alfabetisch volgordequote:Op maandag 19 september 2011 11:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad niet bovenaan de userlijst.
Jammerquote:Op maandag 19 september 2011 11:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad niet bovenaan de userlijst.
heb om twaalf uur een afspraakquote:
Waarom dan nu al opstaan?quote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
heb om twaalf uur een afspraak
Ja, hier ook alles goed. Ik ben alleen iets kwijt. De motivatie om een studieboek erbij te pakken.quote:Op maandag 19 september 2011 11:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hallo TheeWeePee. Hier gaat het prima, hoe maakt u het?
Iedereen hier heeft last van SOG.quote:Op maandag 19 september 2011 11:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, hier ook alles goed. Ik ben alleen iets kwijt. De motivatie om een studieboek erbij te pakken.
wat is dat seksueel overdraagbaar?quote:Op maandag 19 september 2011 11:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft last van SOG.
Ja, maar ook FOK! kan je besmetten.quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wat is dat seksueel overdraagbaar?
Haha nee wat is hetquote:Op maandag 19 september 2011 11:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, maar ook FOK! kan je besmetten.
Vervelend ja. Ach, studie kan morgen ook nog. En overmorgen. En de dag erna.quote:Op maandag 19 september 2011 11:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft last van SOG.
Zo denk ik al jaren lang.quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Vervelend ja. Ach, studie kan morgen ook nog. En overmorgen. En de dag erna. [ afbeelding ]
SOG is een afkorting.quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha nee wat is het
quote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
En je bent weer gaan zitten tijdens het typen van dit bericht?
nee mobielquote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
En je bent weer gaan zitten tijdens het typen van dit bericht?
NERD.quote:Op maandag 19 september 2011 11:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kwartier eerder op school zijn.
Haha jullie slepen mij er echt doorquote:
Het was echt super leuk.quote:Op maandag 19 september 2011 11:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zijn er weer posts verwijderd ?
Waarom heb je ads aanstaan ?quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik faalde.![]()
Maar toch, het ging om dit plaatje uit de Fobo van TWP.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje.
Ai ai, nu heb ik eindelijk een verkleinde versie voor m'n fobo.quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik faalde.![]()
Maar toch, het ging om dit plaatje uit de Fobo van TWP.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje.
Beter lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom heb je ads aanstaan ?
Is zelfde plaatje, maar je kunt hem in je FoBo verkleinen door in de img tag [img=500] te zetten.quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai ai, nu heb ik eindelijk een verkleinde versie voor m'n fobo.
a-technisch ditdat.quote:Op maandag 19 september 2011 11:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is zelfde plaatje, maar je kunt hem in je FoBo verkleinen door in de img tag [img=500] te zetten.
Kun je ook hier gebruiken wanneer je plaatje te groot is, gewoon [img=640] gebruiken en het past perfect.quote:
Geen probleem.quote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
zo ik zit aan de koffielekker hoor bedankt voor de steun love you allemaal
Oh, top. Dan kan ik eindelijk eens wat van m'n fobo maken zonder al dat gekloot met verkleinen enzo.quote:Op maandag 19 september 2011 11:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je ook hier gebruiken wanneer je plaatje te groot is, gewoon [img=640] gebruiken en het past perfect.
Werkt ook voor smileys op FOK!quote:Op maandag 19 september 2011 11:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, top. Dan kan ik eindelijk eens wat van m'n fobo maken zonder al dat gekloot met verkleinen enzo.
Bestaan er dan andere dingen dan FOK! ?quote:Op maandag 19 september 2011 11:33 schreef Intronic het volgende:
Iets nuttigs doen met mijn vrije dag. Groentjes!
Pas 5 over 12 klaarquote:Op maandag 19 september 2011 11:34 schreef Kakpizza het volgende:
Godver. Pas om 5 over 12 klaar.
+ ik moet verplicht werken met Internet Explorer![]()
![]()
Met deze les, manquote:Op maandag 19 september 2011 11:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pas 5 over 12 klaar![]()
Ik zou gaan huilen.
Dan zou ik echt gaan huilenquote:Op maandag 19 september 2011 11:36 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Met deze les, man.
Ik zit tot 10 voor half 6 op school.
Hier welquote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is er op je school geen kantine ?
Ik huil al de hele dag man. Iedereen vraagt, wat is er, en dan moeten zij ook huilen.quote:
Jawel maar is eng.quote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is er op je school geen kantine ?
Jullie hebben tenminste soep en pistoletjes.quote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Hier wel.
Vanmiddag even soep en een pistoletjon halen.
Popjequote:
Sommige plaatjes zou ik wel verkleinen, scrollen door je Fobo gaat nu erg traag.quote:
Ik heb er een aantal veranderd. Merk je al verschil? Heb er van dat lijstje twee laten staan, misschien dat die ook nog even veranderd moeten worden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:04 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die van de Bombay Bicycle Club veranderen en het is perfect.quote:Op maandag 19 september 2011 12:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal veranderd. Merk je al verschil? Heb er van dat lijstje twee laten staan, misschien dat die ook nog even veranderd moeten worden.
En gedaan. Thanx!quote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen die van de Bombay Bicycle Club veranderen en het is perfect.
En live nog veel beter! Al 4 keer gezien nu en in november komen de alweer naar Nederland.quote:
Ik heb het normaal niet met zulke muziek, maar af en toe kom ik zoiets tegen en dan luister ik er graag naar.quote:Op maandag 19 september 2011 12:18 schreef TWP het volgende:
[..]
En live nog veel beter! Al 4 keer gezien nu en in november komen de alweer naar Nederland. [ afbeelding ]
Grappig. Wat voor muziek luister je normaal?quote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het normaal niet met zulke muziek, maar af en toe kom ik zoiets tegen en dan luister ik er graag naar.
Net een broodje ei met mayo gemaakt, heerlijk.quote:
Normaal Deadmau5, Kaskade, Example, David Guetta etc.. de Dance en House muziek vooral. Daarnaast ook Jazzy muziek zoals St Germain, Michael Buble& Al Green en nog meer artiesten.quote:Op maandag 19 september 2011 12:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Grappig. Wat voor muziek luister je normaal?
Wat een figuren heb ik op mijn smoelenboek.quote:heerlijk geslapen met me mannetje eind van de middag richting me pa om daar te gaan eten daarna lekker op de bank hangen en tv kijken samen met me mannetje over 10 dagen is me mannetje jarig.
Wie zijn mannetje?quote:Op maandag 19 september 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een figuren heb ik op mijn smoelenboek.
Ene Priscilla. Zoek maar tussen mijn vriendjes. Als het lijkt alsof ze het syndroom van Down heeft heb je de goede voor de neus.quote:
Ohh gevonden, ohhh nee wtfquote:Op maandag 19 september 2011 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ene Priscilla. Zoek maar tussen mijn vriendjes. Als het lijkt alsof ze het syndroom van Down heeft heb je de goede voor de neus.
Ze was niet zeker over haar geboorteplaats? Of opnieuw ergens anders geboren?quote:Priscilla heeft haar Geboorteplaats gewijzigd.
De eerste 20 status-updates zagen er als volgt uit:quote:
Het verschil tussen woon- en geboorteplaats niet kennen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens:
[..]
Ze was niet zeker over haar geboorteplaats? Of opnieuw ergens anders geboren?
Ahh ja zulke mensen, die gooi ik er gewoon uit. Al die spelletjes blokkeer ik gewoon want daar word ik echt naar vanquote:Op maandag 19 september 2011 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en zij is ook zo'n persoon dat allemaal van die spelletjesverzoeken loopt te spammen.
Die heb ik ook geblokkeerd, dus nu heb ik er helemaal geen last meer van. Van niemand niet.quote:Op maandag 19 september 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh ja zulke mensen, die gooi ik er gewoon uit. Al die spelletjes blokkeer ik gewoon want daar word ik echt naar van
Hallonquote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef LompeHork het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL.
Zo, iedereen is meteen wakker
quote:
Wat verwacht je nou van me? Dat ik terugzwaai? Ik doe daar niet aan mee, de rest is er toch niet. Misschien dat je bij een ander meer kans maakt.quote:
ik wist niet dat alleen jij er wasquote:Op maandag 19 september 2011 14:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van me? Dat ik terugzwaai? Ik doe daar niet aan mee, de rest is er toch niet. Misschien dat je bij een ander meer kans maakt.
Gegroet.
Dan ga ik wel weer werlen. Ja toggggquote:Op maandag 19 september 2011 14:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen beetje rustig hier togggg
Het is een complot.quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef Intronic het volgende:
Wat is dezen. Mijn vaste kapper is dicht, ga ik naar een die open is op maandag, kom ik daar aan is die ook dicht. Trololo.
quote:
quote:
Nee het is de schuld van de gastheer van afgelopen weekendquote:
Ik voel me aangesproken en zeg dus hallo terugquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken en zeg dus hallo terug
Ik voel me niet aangesproken.quote:
Terechtquote:
jij ook hoorquote:
issie niet liefquote:
Nee echtquote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Plastic_zak het volgende:
PamSwynfordDeBeaufort
Lange naam.
Stiekem wel hoorquote:Op maandag 19 september 2011 14:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij ook hoor
[..]
issie niet lief?
Done. Laptopje liep vast door die link. Filmpjes kijken is onmogelijk hierquote:Op maandag 19 september 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
Huppel kijk je facebook ik moet even iets zeker weten
Ohh sorryquote:Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Done. Laptopje liep vast door die link. Filmpjes kijken is onmogelijk hier
Geeft niet. Kan jij niet wetenquote:
Hey Beachquote:
Ik hoop nog steeds dat ze wordt verkracht door 20 piraten.quote:Op maandag 19 september 2011 15:33 schreef coban het volgende:
Die laura gaat straks kapot hard janken
Ik hoop dat ze wordt ontvoerd door Australiers. En dat Peter r De vries er helemaal op ingaatquote:Op maandag 19 september 2011 15:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze wordt verkracht door 20 piraten.
Peter R is gestopt met zijn werk.quote:Op maandag 19 september 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wordt ontvoerd door Australiers. En dat Peter r De vries er helemaal op ingaat
nog nietquote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Peter R is gestopt met zijn werk.
How's life?quote:
Hallon resaanijaquote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef Rezania het volgende:
* Dictator Rezania meld zich.
Hallo iedereen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen.![]()
Hallonquote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 16:00 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen.![]()
Hmm. Makes no sense.quote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij zegt dat het automatisch gaat.
LHquote:Op maandag 19 september 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
Ho, wacht, lees ik hier iets over een dictator? Niet in Europa!
Ja, hetzelfde eigenlijk. Onkruid vergaat niet zeggen ze wel eens.quote:
Wel in Europa blijkbaar.quote:Op maandag 19 september 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
Ho, wacht, lees ik hier iets over een dictator? Niet in Europa!
Wel als ik het aanvalquote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde eigenlijk. Onkruid vergaat niet zeggen ze wel eens.
Jij mag me best aanvallen hoorquote:
26E03FD8quote:Op maandag 19 september 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
[..]
4xhs7w3nxxxxjke3
Of hoe ziet een ping eruit eigenlijk :S
Sharrquote:
Dat is geen pingquote:Op maandag 19 september 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
[..]
4xhs7w3nxxxxjke3
Of hoe ziet een ping eruit eigenlijk :S
Heul niet waar!quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel in Europa blijkbaar.
Hallo btw.
Gebakken aardappeltjes. Ik eet dat ook, omnom. Wel met spruiten, minpuntje.quote:Op maandag 19 september 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik vanavond spaghetti gaan eten of gebakken aardappeltjes?
Wel op TC.quote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet waar!![]()
'middag! en ook naar Trollscience natuurlijk!
Gebakken aardappeltjes.quote:Op maandag 19 september 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik vanavond spaghetti gaan eten of gebakken aardappeltjes?
Mooi dan hoef ik ook niet meer naar de winkel voor kaas.quote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes. Ik eet dat ook, omnom. Wel met spruiten, minpuntje.
quote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef sharr het volgende:
Spruiten roerbakken met spekblokjes, gebakken aardappels met mayonaise, vleesvervanger en salade met feta, olijven en pijnboompitjes.
Da's een hele mond volquote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef sharr het volgende:
Spruiten roerbakken met spekblokjes, gebakken aardappels met mayonaise, vleesvervanger en salade met feta, olijven en pijnboompitjes.
Maar ik ben gevestigd in Europa.quote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, maar dat is Amerika, dat hoort toch niet bij Europa
Gaat je moeder koken? Dan snap ik dat je geen honger hebtquote:
De dichtstbijzijnde supermarkt is voor mij een minuut lopen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan hoef ik ook niet meer naar de winkel voor kaas.
Baal als een stekker dat ik zeker 10 minuten in de auto zit om bij de dichtstbijzijnde supermarkt te komen
Wacht, ik deporteer je even.quote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ben gevestigd in Europa.
Hahaha. Ja, inderdaad, jij snapt hetquote:Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat je moeder koken? Dan snap ik dat je geen honger hebt
Tsss, en dan durf je mij een dictator te noemen.quote:
Tosti dan maar?quote:Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Hahaha. Ja, inderdaad, jij snapt het
quote:Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsss, en dan durf je mij een dictator te noemen.
Hoezo een vleesvervanger?quote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef sharr het volgende:
Je wil mij deporteren, heb je die keuze alleen gemaakt?quote:Op maandag 19 september 2011 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik geen dictator ben
I wish. Serieus, iedereen in zijn leven moet eens naar Tosti house geweest zijn (Rotterdam of Delft, maar sommige locaties verkopen ook tosti's van hun).quote:
Draadjesvleesquote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Vind ik lekkerHou alleen van draadjesvlees als vlees. En kip.
Nee, samen met een raad van wijzen. Trollscience zit daar ook inquote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil mij deporteren, heb je die keuze alleen gemaakt?
Ik krijg trek van jouquote:Op maandag 19 september 2011 16:13 schreef sharr het volgende:
Draadjesvlees met gebakken krieltjesen een of andere groente erbij dan ja.
Ik heb geen tosti ijzer meerquote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Is het geen tosti, is het dit wel
Hihi.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef ConscienceNL het volgende:
spare ribs > alles wat jullie hebben opgenoemd
En dan durf je het een raad van wijzen te noemen?quote:Op maandag 19 september 2011 16:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, samen met een raad van wijzen. Trollscience zit daar ook in
Dit dus.quote:
Fixed.quote:Op maandag 19 september 2011 16:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Döner > alles wat jullie hebben opgenoemd
So have I.quote:Op maandag 19 september 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het hele weekend junk food gegeten
Doet iedereen toch?quote:Op maandag 19 september 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het hele weekend junk food gegeten
Tuurlijk, ik zit er ook in, we zijn met z'n tweeën.quote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan durf je het een raad van wijzen te noemen?
Nee, toch echt niet. Of je eet alleen wat je papa en mama voor je klaarmaken.quote:
Vrijdag döner, zaterdag McFood in Deventer en gisteren weer McFood. Maar die van gisteren was niet zo geslaagd want ze hadden mn bestelling verneuktquote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
[..]
So have I.
Long chicken met kaas, McFlurry, milkshake, patat met schnitzel
Nee toch, soms wordt er toch ook wel gezond gegetenquote:
Wattan?quote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag döner, zaterdag McFood in Deventer en gisteren weer McFood. Maar die van gisteren was niet zo geslaagd want ze hadden mn bestelling verneukt
Boeien, ik blijf lekker dictator in Europa!quote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zit er ook in, we zijn met z'n tweeën.
Jij eet gezond in het weekend?quote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee toch, soms wordt er toch ook wel gezond gegeten
Heul niet.quote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeien, ik blijf lekker dictator in Europa!
Ik doe altijd McFish zonder kaas.quote:
Soms wel ja.quote:
Watquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe altijd McFish zonder kaas.
Nu hadden ze de saus weggelaten en de kaas erop gelaten.
Dus ik had alleen patatjes
Wie is Rez dan? Ik ken hem niet.quote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet.
* LompeHork schopt Rez het land uit.
Je mag natuurlijk wel zo nu en dan op visite komen
quote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet.
[me=LompeHork]schopt Rez het land uit.
[/me]
Je mag natuurlijk wel zo nu en dan op visite komen
quote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren chinees en friet op
Perfecte combi wel.
Ja heu, dan ken ik LH ook niet, dus dan is deze hele discussie kapotquote:Op maandag 19 september 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is Rez dan? Ik ken hem niet.
quote:
Tevens dit ja, patat, niet friet.quote:
Ja was best kut. Vooral omdat degene met wie ik was wel een McFish had die naar wens wasquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
[..]
WatHoe durven ze.
Tevens McKroket![]()
Ik heb issues, sry.quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
Dat mensen nog steeds in die friet/patat discussie vastzitten, echt om triest van te worden.
Inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
Dat mensen nog steeds in die friet/patat discussie vastzitten, echt om triest van te worden.
Nog triester om er wat van te zeggen, laat ze lekker.quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
[me=Dictator Rezania,]die in Nederland is, moest lachen.[/me]quote:Op maandag 19 september 2011 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja heu, dan ken ik LH ook niet, dus dan is deze hele discussie kapot
[..]
![]()
[..]
Tevens dit ja, patat, niet friet.
Van jou begrijp ik het wel, en van P_z ook maar de rest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |