Hebben ze ook luiaards in Blijdorp?quote:Op maandag 19 september 2011 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n muis is dood en en ik heb geen zin om een nieuwe batterij te pakken
Ik ook niet zoquote:Op maandag 19 september 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen idee....
Is Blijdorp wel leuk?
Ik hou niet zo van dierentuinen![]()
OMG, flashbackquote:Op maandag 19 september 2011 00:24 schreef tombolafan het volgende:
ik wil minstens zuid-osetische kuifstaartpapegaaien zien
en nu ga ik slapen
Ik snap hem nietquote:Op maandag 19 september 2011 00:24 schreef tombolafan het volgende:
ik wil minstens zuid-osetische kuifstaartpapegaaien zien
en nu ga ik slapen
Nee, dat was de roodneusbeerhondkuifpiemelbeerquote:Op maandag 19 september 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
Of hebben we daar uren naar gezocht in Ljouwert zonder dat ik het door had?
Gut hoe kon ik dat vergeten!quote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dat was de roodneusbeerhondkuifpiemelbeer
Jaaaaaquote:Op maandag 19 september 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
Die piemelbeer, daar zijn we nog mee op de foto geweest he?
Oh jaquote:Op maandag 19 september 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Allemaal koters aan de kant gedrukt en gaaaaan
Nou ja, ik was vorige week een ons aangekomen, maar ondanks de verjaardagssnaai nu weer redelijk op schema. Maar ik geloof dat het nu pas wat lastiger wordt; de eerste weken ging redelijk vanzelf, maar nu moet ik er wel aan gaan werken. Alleen de melk laten staan zal nu niet meer genoeg zijn. Dus ik ga bewegen....quote:Op maandag 19 september 2011 09:16 schreef Greys het volgende:
Oeh ja god, het weegmomentje![]()
![]()
Ik zal het zo ff doen!
En de jouwe gaat lekker!
Gaat goed bij jouquote:Op maandag 19 september 2011 09:15 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen
Ik heb het weegmomentje van ongeveer iedereen gemist gisteren (kan aan mij liggen hoor) en ik was de mijne vergeten te melden: 95,4%
quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik was vorige week een ons aangekomen, maar ondanks de verjaardagssnaai nu weer redelijk op schema. Maar ik geloof dat het nu pas wat lastiger wordt; de eerste weken ging redelijk vanzelf, maar nu moet ik er wel aan gaan werken. Alleen de melk laten staan zal nu niet meer genoeg zijn. Dus ik ga bewegen....
[/quote]quote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Gaat goed bij jou![]()
Ik had gisteren wel gemeld hoor![]()
quote][ afbeelding ] Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef indaha het volgende:
Ik zit vandaag op 95,82%en ik ben er heel tevreden ermee.
Alleen komende week zal het wel niet zo snel gaan want ik krijg een hoop bezoek door mijn verjaardag en door familileden die op (kraam)bezoekkomen en daar moet dan toch iets lekkers bij gegeten worden.
Dan mag het ookquote:
Alsof jij niet weet wat er speelt, je was erbij in de saunaquote:Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef Goodbye het volgende:
Dan ga ik maar geen poging doen!![]()
Mogguh
Ik was gister bij jou in de buurtquote:
Maar ik wist niet dat het daar over ging, aangezien ik dus niet teruggelezen hebquote:Op maandag 19 september 2011 09:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet wat er speelt, je was erbij in de sauna
Over gewichtsgedoe gesproken, ik ben niet echt aan het lijnen maar de koffie hier is zo goed dat ik de suiker tegenwoordig achterwege laatMoet toch wel wat schelen. Ik hoef ook niet per se kilo's kwijt (94 kg @ 1.96) maar een paar cm buik minder is wel zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |