En daar raak je even een heikel punt aan, want dat weten we nog niet... Laten we zeggen dat dat nog in de tekenfase zit.quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef ShaoliN het volgende:
Wat ben je eigenlijk van plan qua afzuigkap/afzuiging?
Daarnaast, het wordt met elke foto indrukwekkender. Prachtige keuken.
Het gaat niet om het blad.quote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Er ligt toch een papiertje onder
Ik vind dat het best kan, het is immers een werkblad
inderdaad, zeker voor eigen gebruik is elke schaaf voldoendequote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Aangezien het resultaat prachtig is zal dat MMach waarschijnlijk aan zijn bips corroderen
Dat het werkblad beschadigt is een bijzaak. Het gaat om de schaafbeitel.quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat de schaaf op het werkblad staat bedoel je toch??
Nee hoor. Het gereedschap en de kosten die daaraan zijn verbonden maken de vakman niet, dat bewijst dit topic wel.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat het geen Lie Nielsen schaaf van 300 ()euro is
Ik denk dat ie als eerste bedoelde dat de schaaf op z'n zijkant neergelegd had moeten worden, gewoon ter bescherming van de schaaf, ongeacht de prijs er van!quote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat voor schaafbeitel had je liever gezien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |