SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Flaming hot
nee, ik heb over mn eigen kale kop gewreven..quote:
Jij bekijkt de toekomst met een bezemsteel?quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, dat is een bezemsteel.
quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bekijkt de toekomst met een bezemsteel?
Beetje raar wel.quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bekijkt de toekomst met een bezemsteel?
Bij mij gaf ie steeds dezelfdequote:Op maandag 19 september 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stomme youtube, hij geeft geen suggesties en nu weet ik niet wat ik moet luisteren
3fm, 90's request jeweetzquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
Oh. En luister john mayer, altijd goed
ik vond hem wel leuk..quote:
hij is een beetje een topickiller..quote:
ga hem helpen danquote:
Kattenquote:Op maandag 19 september 2011 15:38 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb vannacht 2 lieve logeerpoezen
Joahquote:
Bij ons is dat ook net zo hoor maar eigenlijk zijn ze gewoon bang voor andere kattenquote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JoahAlleen heb ik er al 5, die ander katten niet mogen
Dus deze twee moeten in mijn slaapkamer opgesloten.
Hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bij ons is dat ook net zo hoor maar eigenlijk zijn ze gewoon bang voor andere kattenTerwijl ze absoluut niet bang zijn voor honden
Boh hoe oud zijn ze dan?quote:Op maandag 19 september 2011 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaNou, deze 2 zijn niet van mij, die moeten een nachtje overbruggen voor ze naar een kattenbejaardentehuis kunnen
Rond de 17, een iets ouder want dat is de papa. Maar hun baasje kan niet meer voor ze zorgen..quote:
Ohh dat is wel naar, mijn oude kat was 22quote:Op maandag 19 september 2011 15:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Rond de 17, een iets ouder want dat is de papa. Maar hun baasje kan niet meer voor ze zorgen..
Hahaha, enig datquote:Op maandag 19 september 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel naar, mijn oude kat was 22Maar die had staar en was daardoor blind geworden en we konden niets in huis verzetten omdat hij dan overal tegen aan zou lopen
Waarom zou je een onschuldig dier vermoordenquote:Op maandag 19 september 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, enig datJoah, dit was nog een hele geheime operatie, want we moesten naar haar huis toe. Waar nu alleen de psychopaat van een ex nog in zit. Maar die flipt helemaal uit als je bij m in de buurt komt schijnt
. Dus wij heel stiekems die katten van buiten meenemen. (Meneer dreigde ze te vermoorden als ze binnen kwamen, dus ik denk niet dat ie de katten mist
). Ik voelde me een superheld.
Omdat ie knettergek isquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou je een onschuldig dier vermoorden
Je bent ook een held als je die dieren zo kunt redden
Mensen mag je slaan, dieren niet
Welk ding?quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
Bloem wat is dat ding op je facebook? En ik durf er niet op te klikken want ik denk dat het spam is
Er staat New photos from my heart en dan een dikke cavia ofzoquote:
Oh, hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er staat New photos from my heart en dan een dikke cavia ofzo
Maar nu weet ik nog steeds niet wat het isquote:Op maandag 19 september 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, hahahadat is gewoon een site. weheartit.com. Met allemaal lieve plaatjes
En blijkbaar vind die het nodig om die naar facebook door te sturen
.
Welke kleur schoenen heeft die mevrouw?quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een mevrouw naast me is nootjes aan het eten, ik krijg er honger van.
Ohhquote:Op maandag 19 september 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet wat het is
witquote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welke kleur schoenen heeft die mevrouw?
Ok dan mag ik vanavond bami eten. Gelukkig maar pfoe.quote:
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh die vrouw houdt steeds dat zakje zo alsof ze de nootjes aanbiedt aan me. Zal ik mn hand erin steken?
Natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh die vrouw houdt steeds dat zakje zo alsof ze de nootjes aanbiedt aan me. Zal ik mn hand erin steken?
Wie dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De vreetbeer heeft het zakje leeg gegeten hoor
En ik kwam een fokker tegen in Utrecht
Was het Jan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De vreetbeer heeft het zakje leeg gegeten hoor
En ik kwam een fokker tegen in Utrecht
Ik zag vandaag een dude met een piraten hoed en een plastic zwaard door de stad lopen. AAARGH!!!quote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
Arrr! Het is Talk Like a Pirate Day
Er zitten hier anders heel veel mensen met tieten hoor.quote:
ja zomaar toevallig toch.quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik kwam zaterdag ook toevallig 4 FOK!ers tegen
Vaak ben je bang.quote:
Wat heb ik hier nou mee te maken, beetje verzuurd jij.quote:Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef het volgende:
Vrouwen posten veeeel meer dan manne. Al die SC verslaafden zoals Klinkerbotsing of MarokKip
Huhwatwat?quote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ook hier:
[..]
Wat heb ik hier nou mee te maken, beetje verzuurd jij.
Wie is de grootste hosselaar op de foks?quote:
Oke.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke even laptop erbij pakken geef me 5 min.
Ik mag je niet meer.quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap het niet. Als je me niet mag, negeer/vergeet me gewoon. Of pm me je probleem met mij.
Heus waar?quote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Er zitten hier anders heel veel mensen met tieten hoor.
Ik vond 'm best wel kutquote:
Weet nog nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond 'm best wel kutMaar hoe was My Sister's Keeper?
Ja, ik denk dat meer mannen dan vrouwen het een leuke film vindenquote:
Jij hebt geen smaak.quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond 'm best wel kutMaar hoe was My Sister's Keeper?
Enige positieve aan de film waren de aantrekkelijke dames en de achterliggende gedachte. Verder was het gewoon kut.quote:
Ik vond het een positieve verassing, plot stak goed en vernuftig in elkaar. Mooie samenhang van drama, fantasy en sci-fi. Wil niet zeggen dat het een topfilm is, maar het verdient zeker niet de stempel 'kutfilm'.quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Enige positieve aan de film waren de aantrekkelijke dames en de achterliggende gedachte. Verder was het gewoon kut.
Popcornmoment.quote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vond het een positieve verassing, plot stak goed en vernuftig in elkaar. Mooie samenhang van drama, fantasy en sci-fi. Wil niet zeggen dat het een topfilm is, maar het verdient zeker niet de stempel 'kutfilm'.
mevrouw moet ook een vroeg opstaan.quote:
Moet toch zo naar de bekkenbeulquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had dat gezegd dan kwam ik naar jou toe mja mja
ik moet daar binnenkort ook weer heenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Moet toch zo naar de bekkenbeul
Ik ben geen liefhebber.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:07 schreef HappyBob het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.hurley.com/hurleypro/live.cfm
Volgende heat is Kelly Slater weer aan de beurt.
sorry hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jou bedoeld.
Trekken!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hee Gianni
Kutverstandskiessss![]()
![]()
ik heb er nog 2. wil je ze hebben?quote:
gelukkig heeft iemand goeie zin hierquote:Op woensdag 21 september 2011 09:20 schreef Bloempje. het volgende:
Goedenmorgen!! Ik heb extreem goed geslapen en ben nu idioot wakker
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heeft iemand goeie zin hier
buh, krijg net sms of ik zaterdag mee kan gaan slopen. zal prima gaan aangezien we vrijdagavond groot feest hebbenquote:
download het later danquote:Op woensdag 21 september 2011 13:09 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was glee vergeten!! En nu kan ik niet kijken want werken
Beeaaacchquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Beach het volgende:
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
wat is er loos?
och al tijden zoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Beeaaacch
Dat het hier zo uitgestorven is
mooiquote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In de bus terug naar huis, ben al op de helft.
Blijf lekker thuis.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil niet werkenKan er niet iemand voor mij gaan werken?
Dat kan ik toch niet maken gekkiequote:
Werken is toch saai ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet maken gekkie
Nee valt wel mee hoorquote:
Ik ga vanavond kijkenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gefeliciteerd Gquote:Op donderdag 22 september 2011 02:42 schreef dralion13 het volgende:
Jarig
Maar morgen half 9 weer college dus nu maar slapen
HAPPY BIRZDAYYYquote:Op donderdag 22 september 2011 02:42 schreef dralion13 het volgende:
Jarig
Maar morgen half 9 weer college dus nu maar slapen
iPad is dan ook baas, ik had weer een discussie met iemand over Apple, die heb ik maar afgebroken want het ging nergens meer overquote:Op donderdag 22 september 2011 09:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem iPad mee naar college want mama liet mijn laptop vallen en nu doen de usbpoorten het niet meer en het scherm wordt langzaamaan zwart
Laptop werkt fijner voor aantekeningen vind ik. Ben benieuwd of het onder de garantie gaat vallenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
iPad is dan ook baas, ik had weer een discussie met iemand over Apple, die heb ik maar afgebroken want het ging nergens meer over
Daar heb ik MacBook Pro voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laptop werkt fijner voor aantekeningen vind ik. Ben benieuwd of het onder de garantie gaat vallen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar heb ik MacBook Pro voor.
Furrrrrquote:
Ik kom sowiesoquote:
Waar woont die ook alweer tegenwoordig?quote:
Hij studeert in Wageningen, dus denk dat hij daar dan ook woontquote:Op donderdag 22 september 2011 09:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waar woont die ook alweer tegenwoordig?
Dat is best ver wegquote:Op donderdag 22 september 2011 09:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij studeert in Wageningen, dus denk dat hij daar dan ook woont
Dat wordt een beetje krap beste Bob.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht met z'n allen bij Dralion in bed kruipen..
Dat gaat best krap worden in mn 1 persoons bedquote:Op donderdag 22 september 2011 10:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht met z'n allen bij Dralion in bed kruipen..
Wat liefquote:Op donderdag 22 september 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij was liev vandaag en grappig en leuk en heeft steeds getrakteerd ook
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
lief zijn is voor echt mannen
Hey Kbquote:
Oh, hou ik niet zo van. Doe mij maar chocoladetaart. Of nog beter: cupcakessssquote:Op donderdag 22 september 2011 18:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Staat er ook, een aardbeienslagroomtaart.
Dan moest Jan vandaag ook eten verplichtquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een broodje pindakaas met banaan![]()
![]()
![]()
Klinks, dat is het eerste wat je je kindjes op je nieuwe stageplek moet leren, dat dat lekker is.
Goddelijk lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan moest Jan vandaag ook eten verplicht
WATWATWAT?! Straks ga je me nog vertellen dat je tonijn ook lekker vindt.quote:
nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WATWATWAT?! Straks ga je me nog vertellen dat je tonijn ook lekker vindt.
Hahahaha, wortelquote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nee.
ze had vandaag tonijn he! maar geen harige, maar gezonde met wortel en prei en anders gezonde dingen waar ze over klaagde.
Paprikaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee nee er zat paprika in en erwten wtf man wat
mijn school welquote:
het was een matige tonijnsalade hoorquote:
Hahahaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn school wel
[..]
het was een matige tonijnsalade hoorhij was handgemaakt. volgens rutger hadden ze in de kelder allemaal tonijn zwemmen enzo en liep dat vrouwtje daarom steeds naar beneden
Katoen, gezellig plekje wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaWaar waren jullie dannn?
Wat tofquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Katoen, gezellig plekje wel.
Edit: kijk nou hoe tof dit: http://www.megagadgets.nl(...)html?layout=standard
Nietes johquote:
grapje tochquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nietes johAnders doet ie wel heel goed alsof
Ja weet ik tochquote:
Oh, nou, dat is toch nergens voor nodiggquote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je maakt me verlegenhihihihihi
Maar je bent zo mooiquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is toch nergens voor nodigg
Hé kreng, waarom stalk je me niet meer?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, en dankjeNou kom ik een beetje over als een kreng
OKEEEEEquote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over twee weken datenCosje Jan Roy Bloempej en Ik okidokioiioi
neem jij bobje meequote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
oh dus ik moet het 5e wiel aan de wagen zijn
Misschien wil die plastic zak wel met je mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zal ik als jouw date gaan?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
nee bedanktquote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Misschien wil die plastic zak wel met je mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |