Ja dat snap ik, maar in mijn geval gaat het om een huurhuis dus probeer ik een alternatief te verzinnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef _VoiD_ het volgende:
meestal zaag je dan je frame gewoon in en leg je je vloer ONDER je kozijn.
Heeft dar huurhuis houten kozijnen of polynorm kozijnen?? In het laatste ge al kun je ze waarschijnlijk omhoog stellen met een imbus onder die dopjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar in mijn geval gaat het om een huurhuis dus probeer ik een alternatief te verzinnen.
Ik woon er nog niet, maar waarschijnlijk houten. Het huis is namelijk van voor 1900. Maar goed misschien kan ik beter naar een oplossing zoeken als ik de sleutel heb.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Heeft dar huurhuis houten kozijnen of polynorm kozijnen?? In het laatste ge al kun je ze waarschijnlijk omhoog stellen met een imbus onder die dopjes
Dat dacht ik al... Anders kwam ik even op zaagles.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:08 schreef MMach het volgende:
Idd met de kapzaag, maar niet de kapzaag van op de foto's
Met 2 vaatwassers heb je eigenlijk geen kastjes meer nodig. In a zit de schone vaat, daar pakje een kopje uit en zet je vuil terug in b. Op een gegeven moment is a leeg en b vol, die zet je dan aan en doe je precies hetzelfde maar dan van b naar a, dit zie je vaak in bedrijfs kantinesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef loecje het volgende:
met 1 vaatwasser is er toch ook altijd 1 om de vuile vaat in te gooien?
in de loop van de dag de vaatwasser vullen, snachts ding aan sochtends uitpakken en dan begint het vullen weer. waarvoor is die 2e?
Ja, als je een ordentelijk en gedisciplineerd huishouden voert..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef loecje het volgende:
met 1 vaatwasser is er toch ook altijd 1 om de vuile vaat in te gooien?
in de loop van de dag de vaatwasser vullen, snachts ding aan sochtends uitpakken en dan begint het vullen weer.
Je kan ook een setje extra rekken bestellen bij je vaatwasser. Kastje ernaast zo maken dat de rekken er in passen. Wasje gedaan rekken in het kastje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:19 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, als je een ordentelijk en gedisciplineerd huishouden voert..![]()
Als je twee vaatwassers hebt, kun je er één als 'vieze' en één als 'schone' gebruiken. Je bent dan in principe van het gesleep tussen vaatwasser en keukenkastjes af. Wanneer je gaat eten pak je je bestek, borden en glaswerk gewoon uit de schone en stopt het na gebruik in de vieze. Zodra de vieze vol is zet je die aan, en dan is dat even later weer de schone en begint het verhaal opnieuw. Het enige probleem met dit systeem is dat de schone op dat moment meestal nog niet helemaal leeg is. Dan moet je de resterende schone vaat daaruit dus alsnog netjes opbergen, of even improvisorisch in de nieuwe schone gooien, of, als je echt lui bent (en niet begaan met het milieu), gewoon de nieuwe vieze vaat erbij zetten en daarna dus een halfschone vaat afwassen.
Het zou voor mij (lui maar druk-druk-druk) ideaal zijn, want ik laat de mijne slechts 2 á 3 keer per week draaien, en in plaats van hem meteen leeg te ruimen haal ik er steeds alleen de benodigde schone bordjes of glaasjes uit terwijl de vieze vaat zich op het aanrecht alweer ophoopt, wachtend tot er genoeg van staat om een nieuwe afwas te rechtvaardigen. En dán pas haal ik de resterende schone vaat uit het apparaat en doe ik de vieze erin. Zodoende is mijn aanrecht maar 2 á 3 keer per week heel eventjes helemaal leeg, en de rest van de tijd een zooitje.
bij de kapzaag ligt er ook een blokje onderquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:54 schreef Adolecens het volgende:
Loopt je vloer nou zo af??
[ afbeelding ]
Ik meen te zien dat de onderlat achter tegen de muur op de vloer rust, maar dat je vooraan toch flink wat wigjes eronder heb staan om de boel waterpas te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |