Nee jullie gaan per paard natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk even duur als een auto ongeveer.Daarom hebben wij geen auto.
Wat een tof beest.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef TripleS het volgende:
Ik ga me ook eens melden in dit topic! Ben de trotse eigenaar van een Pools paard ,Hlhalf Slaska (werkpaard) en half Wielkopolski (warmbloed).
[ afbeelding ]
Dank. Ze is 4 jaar en pas net zadelmak , gaat super! Alleen met opstijgen vind ze het wel grappig om een bok te geven..dat probeer ik er nu uit te krijgenquote:
Ghehe ik heb mijn geluid altijd uitstaan (op het werk he) maar ik kan me helemaal voorstellen hoe dat klinktquote:Op maandag 11 juni 2012 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Die Fries die naast mij rijdt? Die is van mijn stalgenoot, is een schitterend beest.
Er is ook een filmpje gemaakt:
Zet je geluid niet te hard. Van de 18 waren er 15 met ijzers (wij + een ijslander waren de enige zonder) en dat maakt echt een klereherrie.Mensen zeuren tegenwoordig over verkeerslawaai, maar dat moet in de tijd dat er nog geen auto's waren nog veel erger zijn geweest.
Vooral toen we over een stalen brug gingen was het oorverdovend.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ghehe ik heb mijn geluid altijd uitstaan (op het werk he) maar ik kan me helemaal voorstellen hoe dat klinkt
En ja inderdaad die fries naast jou!
@TripleS, leuk beestje
Er zaten een aantal paarden bij die ik persoonlijk niet mee had genomen een drukke stad in. Er hadden makkelijk dingen mis kunnen gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ghehemaar verder allles wel verlopen zonder gevaarlijke situaties?
vindt het toch maar knap, zoveel paarden door straten met redelijk enge dingen
Hangt van veel zaken af, wat voor paard wil je(aanschafprijs), hoe wil je je paard gestald hebben?quote:
Nog nooit wat gehad hier, klop het snel af nu, want dat houden we graag zo!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bedragen lopen snel op als ze een kwaal hebben.
Nog nooit een paardeneigenaar gezien met een paard die nooit iets had.
Hier in het noorden is 400 schofterig duur, vond dat al gekkenwerk, maar het kan nog duurder dusquote:Op maandag 11 juni 2012 13:21 schreef Isegrim het volgende:
'Tot wel 400'.In de Randstad genoeg plekken waar je meer dan 500 betaalt.
De stallen hier in de buurt die dermate duur zijn, daar hoef je echt geen 16m2 voor je paard te verwachten hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier in het noorden is 400 schofterig duur, vond dat al gekkenwerk, maar het kan nog duurder dus
Maar dan heeft je paard wel een solarium, zit hij vast heel erg op te wachten terwijl hij in zijn geweldige 4 bij 4 stal staat en dus heel veel ruimte heeft(uche uche).
Sta af en toe wel te kijken wat mensen durven te vragen voor stalling hoor, meer dan 500 per maand tering zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |