Oh kutjepikandijvie, gelukkig hoef ik niet te gaan oefenen dusquote:Op maandag 19 september 2011 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoonik kan met iedereen gewoon praten, ik hoor dankzij een implantaat wel omgevingsgeluid e.d. Ik maak wel gebruik van het handalfabet, en ik kan basis-gebarentaal.
Fijn dat je gewoon kan pratenquote:Op maandag 19 september 2011 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoonik kan met iedereen gewoon praten, ik hoor dankzij een implantaat wel omgevingsgeluid e.d. Ik maak wel gebruik van het handalfabet, en ik kan basis-gebarentaal.
Het mag welquote:Op maandag 19 september 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kutjepikandijvie, gelukkig hoef ik niet te gaan oefenen dus
Ja kloptquote:Op maandag 19 september 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat je gewoon kan pratenzo'n implantaat is wel een uitvinding he
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 19 september 2011 14:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het mag wel
Zal ik je in oktober 'zonne grote vuurbal jonge, bam!" leren?
Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef Troel het volgende:
Oognip: ik heb hier ook nog wel een versie van Sofie voor je. Ik denk dat ik 10 pagina's heb gelezen en het toen alweer zat was
Het is wel een heel handig boek trouwens. Toen ik een bobbel in mijn vloer had heb ik het samen met de Tolkiens erop gelegd en de bobbel is wegquote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik heb hier nu zelf ook een versie en ben inmiddels op blz 50 maar ik heb er amper wat van onthouden
waarheen?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Oognip het volgende:
JoehoeMijn volgende stage is bekend: het ziekenhuis
Italiëquote:
Tof! Ben benieuwd naar je verslag.quote:Op maandag 19 september 2011 15:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]fijn!
[..]
Italiëeen rondreis langs Napels, Rome, de Vesuvius, Pompeii, Vaticaanstad etc
De bus reist, ik ga gewoon meequote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
Tof Mama_Mia! Al zou ik wel Vaticaanstad voor of na Rome pakken, anders reist het zo om
Dankjewel!quote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tof! Ben benieuwd naar je verslag.
Alvast heel veel plezier.
He ja, dat wil ik ook nog een keer zienquote:Op maandag 19 september 2011 15:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De bus reist, ik ga gewoon meeik heb geen idee welke volgorde we doen, maar zolang het mooi weer is maakt het me ook niks uit
zolang we maar Pompeii zien dat wil ik al jaren
[..]
Dankjewel!
Verslag wordt waarschijnlijk iets van: Was tof. Ben moe.![]()
maar ik ga hopelijk mooie foto's maken
Ik zal een paar mooie foto's voor je meebrengen hopelijkquote:Op maandag 19 september 2011 15:51 schreef Troel het volgende:
[..]
He ja, dat wil ik ook nog een keer zien
Whut!?quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook eens te kijken op dat ticketveiling, maar als je daar dus een bungalow weekendje boekt komt er dit nog bij
- Verplicht
• Linnenpakket ¤ 7,50 p.p.
• Toeristen belasting ¤ 1,00 p.p.p.n.
• Schoonmaakkosten ¤ 65,00
• Energiekosten ¤ 30,00
• Reserveringskosten ¤ 9,50
• ¤ 4,00 administratiekosten TicketVeiling.nl
WTF, zie die schoonmaak- en energiekosten
* proest *quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een verschil met die afgetrainde marathonlopers van jou
En ze mag zich wel eens scheren, zeker als ze achter het raam werkt
Ja dan komt er dus sowieso nog 125 eu bijquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan is het alsnog een duur weekje/weekendje weg greys
Gaaf zeg!quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
m_m ziet eruit als een hele gave vakantie ik wil ook nog ooit naar Pompeii. Volgend jaar gaan we omdat mijn ouders 30jaar getrouwd zijn naar Rome met zijn allen
Ze voelen een beetje als de niet plakkerige versie van een sphynx of zo.quote:
Lekker hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
m_m ziet eruit als een hele gave vakantie ik wil ook nog ooit naar Pompeii. Volgend jaar gaan we omdat mijn ouders 30jaar getrouwd zijn naar Rome met zijn allen
Ik ga zo jouw kittens plagen als je weg bentquote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf zeg!
Ik ga zo werken maar ik heb 0 zin, as usual
Ik zou me daar niet nu al druk om maken joh.quote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
We moeten wel hem het vliegtuig ean is dan al ruim 1jaar maar toch ben ik een beetje bang voor veel huilen ivm oorpijn oid
Oehquote:Op maandag 19 september 2011 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
Ach, wie weet zit er een 10KW jacuzzi in.
Weet ik maar je leest zoveel dat mensen zich ergeren aan huilende kinderen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet nu al druk om maken joh.
Zal wel loslopen hoor, zoveel mensen vliegen met kleine kinderen
Toen ik met een baby in het vliegtuig zat (ik dus alleen en een stel met een baby) vond ik het ook wel vervelend, maar als je je bedenkt dat een kindje huilt om het vervelende gevoel dan snap ik het wel. Geloof dat kindjes ook wel eens oordopjes ofzo in krijgen wat het moet voorkomen? Ik neem altijd kauwgom mee maar das niet zo handig voor een 1-jarig kindjequote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet ik maar je leest zoveel dat mensen zich ergeren aan huilende kinderen.
En dat snap ik heel goed want toen wij de jongerenreis (10/14) jarige bij ons in het vliegtuig hadden werd ik er ook gek van.
Goeie tip! Ik doe altijd kauwgom in dat helpt ook maar drinken wil ik sowieso meenemen in het vliegtuig.quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat weet ik maar drinken helpt beter. In ieder geval bij mij
Maar ik vind het altijd zo absurd om alllll die dingen los te gaan rekenen in de kleine lettertjesquote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Greys, schoonmaakkosten zijn wel normaal, maar energiekosten vind ik wel wat gek hoor.
Midweek Texel is goedkoper denk ik
Huisje vind ik altijd leuker met de hondjesquote:Op maandag 19 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Dat is altijd bij huisjes en zo, dan kunde beter een hotelkamertje boeken!
Waar wil je heen?quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook eens te kijken op dat ticketveiling, maar als je daar dus een bungalow weekendje boekt komt er dit nog bij
- Verplicht
• Energiekosten ¤ 30,00
Oh, die wil ik ook wel zegquote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)s/roompot_texel.html
hier Greys
Weet ik nog nietquote:
Ah! Maar ik wil niet naar Texelquote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)s/roompot_texel.html
hier Greys
Niet altijd. Maar daarom moet je altijd supergoed lezen voor je gaat bieden.quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
- Verplicht
• Energiekosten ¤ 30,00
Oh joy!quote:Op maandag 19 september 2011 17:19 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Kom ik thuis, is A. de dakkapel boven helemaal aan het schilderen. Moesten we samen nog doen, maar nu heeft hij het gelukkig gedaan!![]()
Trek een flesje wijn los om het te vierenquote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben heel blij! Dit was het laatste klusje wat nog moest voor de herfst/winter.
Ook een goed idee! Ben morgen lekker vrij!quote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trek een flesje wijn los om het te vieren
Ik moet zeggen, goed initiatief maar er zit wel een staartje (hihi) aan: dadelijk gaan mensen de risicovolle rassen vermijden, minder bekende rassen aanschaffen en dan worden die ook doorgefokt. Dan houd je geen gezonde hond meer over.quote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken, maar voor de geïnteresseerden:
Vanavond 20:30 de lancering van de RashondenWijzer in TROS Radar!
Een groot aantal hondenrassen is ziek. Ze hebben erfelijke aandoeningen ontstaan door inteelt en het fokken op extreme vormen van “schoonheid”. Meer dan 40% van de rashonden heeft een erfelijke aandoening en veel hondenrassen zijn zo ziek dat ze beter niet meer gefokt kunnen worden. Op www.RashondenWijzer.nl staan voor de 80 meest verkochte hondenrassen de erfelijke aandoeningen, een beschrijving van de erfelijke aandoeningen en een koopadvies. De website is online na de uitzending van Radar.
Voorbeelden van doodzieke hondenrassen zijn de Duitse herder, met 51 erfelijke aandoeningen, de Labrador met 38 erfelijke aandoeningen en de kortharige teckel met 36 erfelijke aandoeningen. Hondenrassen met zoveel klachten zouden volgens Dier&Recht niet meer op de huidige manier gefokt mogen worden omdat er sprake is van dierenmishandeling zonder redelijk doel.
Waarom een RashondenWijzer?
• De bedoeling van de RashondenWijzer is om kopers te waarschuwen over de kans op erfelijke aandoeningen bij rashonden.
• Bezitters van rashonden kunnen op de RashondenWijzer nagaan of de klachten die hun hond heeft misschien zijn oorzaak vindt in een erfelijke aandoening.
• De RashondenWijzer wil laten zien dat de problematiek van de rashonden veel ernstiger is dan velen denken; door (media)aandacht hopen wij dat de overheid, de Raad van Beheer voor de Kynologie en de rashondenverenigingen nu eindelijk echt maatregelen nemen.
• Stichting Dier&Recht probeert medestanders te vinden voor het voeren van rechtszaken om het fokken van bepaalde hondenrassen door de rechter te laten verbieden.
Wat zijn erfelijke aandoeningen?
Erfelijke aandoeningen zijn onder andere heupdysplasie (Duitse herder), ademhalingsproblemen (Bulldogs), vroegtijdig overlijden door kanker (Berner Sennenhond) en een te kleine schedel waardoor epilepsie, chronische hoofdpijn en jeuk (Cavalier) ontstaan. Dit soort erfelijke aandoeningen zijn al decennia bekend bij de Raad van Beheer voor de Kynologie, bij rashondenverenigingen en fokkers, maar er is zeer veel verzet om de rasstandaard (de voorschriften voor het uiterlijk van een rashond) aan te passen en vreemd bloed toe te laten zodat inteelt en ziekten verminderen.
TROS Radar, 19 september 20.30 op NEDERLAND 1
Nee nou daarom ben ik wel benieuwd iddquote:Op maandag 19 september 2011 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, goed initiatief maar er zit wel een staartje (hihi) aan: dadelijk gaan mensen de risicovolle rassen vermijden, minder bekende rassen aanschaffen en dan worden die ook doorgefokt. Dan houd je geen gezonde hond meer over.
Voor de welbekende marktplaatskoperts is het toch wel goed dat er zoiets 'centraals' bestaat.quote:Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga er niet naar kijken, ik weet zeker weten van de rassen die ik heb meer af dan die rassenwijzer en voor ik ook maar overweeg een ander ras te nemen doe ik research
Huisdierbungalowsquote:Op maandag 19 september 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Oh, die wil ik ook wel zeg![]()
Maar op die roomsoesparken mag je vast niet met meer dan 2 honden
Omdat ik niet naar Fort Boyard kijkquote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
Waarom heeft niemand mij trouwens verteld datSylvia
ook in Fort Boyard zit?
![]()
Oei, dat is schrikken jaquote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef ElisaB het volgende:
Boe!
Eli (aka Moortje) moest vanmorgen voor de tweede enting en de laatste controle voor de plaatsing. Bleek ze een hartruisje te hebben. Ze moest blijven voor een hartecho
Gelukkig blijkt er - afgezien van een lekje op de klep - niet zo veel aan de hand. Geen reden tot ingrijpen, geen reden om niet te plaatsen. Dus gelukkig; alles gaat goed
Maar ik had wel heel even last van een hartverzakking
Wat deed je nou weer!?quote:Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]of je fikt de keuken bijna af
De Duitse herder staat bovenaan geloof ikquote:Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga er niet naar kijken, ik weet zeker weten van de rassen die ik heb meer af dan die rassenwijzer en voor ik ook maar overweeg een ander ras te nemen doe ik research
quote:
Jij nam geen hond meer.quote:Op maandag 19 september 2011 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
De Duitse herder staat bovenaan geloof ikIk neem ook geen Duitse herder meer denk ik, hoeveel ik ook van het ras hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |