Voor de efteling? dan heb ik wel interessequote:Op maandag 19 september 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
Q, wil je niet graag naar de efteling ipv walibi?ik heb hier nog kaartjes liggen en doe ze voor 30 euro weg en dan heb je 2 kaartjes. Een koopje
Hellendoorn is echt kutquote:Op maandag 19 september 2011 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Die parken zijn altijd nog goedkoper dan een avondje kermis. Dus vroeger, toen Joel jonger was, deden we eens per jaar een dagje pretpark, meestal voor zijn verhaardag.
Owwww, we hebben ook nog een dagje hellendoorn staan.NokManda wilde bieden op Walibi, maar bood per ongeluk op Hellendoorn.
Niet in het naseizoenquote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook helemaal niets met pretparken; alleen de entree is al achterlijk duur en de prijzen die ze voor wat drinken of een broodje vragen zijn helemaal om te huilen![]()
En daarbij sta je het grootste gedeelte van de dag in de rij om ergens in te kunnen.
quote:Op maandag 19 september 2011 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik ga binnenkort met de jongens naar Plopsa Indoor
quote:Op maandag 19 september 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voor de efteling? dan heb ik wel interesse
Ik heb ean duimend op de foto gezet
De laatste keer Efteling was 2 jaar terug bij de Winterefteling, was allemaal wel heel mooi gemaakt enzo.quote:
Laatste x was met 2 vrienden. 1,5 jaar ofzo terug. Eerst op hun balkon lopen zuipen,redbull met rooie wodka, stuk of 9 van die dingen, dus ik was KLAARwakker. 00:00 lag ik in bed, en ik heb serieus geen oog dicht gedaan. 07u eruit, 08u rijden. Dus ik was al chago... en het regende de hele dag. Serieus, wat een kuthumeur had ikquote:Op maandag 19 september 2011 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste keer Efteling was 2 jaar terug bij de Winterefteling, was allemaal wel heel mooi gemaakt enzo.
Maar uiteindelijk ben ik alleen maar in de Slakjes, Bobslee en de Pagode geweest.
Oh ja, en ik heb er een Unoxeftelingmuts aan overgehouden en bij een kampvuur staan zingen met een stel Hallelujah-zangerts uit Amerika
quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was de oude Qwea, de nieuwe drinkt niet en ligt altijd op tijd in bed en heeft nooit een slecht humeur![]()
Op de kermis hier int durp draaien ze nog steeds alles door elkaar, wij lopen wat achter ofzo denk ikquote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
Nog niet zo lang geleden liep ik sinds eeuwen weer eens over een kermis en toen verbaasde ik me over het feit dat ze overal dezelfde muziek draaiden, ipv alles door elkaar zoals vroeger
*proest* met name dat eerste had je Zaterdag even moeten zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was de oude Qwea, de nieuwe drinkt niet en ligt altijd op tijd in bed en heeft nooit een slecht humeur![]()
Het ENIGE alcoholvrije raak je nooit meer aan?quote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* met name dat eerste had je Zaterdag even moeten zeggen
Maar ik heb wel mij les geleerd, want ik heb sindsdien nooit meer redbull oid aangeraakt
Ik kan na 16 jaar nog steeds geen Pisang Ambon zienquote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest* met name dat eerste had je Zaterdag even moeten zeggen
Maar ik heb wel mij les geleerd, want ik heb sindsdien nooit meer redbull oid aangeraakt
Jaquote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ENIGE alcoholvrije raak je nooit meer aan?
quote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan na 16 jaar nog steeds geen Pisang Ambon zien
quote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ENIGE alcoholvrije raak je nooit meer aan?
Je gaat er mintgroen van kotsen....erg leuk als je witte vloerbedekking op je slaapkamert hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]Heb ik net 2 flessen van gehaald voor de orgasmes
nou ja, ik lig nooit wakker van drank. Ik was Zaterdag ook binnen 20 min out. Dus het lag echt aan de redbullquote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zo was een vriend van ons tijdens de vorige vakantie laveloos van de Bacardi Cola en de laatste was Bacardi Cola Light.
Maar hij houdt nog steeds vol dat het niet aan de Bacardi lag, maar aan de Cola Light
quote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zo was een vriend van ons tijdens de vorige vakantie laveloos van de Bacardi Cola en de laatste was Bacardi Cola Light.
Maar hij houdt nog steeds vol dat het niet aan de Bacardi lag, maar aan de Cola Light
ziek! Je benne ziek!quote:Op maandag 19 september 2011 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh, ik heb met zusje afgesproken om vanmiddag ff bij Tante Verpleeghuis langs te gaan en ik heb zoooo geen zin
Nee, want Zusje kan alleen vandaag en met haar en Frummel is het toch een stuk gezelliger daarquote:
Dan moet je gewoon heenquote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want Zusje kan alleen vandaag en met haar en Frummel is het toch een stuk gezelliger daar![]()
Edit: Toch maar niet....
Ooh, nou dan heeft ze pech. Ik help alleen modjes met GA enzo in de DM.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat er mintgroen van kotsen....erg leuk als je witte vloerbedekking op je slaapkamert hebt.
Zo werd ik er dagelijks aan herrinerd
Hee, nu zie ik hem wel, ik zie vaak bij jouw plaatjes eerst een of ander stom gezichtje, en dan pas veel later je foto!quote:
^^quote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, nu zie ik hem wel, ik zie vaak bij jouw plaatjes eerst een of ander stom gezichtje, en dan pas veel later je foto!
Ik zie ook altijd dat stomme gezichtje, nu nog dus dan is het wel handig als iemand het quote want dan kan ik op [afbeelding] klikken en dan doet ie hetquote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, nu zie ik hem wel, ik zie vaak bij jouw plaatjes eerst een of ander stom gezichtje, en dan pas veel later je foto!
dat zeg ik!quote:Op maandag 19 september 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
Ah nee joh, komt vanzelf toch. En ik kon 'm nu al eerder zien omdat Q de post quotte en ik daar op afbeelding klikte. Toen zag ik 'm wel!
Same!quote:Op maandag 19 september 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nog mooier, de eerste keer dat ik keek zag ik dat stomme gezichtje, de tweede keer dat ik keek zag ik het plaatje gewoon in Greys dr post, en nu zie ik weer dat stomme gezichtje
Ik ookquote:
Truequote:
Gewoonquote:Op maandag 19 september 2011 14:11 schreef Oognip het volgende:
Praat jij in gebaren met je mister Muis of kan je 'gewoon' met hem praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |