Bart | maandag 19 september 2011 @ 14:13 |
Screenshots![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2011 @ 14:15 |
Grappig, heb het idee dat het er op de screenshots beter uitziet dan bij mij thuis op 1920x1080 met alles op high in DX11 ![]() | |
robuust89 | maandag 19 september 2011 @ 14:19 |
Iets met pre-rendered? | |
ems. | maandag 19 september 2011 @ 14:21 |
4e screenshot is ook leugenachtig ![]() | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2011 @ 14:28 |
![]() klopt, maar dan nog... vooral in de cutscenes is het verschrikkelijk... dat is 1 pixelbrij ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 14:43 |
Overcompressie terwijl je vlekkeloos full HD kunt hebben ![]() | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2011 @ 14:56 |
Precies, maar ondanks alle tekortkomingen wel meteen met een tweede playthrough begonnen ![]() btw, volgens mij mis ik wat omdat ik met een trackball game... maar hoe zoom ik met de sniper rifle? ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 15:05 |
Ironsights ![]() | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2011 @ 15:21 |
Okay thanks, straks thuis eens kijken. Btw -> http://geek.pikimal.com/2(...)rhauls-the-graphics/ | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 16:12 |
Opfleurmods ![]() Al vind ik dehr echt niet slecht ogen. Zoals mijn broertje ooit al zei: als je speelt zie je helemaal niet hoe mooi het eigenlijk is. En dat betrof "slechts" bc2. | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2011 @ 16:23 |
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 16:44 |
En toch is het anders ![]() | |
Augustus_Thijs | maandag 19 september 2011 @ 17:11 |
Vergeleken met BC2 is deus ex inderdaad hartstikke traag. Maar het is natuurlijk ook een ander soort game. Als ik in BC even van de omgeving ga genieten, ben ik binnen no-time aan puin gesniped. Hier kan ik rustig een halfuurtje door een computerhal lopen en rondkijken. Wat dan overigens ook meteen wel weer jammer is, de meeste dingen die je ontdekt, moet je eigenlijk ook ontdekken. Op een enkele mail van een bange medewerker of een nigeriaanse marketeer na, bevat ieder mailtje wel een code oid. Je denkt lekker buiten de quests bezig te zijn, maar uiteindelijk blijkt de kamer die je nu weer opengebroken hebt, gewoon bij quest nummer zoveel te horen. | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 18:08 |
Vanavond weer, ik gok dat ik net gesaved heb voor de eerste boss. Rocketlauncher op zak, concussion en EMP grenades, daarnaast nog een sniper. Maar als ik dan lees dat ik achter een muur kan blijven wachten ![]() | |
#ANONIEM | maandag 19 september 2011 @ 18:11 |
Volgens mij kan dat niet hoor, tenzij je dood wil. | |
Ceased2Be | maandag 19 september 2011 @ 18:22 |
Mwah, je moet maar net mazzel hebben... heb idd een play gezien van iemand die gewoon achter een muur wachtte en dat de granaten die de boss gooide terugketsen onder z'n eigen voeten ![]() Bij de 3e boss ben ik direct na de cutscene achter een schot gaan zitten en heb ik hem met 6 headshots om het leven gebracht omdat hij niet van z'n plek af kwam ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 18:36 |
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova? | |
Smoofie | maandag 19 september 2011 @ 18:42 |
She looks like a piece of crap. | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 18:43 |
My kind of crap Oh, wait... | |
The_Substitute | maandag 19 september 2011 @ 18:44 |
Mooie vormen doen het in dit geval ![]() Geef mij Malik maar... ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 18:45 |
Malik is ook een schatje idd. | |
ems. | maandag 19 september 2011 @ 18:45 |
Is dat die enige baas waarbij ik meer moest doen dan wat raketjes die kant opschieten om te winnen? Wat mij betreft hadden ze trouwens wel wat meer emotie en verhaal mee kunnen geven aan die eindbazen. Dat had wellicht een beetje gecompenseerd. | |
Smoofie | maandag 19 september 2011 @ 18:46 |
Die Bosses zijn underpowered als je pre-order wapens hebt. Grenade launcher ..gwn achter elkaar 5x schieten en dood is de boss. | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 18:47 |
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal? | |
Smoofie | maandag 19 september 2011 @ 18:47 |
Betere loot ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 september 2011 @ 18:48 |
Ik ben er nog niet voorbij, maar ik hou niet van die gedwongen omslagen in games die je volledige vrijheid beloven. | |
robuust89 | maandag 19 september 2011 @ 20:40 |
| |
Bart | maandag 19 september 2011 @ 20:42 |
Oh ja ik kill altijd gewoon alles, ben benieuwd of dat nog gevolgen heeft ![]()
| |
#ANONIEM | maandag 19 september 2011 @ 20:43 |
Wat zijn eigenlijk de gevolgen in het begin...
| |
The_Substitute | maandag 19 september 2011 @ 20:48 |
| |
#ANONIEM | maandag 19 september 2011 @ 20:55 |
| |
The_Substitute | maandag 19 september 2011 @ 20:59 |
Het steegje inlopen achter die wapenhandelaar (benzinestation). De hoek om, en volgens mij bij de 2e brandtrap die je ziet omhoog, op de derde verdieping. onder voorbehoud, kan er naast zitten. | |
#ANONIEM | maandag 19 september 2011 @ 21:01 |
Dat is trouwens ook belachelijk. Al die gebouwen waar je alleen in kan komen door de brandtrap te gebruiken ![]() Heeft die gast leuk spul te koop? [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2011 21:02:06 ] | |
The_Substitute | maandag 19 september 2011 @ 21:05 |
Behalve wapens, ook een aantal upgrades dacht ik. Zeker in het begin interessant. | |
Scarface2004 | dinsdag 20 september 2011 @ 00:14 |
Damn, Foxiest of the Hounds achievement misgelopen, geen zin om weer opnieuw te spelen. Maar wat een mooie ervaring, toffe game! | |
OMG | dinsdag 20 september 2011 @ 14:38 |
Afgelopen weekend Deus Ex opgepikt, want de tijdelijke price-drop beviel me wel. Tot nu een best toffe game. De achievements voor niemand doden en geen alarm af laten gaan heb ik geloof ik al verpest, maar wellicht probeer ik die in de toekomst ooit eens te halen. | |
Smoofie | dinsdag 20 september 2011 @ 14:44 |
Edit | |
speknek | dinsdag 20 september 2011 @ 14:45 |
Ik zou me niet te sappel maken om die achievement. Het tofste moment van de game was totnutoe toen ik ergens aan het einde van het eerste echte level heel lang aan het sneaken was, toen ik bijna bij de deur was deed ik een takedown en werd ik gesnapt, waarna de shit aan was. Ik ren keihard richting de deur terwijl er aan alle kanten op me geschoten wordt, breek er door heen, spring over een blokkade en schiet twee guards in close range neer met m'n shotgun, gooi een granaat naar achteren om de achtervolgers af te leiden en sprint de trap op naar een nieuw gedeelte (en een reset van de danger, niet geloofwaardig wel leuk). Als je dan bedenkt dat je had moeten stoppen en een oude savegame moest laden voor die achievement, was de game toch een stuk minder leuk geweest. | |
OMG | dinsdag 20 september 2011 @ 15:44 |
Ik ben nogal een completionist, dus als ik er enigszins zeker van ben dat ik hem kan halen en daarmee alle achievements kan halen, dan probeer ik het ook wel. ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 21 september 2011 @ 00:26 |
Ik probeer het maximale uit de levels te halen, niet zozeer de achievements. Achievements is echt een uitvinding voor e-penissen. | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 08:48 |
Ik heb een silence op mijn pistol ![]() Splinter Cell-style FTW ![]() | |
OMG | woensdag 21 september 2011 @ 14:34 |
Wellicht, voor mij voegen achievements extra gameplay/replay value toe. Extra motivatie om een game nog een keer te spelen of bepaalde dingen wel/niet doen (iedereen gewoon neerschieten of alleen je tranquilizer/stun gun gebruiken, bijvoorbeeld) en dergelijke. Gisteravond bij de eerste boss fight aangekomen, geloof ik. Ik snapte er echter niks van. Tot nu toe heb ik alles met alleen m'n tranquilizer gedaan, geen idee hoe ik deze knakker versla. Vanavond nog maar eens proberen (GoW3 komt vandaag binnen, dus misschien ook niet). | |
SpankmasterC | woensdag 21 september 2011 @ 14:40 |
Tsskkk schieten is voor buttjes, armen breken, that's where it's at! | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 14:45 |
Dat kost energy ![]() ![]() | |
SpankmasterC | woensdag 21 september 2011 @ 14:57 |
Muren kijk je niet door, daar ram je door! ![]() | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 14:59 |
Beetje zonde om door een muur heen te rammen als er niemand achter blijkt te staan he ![]() ![]() | |
SpankmasterC | woensdag 21 september 2011 @ 15:01 |
![]() | |
The_Substitute | woensdag 21 september 2011 @ 15:02 |
Werkt dat ook? ![]() Het klinkt zo logisch, waarom heb ik daar nooit aan gedacht? ![]() Scheelt weer wat energy idd. ![]() | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 15:52 |
Nou ja, ik zag laatst door wallvision een vijand achter een muur staan, enige manier om erbij te komen was door de muur. Maar dat kan ik (nog) niet, dus toen probeerde ik maar een remote detonated explosive, en die vijand kan het niet meer navertellen ![]() | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 15:54 |
Maar ik heb die skill ook nog niet! Kan ook niet kiezen wat ik wil, zitten veel vette dingen bij! Icarus lijkt me handig, cloak ook, silent run, hoog springen, beter hacken, veulsteveul opties ![]() | |
speknek | woensdag 21 september 2011 @ 15:55 |
Door de muur heen slaan kan alleen op speciale plekken, en geeft alleen een alternatief pad. Je doet geen Robocop jammer genoeg. Ik vind wallvision dan ook nogal een nutteloze augment gezien je hetzelfde kan met je radar. | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 16:04 |
Die radar is echt megaklein, zie je geen kut op. Sowieso afstanden zijn totaal niet in te schatten. Met wall vision zie ik precies waar iedereen staat en hoe ver weg dat is. Ik vind het een erg prettige mogelijkheid ![]() | |
Ceased2Be | woensdag 21 september 2011 @ 16:25 |
Bij het hacken kun je alvast de opties weglaten die je slagingspercentage laten zien... dat zie je standaard namelijk al. Meest nutteloze augs die er zijn. | |
Bart | woensdag 21 september 2011 @ 16:27 |
Maar detection omlaag is wel handig... | |
Ceased2Be | woensdag 21 september 2011 @ 16:53 |
Detection omlaag en fortify omhoog zijn beiden erg handig, maar het verbaasd medat die 'Show chance of detection' augs erin zijn gebleven. Lijkt er haast op of ze zijn vergeten de %chance of detection weergave te verwijderen bij het hacken... Maar goed, ik draaf door ![]() | |
Augustus_Thijs | woensdag 21 september 2011 @ 16:59 |
Misschien wel te handig. Was de enigeaugment die ik voor hacken heb gebruikt, en na een tijdje kon je alles no problemo hacken. Detection was toch nog maar 30% vaak.. Had ook de turret augment, wel grappig.. ware het niet dat er maar een handvol turrets en robots door het spel heen zaten. Vaak computers gehackt, kon ik alleen cameras bekijken ![]() | |
robuust89 | woensdag 21 september 2011 @ 17:30 |
Net completed als Pacifist (en Legend btw ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Ceased2Be | woensdag 21 september 2011 @ 18:47 |
Verderop in het spel kom je genoeg robots tegen, maar vaak kwam ik ze tegen NADAT ik de gehele zaal al knock-out had geslagen ![]() | |
Augustus_Thijs | woensdag 21 september 2011 @ 20:06 |
Ik vond de hoeveelheid robots anders niet denderend.. Heb maar een handvol keren eentje tegen de vijand in kunnen zetten. En inderdaad, vaak was de hele zaal al dood voordat ik bij de terminal kwam die de robots bediende ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 23 september 2011 @ 17:24 |
Net de eerste baas gehad, jeetje wat een flutgevecht is dat. Past ook totaal niet in de rest van het design, maar las net ook al dat het de ontwikkelaar ook tegengevallen is. Daarna door naar China, iemand al de schelpen op het toilet gevonden? Geniale knipoog naar Demolition Man. | |
SpankmasterC | vrijdag 23 september 2011 @ 17:40 |
Haha nee, niet gezien! Wel de dopefish ergens in Detroit | |
Skull-splitter | vrijdag 23 september 2011 @ 17:42 |
![]() | |
Ceased2Be | vrijdag 23 september 2011 @ 17:51 |
Niet te vergeten het autopsy report ondertekend door Dr. Gregory H. M.D. | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 18:27 |
Mij niet opgevallen. Moet ook zeggen dat ik de toiletten nog niet erg goed heb geïnspecteerd in China, dus misschien vind ik ze nog. ![]() Waar zat de dopefish dan? | |
SpankmasterC | vrijdag 23 september 2011 @ 19:37 |
| |
robuust89 | vrijdag 23 september 2011 @ 19:39 |
Faal ![]() | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 19:43 |
Wat een faal van mij zeg. ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 23 september 2011 @ 20:50 |
Uitgebreide gameplay-trailer van The Missing Link-dlc. http://www.gameinformer.c(...)dlc-for-deus-ex.aspx | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 20:51 |
Ik ben in China ![]() ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 23 september 2011 @ 20:53 |
Behalve dan geen Rate-of-Fire upgrades gebruiken...geen idee. ![]() | |
SpankmasterC | vrijdag 23 september 2011 @ 21:32 |
Gewoon Q lang ingedrukt houden EN TWEE VAN DIE BTICHES TEGELIJKERTIJD EEN ARMZWAARD IN HET HOOFD RAMMEN WOOOOOOOOW!!!!!! | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 21:33 |
Gast dat kan ik toch nog niet ![]() Ik kan niet kiezen wat te doen met mijn punten dus ik spaar ze maar op zodat ik iets kan kopen op het moment dat ik het nodig heb ![]() | |
SpankmasterC | vrijdag 23 september 2011 @ 21:46 |
Dude koop het! 2 guards tegelijkertijd uitschakelen, epicness! En het spel zorgt er wel voor dat je het vaak genoeg kunt gebruiken, in tegenstelling tot bv de swimming-augment in DX1 die echt retegay en nutteloos was! | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 21:49 |
Ja maar ik heb liever dat mijn batterijtjes supersnel opladen ![]() ![]() ![]() | |
SpankmasterC | vrijdag 23 september 2011 @ 21:52 |
Schieten is voor buttjes, echte mannen meppen, als het even kan door een muur heen ![]() | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 21:52 |
Daar worden mijn handen vuil van ![]() | |
SpankmasterC | vrijdag 23 september 2011 @ 22:47 |
Dan was je ze in het bloed van de onschuldigen! | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 22:48 |
Nee daar worden ze schoon van ![]() | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 22:50 |
Van dat niet kunnen kiezen heb ik dus ook last. Ben nu in Singapore, maar heb nog 6 praxis punten over. ![]() | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 22:50 |
Ik kom net in China aan met 4 stuks ![]() | |
Smoofie | vrijdag 23 september 2011 @ 22:51 |
Waarom je battery upgraden als je er toch maar 1 kont reloaden, echt kk gaar. | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 22:53 |
Kunt aanvullen met van die lekkere repen ![]() | |
Smoofie | vrijdag 23 september 2011 @ 22:55 |
Ik hen van de jars, maar die nemen zoveel in beslag, en die repen vindt je niet overal en je kunt er maar 5 kopen voordat ze out of stock zijn bij een winkel ![]() ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 23 september 2011 @ 22:56 |
Het is handig bij het cloaken en ik begrijp wel waarom ze er maar 1 laten herladen. Zo moet je wat tactischer te werk blijven gaan en na blijven denken, want anders kon je zo'n heel level hersenloos afgaan d.m.v. takedowns ed. Maar ik ben het wel met jullie eens, dat hadden ze beter op een andere manier kunnen doen. | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 22:56 |
Maar het zijn enemies, waarom zou je die in leven laten ![]() | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 22:57 |
Ach, is zoals je zei in ieder geval handig dat je dan wat kan kopen op het moment dat het echt nodig is. Dat heb ik nog maar één keer gedaan. ![]() Met een takedown levert het meer XP op. | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 22:58 |
Maar het voelt zo stom, ik wil al die dingen en ik heb de punten maar dan koop ik het niet ![]() Oh ja? Hoeveel levert een takedown dan op? | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 22:59 |
Een non-lethal levert in totaal 50XP op. | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 22:59 |
En een lethal? | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 23:00 |
Die heb ik nog niet gedaan, als ik ze om zeep help schiet ik ze door het bolletje met mijn pistool. ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 23 september 2011 @ 23:00 |
20 dacht ik. | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 23:01 |
Headshot is ook 20 dus dat maakt dan niet uit. | |
Bart | vrijdag 23 september 2011 @ 23:02 |
Alhoewel het dan interessanter is om een non-lethal takedown te doen, en daarna nog even execution style los te gaan als ze voor pampus liggen. | |
ElmarO | vrijdag 23 september 2011 @ 23:05 |
Yup, heb er een keer 1 gestunned en daarna gebruikt als trigger voor een mijn. Kortom, multifunctioneel zo'n vijand. | |
Smoofie | vrijdag 23 september 2011 @ 23:06 |
Multiple takedown ftw ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 23 september 2011 @ 23:07 |
Er is geen sadist-trophy. ![]() Er is volgens mij nog wel een extra bonus bij een lethal takedown, als ze je niet opgemerkt hebben. Dan is het 30 xp, dacht ik. Weet 't niet zeker. | |
Smoofie | vrijdag 23 september 2011 @ 23:14 |
" Kill all enemies you see" ![]() | |
#ANONIEM | zondag 25 september 2011 @ 13:44 |
Ik heb het spel nu een week of twee geleden uitgespeeld, en ik begin DE3 steeds meer als Deus Ex-light te zien. Het spel is lineair, je hoeft geen keuzes te maken: op het gebied van materiaal, augments én het verhaal; het maakt allemaal niet zoveel uit wat je doet en wat je speelstijl is, op enkele extreme gevallen na. Ik heb DE op 'give me Deus Ex' gespeeld, en een échte uitdaging was het niet. Alleen met de eerste eindbaas had ik het wat lastig. Toen ik het trucje eenmaal doorhad was iedere baas goed te doen. Tijdens het spel krijg je een mooie, gedetailleerde kaart met een kruisje er op en je hebt een radar waar alles en iedereen op te volgen is. En dan kun je er ook nog eens voor kiezen dat alles waar je iets mee kunt doen wordt opgelicht. Waar Deus Ex een vooruitstrevend spel was waarbij je na moest denken over hoe je een situatie aan moest pakken is deel drie - zelfs op de moeilijkste stand voor een groot deel - een spel geworden dat vermakelijk is maar niets nieuws brengt, ook niet wat betreft de vermeende keuzes die je in het spel maakt. Deus Ex 3 is een spel voor de casual gamer, en dat is doodzonde.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 13:45:27 ] | |
Augustus_Thijs | zondag 25 september 2011 @ 13:50 |
En dat verschilt dus eigenlijk niks met zo ongeveer alle spellen die tegenwoordig uitkomen ![]() | |
Devz | zondag 25 september 2011 @ 20:15 |
Klopt. Alle games die een beetje buiten het casual genre vielen (Deus Ex, Splinter Cell, Hitman) worden versimpeld om ze toegankelijk te maken voor de domme massa. Je kunt het ontwikkelaars niet kwalijk nemen, want het is nu eenmaal de manier om veel geld te verdienen. Maar erg jammer is het wel. | |
Skull-splitter | zondag 25 september 2011 @ 20:31 |
Mjwah, ach. Ik vind het allemaal wel meevallen. Ze hebben hiermee een gok genomen, en op zich een prima game afgeleverd waar meer dan genoeg variatie in zit. Vroeger werden games gewoon graf moeilijk gemaakt omdat anders de technische beperkingen teveel opvielen. Nu heb je daar meer armslag, en Deus Ex was net niet toegankelijk genoeg. Ik vermaak me er iig prima mee en verwacht na het doorspelen weer eens opnieuw aan deeltje 1 te beginnen. | |
#ANONIEM | zondag 25 september 2011 @ 20:55 |
Ik zeg niet dat ik me er niet mee vermaak, ik zeg o.a. dat ik uitdaging mis. Als zelfs de hoogste moeilijkheidsgraad niet moeilijk te noemen is mag je je als developer toch wel even achter de oren krabben denk ik. De manier waarop je aan het handje wordt genomen maakt het er ook niet beter op wat mij betreft. | |
Skull-splitter | zondag 25 september 2011 @ 21:05 |
Wat maakt iets moeilijk? Volgens mij is het spel veel makkelijker dan ik nu denk, maar ik wil gewoon op mijn manier kunnen spelen. Die bossfights negeer ik gewoon, want slaan NERGENS op. Bijna zonde dat ze daar modellen voor gemaakt hebben... | |
iScrim | zondag 25 september 2011 @ 22:14 |
DLC 'Missing link' ![]() | |
Devz | maandag 26 september 2011 @ 11:22 |
Ik vermaak me er ook wel mee verder, maar vind wel dat de AI achteruit is gegaan als ik kijk naar de laatste Splinter Cell en Deus Ex delen. Terwijl intelligentie in zulke (stealth) games wel heel belangrijk is. Ik had het veel spannender gevonden als je betrapt kon worden terwijl je een hotelkamer aan het doorzoeken bent. Maar vijanden lopen alleen maar hun ingeprogrammeerde vaste rondjes. Niet echt meer van deze tijd, vind ik. Ach, je moet wat te wensen over houden. | |
speknek | maandag 26 september 2011 @ 11:24 |
Volgens mij kunnen deze spellen alleen bestaan bij gratie van een domme ai. Hoe moet je ooit langs mensen sneaken als ze geen voorspelbare routines hebben? Onvoorspelbaarheid zou de game helemaal niet leuk maken, alleen maar het gevoel geven dat het oneerlijk is. En geen enkele wachter zou ooit ophouden met zoeken een minuut nadat hij in vuurgevecht is geweest met de vijand, maar anders wordt het spel ook onspeelbaar, dan mag je nooit detected worden. | |
Bart | maandag 26 september 2011 @ 11:30 |
Het moet inderdaad niet onmogelijk worden. Maar op de een of andere manier stoor ik me wel meer aan de 'domheid' van de AI in DE dan in bijvoorbeeld SC. Weet niet precies waarom. Misschien omdat ze niet ver genoeg en lang genoeg doorzoeken als je iemand hebt doodgeschoten ofzo. Je gaat 10m terug om een hoekje staan en je wordt nooit gevonden. Dat gaat wel erg makkelijk moet ik zeggen. Ik heb zelfs gehad dat de vijand ziet dat ik een trappenhuis in ren, ik sta om het hoekje van de deur te wachten. De vijand kijkt vanuit de gang door de open deur naar binnen, ziet mij niet en loopt weer weg. Dat is gewoon slecht. | |
Devz | maandag 26 september 2011 @ 11:30 |
Wat je aangeeft is precies het verschil tussen een casual en hardcore game. Dat zou je in principe met een verschil in moeilijkheidsgraad op kunnen lossen. De AI hoeft natuurlijk niet menselijk te zijn, dan wordt het inderdaad iets té lastig (buiten dat het sowieso niet mogelijk is). Maar onvoorspelbaarheid zou het wel een stuk leuker maken. Dat je echt op moet passen/schieten als je een verboden ruimte doorzoekt. En dat het niet zo kunnen/werken is onzin. Games als Splinter Cell en Hitman doen het ook al jaren en dat maakt(e) ze wat mij betreft juist zo goed. | |
Bart | maandag 26 september 2011 @ 11:33 |
Of ze zien mij in een luchtkoker kruipen. Dan gaan ze je gewoon niet achterna. Echt lomp hoor. | |
speknek | maandag 26 september 2011 @ 11:56 |
Er is geen verschil tussen casual en hardcore games. Alleen tussen casual en hardcore gamers, en dan met name uitgedrukt in het verschil in de zekerheid van mensen over hun geslachtsdeel. Games als Splinter Cell en Hitman doen dat imo niet veel anders dan Deus Ex. Daar zijn het ook de bekende routines van de wachters waar je op moet anticiperen. Bij DE doen ze het wellicht iets meer getelefoneerd, zoals in MGS. Het grote verschil met de eerste twee is dat dat vaker kleinere ruimtes en dus meer self contained puzzles zijn. De gebouwen/missies in DE zijn groter en dus ontkom je er niet aan dat ze het gecompartimentaliseerd hebben. Bij wat kleinere kamers volgen ze je wel door de deur heen. | |
The_Substitute | maandag 26 september 2011 @ 11:57 |
Goed punt. Maar ik, als Stealthfanaat, vind dat wel dè uitdaging, met de echte spanning of je nou wel of niet ontdekt gaat worden. Maar Deus Ex is dan ook geen stealthgame, stealth is een optie. Het sneaken op zich is de uitdaging niet. Je komt overal makkelijk voorbij. Het is meer de (non-lethal) stealth-ACTIE dat de uitdaging biedt; hoe krijg je in een ruimte 5 guards, die elkaar constant in het zicht hebben, neer zonder dat ze het doorhebben? Dus ik beoordeel DE niet op de AI zoals ik dat bij Splinter Cell en Thief wel zou doen. Games die het echt puur van de stealth moeten hebben. Al had dat het idd wel voor mij wat interessanter gemaakt. Het wordt nu ook op momenten wat onlogisch...ik stond achter een ladder (je weet wel, met grote gaten ![]() ![]() Ik zie het meer zoals de vergelijking tussen 'Gran Turismo' -- 'Racedriver: Grid' -- 'Need for Speed'. GT = simulatie NFS = arcade RD:Grid = een perfecte mix. Met DE:HR als de RD:G van de stealth. [ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 26-09-2011 12:11:34 ] | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 15:00 |
Idd, ik snap ook niet waarom mensen met Splinter Cell blijven vergelijken, waarin guards ook vaste patronen liepen overigens. | |
Bart | maandag 26 september 2011 @ 15:06 |
Inderdaad. Beide games hebben veel stealth-gameplay en guards die volgens vaste patronen lopen en afgemaakt of omzeild moeten worden (stealth is een optie in beide games) en er gebruik gemaakt kan worden van diverse high-tech snufjes. Ook hebben beide games een spannend verhaal met actie en bedrog waarin je je goed kan inleven. Geen idee waarom mensen die games vergelijken met elkaar, heel raar is het. | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 17:17 |
DE leunt op exploratie en dialoog, SC op sluipen in het donker. DE is een RPG met fps sausje, SC een volbloed stealthgame. Appels en peren. ALS je al wil vergelijken, doe dat dan met DE zelf. | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 17:34 |
DE3 is met de beste wil van de wereld geen RPG te noemen. | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 17:35 |
Mwach... | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 17:44 |
Vooruit, laten we het RPG-ultralight noemen. Deus Ex kon je nog wel een RPG noemen (een RPG met shooterelementen of een shooter met RPG-elementen, afhankelijk van je speelstijl). DE3 is meer een tactische shooter (?). | |
speknek | maandag 26 september 2011 @ 17:44 |
Je hebt dialoogkeuzes en schijnbaar meerdere eindes, dus je kunt het zelfs met een klein beetje wil al een rpg noemen. | |
Bart | maandag 26 september 2011 @ 17:46 |
Het is maar net hoe je het bekijkt. DE is een stealthgame met dialogen. | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 17:49 |
Meerdere eindes, geweldig. Je moet in het laatste level met twee man praten waardoor je helemaal op het einde van het spel een keuze kunt maken. Qua verhaal heb je niets te kiezen, maar meerdere eindes, daar heb je gelijk in. Aan de dialogen in DE3 heb ik al helemaal een hekel. In het filmpje over de DLC hebben ze het ook over de keuzes die je al snel maakt die het verloop van het spel bepalen, en dan noemen ze als voorbeeld de keuze voor een geweer of een stungun (:') ) en je augments, die absoluut niet spelbepalend te noemen zijn. En toch vond ik het een vermakelijk spel. Ik baal alleen dat het spel zoveel beter had kunnen zijn. [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 17:50:05 ] | |
The_Substitute | maandag 26 september 2011 @ 18:55 |
@ Sloggi....In het laatste level krijg je 4 keuzes: een optie van Hugh Darrow, van Sarif, van Taggart en die optie die Eliza je geeft. Je hebt misschien dus wat gemist. ![]() Bedoelde je hun dialoogsysteem of de dialogen in het algemeen? De dialogen zaten juist wel goed en overtuigend in elkaar, met goede motivaties e.d. Alleen gesprekken d.m.v. de Social Enhancer werden gewoon te makkelijk. Ze hadden beter die blokjes weg kunnen laten, om ons zo de gelegenheid te geven om wat instinctiever antwoord te geven. De augs mogen idd wel wat uitgebreider. Zodat je niet zoals nu, als je richting 't eind van de game gaat, alle handige augs in bezit hebt. Dus dat je in eerste instantie gekozen speelstijl er eigenlijk weinig meer toe doet. Gecombineerd met meerdere opties per speelstijl bij de bossfights bvb. Ik vond HR voor de rest echt een prima game. Maar wat mij betreft, als ze me voor een evt vervolg weer net zo enthousiast willen maken, zullen ze toch zo goed als alle minpunten die hier ter sprake gekomen zijn, glad moeten strijken. Een vervolg maken op een van de meest vernieuwende games ooit, was natuurlijk al bijna een onmogelijke opgave. Maar ze verdienen alsnog hulde voor deze poging. | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 19:05 |
Das jouw keuze, veelal kun je hem ook gewoon als shooter met dialoog benaderen? | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 19:12 |
Eén keuze met vier opties. De dialogen en de bijbehorende stemmen waren dik in orde, het systeem met het overtuigen deed me helemaal niets. Een enkele keer (Tong, bijvoorbeeld) was het nuttig, maar vaak boeide me het niet zoveel (die Griek en Darrow wilde ik het liefst gewoon neerknallen). De augs doen er sowieso niet toe. Alleen hacken is wat mij betreft een must, maar de gameplay zou niet fundamenteel anders worden zonder de overige augmentations denk ik. | |
The_Substitute | maandag 26 september 2011 @ 20:09 |
Ik gebruikte 'optie' en 'keus' als 2 woorden met dezelfde betekenis. Maar je gaf mij de indruk met de woorden "je moet men twee man praten", dat je bij Panchea Sarif en/of Taggart niet gevonden had. Dus dat je uiteindelijk minder opties had, oid. <zucht> Ongeduld. ![]() ![]() ...waren stuk voor stuk prima momenten met goede diepgang. Maar wat ik al zei, het werd te makkelijk met de SE. Dus misschien was dat de reden voor jouw afkeer? ![]() Ik bedoelde dat HR op dat punt een beetje als het origineel had kunnen zijn. Met of een maximum aantal, of iig uitgebreidere augs. Dus ook bvb dat je ook in je wapens moest investeren om ze te kunnen gebruiken. Om zo de replaywaarde hoger te houden en je echt te laten kiezen wat voor speelstijl je de rest van het spel gebruikt. [ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 26-09-2011 20:51:57 ] | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 20:27 |
Met je laatste punt ben ik het wel eens. Hier hoefde je niet te kiezen. Je kon 1) eigenlijk bijna alles upgraden en 2) veel bruikbaars zat er niet tussen. In DE moest je kiezen tussen augments en waren de augments die je kon kiezen veel bruikbaarder, is mijn ervaring. | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 20:31 |
Fixed. Tevens totaal andere games binnen hetzelfde universum. Maar dit zinnetje deed het hem: Ga je schamen man. | |
Bart | maandag 26 september 2011 @ 20:50 |
Dat hangt van je speelstijl af ![]() | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 20:51 |
Ik wilde wel weten wat ze te vertellen hadden, maar ik voelde er niet veel voor om ze over te halen zich over te geven. Een beetje smeken terwijl die gasten een gat in hun kop verdienen ![]() | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 20:51 |
Veel meer opties had je in SC iig niet. | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 20:54 |
Splinter Cell was zo lineair als wat. Dat is DE3 ietsje minder. | |
Devz | maandag 26 september 2011 @ 20:59 |
Maar daarin was het stealth gedeelte (uitgezonderd Conviction, dat was gewoon een baggergame) wel écht goed uitgewerkt. Deus Ex doet een hoop dingen best goed, maar het blinkt nergens echt in uit imo. | |
Skull-splitter | maandag 26 september 2011 @ 21:03 |
Behalve presentatie, ervaring en het product als geheel. Das me meer waard dan 1 uitstekend iets als de rest middelmatig is. | |
#ANONIEM | maandag 26 september 2011 @ 21:06 |
Fijn dat jij er zo tevreden mee bent, maar ik speel liever deel een voor de vijfde keer uit dan deel drie een tweede keer. Zouden we in één van de DLC's meer van Bob Page te zien krijgen? [ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 21:07:22 ] | |
Devz | maandag 26 september 2011 @ 21:35 |
Ik respecteer zeker je mening hoor en begrijp dat je het best een topper kunt vinden. Maar het zijn wel allemaal vage en subjectieve dingen die je daar noemt, wat je over elke game wel zou kunnen zeggen. | |
Faxie | dinsdag 27 september 2011 @ 18:38 |
Waarschijnlijk is het al een keer vermeld, maar het einde vond ik echt een anti climax....Aan de andere kant beviel de rit er naartoe wel (behalve die eindbazen....) Ik ga nog een keer spelen, maar dan op killmode. Gaat een stuk sneller denk ik. | |
Killjoy | dinsdag 27 september 2011 @ 18:51 |
Als je eerst zonder kills speelt en daarna met volle kills speelt verandert er wat tekst in elk einde. | |
Faxie | dinsdag 27 september 2011 @ 18:57 |
Nou nou poe poe.... Ik vind het gewoon slecht uitgevoerd. Deel 1 deed het toch iets beter wat dat betreft. | |
Skull-splitter | dinsdag 27 september 2011 @ 19:44 |
Nu nog een game die dat zo goed deed als Blade Runner... | |
Bart | woensdag 28 september 2011 @ 08:48 |
Snok | woensdag 28 september 2011 @ 12:06 |
Ik heb een technisch probleem met de PS3 versie. Gister gekocht, wat data naar de hdd geïnstalleerd en spelen maar. Echter, soms als ik een save game wil laden doet hij er erg lang over en laadt hem uiteindelijk niet. De PS3 is niet uit te krijgen (via console zelf en controller), enige optie is CD eruit halen en opnieuw opstarten. Dit geldt inmiddels ook voor het laden van het spel zelf, dat doet hij af en toe ook niet. Toen wilde ik de data opnieuw installeren, dus v/d HDD af gegooid.. als ik nu het spel wil opstarten gebeurt er niks en houd ik een zwart scherm, en de console is weer alleen uit te zetten via cd eject.. iemand een idee? ![]() edit: de PS3 is de slim 320gb versie en deus ex3 is de augmented versie.. [ Bericht 5% gewijzigd door Snok op 28-09-2011 12:12:20 ] | |
Bunta-Fujiwara | woensdag 28 september 2011 @ 13:13 |
Andere games doen het wel? | |
#ANONIEM | woensdag 28 september 2011 @ 13:24 |
![]() Iemand ook daadwerkelijk koelkasten gebruikt om vijanden uit te schakelen? | |
SpankmasterC | woensdag 28 september 2011 @ 13:27 |
![]() | |
Snok | woensdag 28 september 2011 @ 17:28 |
Hmm, ik heb net een system update gedaan en toen startte Deus Ex weer (en ging installeren), save gelaad maar bij het eerste filmpje gelijk een freeze en weer via eject restarten. Toen Assassins Creeds geprobeerd, die wordt ook niet meer geladen terwijl die het altijd gedaan heeft. Vreemd. Zou het aan de laser oid kunnen liggen? De ps staat al maanden op dezelfde plek en wordt weinig mee gespeeld, laatste wat ik gedaan heb is PES 12 demo geinstalleerd.. iemand een idee? edit: geen van mijn games werkt nog, heb een system format gedaan en nu krijg ik bij iedere game die ik wil opstarten errorcode 80010514. Ik ga hier even achteraan maar het belooft niet veel goed als ik het zo snel zie op google. Hoe kan het nou dat letterlijk uit het niets een PS dit soort foutmeldingen geeft? herkent iemand deze code? [ Bericht 15% gewijzigd door Snok op 28-09-2011 18:07:30 ] | |
OMG | vrijdag 30 september 2011 @ 14:25 |
Ik zit gewoon nog steeds vast bij die eerste eindbaas kerel ![]() Bij die knakker ben ik na 2 seconden door m'n ammo heen en met alles wat ik naar hem toe kan gooien 1) grijp ik mis wanneer ik het op wil pakken of 2) gooi ik mis omdat ik niet geraakt wil worden (en uiteindelijk word ik toch wel geraakt en ga dood ![]() | |
Bart | vrijdag 30 september 2011 @ 14:28 |
Stun gun werkt wel op die gast. | |
speknek | vrijdag 30 september 2011 @ 14:29 |
Ik heb op het moment 15 typhoon ammo opgespaard zodat ik geen last meer heb van die bosses. | |
OMG | vrijdag 30 september 2011 @ 14:34 |
Mooi. Vanavond nog eens proberen dan. | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2011 @ 14:39 |
Er liggen genoeg wapens. | |
OMG | vrijdag 30 september 2011 @ 14:44 |
Dat zal best, alleen had ik het idee om alleen m'n tranquilizer ding te gebruiken en m'n hele inventory vol te mikken met bier, wijn, repen en andere niet echt belangrijke zaken. Vandaar dat ik nu even terug moet rondstruinen om alle wapens die ik heb laten liggen eens op te gaan rapen en zo. Of er moet een optie zijn die eindbaas dronken te voeren. | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2011 @ 14:49 |
Kijk eens goed om je heen. | |
The_Substitute | vrijdag 30 september 2011 @ 15:19 |
| |
OMG | maandag 3 oktober 2011 @ 13:52 |
Na heel die facility te hebben rondgeslopen en alles en iedereen te hebben neergemept had ik naar mijn idee genoeg ammo. Kom ik bij die gast aan, gooi een paar dingen naar 'em toe, schiet een paar keer, cutscene. Waarom ik het zo lastig vond, geen idee. Ik weet nu al dat ik die achievement voor alle eBooks vinden niet meer ga halen. Ergens in die fabriek in Hengsha zag ik er 1 liggen in een luchtschacht boven me, maar ik had de upgrade om te vallen zonder dood te gaan nog niet. Nou ja, wellicht tijdens playthrough #2. | |
Vonkenboer | maandag 3 oktober 2011 @ 19:46 |
Wat een ontzettend kut spel is het eigenlijk :/, ik heb nu al tig keer geprobeerd om die eerste boss te verslaan maar hij blijft gewoon over mij heen walsen. Ook op de laagste moeilijkheidsgraad... ik snap er gewoon geen ene fuck van ![]() | |
Devz | maandag 3 oktober 2011 @ 19:57 |
Die boss-battles zijn erg jammer. Maar die eerste boss op de laagste moeilijkheidsgraad moet toch wel lukken hoor. Heb je geen raketten/granaten? Gewoon veel blijven bewegen zodat hij je positie niet kent. | |
Bart | maandag 3 oktober 2011 @ 20:03 |
ik deed telkens stun gun op hem en dan een paar headshots. En dan weer stun gun en weer headshots. Goed timen dan kan ie amper op je schieten. Als je stun gun op is, dan overstappen op concussion grenades en headshots. | |
Vonkenboer | maandag 3 oktober 2011 @ 20:09 |
Ik speel voornamelijk op stealth, dus zoveel wapens heb ik niet. Naast een tranquilizer rifle, stun-gun en een silenced pistol heb ik niks echt qua krachtige wapens of explosieven bij me. ![]() Tussen het vuren met de stun gun en het pakken van mijn pistool heb ik al nauwelijks tijd dat ie echt lang verdoofd is om wat te kunnen doen. Ik ben echt geen n00b in shooters en heb vroeger het eerste deel van Deus Ex ook gespeeld. Ik snap echt niet waarom het niet wil; zelfs voordat ik aan het begin cover gevonden heb ben ik al 30% van mijn health kwijt ![]() | |
Augustus_Thijs | maandag 3 oktober 2011 @ 20:38 |
Je moet geen cover zoeken.. Meteen die gas canisters naar zn hoofd gooien. Eerst zo'n smalle om hem te stunnen, daarna een van die rode om te ontploffen. Met 3 rode heb je hem dood. Vooral heel veel bewegen, en die dingen goed gooien. Het heeft mij ook een flink aantal keer gekost, maar uiteindelijk toch gelukt. Had zelf ook geen wapens afgezien van één goed/sterk geweer. Dat werkte niet omdat ik hem dus niet kon stunnen. Uiteindelijk dus geheel zonder wapens gedaan. | |
Bart | maandag 10 oktober 2011 @ 21:19 |
Ik moet eerst naar room 404 en daarna naar room 802-11 ![]() ![]() ![]() | |
Bart | maandag 10 oktober 2011 @ 21:20 |
Oh ja, in room 404 was ze natuurlijk niet ![]() | |
OMG | maandag 10 oktober 2011 @ 21:39 |
Zometeen als ik thuis ben eens uitspelen, eindelijk bij het laatste gevecht. | |
OMG | dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:25 |
Gister uitgespeeld en meteen op hard opnieuw begonnen. Dit is m'n "alle badguys mogen dood" playthrough, wat betekend dat ik een stuk sneller door door de eerste "missie" (het terughalen van de typhoon) heen ben gegaan. Minder stealth, meer headshots. | |
speknek | dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:51 |
Ook eindelijk uitgespeeld. Vond het een 7.5. Heb best plezier aan de game gehad, alhoewel je op een gegeven moment wel een beetje door the motions gaat. Het verhaal leek sterk te beginnen, maar werd jammer genoeg steeds rommeliger en verder gezocht; ook de manier waarop het gestructureerd was liet te wensen over. Ik heb ongeveer alles gehacked en gezocht, maar zag regelmatig pas bij het teruglezen tijdens een laadscherm wat er daadwerkelijk gebeurd was. | |
OMG | woensdag 19 oktober 2011 @ 14:27 |
Ik heb hem afgelopen weekend voor de 2e keer uitgespeeld. De eerste keer had ik het idee hem al eens uit te spelen door niet gezien te worden en niemand te doden, maar had dit al verpest door iedereen in de prologue neer te schieten ![]() De tweede keer was op hard, had me al voorgenomen veel bad guys neer te schieten en dit ging een stuk sneller. En als je de typhoon hebt zijn die "eindbazen" een eitje. 3 keer je typhoon gebruiken en klaar. Hard was nog steeds best makkelijk. Als je eenmaal het truukje doorhebt vlieg je zo overal doorheen. Ik wil 'em nog wel een 3e keer spelen voor de overige 2 achievements (naast die Missing Link DLC achievements uiteraard); niemand doden en niet gespot worden. Maar dat moet maar eens in de toekomst gebeuren. Momenteel met de nieuwe Batman bezig en de komende maanden komt er weer genoeg leuks uit. | |
Skull-splitter | woensdag 19 oktober 2011 @ 15:16 |
ZOMG, jas binnen. Nette jas, jammer dat ie door en door zwart is waar de pics donker charcoal leken. Nette afwerking ook, alleen rits van het vest is wat minder soepel. | |
internal | woensdag 19 oktober 2011 @ 15:20 |
Ik moet hem nogsteeds een keer uitspelen ![]() ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 19 oktober 2011 @ 15:24 |
Ik ben net uit detroit weg, eerste in china gedaan, maar de laatste tijd druk met van alles en dus weinig tijd om even een paar uurtjes DE te spelen. Jammer genoeg. Dit weekend maar tijd voor maken. | |
Bart | woensdag 19 oktober 2011 @ 16:11 |
Jas? | |
ems. | woensdag 19 oktober 2011 @ 18:09 |
Zo'n ding wat je aan doet als het buiten niet erg warm is. | |
Augustus_Thijs | woensdag 19 oktober 2011 @ 18:19 |
Bijna altijd dus in NL | |
ems. | woensdag 19 oktober 2011 @ 18:21 |
Klopt. Het is een vrij populair object onder de Hollandse bevolking. | |
Skull-splitter | woensdag 19 oktober 2011 @ 21:42 |
Jas ![]() | |
rumiii | woensdag 19 oktober 2011 @ 22:00 |
Hebben jullie last gehad van crashes? Deze kwam ook in BF3 beta voor: sneeuwvlokken ![]() Zal wel straks in steamforums kijken | |
Skull-splitter | woensdag 19 oktober 2011 @ 22:16 |
Klinkt als artifacting? | |
Bart | donderdag 20 oktober 2011 @ 07:46 |
Vet! Heeft ie ook dat bloemetjespatroon op de schouders? | |
Skull-splitter | donderdag 20 oktober 2011 @ 08:25 |
Nope. Zou het ook meer tacky maken imo... | |
Killjoy | zondag 23 oktober 2011 @ 23:01 |
Hoppa Missing Link uitgespeeld, heb weer genoten. 0 kills al zijn er daar jammer genoeg bij de DLC geen achievements voor. | |
The_Substitute | maandag 24 oktober 2011 @ 22:10 |
Nee, maar er is wel een achievement die in de buurt komt; The Missing Link uitspelen zonder gebruik van Praxis Kits, wapens en explosieven. Nog uitdagender dan No Kills, helemaal als je ze combineert. ![]() Maar heb er ook weer van genoten. Vond het van tevoren te prijzig, 10,99 euro. Maar heb er 8 uur over gedaan; 0 kills, alles uitgeplozen. Dus ik vond het door de speelduur/prijs vergelijking wel weer meevallen. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:33 |
Jassen zijn weer te koop, back by popular demand... | |
OMG | dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:09 |
Oe, gaaf. Is dat ding een beetje warm? Ik heb nog een nieuwe jas nodig. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:26 |
Jas is gematigd warm, zit een bodywarmer in die tevens je nek beschermd, maar meer als herfst en lente jas, in de winter meer met een (beetje nauwsluitende) trui eronder om het warm te krijgen. Ik overweeg bijna een tweede als ze te koop blijven. Bleef er vandaag wel netjes droog in, dat had ik eerlijk gezegd weer niet verwacht... | |
msnk | zaterdag 5 november 2011 @ 13:57 |
- X360 versie (PC-gaming is voor mij passé) - Ben geen stealth-hero, totaal niet zelfs. Splinter Cell op de Xbox was leuk-achtig, maar eerlijk gezegd boeide al dat ge-stealth me geen reet. - Filmpjes zien er meh uit, maar filmpjes zeggen vrij weinig over een spel van 20/30 uur. Dit wetende, is dit spel dan nog een aanrader voor 15 euro? Anders bewaar ik mijn geld voor Skyrim of zo ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 5 november 2011 @ 14:01 |
Voor 15 euro? Zeker weten. Stealth is sowieso (grotendeels) een optie in deze game, geen verplichting. | |
The_Substitute | zaterdag 5 november 2011 @ 14:01 |
DE:HR leunt net wat minder op stealth dan SC. Je kunt het ook als shooter spelen en voor 15 euro is het 't zeker waard. | |
msnk | zaterdag 5 november 2011 @ 14:16 |
Dank jullie beiden ![]() Ik wist dat stealth geen vereiste was inderdaad, maar ik had ook gelezen dat het zonder stealth erg mediocre is of zo, vandaar dat ik er zeker van wilde zijn dat het spel wel blijft boeien ![]() | |
Tijn | zondag 6 november 2011 @ 16:29 |
Ik ben net begonnen aan DE:HR. Ik heb nooit een Deus Ex-spel gespeeld, maar aangezien dit een prequel is, maakt dat qua verhaal neem ik aan niet zoveel uit? Ik vind het iig wel een tof spel tot nu toe, al zijn de vijanden inderdaad wel erg dom. Maar eigenlijk laat ik dat sneaken tot nu toe sowieso maar voor wat het is en schiet ik m'n weg gewoon door de actiescenes. De verhalende stukken daartussen is wat mij betreft waar het spel om gaat, net zoals bv bij Mass Effect. | |
Tijn | zondag 6 november 2011 @ 16:37 |
Waarom ze trouwens zowel een first person als third person view hebben gebouwd, is me volstrekt onduidelijk. Het schakelen tussen die twee modes voelt niet erg natuurlijk aan. Wat mij betreft had het hele spel 3rd person gemogen, ik zie niet dat het eerstepersoonsperspectief in dit spel toe te voegen heeft. | |
Skull-splitter | zondag 6 november 2011 @ 17:37 |
Deus ex was fps, dus deze ook. Third person zit er in als cover-mechanic, werkt beter dan first person dan. | |
ems. | zondag 6 november 2011 @ 17:42 |
Eens, hoewel ik dus liever alles in 1st person gezien had, net zoals deel 1. | |
Tijn | zondag 6 november 2011 @ 17:45 |
Dat is natuurlijk wel een reden van niks, he ![]() | |
speknek | zondag 6 november 2011 @ 17:47 |
Jammer genoeg zorgt het bij meer dingen ervoor dat het niet zo goed is als het zou kunnen zijn. | |
Tijn | zondag 6 november 2011 @ 17:51 |
Ik denk dat het een betere game was geweest als het helemaal 3rd person was geweest. Maar ik denk dat bij de meeste games eerlijk gezegd. First person is gedateerd en ik voel me altijd onhandig in dat perspectief. | |
ems. | zondag 6 november 2011 @ 17:53 |
Dat ligt aan jou ![]() | |
Tijn | zondag 6 november 2011 @ 18:47 |
Ah fijn, een boss battle die om totaal andere items vraagt dan die je tijdens het level nodig had. Dit is wel een epic fail, zeg ![]() | |
Skull-splitter | zondag 6 november 2011 @ 20:54 |
Dit idd. | |
Tijn | maandag 7 november 2011 @ 11:52 |
Ik kan me nu toch wel moeilijk losrukken, zeg ![]() | |
#ANONIEM | maandag 7 november 2011 @ 11:58 |
Dit ligt ook aan jou. | |
MarokkaanseKip | dinsdag 15 november 2011 @ 22:05 |
Ik kom al niet langs het 1e level het lukt me maar niet om die mannetjes te killen ![]() | |
ems. | dinsdag 15 november 2011 @ 22:19 |
Heel misschien zou je kunnen proberen om die mannetjes niet te killen. | |
MarokkaanseKip | dinsdag 15 november 2011 @ 22:29 |
Kan niet. 11:45 vanaf daar ![]() ![]() | |
Tijn | dinsdag 15 november 2011 @ 23:03 |
Gewoon om het hoekje bij de deur gaan staan, coveren en af en toe vanuit cover om het hoekje leunen en ventjes afknallen? | |
MarokkaanseKip | dinsdag 15 november 2011 @ 23:57 |
Ik weet al wat ik fout deed. ![]() ![]() | |
static | zaterdag 21 januari 2012 @ 11:31 |
Blijft maar crashen, Google helpt ook al niet. ![]() Problem Event Name: AppHangB1 Application Name: dxhr.exe Application Version: 1.3.643.1 Application Timestamp: 4e970629 | |
Tijn | zaterdag 21 januari 2012 @ 11:53 |
Koop gewoon een Xbox en speel het daarop, static ![]() | |
Bart | zaterdag 21 januari 2012 @ 11:55 |
Nieuwste drivers? Nieuwste DirectX? Laatste versie van het spel? Wanneer crasht ie, telkens op hetzelfde punt of gewoon random? Na 5 min spelen of na een uur? | |
static | zaterdag 21 januari 2012 @ 12:48 |
Is zo lastig mee te slepen als je bijna altijd in het buitenland bent. ![]() Neem meestal een stuk of 5 PC games mee, die passen wel in mijn koffer. | |
static | zaterdag 21 januari 2012 @ 12:49 |
Die updates worden volgens mij door Steam ( ![]() | |
Vonkenboer | zaterdag 21 januari 2012 @ 13:13 |
Ik heb het spel sinds kort verwijderd van mijn computer, opzich ben ik helemaal geen slechte gamer maar die eerst f*cking eindbaas kom ik maar niet langs ![]() Hoe ik het ook probeer en op wat voor moeilijkheidsgraad ![]() k*t spel ![]() | |
ems. | zaterdag 21 januari 2012 @ 13:16 |
Die eerste eindbaas had ik dood zonder dat hij mij ooit geraakt had ![]() | |
Tijntje83 | zaterdag 21 januari 2012 @ 13:33 |
Die is niet makkelijk, nee. Ik heb ook heel wat keren opnieuw geladen maar uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik het niet meer met conventionele wapens probeerde maar met 2-3 handgranaten. ![]() | |
ems. | zaterdag 21 januari 2012 @ 13:40 |
Oh ja. Dat was ook het eerste dat ik deed. Gewoon wat explosieven ertegenaan en hij valt direct. | |
Bart | zaterdag 21 januari 2012 @ 13:41 |
Ik had er ook moeite mee. Constant taseren met tussendoor wat headshots met pistol was voor mij de oplossing. | |
Bart | zaterdag 21 januari 2012 @ 13:42 |
In een ruk uitspelen dan ![]() Maar serieus, geen idee dan... Misschien ff verwijderen en opnieuw downloaden? | |
static | zaterdag 21 januari 2012 @ 15:34 |
Vind er eigenlijk geen ruk aan eigenlijk. Al die slappe dialogen tot vervelends toe. | |
speknek | zaterdag 21 januari 2012 @ 15:42 |
Je hoeft de game inderdaad niet voor het verhaal of de dialogen te spelen. Sowieso vond ik de game gewoon wel aardig, maar is ie niet in m'n top 7 beland. | |
ems. | zaterdag 21 januari 2012 @ 16:06 |
Och, ik vond het geen kwaad spel. Het was in ieder geval een verademing na het zwakke invisible wars. Echter kwam HR totaal niet in de buurt bij deel 1. De dialogen en het verhaal vond ik trouwens wel interessanter dan 99% van de games uit 2011. Alsnog niet bijzonder, trouwens. | |
rumiii | zaterdag 21 januari 2012 @ 16:08 |
Was het niet dat mijn videokaart kapot was, zou ik hem graag spelen ![]() | |
jimjim1983 | woensdag 25 januari 2012 @ 13:20 |
ben nu bij de sidequest Acquaintances Forgotten, als je de 2e keer in detroit bent. moet iets pakken uit zo'n storage ding, heb er wel foto's gevonden maar kan er verder niks vinden en krijg dus niet mn volgende waypoint ![]() | |
ems. | woensdag 25 januari 2012 @ 13:41 |
Dat probleem had ik ook. Er zijn wat dingen daar te lezen (op een computer of op zo'n pad weet ik niet meer zeker). Zorg dat je -ALLE PAGINA'S- van die te-lezen voorwerpen hebt gezien. Ik zat daar ook 3 dagen vast voordat ik begreep dat dat het probleem was ![]() | |
larry_flynt | donderdag 26 januari 2012 @ 15:55 |
Is er al een versie uit met de dlc's erbij? | |
drumstickNL | woensdag 4 april 2012 @ 17:59 |
Binnenkort maar weer eens aantrappen; echt een toffe game. | |
Skull-splitter | woensdag 4 april 2012 @ 23:45 |
HEEL lang al niet meer gespeeld, maar idd, binnenkort weer eens oppakken | |
rumiii | donderdag 2 augustus 2012 @ 02:22 |
Ik heb eindelijk de kans gekregen om deze te mogen spelen.. --> ![]() | |
TwyLight | maandag 26 november 2012 @ 12:32 |
Dit spel kost nu maar ¤4,74 op Steam tijdens de herfst sale. Nog 6 uur de tijd om hem te kopen voor die prijs ![]() | |
Skull-splitter | maandag 26 november 2012 @ 13:14 |
Belachelijk goedkoop. Onlangs mijn savegame corrupt, met een beetje goochelen kunnen redden. Alleen crashte mijn PC eergisteren weer... | |
drumstickNL | maandag 26 november 2012 @ 14:21 |
Koopje voor die prijs, mijn favoriete game. ![]() | |
larry_flynt | maandag 26 november 2012 @ 16:02 |
Binnenkort maar eens kopen voor de xdoos | |
TwyLight | maandag 26 november 2012 @ 16:09 |
Geen geld inderdaad voor zo'n spel. Ben hem nu voor het eerst aan het spelen, best leuk. | |
TwyLight | dinsdag 27 november 2012 @ 18:14 |
Damn die 2e baas is best moeilijk (Yelena) ![]() Heb helaas ook al m'n Praxis points aan stealth/hacking uit gegeven :/ edit: kwam er achter dat ik nog 3 Praxis points had (lol). Typhoon gekocht en boss neer ![]() [ Bericht 28% gewijzigd door TwyLight op 27-11-2012 18:24:12 ] | |
numero_uno | zaterdag 22 december 2012 @ 00:40 |
Ik heb m ook gehaald maar de framerate blijft in de combat enorm droppen waardoor het spel zich in slowmotion lijkt af te spelen en de combat daardoor niet de doen is. Filmpjes ed. draait ie allemaal goed maar de framerate dropt enorm. Nu lees ik dat het op internet meerdere oplossingen zijn maar ik ben totaal niet van de techniek en het aanpassen van files. Wat kan ik hieraan doen? | |
TwyLight | zaterdag 22 december 2012 @ 00:58 |
Ik heb best wel een 'slechte' computer maar deze game draait prima bij mij. Wat zijn je specs? | |
numero_uno | zondag 23 december 2012 @ 13:24 |
pfff dat durf ik niet eens te zeggen, hoe kan ik daar achter komen? Ik ben echt een nerd op dit gebied | |
Skull-splitter | zondag 23 december 2012 @ 13:26 |
Bij startmenu in het invoerbalkje proppen dxdiag en de gegevens daarvan opslaan als TXT bestand op je desktop, specs knippen en plakken hier ![]() | |
numero_uno | zondag 23 december 2012 @ 13:30 |
------------------ System Information ------------------ Time of this report: 12/23/2012, 13:28:12 Machine name: Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.120830-0333) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: Packard Bell System Model: EasyNote TM85 BIOS: InsydeH2O Version V1.13 Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz (4 CPUs), ~2.3GHz Memory: 4096MB RAM Available OS Memory: 3958MB RAM Page File: 2162MB used, 5753MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 DX Setup Parameters: Not found User DPI Setting: Using System DPI System DPI Setting: 96 DPI (100 percent) DWM DPI Scaling: Disabled DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode | |
numero_uno | maandag 24 december 2012 @ 04:57 |
Werkend gekregen.... hele vette game ![]() Moest mn speelstijl wel even aanpassen want ben nogal van het schieten maar complete vuurgevechten verlies je gewoon. Zit nu in Shanghai maar wat een kutbaas was die Barrett. | |
Rickocum | maandag 24 december 2012 @ 07:14 |
Als je een nerd zou zijn dan heb je wél verstand ergens van. | |
Skull-splitter | maandag 24 december 2012 @ 08:16 |
![]() | |
VixenFromHell | dinsdag 25 december 2012 @ 15:55 |
Tof spel ![]() 106.2 hrs on record ![]() | |
Bart | woensdag 8 april 2015 @ 10:44 |
GAM / Deus Ex: Mankind Divided | |
Forbry | donderdag 6 oktober 2016 @ 11:14 |
Iemand hier Deus Ex: Mankind Divided al gespeeld en zo ja, is het wat? Ik keek er erg naar uit, maar kan nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik 'm ook daadwerkelijk eens ga spelen. Ben echter wel benieuwd naar de reacties. Van wat ik zo al gelezen heb, is deze wat minder dan Human Revolution? | |
Bart | donderdag 6 oktober 2016 @ 12:01 |
Ik vind hem vet, veel plezier aan beleefd en gaat zeker nog een tweede keer uitgespeeld worden. Het is gewoon het vervolg op het vorige deel. Net zo genieten. Wel meer van hetzelfde, weinig vernieuwend. Maar meer van een toffe game blijft tof. | |
ems. | donderdag 6 oktober 2016 @ 12:48 |
Ik vind em fijn maar het voelt wel heel erg alsof de magie van deus ex een beetje weg is. Human revolution had dat ook al een beetje maar toch voelde het daar meer alsof de makers er iets speciaals van wilde maken. Ik kan het moeilijk beschrijven maar ik ervaar het zeg maar een beetje als het 'volgende logische product' in plaats van dat er echt passie achter zit. Maar de gameplay was weer prima verder. Enige echte nadeel vond ik dat de game een beetje kort is en vrij abrupt eindigt. | |
VixenFromHell | donderdag 6 oktober 2016 @ 19:01 |
Yep, eens met de opmerking over het einde. Er gaan ook geruchten dat ze de boel in stukken geknipt hebben om het in meerdere delen uit te brengen... Ik vond hem tof en vermakelijk, wel net iets minder dan HR. | |
Forbry | vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:56 |
Thanks y'all! ![]() Wat vond je van het einde? Wel abrupt zoals velen zeggen? En zo ja, doet dan dan geen (behoorlijke) afbreuk aan het geheel? Jij wil nog wel eens een afwijkende mening hebben, maar in dit geval komt hij aardig overeen met de grote meute. ![]() Op basis van wat ik tot nu toe gezien/gelezen heb van/over de game, krijg ik hetzelfde gevoel als dat jij beschrijft. Als dat daadwerkelijk het geval is, zou het wel fijn zijn als de makers dat ook al aangeven... | |
Bart | vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:32 |
Het einde was inderdaad een beetje onverwachts, had het later verwacht. En het schreeuwt ook om een vervolg. Maar dat vind ik niet erg, laat maar komen ![]() | |
Forbry | vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:38 |
Maar was het verhaal (tot aan dat abrupte einde) nog wel een beetje boeiend? | |
Bart | vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:41 |
Ja hoor ![]() | |
BrainOverfloW | vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:56 |
Er is wel een DLC, System Rift, met de volgende beschrijving:En er komt volgend jaar nog een DLC aan, A Criminal Past. Bron Ik heb Mankind Divided zelf nog niet gespeeld maar zou dat het einde kunnen geven wat jullie nog miste? | |
Bart | vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:02 |
Nee ik verwacht dat daar nog een deel 3 (met Jensen bedoel ik dan) voor gaat komen. | |
VixenFromHell | vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:14 |
Denk niet dat Criminal Past daar voor gaat zorgen, System Rift speelt zich tijdens het verhaal van MD af. Maar over de toekomstige DLC is nog niets bekend, dus dat is gissen ![]() | |
ems. | vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:37 |
Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit. Het verhaal vond ik 'ok' maar het was wel heel erg "conspiracy in een conspiracy in een conspiracy". En DLC kopen omdat ze te beroerd zijn een degelijk einde aan de main game te brijen doe ik per definitie niet aan. Als dat ook uiteindelijk het geval gaat zijn dan vrees ik dat mijn interesse in deus ex daar ook zo ongeveer gaat eindigen, behalve de verplichte regelmatige playtrough van het origineel, natuurlijk. |