Oh kutjepikandijvie, gelukkig hoef ik niet te gaan oefenen dusquote:Op maandag 19 september 2011 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoonik kan met iedereen gewoon praten, ik hoor dankzij een implantaat wel omgevingsgeluid e.d. Ik maak wel gebruik van het handalfabet, en ik kan basis-gebarentaal.
Fijn dat je gewoon kan pratenquote:Op maandag 19 september 2011 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoonik kan met iedereen gewoon praten, ik hoor dankzij een implantaat wel omgevingsgeluid e.d. Ik maak wel gebruik van het handalfabet, en ik kan basis-gebarentaal.
Het mag welquote:Op maandag 19 september 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kutjepikandijvie, gelukkig hoef ik niet te gaan oefenen dus
Ja kloptquote:Op maandag 19 september 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat je gewoon kan pratenzo'n implantaat is wel een uitvinding he
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 19 september 2011 14:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het mag wel
Zal ik je in oktober 'zonne grote vuurbal jonge, bam!" leren?
Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef Troel het volgende:
Oognip: ik heb hier ook nog wel een versie van Sofie voor je. Ik denk dat ik 10 pagina's heb gelezen en het toen alweer zat was
Het is wel een heel handig boek trouwens. Toen ik een bobbel in mijn vloer had heb ik het samen met de Tolkiens erop gelegd en de bobbel is wegquote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik heb hier nu zelf ook een versie en ben inmiddels op blz 50 maar ik heb er amper wat van onthouden
waarheen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |