt. En dat het niet zo kunnen/werken is onzin. Games als Splinter Cell en Hitman doen het ook al jaren en dat maakt(e) ze wat mij betreft juist zo goed.
Games als Splinter Cell en Hitman doen dat imo niet veel anders dan Deus Ex. Daar zijn het ook de bekende routines van de wachters waar je op moet anticiperen. Bij DE doen ze het wellicht iets meer getelefoneerd, zoals in MGS. Het grote verschil met de eerste twee is dat dat vaker kleinere ruimtes en dus meer self contained puzzles zijn. De gebouwen/missies in DE zijn groter en dus ontkom je er niet aan dat ze het gecompartimentaliseerd hebben. Bij wat kleinere kamers volgen ze je wel door de deur heen.
The_Substitutemaandag 26 september 2011 @ 11:57
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef speknek het volgende:
Volgens mij kunnen deze spellen alleen bestaan bij gratie van een domme ai. Hoe moet je ooit langs mensen sneaken als ze geen voorspelbare routines hebben? Onvoorspelbaarheid zou de game helemaal niet leuk maken, alleen maar het gevoel geven dat het oneerlijk is. En geen enkele wachter zou ooit ophouden met zoeken een minuut nadat hij in vuurgevecht is geweest met de vijand, maar anders wordt het spel ook onspeelbaar, dan mag je nooit detected worden.
Goed punt. Maar ik, als Stealthfanaat, vind dat wel dè uitdaging, met de echte spanning of je nou wel of niet ontdekt gaat worden. Maar Deus Ex is dan ook geen stealthgame, stealth is een optie. Het sneaken op zich is de uitdaging niet. Je komt overal makkelijk voorbij. Het is meer de (non-lethal) stealth-ACTIE dat de uitdaging biedt; hoe krijg je in een ruimte 5 guards, die elkaar constant in het zicht hebben, neer zonder dat ze het doorhebben?

Dus ik beoordeel DE niet op de AI zoals ik dat bij Splinter Cell en Thief wel zou doen. Games die het echt puur van de stealth moeten hebben. Al had dat het idd wel voor mij wat interessanter gemaakt. Het wordt nu ook op momenten wat onlogisch...ik stond achter een ladder (je weet wel, met grote gaten :')), met een guard aan de andere kant en hij zag me niet. :?

Ik zie het meer zoals de vergelijking tussen 'Gran Turismo' -- 'Racedriver: Grid' -- 'Need for Speed'.
GT = simulatie
NFS = arcade
RD:Grid = een perfecte mix.

Met DE:HR als de RD:G van de stealth.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 26-09-2011 12:11:34 ]
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 15:00
Idd, ik snap ook niet waarom mensen met Splinter Cell blijven vergelijken, waarin guards ook vaste patronen liepen overigens.
Bartmaandag 26 september 2011 @ 15:06
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Idd, ik snap ook niet waarom mensen met Splinter Cell blijven vergelijken, waarin guards ook vaste patronen liepen overigens.
Inderdaad. Beide games hebben veel stealth-gameplay en guards die volgens vaste patronen lopen en afgemaakt of omzeild moeten worden (stealth is een optie in beide games) en er gebruik gemaakt kan worden van diverse high-tech snufjes. Ook hebben beide games een spannend verhaal met actie en bedrog waarin je je goed kan inleven. Geen idee waarom mensen die games vergelijken met elkaar, heel raar is het.
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 17:17
DE leunt op exploratie en dialoog, SC op sluipen in het donker.

DE is een RPG met fps sausje, SC een volbloed stealthgame. Appels en peren. ALS je al wil vergelijken, doe dat dan met DE zelf.
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 17:34
DE3 is met de beste wil van de wereld geen RPG te noemen.
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 17:35
Mwach...
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 17:44
Vooruit, laten we het RPG-ultralight noemen.

Deus Ex kon je nog wel een RPG noemen (een RPG met shooterelementen of een shooter met RPG-elementen, afhankelijk van je speelstijl). DE3 is meer een tactische shooter (?).
speknekmaandag 26 september 2011 @ 17:44
Je hebt dialoogkeuzes en schijnbaar meerdere eindes, dus je kunt het zelfs met een klein beetje wil al een rpg noemen.
Bartmaandag 26 september 2011 @ 17:46
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
DE leunt op exploratie en dialoog, SC op sluipen in het donker.

DE is een RPG met fps sausje, SC een volbloed stealthgame. Appels en peren. ALS je al wil vergelijken, doe dat dan met DE zelf.
Het is maar net hoe je het bekijkt. DE is een stealthgame met dialogen.
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 17:49
Meerdere eindes, geweldig. Je moet in het laatste level met twee man praten waardoor je helemaal op het einde van het spel een keuze kunt maken. Qua verhaal heb je niets te kiezen, maar meerdere eindes, daar heb je gelijk in.

Aan de dialogen in DE3 heb ik al helemaal een hekel.

In het filmpje over de DLC hebben ze het ook over de keuzes die je al snel maakt die het verloop van het spel bepalen, en dan noemen ze als voorbeeld de keuze voor een geweer of een stungun (:') ) en je augments, die absoluut niet spelbepalend te noemen zijn.

En toch vond ik het een vermakelijk spel. Ik baal alleen dat het spel zoveel beter had kunnen zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 17:50:05 ]
The_Substitutemaandag 26 september 2011 @ 18:55
@ Sloggi....In het laatste level krijg je 4 keuzes: een optie van Hugh Darrow, van Sarif, van Taggart en die optie die Eliza je geeft. Je hebt misschien dus wat gemist. ;)

Bedoelde je hun dialoogsysteem of de dialogen in het algemeen? De dialogen zaten juist wel goed en overtuigend in elkaar, met goede motivaties e.d. Alleen gesprekken d.m.v. de Social Enhancer werden gewoon te makkelijk. Ze hadden beter die blokjes weg kunnen laten, om ons zo de gelegenheid te geven om wat instinctiever antwoord te geven.

De augs mogen idd wel wat uitgebreider. Zodat je niet zoals nu, als je richting 't eind van de game gaat, alle handige augs in bezit hebt. Dus dat je in eerste instantie gekozen speelstijl er eigenlijk weinig meer toe doet. Gecombineerd met meerdere opties per speelstijl bij de bossfights bvb.

Ik vond HR voor de rest echt een prima game. Maar wat mij betreft, als ze me voor een evt vervolg weer net zo enthousiast willen maken, zullen ze toch zo goed als alle minpunten die hier ter sprake gekomen zijn, glad moeten strijken. Een vervolg maken op een van de meest vernieuwende games ooit, was natuurlijk al bijna een onmogelijke opgave. Maar ze verdienen alsnog hulde voor deze poging.
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 19:05
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 17:46 schreef Bart het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het bekijkt. DE is een stealthgame met dialogen.
Das jouw keuze, veelal kun je hem ook gewoon als shooter met dialoog benaderen?
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 19:12
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef The_Substitute het volgende:
@ Sloggi....In het laatste level krijg je 4 keuzes: een optie van Hugh Darrow, van Sarif, van Taggart en die optie die Eliza je geeft. Je hebt misschien dus wat gemist. ;)
Eén keuze met vier opties.

quote:
Bedoelde je hun dialoogsysteem of de dialogen in het algemeen? De dialogen zaten juist wel goed en overtuigend in elkaar, met goede motivaties e.d. Alleen gesprekken d.m.v. de Social Enhancer werden gewoon te makkelijk. Ze hadden beter die blokjes weg kunnen laten, om ons zo de gelegenheid te geven om wat instinctiever antwoord te geven.
De dialogen en de bijbehorende stemmen waren dik in orde, het systeem met het overtuigen deed me helemaal niets. Een enkele keer (Tong, bijvoorbeeld) was het nuttig, maar vaak boeide me het niet zoveel (die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen).

quote:
De augs mogen idd wel wat uitgebreider. Zodat je niet zoals nu, als je richting 't eind van de game gaat, alle handige augs in bezit hebt. Dus dat je in eerste instantie gekozen speelstijl er eigenlijk weinig meer toe doet. Gecombineerd met meerdere opties per speelstijl bij de bossfights bvb.
De augs doen er sowieso niet toe. Alleen hacken is wat mij betreft een must, maar de gameplay zou niet fundamenteel anders worden zonder de overige augmentations denk ik.
The_Substitutemaandag 26 september 2011 @ 20:09
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef Sloggi het volgende:
Eén keuze met vier opties.
Ik gebruikte 'optie' en 'keus' als 2 woorden met dezelfde betekenis. Maar je gaf mij de indruk met de woorden "je moet men twee man praten", dat je bij Panchea Sarif en/of Taggart niet gevonden had. Dus dat je uiteindelijk minder opties had, oid.
quote:
De dialogen en de bijbehorende stemmen waren dik in orde, het systeem met het overtuigen deed me helemaal niets. Een enkele keer (Tong, bijvoorbeeld) was het nuttig, maar vaak boeide me het niet zoveel (die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen).
<zucht> Ongeduld. :N :P

SPOILER
Die momenten met Wayne Haas (de makkelijkste), Brent Radford (afkeur van Augs), Taggart (tijdens z'n toespraak), Sarif (over die onbekende ingang in het Sarif Ind.-systeem) en het laatste gesprek met Darrow...
...waren stuk voor stuk prima momenten met goede diepgang. Maar wat ik al zei, het werd te makkelijk met de SE. Dus misschien was dat de reden voor jouw afkeer? :P Je hoefde geen moeite meer te doen.
quote:
De augs doen er sowieso niet toe. Alleen hacken is wat mij betreft een must, maar de gameplay zou niet fundamenteel anders worden zonder de overige augmentations denk ik.
Ik bedoelde dat HR op dat punt een beetje als het origineel had kunnen zijn. Met of een maximum aantal, of iig uitgebreidere augs. Dus ook bvb dat je ook in je wapens moest investeren om ze te kunnen gebruiken. Om zo de replaywaarde hoger te houden en je echt te laten kiezen wat voor speelstijl je de rest van het spel gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 26-09-2011 20:51:57 ]
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 20:27
Met je laatste punt ben ik het wel eens. Hier hoefde je niet te kiezen. Je kon 1) eigenlijk bijna alles upgraden en 2) veel bruikbaars zat er niet tussen. In DE moest je kiezen tussen augments en waren de augments die je kon kiezen veel bruikbaarder, is mijn ervaring.
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 20:31
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Sloggi het volgende:
Met je laatste punt ben ik het wel eens. Hier hoefde je niet te kiezen. Je kon 1) eigenlijk bijna alles upgraden en 2) veel bruikbaars zat er niet tussen. In DE moest je kiezen tussen augments en waren de augments die je kon kiezen veel bruikbaarder, is mijn ervaring. mening.
Fixed.

Tevens totaal andere games binnen hetzelfde universum. Maar dit zinnetje deed het hem:
quote:
die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen
Ga je schamen man.
Bartmaandag 26 september 2011 @ 20:50
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Das jouw keuze, veelal kun je hem ook gewoon als shooter met dialoog benaderen?
Dat hangt van je speelstijl af ;).
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 20:51
Ik wilde wel weten wat ze te vertellen hadden, maar ik voelde er niet veel voor om ze over te halen zich over te geven. Een beetje smeken terwijl die gasten een gat in hun kop verdienen :').
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 20:51
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat hangt van je speelstijl af ;).
Veel meer opties had je in SC iig niet.
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 20:54
Splinter Cell was zo lineair als wat. Dat is DE3 ietsje minder.
Devzmaandag 26 september 2011 @ 20:59
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef Sloggi het volgende:
Splinter Cell was zo lineair als wat. Dat is DE3 ietsje minder.
Maar daarin was het stealth gedeelte (uitgezonderd Conviction, dat was gewoon een baggergame) wel écht goed uitgewerkt. Deus Ex doet een hoop dingen best goed, maar het blinkt nergens echt in uit imo.
Skull-splittermaandag 26 september 2011 @ 21:03
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Devz het volgende:
maar het blinkt nergens echt in uit imo.
Behalve presentatie, ervaring en het product als geheel. Das me meer waard dan 1 uitstekend iets als de rest middelmatig is.
#ANONIEMmaandag 26 september 2011 @ 21:06
Fijn dat jij er zo tevreden mee bent, maar ik speel liever deel een voor de vijfde keer uit dan deel drie een tweede keer.

Zouden we in één van de DLC's meer van Bob Page te zien krijgen?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 21:07:22 ]
Devzmaandag 26 september 2011 @ 21:35
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Behalve presentatie, ervaring en het product als geheel. Das me meer waard dan 1 uitstekend iets als de rest middelmatig is.
Ik respecteer zeker je mening hoor en begrijp dat je het best een topper kunt vinden. Maar het zijn wel allemaal vage en subjectieve dingen die je daar noemt, wat je over elke game wel zou kunnen zeggen.
Faxiedinsdag 27 september 2011 @ 18:38
Waarschijnlijk is het al een keer vermeld, maar het einde vond ik echt een anti climax....

SPOILER
Kies knop 1 voor einde 1, knop 2 voor einde 2....zo is het niet moeilijk om meerdere eindes te hebben nee....
Aan de andere kant beviel de rit er naartoe wel (behalve die eindbazen....)

Ik ga nog een keer spelen, maar dan op killmode. Gaat een stuk sneller denk ik.
Killjoydinsdag 27 september 2011 @ 18:51
Als je eerst zonder kills speelt en daarna met volle kills speelt verandert er wat tekst in elk einde.
Faxiedinsdag 27 september 2011 @ 18:57
Nou nou poe poe....

Ik vind het gewoon slecht uitgevoerd. Deel 1 deed het toch iets beter wat dat betreft.
Skull-splitterdinsdag 27 september 2011 @ 19:44
Nu nog een game die dat zo goed deed als Blade Runner...
Bartwoensdag 28 september 2011 @ 08:48
Snokwoensdag 28 september 2011 @ 12:06
Ik heb een technisch probleem met de PS3 versie. Gister gekocht, wat data naar de hdd geïnstalleerd en spelen maar. Echter, soms als ik een save game wil laden doet hij er erg lang over en laadt hem uiteindelijk niet. De PS3 is niet uit te krijgen (via console zelf en controller), enige optie is CD eruit halen en opnieuw opstarten. Dit geldt inmiddels ook voor het laden van het spel zelf, dat doet hij af en toe ook niet. Toen wilde ik de data opnieuw installeren, dus v/d HDD af gegooid.. als ik nu het spel wil opstarten gebeurt er niks en houd ik een zwart scherm, en de console is weer alleen uit te zetten via cd eject.. iemand een idee? :(

edit: de PS3 is de slim 320gb versie en deus ex3 is de augmented versie..

[ Bericht 5% gewijzigd door Snok op 28-09-2011 12:12:20 ]
Bunta-Fujiwarawoensdag 28 september 2011 @ 13:13
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:06 schreef Snok het volgende:
Ik heb een technisch probleem met de PS3 versie. Gister gekocht, wat data naar de hdd geïnstalleerd en spelen maar. Echter, soms als ik een save game wil laden doet hij er erg lang over en laadt hem uiteindelijk niet. De PS3 is niet uit te krijgen (via console zelf en controller), enige optie is CD eruit halen en opnieuw opstarten. Dit geldt inmiddels ook voor het laden van het spel zelf, dat doet hij af en toe ook niet. Toen wilde ik de data opnieuw installeren, dus v/d HDD af gegooid.. als ik nu het spel wil opstarten gebeurt er niks en houd ik een zwart scherm, en de console is weer alleen uit te zetten via cd eject.. iemand een idee? :(

edit: de PS3 is de slim 320gb versie en deus ex3 is de augmented versie..
Andere games doen het wel?
#ANONIEMwoensdag 28 september 2011 @ 13:24
quote:
:D

Iemand ook daadwerkelijk koelkasten gebruikt om vijanden uit te schakelen?
SpankmasterCwoensdag 28 september 2011 @ 13:27
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

:D

Iemand ook daadwerkelijk koelkasten gebruikt om vijanden uit te schakelen?
:D ik 1 keertje, ik ramde door een muur heen en schakelde daarmee 2 man uit, maar toen kwamen er nog wat meer aan, had ik een koelkast gepakt, gegooid en daarmee iemand knock-out, toen nog een granaat erachteraan en toen waren er 5 man minder!
Snokwoensdag 28 september 2011 @ 17:28
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Andere games doen het wel?
Hmm, ik heb net een system update gedaan en toen startte Deus Ex weer (en ging installeren), save gelaad maar bij het eerste filmpje gelijk een freeze en weer via eject restarten. Toen Assassins Creeds geprobeerd, die wordt ook niet meer geladen terwijl die het altijd gedaan heeft. Vreemd. Zou het aan de laser oid kunnen liggen? De ps staat al maanden op dezelfde plek en wordt weinig mee gespeeld, laatste wat ik gedaan heb is PES 12 demo geinstalleerd.. iemand een idee?

edit: geen van mijn games werkt nog, heb een system format gedaan en nu krijg ik bij iedere game die ik wil opstarten errorcode 80010514. Ik ga hier even achteraan maar het belooft niet veel goed als ik het zo snel zie op google. Hoe kan het nou dat letterlijk uit het niets een PS dit soort foutmeldingen geeft? herkent iemand deze code?

[ Bericht 15% gewijzigd door Snok op 28-09-2011 18:07:30 ]
OMGvrijdag 30 september 2011 @ 14:25
Ik zit gewoon nog steeds vast bij die eerste eindbaas kerel :'). Ik heb maar besloten terug door dat gebouw te sluipen, gasten neer te meppen en dan hun wapens te jatten, want op het moment heb ik slechts 1 wapen met kogels... en maar 5 kogels.

Bij die knakker ben ik na 2 seconden door m'n ammo heen en met alles wat ik naar hem toe kan gooien 1) grijp ik mis wanneer ik het op wil pakken of 2) gooi ik mis omdat ik niet geraakt wil worden (en uiteindelijk word ik toch wel geraakt en ga dood :')). Meer ammo en echte wapens lijken me nu een goede optie. Jammer dat dit soort gevechten geen reet met de game te maken hebben, het had toffer geweest als je hier ook een soort optie had gehad voor of door de deur naar binnen stormen en knallen of rondsluipen en dingen laten vallen / ontploffen / wat dan ook.
Bartvrijdag 30 september 2011 @ 14:28
Stun gun werkt wel op die gast.
speknekvrijdag 30 september 2011 @ 14:29
Ik heb op het moment 15 typhoon ammo opgespaard zodat ik geen last meer heb van die bosses.
OMGvrijdag 30 september 2011 @ 14:34
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:28 schreef Bart het volgende:
Stun gun werkt wel op die gast.
Mooi. Vanavond nog eens proberen dan.
#ANONIEMvrijdag 30 september 2011 @ 14:39
Er liggen genoeg wapens.
OMGvrijdag 30 september 2011 @ 14:44
Dat zal best, alleen had ik het idee om alleen m'n tranquilizer ding te gebruiken en m'n hele inventory vol te mikken met bier, wijn, repen en andere niet echt belangrijke zaken. Vandaar dat ik nu even terug moet rondstruinen om alle wapens die ik heb laten liggen eens op te gaan rapen en zo. Of er moet een optie zijn die eindbaas dronken te voeren.
#ANONIEMvrijdag 30 september 2011 @ 14:49
Kijk eens goed om je heen.
The_Substitutevrijdag 30 september 2011 @ 15:19
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:49 schreef Sloggi het volgende:
Kijk eens goed om je heen.
OMGmaandag 3 oktober 2011 @ 13:52
Na heel die facility te hebben rondgeslopen en alles en iedereen te hebben neergemept had ik naar mijn idee genoeg ammo. Kom ik bij die gast aan, gooi een paar dingen naar 'em toe, schiet een paar keer, cutscene. Waarom ik het zo lastig vond, geen idee.

Ik weet nu al dat ik die achievement voor alle eBooks vinden niet meer ga halen. Ergens in die fabriek in Hengsha zag ik er 1 liggen in een luchtschacht boven me, maar ik had de upgrade om te vallen zonder dood te gaan nog niet. Nou ja, wellicht tijdens playthrough #2.
Vonkenboermaandag 3 oktober 2011 @ 19:46
Wat een ontzettend kut spel is het eigenlijk :/, ik heb nu al tig keer geprobeerd om die eerste boss te verslaan maar hij blijft gewoon over mij heen walsen.

Ook op de laagste moeilijkheidsgraad... ik snap er gewoon geen ene fuck van :(
Devzmaandag 3 oktober 2011 @ 19:57
Die boss-battles zijn erg jammer. Maar die eerste boss op de laagste moeilijkheidsgraad moet toch wel lukken hoor. Heb je geen raketten/granaten? Gewoon veel blijven bewegen zodat hij je positie niet kent.
Bartmaandag 3 oktober 2011 @ 20:03
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat een ontzettend kut spel is het eigenlijk :/, ik heb nu al tig keer geprobeerd om die eerste boss te verslaan maar hij blijft gewoon over mij heen walsen.

Ook op de laagste moeilijkheidsgraad... ik snap er gewoon geen ene fuck van :(
ik deed telkens stun gun op hem en dan een paar headshots. En dan weer stun gun en weer headshots. Goed timen dan kan ie amper op je schieten. Als je stun gun op is, dan overstappen op concussion grenades en headshots.
Vonkenboermaandag 3 oktober 2011 @ 20:09
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Devz het volgende:
Die boss-battles zijn erg jammer. Maar die eerste boss op de laagste moeilijkheidsgraad moet toch wel lukken hoor. Heb je geen raketten/granaten? Gewoon veel blijven bewegen zodat hij je positie niet kent.
Ik speel voornamelijk op stealth, dus zoveel wapens heb ik niet.
Naast een tranquilizer rifle, stun-gun en een silenced pistol heb ik niks echt qua krachtige wapens of explosieven bij me. :(

quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Bart het volgende:

[..]

ik deed telkens stun gun op hem en dan een paar headshots. En dan weer stun gun en weer headshots. Goed timen dan kan ie amper op je schieten. Als je stun gun op is, dan overstappen op concussion grenades en headshots.
Tussen het vuren met de stun gun en het pakken van mijn pistool heb ik al nauwelijks tijd dat ie echt lang verdoofd is om wat te kunnen doen. Ik ben echt geen n00b in shooters en heb vroeger het eerste deel van Deus Ex ook gespeeld. Ik snap echt niet waarom het niet wil; zelfs voordat ik aan het begin cover gevonden heb ben ik al 30% van mijn health kwijt 8)7
Augustus_Thijsmaandag 3 oktober 2011 @ 20:38
Je moet geen cover zoeken.. Meteen die gas canisters naar zn hoofd gooien.
Eerst zo'n smalle om hem te stunnen, daarna een van die rode om te ontploffen.

Met 3 rode heb je hem dood.

Vooral heel veel bewegen, en die dingen goed gooien. Het heeft mij ook een flink aantal keer gekost, maar uiteindelijk toch gelukt.
Had zelf ook geen wapens afgezien van één goed/sterk geweer. Dat werkte niet omdat ik hem dus niet kon stunnen. Uiteindelijk dus geheel zonder wapens gedaan.
Bartmaandag 10 oktober 2011 @ 21:19
Ik moet eerst naar room 404 en daarna naar room 802-11 :') _O- :D.
Bartmaandag 10 oktober 2011 @ 21:20
Oh ja, in room 404 was ze natuurlijk niet :').
OMGmaandag 10 oktober 2011 @ 21:39
Zometeen als ik thuis ben eens uitspelen, eindelijk bij het laatste gevecht.
OMGdinsdag 11 oktober 2011 @ 14:25
Gister uitgespeeld en meteen op hard opnieuw begonnen. Dit is m'n "alle badguys mogen dood" playthrough, wat betekend dat ik een stuk sneller door door de eerste "missie" (het terughalen van de typhoon) heen ben gegaan. Minder stealth, meer headshots.
speknekdinsdag 18 oktober 2011 @ 23:51
Ook eindelijk uitgespeeld. Vond het een 7.5. Heb best plezier aan de game gehad, alhoewel je op een gegeven moment wel een beetje door the motions gaat. Het verhaal leek sterk te beginnen, maar werd jammer genoeg steeds rommeliger en verder gezocht; ook de manier waarop het gestructureerd was liet te wensen over. Ik heb ongeveer alles gehacked en gezocht, maar zag regelmatig pas bij het teruglezen tijdens een laadscherm wat er daadwerkelijk gebeurd was.
OMGwoensdag 19 oktober 2011 @ 14:27
Ik heb hem afgelopen weekend voor de 2e keer uitgespeeld. De eerste keer had ik het idee hem al eens uit te spelen door niet gezien te worden en niemand te doden, maar had dit al verpest door iedereen in de prologue neer te schieten :').

De tweede keer was op hard, had me al voorgenomen veel bad guys neer te schieten en dit ging een stuk sneller. En als je de typhoon hebt zijn die "eindbazen" een eitje. 3 keer je typhoon gebruiken en klaar. Hard was nog steeds best makkelijk. Als je eenmaal het truukje doorhebt vlieg je zo overal doorheen.

Ik wil 'em nog wel een 3e keer spelen voor de overige 2 achievements (naast die Missing Link DLC achievements uiteraard); niemand doden en niet gespot worden. Maar dat moet maar eens in de toekomst gebeuren. Momenteel met de nieuwe Batman bezig en de komende maanden komt er weer genoeg leuks uit.
Skull-splitterwoensdag 19 oktober 2011 @ 15:16
ZOMG, jas binnen. Nette jas, jammer dat ie door en door zwart is waar de pics donker charcoal leken. Nette afwerking ook, alleen rits van het vest is wat minder soepel.
internalwoensdag 19 oktober 2011 @ 15:20
Ik moet hem nogsteeds een keer uitspelen :') Had hem op launch gekocht en was er heel enthousiast aan begonnen. Maar heb vlak daarna mijn pc opnieuw moeten installeren en ben daarna niet meer doorgegaan :') Ik was volgens mij nog redelijk ver ook.
Skull-splitterwoensdag 19 oktober 2011 @ 15:24
Ik ben net uit detroit weg, eerste in china gedaan, maar de laatste tijd druk met van alles en dus weinig tijd om even een paar uurtjes DE te spelen.

Jammer genoeg. Dit weekend maar tijd voor maken.
Bartwoensdag 19 oktober 2011 @ 16:11
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef Skull-splitter het volgende:
ZOMG, jas binnen. Nette jas, jammer dat ie door en door zwart is waar de pics donker charcoal leken. Nette afwerking ook, alleen rits van het vest is wat minder soepel.
Jas?
ems.woensdag 19 oktober 2011 @ 18:09
Zo'n ding wat je aan doet als het buiten niet erg warm is.
Augustus_Thijswoensdag 19 oktober 2011 @ 18:19
Bijna altijd dus in NL
ems.woensdag 19 oktober 2011 @ 18:21
Klopt. Het is een vrij populair object onder de Hollandse bevolking.
Skull-splitterwoensdag 19 oktober 2011 @ 21:42
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Jas?
Jas
adam_jensen_coat.png
rumiiiwoensdag 19 oktober 2011 @ 22:00
Hebben jullie last gehad van crashes?
Deze kwam ook in BF3 beta voor: sneeuwvlokken :')
Zal wel straks in steamforums kijken
Skull-splitterwoensdag 19 oktober 2011 @ 22:16
Klinkt als artifacting?
Bartdonderdag 20 oktober 2011 @ 07:46
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jas
[ afbeelding ]
Vet! Heeft ie ook dat bloemetjespatroon op de schouders?
Skull-splitterdonderdag 20 oktober 2011 @ 08:25
Nope. Zou het ook meer tacky maken imo...
Killjoyzondag 23 oktober 2011 @ 23:01
Hoppa Missing Link uitgespeeld, heb weer genoten. 0 kills al zijn er daar jammer genoeg bij de DLC geen achievements voor.
The_Substitutemaandag 24 oktober 2011 @ 22:10
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:01 schreef Killjoy het volgende:
Hoppa Missing Link uitgespeeld, heb weer genoten. 0 kills al zijn er daar jammer genoeg bij de DLC geen achievements voor.
Nee, maar er is wel een achievement die in de buurt komt; The Missing Link uitspelen zonder gebruik van Praxis Kits, wapens en explosieven. Nog uitdagender dan No Kills, helemaal als je ze combineert. 8-)

Maar heb er ook weer van genoten. Vond het van tevoren te prijzig, 10,99 euro. Maar heb er 8 uur over gedaan; 0 kills, alles uitgeplozen. Dus ik vond het door de speelduur/prijs vergelijking wel weer meevallen.
Skull-splitterdinsdag 25 oktober 2011 @ 22:33
Jassen zijn weer te koop, back by popular demand...
OMGdinsdag 25 oktober 2011 @ 23:09
Oe, gaaf. Is dat ding een beetje warm? Ik heb nog een nieuwe jas nodig.
Skull-splitterdinsdag 25 oktober 2011 @ 23:26
Jas is gematigd warm, zit een bodywarmer in die tevens je nek beschermd, maar meer als herfst en lente jas, in de winter meer met een (beetje nauwsluitende) trui eronder om het warm te krijgen. Ik overweeg bijna een tweede als ze te koop blijven.

Bleef er vandaag wel netjes droog in, dat had ik eerlijk gezegd weer niet verwacht...
msnkzaterdag 5 november 2011 @ 13:57
- X360 versie (PC-gaming is voor mij passé)
- Ben geen stealth-hero, totaal niet zelfs. Splinter Cell op de Xbox was leuk-achtig, maar eerlijk gezegd boeide al dat ge-stealth me geen reet.
- Filmpjes zien er meh uit, maar filmpjes zeggen vrij weinig over een spel van 20/30 uur.

Dit wetende, is dit spel dan nog een aanrader voor 15 euro? Anders bewaar ik mijn geld voor Skyrim of zo 8-)
#ANONIEMzaterdag 5 november 2011 @ 14:01
Voor 15 euro? Zeker weten. Stealth is sowieso (grotendeels) een optie in deze game, geen verplichting.
The_Substitutezaterdag 5 november 2011 @ 14:01
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef msnk het volgende:
- X360 versie (PC-gaming is voor mij passé)
- Ben geen stealth-hero, totaal niet zelfs. Splinter Cell op de Xbox was leuk-achtig, maar eerlijk gezegd boeide al dat ge-stealth me geen reet.
- Filmpjes zien er meh uit, maar filmpjes zeggen vrij weinig over een spel van 20/30 uur.

Dit wetende, is dit spel dan nog een aanrader voor 15 euro? Anders bewaar ik mijn geld voor Skyrim of zo 8-)
DE:HR leunt net wat minder op stealth dan SC. Je kunt het ook als shooter spelen en voor 15 euro is het 't zeker waard.
msnkzaterdag 5 november 2011 @ 14:16
Dank jullie beiden :)

Ik wist dat stealth geen vereiste was inderdaad, maar ik had ook gelezen dat het zonder stealth erg mediocre is of zo, vandaar dat ik er zeker van wilde zijn dat het spel wel blijft boeien ;)
Tijnzondag 6 november 2011 @ 16:29
Ik ben net begonnen aan DE:HR. Ik heb nooit een Deus Ex-spel gespeeld, maar aangezien dit een prequel is, maakt dat qua verhaal neem ik aan niet zoveel uit? Ik vind het iig wel een tof spel tot nu toe, al zijn de vijanden inderdaad wel erg dom. Maar eigenlijk laat ik dat sneaken tot nu toe sowieso maar voor wat het is en schiet ik m'n weg gewoon door de actiescenes. De verhalende stukken daartussen is wat mij betreft waar het spel om gaat, net zoals bv bij Mass Effect.
Tijnzondag 6 november 2011 @ 16:37
Waarom ze trouwens zowel een first person als third person view hebben gebouwd, is me volstrekt onduidelijk. Het schakelen tussen die twee modes voelt niet erg natuurlijk aan. Wat mij betreft had het hele spel 3rd person gemogen, ik zie niet dat het eerstepersoonsperspectief in dit spel toe te voegen heeft.
Skull-splitterzondag 6 november 2011 @ 17:37
Deus ex was fps, dus deze ook. Third person zit er in als cover-mechanic, werkt beter dan first person dan.
ems.zondag 6 november 2011 @ 17:42
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef Tijn het volgende:
Waarom ze trouwens zowel een first person als third person view hebben gebouwd, is me volstrekt onduidelijk. Het schakelen tussen die twee modes voelt niet erg natuurlijk aan. Wat mij betreft had het hele spel 3rd person gemogen, ik zie niet dat het eerstepersoonsperspectief in dit spel toe te voegen heeft.
Eens, hoewel ik dus liever alles in 1st person gezien had, net zoals deel 1.
Tijnzondag 6 november 2011 @ 17:45
Dat is natuurlijk wel een reden van niks, he B-)
speknekzondag 6 november 2011 @ 17:47
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2011 17:45 schreef Tijn het volgende:
Dat is natuurlijk wel een reden van niks, he B-)
Jammer genoeg zorgt het bij meer dingen ervoor dat het niet zo goed is als het zou kunnen zijn.
Tijnzondag 6 november 2011 @ 17:51
Ik denk dat het een betere game was geweest als het helemaal 3rd person was geweest. Maar ik denk dat bij de meeste games eerlijk gezegd. First person is gedateerd en ik voel me altijd onhandig in dat perspectief.
ems.zondag 6 november 2011 @ 17:53
Dat ligt aan jou :P
Tijnzondag 6 november 2011 @ 18:47
Ah fijn, een boss battle die om totaal andere items vraagt dan die je tijdens het level nodig had. Dit is wel een epic fail, zeg :')
Skull-splitterzondag 6 november 2011 @ 20:54
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:53 schreef ems. het volgende:
Dat ligt aan jou :P
Dit idd.
Tijnmaandag 7 november 2011 @ 11:52
Ik kan me nu toch wel moeilijk losrukken, zeg :9
#ANONIEMmaandag 7 november 2011 @ 11:58
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Tijn het volgende:
Ah fijn, een boss battle die om totaal andere items vraagt dan die je tijdens het level nodig had. Dit is wel een epic fail, zeg :')
Dit ligt ook aan jou.
MarokkaanseKipdinsdag 15 november 2011 @ 22:05
Ik kom al niet langs het 1e level het lukt me maar niet om die mannetjes te killen :')_
ems.dinsdag 15 november 2011 @ 22:19
Heel misschien zou je kunnen proberen om die mannetjes niet te killen.
MarokkaanseKipdinsdag 15 november 2011 @ 22:29
Kan niet.

11:45 vanaf daar _O- ben al een uur aan het proberen :')____

Tijndinsdag 15 november 2011 @ 23:03
Gewoon om het hoekje bij de deur gaan staan, coveren en af en toe vanuit cover om het hoekje leunen en ventjes afknallen?
MarokkaanseKipdinsdag 15 november 2011 @ 23:57
Ik weet al wat ik fout deed. :@ Ik richtte dat wapen gewoon verkeerd. :')
staticzaterdag 21 januari 2012 @ 11:31
Blijft maar crashen, Google helpt ook al niet. -O-

Problem Event Name: AppHangB1
Application Name: dxhr.exe
Application Version: 1.3.643.1
Application Timestamp: 4e970629
Tijnzaterdag 21 januari 2012 @ 11:53
Koop gewoon een Xbox en speel het daarop, static B-)
Bartzaterdag 21 januari 2012 @ 11:55
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef static het volgende:
Blijft maar crashen, Google helpt ook al niet. -O-

Problem Event Name: AppHangB1
Application Name: dxhr.exe
Application Version: 1.3.643.1
Application Timestamp: 4e970629
Nieuwste drivers? Nieuwste DirectX? Laatste versie van het spel? Wanneer crasht ie, telkens op hetzelfde punt of gewoon random? Na 5 min spelen of na een uur?
staticzaterdag 21 januari 2012 @ 12:48
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Tijn het volgende:
Koop gewoon een Xbox en speel het daarop, static B-)
Is zo lastig mee te slepen als je bijna altijd in het buitenland bent. :P

Neem meestal een stuk of 5 PC games mee, die passen wel in mijn koffer.
staticzaterdag 21 januari 2012 @ 12:49
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:55 schreef Bart het volgende:

[..]

Nieuwste drivers? Nieuwste DirectX? Laatste versie van het spel? Wanneer crasht ie, telkens op hetzelfde punt of gewoon random? Na 5 min spelen of na een uur?
Die updates worden volgens mij door Steam ( :r ) geregeld. Hij crasht als ik even pauze wil nemen en op escape druk. Dan kan ik hem alleen maar via de task manager nog wegkrijgen,
Vonkenboerzaterdag 21 januari 2012 @ 13:13
Ik heb het spel sinds kort verwijderd van mijn computer, opzich ben ik helemaal geen slechte gamer maar die eerst f*cking eindbaas kom ik maar niet langs :r

Hoe ik het ook probeer en op wat voor moeilijkheidsgraad }:|

k*t spel |:(
ems.zaterdag 21 januari 2012 @ 13:16
Die eerste eindbaas had ik dood zonder dat hij mij ooit geraakt had :') Ik vroeg me achteraf nog af of er niet iets fout was gegaan waardoor hij zo simpel was.
Tijntje83zaterdag 21 januari 2012 @ 13:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het spel sinds kort verwijderd van mijn computer, opzich ben ik helemaal geen slechte gamer maar die eerst f*cking eindbaas kom ik maar niet langs :r

Hoe ik het ook probeer en op wat voor moeilijkheidsgraad }:|

k*t spel |:(
Die is niet makkelijk, nee. Ik heb ook heel wat keren opnieuw geladen maar uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik het niet meer met conventionele wapens probeerde maar met 2-3 handgranaten. :P Op die manier was het een eitje.
ems.zaterdag 21 januari 2012 @ 13:40
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Die is niet makkelijk, nee. Ik heb ook heel wat keren opnieuw geladen maar uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik het niet meer met conventionele wapens probeerde maar met 2-3 handgranaten. :P Op die manier was het een eitje.
Oh ja. Dat was ook het eerste dat ik deed. Gewoon wat explosieven ertegenaan en hij valt direct.
Bartzaterdag 21 januari 2012 @ 13:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het spel sinds kort verwijderd van mijn computer, opzich ben ik helemaal geen slechte gamer maar die eerst f*cking eindbaas kom ik maar niet langs :r

Hoe ik het ook probeer en op wat voor moeilijkheidsgraad }:|

k*t spel |:(
Ik had er ook moeite mee. Constant taseren met tussendoor wat headshots met pistol was voor mij de oplossing.
Bartzaterdag 21 januari 2012 @ 13:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:49 schreef static het volgende:

[..]

Die updates worden volgens mij door Steam ( :r ) geregeld. Hij crasht als ik even pauze wil nemen en op escape druk. Dan kan ik hem alleen maar via de task manager nog wegkrijgen,
In een ruk uitspelen dan :7.
Maar serieus, geen idee dan... Misschien ff verwijderen en opnieuw downloaden?
staticzaterdag 21 januari 2012 @ 15:34
Vind er eigenlijk geen ruk aan eigenlijk. Al die slappe dialogen tot vervelends toe.
speknekzaterdag 21 januari 2012 @ 15:42
Je hoeft de game inderdaad niet voor het verhaal of de dialogen te spelen. Sowieso vond ik de game gewoon wel aardig, maar is ie niet in m'n top 7 beland.
ems.zaterdag 21 januari 2012 @ 16:06
Och, ik vond het geen kwaad spel. Het was in ieder geval een verademing na het zwakke invisible wars. Echter kwam HR totaal niet in de buurt bij deel 1.

De dialogen en het verhaal vond ik trouwens wel interessanter dan 99% van de games uit 2011. Alsnog niet bijzonder, trouwens.
rumiiizaterdag 21 januari 2012 @ 16:08
Was het niet dat mijn videokaart kapot was, zou ik hem graag spelen :Y
jimjim1983woensdag 25 januari 2012 @ 13:20
ben nu bij de sidequest Acquaintances Forgotten, als je de 2e keer in detroit bent.
moet iets pakken uit zo'n storage ding, heb er wel foto's gevonden maar kan er verder niks vinden en krijg dus niet mn volgende waypoint :% volgens mij is t een foutje ofzo want heb de hele ruimte rondgezocht.
ems.woensdag 25 januari 2012 @ 13:41
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:
ben nu bij de sidequest Acquaintances Forgotten, als je de 2e keer in detroit bent.
moet iets pakken uit zo'n storage ding, heb er wel foto's gevonden maar kan er verder niks vinden en krijg dus niet mn volgende waypoint :% volgens mij is t een foutje ofzo want heb de hele ruimte rondgezocht.
Dat probleem had ik ook. Er zijn wat dingen daar te lezen (op een computer of op zo'n pad weet ik niet meer zeker). Zorg dat je -ALLE PAGINA'S- van die te-lezen voorwerpen hebt gezien.

Ik zat daar ook 3 dagen vast voordat ik begreep dat dat het probleem was :')
larry_flyntdonderdag 26 januari 2012 @ 15:55
Is er al een versie uit met de dlc's erbij?
drumstickNLwoensdag 4 april 2012 @ 17:59
Binnenkort maar weer eens aantrappen; echt een toffe game.
Skull-splitterwoensdag 4 april 2012 @ 23:45
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Binnenkort maar weer eens aantrappen; echt een toffe game.
HEEL lang al niet meer gespeeld, maar idd, binnenkort weer eens oppakken
rumiiidonderdag 2 augustus 2012 @ 02:22
Ik heb eindelijk de kans gekregen om deze te mogen spelen.. --> _O_
TwyLightmaandag 26 november 2012 @ 12:32
Dit spel kost nu maar ¤4,74 op Steam tijdens de herfst sale. Nog 6 uur de tijd om hem te kopen voor die prijs :P
Skull-splittermaandag 26 november 2012 @ 13:14
Belachelijk goedkoop. Onlangs mijn savegame corrupt, met een beetje goochelen kunnen redden. Alleen crashte mijn PC eergisteren weer...
drumstickNLmaandag 26 november 2012 @ 14:21
Koopje voor die prijs, mijn favoriete game. :D
larry_flyntmaandag 26 november 2012 @ 16:02
Binnenkort maar eens kopen voor de xdoos
TwyLightmaandag 26 november 2012 @ 16:09
Geen geld inderdaad voor zo'n spel. Ben hem nu voor het eerst aan het spelen, best leuk.
TwyLightdinsdag 27 november 2012 @ 18:14
Damn die 2e baas is best moeilijk (Yelena) :@ ben nu al een half uur bezig.

Heb helaas ook al m'n Praxis points aan stealth/hacking uit gegeven :/

edit: kwam er achter dat ik nog 3 Praxis points had (lol). Typhoon gekocht en boss neer :9

[ Bericht 28% gewijzigd door TwyLight op 27-11-2012 18:24:12 ]
numero_unozaterdag 22 december 2012 @ 00:40
Ik heb m ook gehaald maar de framerate blijft in de combat enorm droppen waardoor het spel zich in slowmotion lijkt af te spelen en de combat daardoor niet de doen is.

Filmpjes ed. draait ie allemaal goed maar de framerate dropt enorm. Nu lees ik dat het op internet meerdere oplossingen zijn maar ik ben totaal niet van de techniek en het aanpassen van files.
Wat kan ik hieraan doen?
TwyLightzaterdag 22 december 2012 @ 00:58
Ik heb best wel een 'slechte' computer maar deze game draait prima bij mij. Wat zijn je specs?
numero_unozondag 23 december 2012 @ 13:24
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb best wel een 'slechte' computer maar deze game draait prima bij mij. Wat zijn je specs?
pfff dat durf ik niet eens te zeggen, hoe kan ik daar achter komen?

Ik ben echt een nerd op dit gebied
Skull-splitterzondag 23 december 2012 @ 13:26
Bij startmenu in het invoerbalkje proppen dxdiag en de gegevens daarvan opslaan als TXT bestand op je desktop, specs knippen en plakken hier ;)
numero_unozondag 23 december 2012 @ 13:30
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 12/23/2012, 13:28:12
Machine name:
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.120830-0333)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Packard Bell
System Model: EasyNote TM85
BIOS: InsydeH2O Version V1.13
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3958MB RAM
Page File: 2162MB used, 5753MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode
numero_unomaandag 24 december 2012 @ 04:57
Werkend gekregen.... hele vette game :)

Moest mn speelstijl wel even aanpassen want ben nogal van het schieten maar complete vuurgevechten verlies je gewoon.

Zit nu in Shanghai maar wat een kutbaas was die Barrett.
Rickocummaandag 24 december 2012 @ 07:14
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef numero_uno het volgende:

[..]

pfff dat durf ik niet eens te zeggen, hoe kan ik daar achter komen?

Ik ben echt een nerd op dit gebied
Als je een nerd zou zijn dan heb je wél verstand ergens van.
Skull-splittermaandag 24 december 2012 @ 08:16
:D
VixenFromHelldinsdag 25 december 2012 @ 15:55
Tof spel O+

106.2 hrs on record :@
Bartwoensdag 8 april 2015 @ 10:44
GAM / Deus Ex: Mankind Divided
Forbrydonderdag 6 oktober 2016 @ 11:14
Iemand hier Deus Ex: Mankind Divided al gespeeld en zo ja, is het wat?

Ik keek er erg naar uit, maar kan nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik 'm ook daadwerkelijk eens ga spelen. Ben echter wel benieuwd naar de reacties. Van wat ik zo al gelezen heb, is deze wat minder dan Human Revolution?
Bartdonderdag 6 oktober 2016 @ 12:01
Ik vind hem vet, veel plezier aan beleefd en gaat zeker nog een tweede keer uitgespeeld worden. Het is gewoon het vervolg op het vorige deel. Net zo genieten. Wel meer van hetzelfde, weinig vernieuwend. Maar meer van een toffe game blijft tof.
ems.donderdag 6 oktober 2016 @ 12:48
Ik vind em fijn maar het voelt wel heel erg alsof de magie van deus ex een beetje weg is. Human revolution had dat ook al een beetje maar toch voelde het daar meer alsof de makers er iets speciaals van wilde maken.

Ik kan het moeilijk beschrijven maar ik ervaar het zeg maar een beetje als het 'volgende logische product' in plaats van dat er echt passie achter zit.

Maar de gameplay was weer prima verder. Enige echte nadeel vond ik dat de game een beetje kort is en vrij abrupt eindigt.
VixenFromHelldonderdag 6 oktober 2016 @ 19:01
Yep, eens met de opmerking over het einde. Er gaan ook geruchten dat ze de boel in stukken geknipt hebben om het in meerdere delen uit te brengen...
Ik vond hem tof en vermakelijk, wel net iets minder dan HR.
Forbryvrijdag 14 oktober 2016 @ 11:56
Thanks y'all! ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:01 schreef Bart het volgende:
Ik vind hem vet, veel plezier aan beleefd en gaat zeker nog een tweede keer uitgespeeld worden. Het is gewoon het vervolg op het vorige deel. Net zo genieten. Wel meer van hetzelfde, weinig vernieuwend. Maar meer van een toffe game blijft tof.
Wat vond je van het einde? Wel abrupt zoals velen zeggen? En zo ja, doet dan dan geen (behoorlijke) afbreuk aan het geheel?

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:48 schreef ems. het volgende:
Ik vind em fijn maar het voelt wel heel erg alsof de magie van deus ex een beetje weg is. Human revolution had dat ook al een beetje maar toch voelde het daar meer alsof de makers er iets speciaals van wilde maken.

Ik kan het moeilijk beschrijven maar ik ervaar het zeg maar een beetje als het 'volgende logische product' in plaats van dat er echt passie achter zit.

Maar de gameplay was weer prima verder. Enige echte nadeel vond ik dat de game een beetje kort is en vrij abrupt eindigt.
Jij wil nog wel eens een afwijkende mening hebben, maar in dit geval komt hij aardig overeen met de grote meute. ;)
Op basis van wat ik tot nu toe gezien/gelezen heb van/over de game, krijg ik hetzelfde gevoel als dat jij beschrijft.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Yep, eens met de opmerking over het einde. Er gaan ook geruchten dat ze de boel in stukken geknipt hebben om het in meerdere delen uit te brengen...
Ik vond hem tof en vermakelijk, wel net iets minder dan HR.
Als dat daadwerkelijk het geval is, zou het wel fijn zijn als de makers dat ook al aangeven...
Bartvrijdag 14 oktober 2016 @ 16:32
Het einde was inderdaad een beetje onverwachts, had het later verwacht. En het schreeuwt ook om een vervolg. Maar dat vind ik niet erg, laat maar komen :9.
Forbryvrijdag 14 oktober 2016 @ 16:38
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 16:32 schreef Bart het volgende:
Het einde was inderdaad een beetje onverwachts, had het later verwacht. En het schreeuwt ook om een vervolg. Maar dat vind ik niet erg, laat maar komen :9.
Maar was het verhaal (tot aan dat abrupte einde) nog wel een beetje boeiend?
Bartvrijdag 14 oktober 2016 @ 16:41
Ja hoor :).
BrainOverfloWvrijdag 14 oktober 2016 @ 16:56
Er is wel een DLC, System Rift, met de volgende beschrijving:

SPOILER
"In System Rift you will re-unite with Frank Pritchard, Adam's friend and former colleague at Sarif Industries, and assist him in hunting down information on the mysterious Santeau Group," the publisher explains in a press release.

"Desperate to get more information, Pritchard targets one of the most secure data banks ever created--the Palisade Blade. In agreeing to help, Adam may also be able to uncover hints as to who the illuminati really are."
En er komt volgend jaar nog een DLC aan, A Criminal Past.
Bron

Ik heb Mankind Divided zelf nog niet gespeeld maar zou dat het einde kunnen geven wat jullie nog miste?
Bartvrijdag 14 oktober 2016 @ 17:02
Nee ik verwacht dat daar nog een deel 3 (met Jensen bedoel ik dan) voor gaat komen.
VixenFromHellvrijdag 14 oktober 2016 @ 17:14
Denk niet dat Criminal Past daar voor gaat zorgen, System Rift speelt zich tijdens het verhaal van MD af. Maar over de toekomstige DLC is nog niets bekend, dus dat is gissen ;) maar ik denk iig niet dat dat zich na MD af gaat spelen. Denk dat het weer zo'n losse 'Jensen Story' gaat worden, die je compleet los van de main game speelt.
ems.vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:37
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 16:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb Mankind Divided zelf nog niet gespeeld maar zou dat het einde kunnen geven wat jullie nog miste?
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit. Het verhaal vond ik 'ok' maar het was wel heel erg "conspiracy in een conspiracy in een conspiracy". En DLC kopen omdat ze te beroerd zijn een degelijk einde aan de main game te brijen doe ik per definitie niet aan.

Als dat ook uiteindelijk het geval gaat zijn dan vrees ik dat mijn interesse in deus ex daar ook zo ongeveer gaat eindigen, behalve de verplichte regelmatige playtrough van het origineel, natuurlijk.