Daar ging het ook niet overquote:Op maandag 19 september 2011 09:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik wist niet dat het daar over ging, aangezien ik dus niet teruggelezen heb.
Oh zie! Ik hoef helemaal niet terug te lezen, ik krijg hier al een interessante samenvatting!quote:Op maandag 19 september 2011 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet over
Toch? Of heb ik nou ook weer iets gemist?
Het ging over de verjaardag van Elies waar Tombo en ik allebei waren en waar we allebei dachten dat de rest van de gasten misschien dacht dat Tombo en ik een stelletje waren/zijnDat dachten ze helemaal niet, maar WIJ dachten dat ze dat misschien dachten
In Schagerbrugquote:Op maandag 19 september 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
En niet ff langskomen?
Waar was je?
quote:Op maandag 19 september 2011 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging over de verjaardag van Elies waar Tombo en ik allebei waren en waar we allebei dachten dat de rest van de gasten misschien dacht dat Tombo en ik een stelletje waren/zijnDat dachten ze helemaal niet, maar WIJ dachten dat ze dat misschien dachten
Dat is idd praktisch om de hoekquote:
Nieuw setjequote:Op maandag 19 september 2011 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer kondig ik aan en kom ikquote:
Zijn de kittens al weer op uitvliegleeftijdquote:Op maandag 19 september 2011 09:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb weer wat gemist lees ik.![]()
Hier is kitten1 vertrokken.En ik moet dadelijk naar het werk, eens kijken of de dingen die geregeld moeten zijn voor een presentatie van vanavond ook geregeld zijn. Anders sta ik straks mooi voor schut.
Dealquote:Op maandag 19 september 2011 09:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgende keer kondig ik aan en kom ikDit was meer een soort van spontane aktie
Kijk, dat krijg je nou als je halve informatie verspreidt, dan gaat het een eigen leven leidenquote:Op maandag 19 september 2011 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn alleen voor Tombo!quote:Op maandag 19 september 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
Nou Greys, post je tieten dan maar gewoon, oke?
Truequote:Op maandag 19 september 2011 09:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kijk, dat krijg je nou als je halve informatie verspreidt, dan gaat het een eigen leven leiden
Ik wil maar zeggen! Ze waren eerstes van mij, ja!quote:
Niet eerstes van Greys?quote:Op maandag 19 september 2011 10:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen! Ze waren eerstes van mij, ja!
Teveel tiet.quote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef Goodbye het volgende:
Mijn werkinternet is niet gemaakt voor Fok! trouwens, ben bang dat m'n pc zo gaat vastlopen.
Jij wel?quote:Op maandag 19 september 2011 10:03 schreef Goodbye het volgende:
Ja dááág, Greys is niet zo'n typ die aan d'r eigen tieten voelt
Zie, je kent mequote:Op maandag 19 september 2011 10:03 schreef Goodbye het volgende:
Ja dááág, Greys is niet zo'n typ die aan d'r eigen tieten voelt
En hoe verdrietig/blij/opgelucht ben je? (doorstrepen wat niet van toepassing is)quote:Op maandag 19 september 2011 09:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb weer wat gemist lees ik.![]()
Hier is kitten1 vertrokken.En ik moet dadelijk naar het werk, eens kijken of de dingen die geregeld moeten zijn voor een presentatie van vanavond ook geregeld zijn. Anders sta ik straks mooi voor schut.
Echt gaaf! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je er naar uit kijktquote:Op maandag 19 september 2011 10:26 schreef indaha het volgende:
Ja morgen,dan zijn ze al een beetje gewend voor dat bezoek komt hoop ik.
Als je het bezoek bij binnenkomst wat lekkers voor de kittens in de handen drukt wennen ze vast heel snelquote:Op maandag 19 september 2011 10:26 schreef indaha het volgende:
Ja morgen,dan zijn ze al een beetje gewend voor dat bezoek komt hoop ik.
Ik denk ook dat dat wel lukt, ik ben nieuwsgieriger hoe ze samen met onze andere katten gaan, maar ik denk na een dag of 2 wel goedquote:Op maandag 19 september 2011 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je het bezoek bij binnenkomst wat lekkers voor de kittens in de handen drukt wennen ze vast heel snel
Als het na een dag of 2 goed gaat mag je wel heel blij zijn. Hier duurt het meestal een week voor ze elkaar echt accepteren.quote:Op maandag 19 september 2011 10:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat wel lukt, ik ben nieuwsgieriger hoe ze samen met onze andere katten gaan, maar ik denk na een dag of 2 wel goed
Hebben ze die daar ook al? Hoe zie je dat?quote:
Omdat de prijs continue opgedreven wordt. Staat hij een hele poos op 12, komt telkens de zelfde en die maakt er minimaal 36 van. Niet erg, want 40 euro voor 2 kaartjes is nog niet duur, maar dan in ene wordt het 44quote:Op maandag 19 september 2011 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben ze die daar ook al? Hoe zie je dat?
Dat haat ik zo hequote:Op maandag 19 september 2011 11:17 schreef Qwea het volgende:
¤ 38
11:16:35 X
11:15:16 X
¤ 36
11:15:01 X
¤ 1
11:14:51 X
Kijk, troel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |