Ooh, nou dan heeft ze pech. Ik help alleen modjes met GA enzo in de DM.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat er mintgroen van kotsen....erg leuk als je witte vloerbedekking op je slaapkamert hebt.
Zo werd ik er dagelijks aan herrinerd
Hee, nu zie ik hem wel, ik zie vaak bij jouw plaatjes eerst een of ander stom gezichtje, en dan pas veel later je foto!quote:
^^quote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, nu zie ik hem wel, ik zie vaak bij jouw plaatjes eerst een of ander stom gezichtje, en dan pas veel later je foto!
Ik zie ook altijd dat stomme gezichtje, nu nog dus dan is het wel handig als iemand het quote want dan kan ik op [afbeelding] klikken en dan doet ie hetquote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, nu zie ik hem wel, ik zie vaak bij jouw plaatjes eerst een of ander stom gezichtje, en dan pas veel later je foto!
dat zeg ik!quote:Op maandag 19 september 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
Ah nee joh, komt vanzelf toch. En ik kon 'm nu al eerder zien omdat Q de post quotte en ik daar op afbeelding klikte. Toen zag ik 'm wel!
Same!quote:Op maandag 19 september 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nog mooier, de eerste keer dat ik keek zag ik dat stomme gezichtje, de tweede keer dat ik keek zag ik het plaatje gewoon in Greys dr post, en nu zie ik weer dat stomme gezichtje
Ik ookquote:
Truequote:
Gewoonquote:Op maandag 19 september 2011 14:11 schreef Oognip het volgende:
Praat jij in gebaren met je mister Muis of kan je 'gewoon' met hem praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |